Multi Platform Silent Hill 2 Remake

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
Last edited by a moderator:
همچنین باید مقاله بخونید.
کل سری سایلنت هیل یه طرف، dad's notebook توی نسخه سوم (نامه هری به هدر) یه طرف
یعنی همین یه نوت، کلیت داستان بازی رو میریزه رو دایره، و چه متن قشنگی هم داره

پ.ن: از بین این همه بازی که توی این سالها انجام دادم، ۲ تا qoute هستن که برای همیشه توی ذهنم موندن، اولیش september 28, daylight جیل توی زریدنت ۳، دومیش هم همین نامه هری به هدر توی سایلنت هیل ۳ (کل متن نامه شاهکاره، ولی بخصوص اون قسمتِ that's why I'm writing this, before I'm lost in death and oblivion)
از بین تمام مانگا و کمیک استریپ هایی هم که خوندم، qoute ابتدایی that yellow bastard سری سین سیتی (just one hour to go)
 
آخرین ویرایش:
لذت ببر از بازی فقط، با دشمنی کردن با کونامی و بلوبر و ..... چیزی گیرمون نمیاد.
اتفاقاً بنظر من جدای از اینکه این ریمیک خیلی خوب در اومده، باید کونامی رو خیلی اضافه بر سازمان چاق سلامتیش هم کرد، که بره دنبال راه انداختن باقی فرنچایزها
کلی عنوان دست کونامی اسیرن که باید آزادشون کنه، یکی هم از اون یکی خفن تر
و البته فعلاً همین مسیر سایلنت هیل ها رو پیش بره که داره خوب می نوازه
 
واقعا داستان و موسیقی و دیالوگ های این بازی در سطح بالایی قرار دارند .

یک سری بازی ها هستند وقتی تمام می کنی تا مدت ها در ذهن مرور می شوند حتی زمانی که پیر شدی و یاد گذشته می کنی اون بازی ها واضح در ذهن مرور می شوند .

برای من :

لست یک و مخصوصا دو / رد دد یک و مخصوصا دو / مکس پین ۱ / سایلنت هیل ۲ / گاد ۲۰۱۸ و رگناروک جایگاه والایی دارند . فراتر از سرگرمی و بازی هستند . ماندگار و جاودانه هستند .

سایلنت هیل تعریف تازه ای از ژانر ترسناک ایجاد کرد . عمق و فلسفه بهش بخشید .
 
من که کل تحربم از سایلنت هیل نسخه 4همون که تو خونه گیر افتاده بود تو دستشویی پرتال بود تجربه کردم اونم تو سن ۱۰یا ۱۱سالگی هیچی نفهمیدم چه بایذ بکنم اژ این ‌کتاب های لوح خانه داشتم که راهنمایی بازی ها بود بازم نتونستم ادامه بدم 😂

این ریمیک برای بار اول بازی کردم جوش خیلی مریضه تا اینجا کار خوشم اومد تو زمانی که بازی ترسناک نیست این سایلنت هیل با جو و محیطش شبیه الماسه

خدا کنه Vrاضافه کنن بهش
 
اولا که سایلنت هیل 1 تا 4 هرگز تکرار نخواهد شد. اون تیم ژاپنی نابغه با حداقل نگاه تجاری رو اون زمان میشد جمع کرد. الانم میشه ها ولی باید چند برابر هزینه بکنن و یه چیزی هم تهش دربیارن که عامه پسند تر باشه.(بقیه IP های مشابه قدیمی با این کیفیت هم تقریبا همینطورین)
دوما سایلنت های بعدی کو تا بیاد. اصن بیاد و هر کیفیتی هم که داشته باشه هم باز ربطی به این ریمیک و کلا چهارتا شاهکار نداره. پس بحثش اینجا بی فایدس

لذت ببر از بازی فقط، با دشمنی کردن با کونامی و بلوبر و ..... چیزی گیرمون نمیاد.
البته دست یه ناشر حسابی مثل سونی باشه خوب هم میشه که اون شماره ها تکرار شن.
کاش سونی حداقل ریمیکها رو فعلا به عهده بگیره بده BP یه جوری انحصاری کنه با حفظ حق کونامی عین MGS4

بعد، اگه مشکل شما بحث تجاریش هست، باز سونی دخیل باشه میتونه همراه هر ریمیک مثلا یه سریال درست و حسابیم هم عرضه کنه بترکونن. مگه برای درآمدزایی حتما باید gaas ازش دراورد؟:دی

والا با کونامی که باید دشمن بود:دی
ولی بلوبر فقط فکر کنم در اون حدیم که بالا میبرن نباشه وگرنه دشمنی ای باهاش ندارم
 
گفته‌ شده تروفی اتمام بازی زیر ۱۰ ساعت گلیچ خورده و اگه شما بازیو بالای ۲۴ ساعت تموم کنی, تروفی رو میگیری. چون تایمر بازی بعد از ۲۴ ساعت, صفر میشه!
من بازیو توی نزدیک ۲۱ ساعت تموم کردم و نزدیک باس اخر سیو دارم. گذاشتم یه ۳ ساعتی از بازی بگذره ببینم تروفی رو میده یا نه:دی
 
خب بعد از 20 ساعت تموم شد.
امشب رو باید تذکیه روح کنم تا فردا ببینم چه نمره ای باید به بازی داد.

صفحات قبل گویا یکی از دوستان آهنگ های بازی رو گذاشته بود ولی پیدا نکردم. میشه لطفا بازم بفرستید؟
10 تا ترک
ساندترکهای کامل هنوز نیومده
266.64 MB file on MEGA
 
گفته‌ شده تروفی اتمام بازی زیر ۱۰ ساعت گلیچ خورده و اگه شما بازیو بالای ۲۴ ساعت تموم کنی, تروفی رو میگیری. چون تایمر بازی بعد از ۲۴ ساعت, صفر میشه!
من بازیو توی نزدیک ۲۱ ساعت تموم کردم و نزدیک باس اخر سیو دارم. گذاشتم یه ۳ ساعتی از بازی بگذره ببینم تروفی رو میده یا نه:دی
کار کرد :دی
بازیو بذارید یه جا idle باشه و بعد از ۲۴ ساعت باس نهاییو بزنید و تموم
 
داداش دستت درد نکنه ولی باز کردن این فایل سخت از حل کردن معماهای بازی بود خدایی :D
سایتش یجوریه. 20 30 ثانیه طول میکشه تا لینک دانلودش فعال بشه! ولی خوبیش اینه Resume داره و فیلتر نیست و سرعتش هم خوبه.
 
دلیل اینکه انسان از محتواهایی که با تم غم و اندوه است خوشش می آید به این علت که همیشه درونش چنین حسی داشته است، همیشه یه غمی بوده که مجال ابراز وجود پیداه نکرده. به این خاطر سعی کرده به نحوی دیگر آن را جستجو کند، پس اگر کسی محتوای غمیگن را دوست می دارد این نه به واسطه ی غم و اندوه آن است بلکه به خاطر که فرصتی برای رها سازی آن اندوه است.
 
بچه ها فرار کنید
الان که اومدم به تاپیک سر بزنم دیدم در نوتیف ها جیمز ساندرلند منو لایک کرده :D
حس عجیبی در من ایجاد شد :D
10 صفحه عقب رفتم پستی ازش ندیدم
کسی دیگری جز منو هم لایک نکرده
پروفایلش هم کلا نیست محوه بسته است.

خب بچه ها سایلنت هیل منو هم دعوت کرده، حلالم کنید.
پیشنهاد میکنم همین جا تاپیک رو ببندیم که ممکن ارواح زیادی به مرور از اینجا پدیدار بشن و هممون رو درگیر کنن
بای :دی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or