PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۱۲۵۳۰.jpg
IMG_20221020_020444_357.jpg
IMG_20221020_020444_330.jpg
IMG_20221020_020444_666.jpg
IMG_20221020_020444_480.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۷۳۸.jpg۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۶۴۶.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۱۲۵۳۵.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۶۴۱.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۶۳۴.jpg
 
آخرین ویرایش:
اگه رفتی, از طرف من دوتا کشیده بخوابون تو گوش لورا تا دیگه اینطوری فرار نکنه :دی
من از این شانس ها ندارم که حتی در سایلنت هیل لورا و ماریا و ماری بیان دوربرم.
نهایت چیزی که در همین شهر نصیبم میشه مهران رجبی و رابعه اسکویی هستش. :دی
 
خب يه دو روز بيشتر وقت گذاشتم رسيدم به هتل.
لامصب فضاى بيمارستانش قشنگ منو ياد بيمارستان خاتم الانبيا زاهدان انداخت (زاهدانى داشته باشيم حرفمو درك ميكنه).
زير زميناشم عين بيمارستان امام خمينى تهران :D
 
خب يه دو روز بيشتر وقت گذاشتم رسيدم به هتل.
لامصب فضاى بيمارستانش قشنگ منو ياد بيمارستان خاتم الانبيا زاهدان انداخت (زاهدانى داشته باشيم حرفمو درك ميكنه).
زير زميناشم عين بيمارستان امام خمينى تهران :D
یعنی بیمارستان خاتم الانبیا در حد سایلنت هیل ترسناکه؟ :D مثال فوق‌العاده ای بود
منم تازه به هتل رسیدم تا الان خوفناک ترین لوکیشن برام زندان بود.
 
من بازی رو نگه داشتم ولسه کریسمس تا با خاطره خوبی تمومش کنم
نسخه کلاسیک رو روزی تموم کردم که تولدم بود و خاطرات زیبایی باهاش دارم
ـ
میخواستم از استیم بخرمش تو ریجن ترکیه ۳۷ دلار بود نسخه دیلاکس اما دیدم لزومی نداره دیگه بازی خریدن تو این خراب شده اونم یه بازی کرک شده
 
:D یعنی بیمارستان خاتم الانبیا در حد سایلنت هیل ترسناکه؟ :D مثال فوق‌العاده ای بود
منم تازه به هتل رسیدم تا الان خوفناک ترین لوکیشن برام زندان بود.

نصفه شب تو هر بيمارستانى ترسناكه :D
به خصوص اگه بيمارستان قديمى و يكم فرسوده باشه :D
 
  • Like
Reactions: SMM9
این چندش ترین و اعصاب خوردکن ترین انمی تاریخ گیم بوده تا الان برای من

View attachment 353617

رسما دهن منو سرویس کرد بخصوص تو هتل. بخدا دو سه تا سکته رد کردم .

نصف شربتا و سرنگاى منو همينا تموم كردن.
 
این چندش ترین و اعصاب خوردکن ترین انمی تاریخ گیم بوده تا الان برای من

View attachment 353617

رسما دهن منو سرویس کرد بخصوص تو هتل. بخدا دو سه تا سکته رد کردم .
صدای رادیو هم تا بعد از انیمیت شدنش در نمیاد . خیلی بده .
 
اتفاقا این احساس شما و احساسی که خودم هم مثل شما تجربه کردم در برخورد با Mannequin‌ها نشون می‌ده که استودیوی بلوبر چقدر زیبا کار خودش در طراحی مجدد این موجودات انجام داده و نه‌تنها یک الگوی مبارزات جذاب برای مانکن‌ها طراحی کردند بلکه هوش مصنوعی خیلی جالبی هم دارند :D.
نمی‌دونم دقت کردید یا نه، ولی هروقت این عوضی‌ها متوجه حضور جیمز شدن سریع یک کنجی یا سوراخی برای پنهان شدن پیدا می‌کنند تا در زمان مناسب جیمز و پلیر غافلگیر کنند :D.

مانکن‌ها تجلی ضمیر ناخودآگاه جیمز هستند و جزو 9 توهمی هستند که جیمز در طول داستان با آن‌ها برخورد می‌کند (9 مربع قرمز).
به نوعی نماد و مظهر تمایلات و نیازهای طبیعی و غریزی جیمز و خاطراتی که او از بیمارستان دارد.

اسپویل داستانی؛
دلیل این که ظاهر انسانی ندارند به این خاطر هست ذهن جیمز قبول نمی‌کند که این موجودات تجسم چه کسی هستند یا این که با مری چه کاری کرده است.
اما دلیل دیده شدن این موجودات به این شکل توسط جیمز به خاطر خاطرات جیمز از زمان بیماری مری است که در طول این بیماری مری برای راه رفتن نیاز به اُرتِز و زانوبند پیدا کرده بود.
ایده کلی طراحی توسط سازندگان بازی هم براساس الهام گرفتن سازندگان از یکی از نظریات روانکاوی زیگموند فروید بوده به این صورت که مانکن‌ها تحت تاثیر تمایلات جنسی درونی جیمز خواهند گرفت.
 
بخاطر مشغله در روز نهایتا بتونم 2-3 ساعت بازی کنم الانم توی زندانم و عجب کوفتیه فضای این زندان من تا الان فکر میکردم Other World آپارتمانها و بیمارستان ترسناکن که زندان رو دیدم...در کل بخوام بگم بجز یه چندتا مشکل فنی که با یه آپدیت و پچ حل شدنیه واقعا نکته منفی ندیدم.(یکی پیش اومده که بعضی مواقع جلوی یه آیتم باید چند بار ضربدر بزنی و یا جابجا بشی و دکمه رو بزنی تا عمل انجام بشه یکی هم جا موندن دوربین حین مبارزه)


این چندش ترین و اعصاب خوردکن ترین انمی تاریخ گیم بوده تا الان برای من

View attachment 353617

رسما دهن منو سرویس کرد بخصوص تو هتل. بخدا دو سه تا سکته رد کردم .

پسر یکی از آزار دهنده ترین و البته نقاط قوت بازی که ترس و استرس رو زنده نگه میداره همین هوش بالا و کمین کردنای این نکبته.
لامصب باعث شده مثل پلیسها پشت هر دیوار و صندلی و سطل و ستون و ماشین و...و.... رو چک کنم...یعنی جوری شده که من بیشتر مچشونو میگیرم تا اینکه اونا منو غافلگیر کنن.:D


نصفه شب تو هر بيمارستانى ترسناكه :D
به خصوص اگه بيمارستان قديمى و يكم فرسوده باشه :D
چیزی که باعث ترسناک بودن یه مکان میشه عقبه و تاریخچه اونه...یعنی میبینی قبل تو سالها افراد این جا اومدن و رفتن چیزی نشده و این باعث میشه ترسی نداشته باشی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or