نمایشگاه/رویداد SONY E3 2014 Press Conference

Behrooz

کاربر سایت
[SUB]تاریخ رسمی کنفرانس اعلام شد:[/SUB]

04344059744130761450.png


[SUB]June 9 at 6 p.m. PT
[/SUB][SUP]
سه‌شنبه، 5:30 صبح [به وقت ایران]
[/SUP]
 
احسان چرا دقت نمیکنی این چیزا فصلی متغیره !
مثلا کینکت دوسال پیش انقلاب صنعت گیم بود الان لکه ننگی که پاک شده ! یا پارسال اینموقع DRM خوب بود و تو دهنی به دزدای پدر سوخته ولی الان شده آی بیلیو این فیل اسپنسر و ... :دی

از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم ...
ahaaah-onion-head-emoticon.gif


@ .:Ranger:.

تیم نینجا ، تیم سازنده ی نینجا گایدن ـه :دی تیم سازنده ی هیونلی سورد اسمش نینجا تئوریه :دی
 
در مورد Xbox صحبتی هست، تاپیک بقلی، اینجا دیگه در این مورد صحبتی نباشه.
الان اين قانون تو تاپيك بقلى اجرا ميشه؟ من كلا زياد پست نمى دم و فقط مى خونم اما تو اون تاپيك يكى در ميون دارن به سونى و طرفداراش تيكه مىندازن و نمىبينم هيچ واكنشى نشون بده تيم مدريت.
 
از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم ...
ahaaah-onion-head-emoticon.gif


@ .:Ranger:.

تیم نینجا ، تیم سازنده ی نینجا گایدن ـه :دی تیم سازنده ی هیونلی سورد اسمش نینجا تئوریه :دی

درسته،راستش این عادت هست،من به بچه های این استودیو هم میگم تیم نینجا،به هر حال اگر باعث سو تفاهم شدم عذر میخوام:d
 
@ .:Ranger:.

Team Ninja = Ninja Gaiden, Dead or Alive
Ninja Theory = Heavenly Sword, DmC
:-" :دی

یا وجود اینکه همیشه از یک Fellow HnS فن (:دی) حمایت میشه (خصوصا توی این دوران بحران که بدجوری تعدادمون کم شده:|) ولی خب خداییش HS خیلی داغون بود :دی از لحاظ Performance که اصلا یه مورد خیلی عجیب غریبیه که هنوز دومیش رو ندیدم :دی بعضا اینقدر Lag توی Input های بازی وجود داشت که میخواستی Controller رو پرت کنی توی صفحه تلویزیون :دی
osiwabupbpsd01e9psj7.gif


از طرف دیگه Frame Rate بازی..... در این مورد چیزی نگیم بهتره :دی (خداییش فکر کنم بعضی جاها فریم بازی تک رقمی میشد:| )

گیم پلی بازی هم همچین آش دهن سوزی نبود و اکثر اوقات من رو یاد یه نسخه ساده شده GOW مینداخت (با این تفاوت که چیزی به اسم پرش براش تعریف نشده بود :| این مورد توی Enslaved هم درست نشده بود! باز خدا پدر و مادر کپکام رو بیامرزه که حداقل به اینا پرش رو یاد داد و حداقل میشه امید داشت توی بازی بعدیشون دیگه این مشکل وجود نداشته باشه :دی )

کلا تنها بخشی که HS توش خوب عمل کرده بود داستان پردازی و شخصیت های بازی بودن :دی (که همون هم کار NT نبود و نویسنده بازی رو از خارج استدیو استخدام کرده بودن :-" )

به طور کلی امیدوارم اگه زمانی HS2 ساخته شد بجز داستان و شخصیت ها دیگه هیچ ارتباطی با نسخه اول بازی نداشته باشه :دی
 
درسته،راستش این عادت هست،من به بچه های این استودیو هم میگم تیم نینجا،به هر حال اگر باعث سو تفاهم شدم عذر میخوام:d

نه آقا این چه حرفیه :دی اگه چیزی هم میگیم صرفاً توی جو دوستانه ی خودمونه ... عذر خواهی لازم نداره :دی

@ .:Ranger:.



Team Ninja = Ninja Gaiden, Dead or Alive
Ninja Theory = Heavenly Sword, DmC
:-" :دی

یا وجود اینکه همیشه از یک Fellow HnS فن (:دی) حمایت میشه (خصوصا توی این دوران بحران که بدجوری تعدادمون کم شده:|) ولی خب خداییش HS خیلی داغون بود :دی از لحاظ Performance که اصلا یه مورد خیلی عجیب غریبیه که هنوز دومیش رو ندیدم :دی بعضا اینقدر Lag توی Input های بازی وجود داشت که میخواستی Controller رو پرت کنی توی صفحه تلویزیون :دی
osiwabupbpsd01e9psj7.gif


از طرف دیگه Frame Rate بازی..... در این مورد چیزی نگیم بهتره :دی (خداییش فکر کنم بعضی جاها فریم بازی تک رقمی میشد:| )

گیم پلی بازی هم همچین آش دهن سوزی نبود و اکثر اوقات من رو یاد یه نسخه ساده شده GOW مینداخت (با این تفاوت که چیزی به اسم پرش براش تعریف نشده بود :| این مورد توی Enslaved هم درست نشده بود! باز خدا پدر و مادر کپکام رو بیامرزه که حداقل به اینا پرش رو یاد داد و حداقل میشه امید داشت توی بازی بعدیشون دیگه این مشکل وجود نداشته باشه :دی )

کلا تنها بخشی که HS توش خوب عمل کرده بود داستان پردازی و شخصیت های بازی بودن :دی (که همون هم کار NT نبود و نویسنده بازی رو از خارج استدیو استخدام کرده بودن :-" )

به طور کلی امیدوارم اگه زمانی HS2 ساخته شد بجز داستان و شخصیت ها دیگه هیچ ارتباطی با نسخه اول بازی نداشته باشه :دی

علی این HS رو بدن دست سانتا مونیکا اینا یه داستان اپیک بزنن تنگش و یه محیط اپیک براش طراحی کنن و یه گیم پلی خونین هم براش ردیف کنن می ترکونه !!! :دی فقط در حال حاضر سانتا مشکل کمبو داره که با 2-3 تا استخدام فکر کنم حل بشه :دی
اینجوری کریتوس هم خوشگل چند سالی میره استراحت :دی
 
علی این HS رو بدن دست سانتا مونیکا اینا یه داستان اپیک بزنن تنگش و یه محیط اپیک براش طراحی کنن و یه گیم پلی خونین هم براش ردیف کنن می ترکونه !!! :دی فقط در حال حاضر سانتا مشکل کمبو داره که با 2-3 تا استخدام فکر کنم حل بشه :دی
اینجوری کریتوس هم خوشگل چند سالی میره استراحت :دی
اصلا نیازی نیست استخدام کنند :دی میتونند مثل همین NT یه پروژه ترکیبی با کپکام برن! یه IP جدید و ترکیبی از Sony و Capcom توی سبک HnS :x
خداییش تصور کن Capcom و SM با همدیگه یه HnS جدید بسازن! وای چی بشه 8-> Epicness، داستان پردازی، گرافیک فک برانداز و Presentation فوق العاده Santa Monica رو با گیم پلی و سیستم مبارزات فوق حرفه ای کپکام ترکیب کن......... *Dies From Awesomness*
 
کسی لیست نمایش های تایید شده کنفرانس سونی رو داره؟! :دی میخوام ببینم چقدر وقت خالی این وسط برای معرفی بازی وجود داره و هایپ Lvlـم رو بر اساس همون تنظیم کنم :-" :دی اگه اشتباه نکنم تا الان:
1. Assassin's Creed Unity
2. Destiny
3. Homefront 2
4. Far Cry 4
5. Battlefiled
6. The Order 1886
7. Uncharted
8. New Resident Evil
9. Drive Club
10. Indie Games

تایید یا نمایششون حتمیه :دی اینا هم به احتمال زیاد توی کنفرانس هستن:
11. Sony Bend's New Game
12. Quantic Dream's New Game
13. Mortal Kombat X
14. Morpheus
15. PS4+PSV Bundle
16. Deep Down
17. TLOU:R

از اونجایی که EA بعد از مراسم پارسال سرش به سنگ خورده یه دوتا بازی هم از EA میزاریم کنار.... دیگه وقتی برای معرفی مگاتن های احتمالی باقی موند؟! :| آقا من به نشون دادن یه لوگوی خالی از Crash جدید هم راضیم :( فقط معرفیش کنند :((:دی
Scratch That! من HnS میخوام :| یعنی اگه امسال هم سونی HnS جدید معرفی نکنه.... :|

ویرایش: TLG رو یادم رفت :-" :دی
Homefront هم تایید شده تو کنفرانس ماست؟ :|
از طرف دیگه Frame Rate بازی..... در این مورد چیزی نگیم بهتره :biggrin1: (خداییش فکر کنم بعضی جاها فریم بازی تک رقمی میشد:| )
خودت که در جریان تشخیص فریم چشمان من میباشی! :-" این بازی جزو معدود بازی هایی بود که میتونستم تشخیص بدم و اعصاب و روانم رو میریخت بهم:| :-" مخصوصا مرحله آخر که رسما اسلوموشن بود! :d
ولی همچنان عاشق شلیک ها و تیرکمون و ...ـش مباشم! :x

احتمالا ایستراگشون پوستر Wanted هایپرهای این تاپیک باشه :-" :d
همممم...احتمالش زیاده:-" تریلر آنچارتد اگر دزدان دریایی هم باشه که خوب...خیلی گزینه ی خوبی برای نشون دادن تصویر اینجانب میباشد>:)

---
@احسان
امیدوارم HS هیچوقت ندنش دست سانتا! :-" سانتا بره بازی های خودش رو بسازه بهتره! :d (کلا با قهرمان زن،اونم توی H&S حال نمیکنم! :| ضعیفه ها رو چه به اینکارا:-" )
نینجا تئوری هم الان بیکاره! پرش هم یاد گرفته+ یه سری چیز دیگه! بشینه HS رو ادامه بده:-"
 
Countdown time ...
crying2-onion-head-emoticon.gif



gcyo9akg5h3yg0hvq3f8.jpg


===
اصلا نیازی نیست استخدام کنند :biggrin1: میتونند مثل همین NT یه پروژه ترکیبی با کپکام برن! یه IP جدید و ترکیبی از Sony و Capcom توی سبک HnS :x
خداییش تصور کن Capcom و SM با همدیگه یه HnS جدید بسازن! وای چی بشه 8-> Epicness، داستان پردازی، گرافیک فک برانداز و Presentation فوق العاده Santa Monica رو با گیم پلی و سیستم مبارزات فوق حرفه ای کپکام ترکیب کن......... *Dies From Awesomness*

v4ql788unjrgzxccs0xx.gif


@ امیر

سانتا همین الانشم گاو رو پیشونیشون خورده ! برای یه استودیو به این بزرگی اصن خوب نیست تک عنوانه باشن :|
 
@ Dante Never Cry

تمام گفته هات درست،منظور کلی منو تو پست صفحه قبل نگرفتی

قبول داری PS3 معماریش خیلی پیچیده بود به خصوص در ابتدای نسل برای بسیاری از سازنده ها؟

قبول داری این بازی اولین تجربه این تیم بر روی PS3 بود و با اینکه هیچ شناختی نداشتن باز هم خیلی خوب از پسش بر اومدن؟

من در مورد مشکلاتش صحبت نکردم چون بی شک هر بازی مشکلات و باگ هایی داشت که فکر میکنم این GIF هم مربوط مشکلات پس از عرضه بوده چون من سال بعد از عرضه که تجربش کردم با چنین تاخیری در روند کنترل رو به رو نبودم

در مورد نرخ فریم هم با توجه به تعداد بسیار زیاد NPC ها میشه گفت قانع کننده بود،اگر همین بازی در سال 2013 عرضه میشد اون وقت میدیدیم چی میساخت،عنوانی که کمتر از شاهکار لقب نگیره

من میگم HS پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی ناب رو داره با تمام مشکلاتش در گیم پلی و ... یک بازی نابی که اگر خدا خواست و GOW پروندش بسته شد (دست کم پرونده کریتوس) و یا دو سه سالی هم خبری از DMC نشد بدونیم که یک HS نامی هست که قراره جای این دو رو بگیره و این رو هم قول میدم اگر نسخه دومی ساخته بشه خواهیم دید که چه HnS نابی رو روانه بازار خواهد کرد
 
آخرین ویرایش:
علی این HS رو بدن دست سانتا مونیکا اینا یه داستان اپیک بزنن تنگش و یه محیط اپیک براش طراحی کنن و یه گیم پلی خونین هم براش ردیف کنن می ترکونه !!! :biggrin1: ف

سانتا بخواد این همه کار کنه یهو یه IP جدید میسازه دیگه!:دی
 
سانتا بخواد این همه کار کنه یهو یه IP جدید میسازه دیگه!:دی

حیف این ip نیست اینجوری رو زمین بمونه :( حداقلش اینه که هزینه ی اضافی تولید IP جدید رو دست استودیو نمیذاره و اون فلان آپ استیگ رو می تونه جبران کنه :دی

GOW نه! ولی همونقدرم HS نه!
yahoo_4.gif

همونی که در جواب ماکان گفتم :دی

سپاس فراوان حاج احسان
yahoo_8.gif

روشن شدم
yahoo_4.gif
yahoo_8.gif

کایزر رو صدا کنید دور هم گریه کنیم
yahoo_20.gif
:دی
 
آخرین ویرایش:
@ امیر

سانتا همین الانشم گاو رو پیشونیشون خورده ! برای یه استودیو به این بزرگی اصن خوب نیست تک عنوانه باشن :|
GOW نه! ولی همونقدرم HS نه! :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or