SIE در پی افزودن استدیوها و تقویت تیم های بازیسازی First Party خود است

GUѦRDiAN

کاربر سایت
SIE-Ryan_07-01-19.jpg
آقای جیم رایان یکی از مدیران SIE در طی گفتگویی با وبگاه خبری Nikkei ، تایید کرد که SIE در پی تقویت تیم های بازیسازی خود و همچنین افزودن استدیوهایی جدید می باشد . ایشان همچنین ضمن تاکید بر این موضوع به این نکته اشاره کردند که با ورود کمپانیهای جدیدی همچون Google به صنعت بازیسازی " محتوای انحصاری بیش از هر موقع دیگری اهمیت پیدا کرده است "
ایشان در ادامه افزودند که:
" نگاه و منش تازه ای که کمپانیهای جدید به صنعت بازیسازی می آورند چیزی است که ما با آغوشی باز پذیرای آن هستیم " . " ما یک کمپانی با تجربه 25 ساله در این صنعتیم و در طی این سالها دارایی های با ارزشی به مجموعه خود اضافه کرده ایم [ و اضافه خواهیم کرد ] "

نظر شما در این رابطه چیست ؟
 
فکر کنم اینجا جای خوبی باشه براش

w245356_.png
یعنی هدر رفته ترین استودیو سونی! هنوز که هنوزه میگم بهترین بازی هاشون رو روی ویتا دادن !
بعد با یه ایده چرت و چرند هفت هشت سال رفتن توی کما و هیچ غلطی نکردن ! رسما میتونستن نقش یه بوستر و سیستم سلر برای vr رو ایفا کنند ! جدا فکر میکنم این جنگولک بازی دریم موفق نشه ، خیلی احتمالش زیاده که حتی اگه دکمه خوش گذشت شون رو نزنن، دیگه اون آزادی عمل قبلی رو نداشته باشن و از بالا کنترل روشون بیشتر شه !
 
یعنی هدر رفته ترین استودیو سونی! هنوز که هنوزه میگم بهترین بازی هاشون رو روی ویتا دادن !
بعد با یه ایده چرت و چرند هفت هشت سال رفتن توی کما و هیچ غلطی نکردن ! رسما میتونستن نقش یه بوستر و سیستم سلر برای vr رو ایفا کنند ! جدا فکر میکنم این جنگولک بازی دریم موفق نشه ، خیلی احتمالش زیاده که حتی اگه دکمه خوش گذشت شون رو نزنن، دیگه اون آزادی عمل قبلی رو نداشته باشن و از بالا کنترل روشون بیشتر شه !
فعلا که با همین نسخه ی Early Access نمرات بالایی (95) از سایتهای معروفی مثل Game Informer گرفته . این بازی رویایی بود که در کمال ناباوری به حقیقت تبدیل شد ، نه همچین فکری نکن ! ، چون خود سونی در اواسط نسل پروژه رو گفت 0 کنن و از نوع استارت بزنن . بیشتر از اینکه بخوان فرمول قدیم رو چاشنی کار کنن ، خواستن میراثی بجا بزارن که موندگار بشه در این صنعت . تا اینجا که بیشتر از انتظارات عمل کردن .
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999
فعلا که با همین نسخه ی Early Access نمرات بالایی (95) از سایتهای معروفی مثل Game Informer گرفته . این بازی رویایی بود که در کمال ناباوری به حقیقت تبدیل شد ، نه همچین فکری نکن ! ، چون خود سونی در اواسط نسل پروژه رو گفت 0 کنن و از نوع استارت بزنن . بیشتر از اینکه بخوان فرمول قدیم رو چاشنی کار کنن ، خواستن میراثی بجا بزارن که موندگار بشه در این صنعت . تا اینجا که بیشتر از انتظارات عمل کردن .
اصلا به شخصه برای من مهم نیست که چه عملکردی داره باشه همون طور که گفتم مربوط میشه به تصمیمات سونی ! چیزی که به من ربط داره و کاملا حسش میکنم اینه که هیچی سودی از مدیا مولکول دست کاربرهای ps4 رو نگرفته ، جز یه ریمستر افتضاح نسبت به نسخه اصلی!
 
اصلا به شخصه برای من مهم نیست که چه عملکردی داره باشه همون طور که گفتم مربوط میشه به تصمیمات سونی ! چیزی که به من ربط داره و کاملا حسش میکنم اینه که هیچی سودی از مدیا مولکول دست کاربرهای ps4 رو نگرفته ، جز یه ریمستر افتضاح نسبت به نسخه اصلی!
چون جمع بستی ، پس بزار نظر بقیه دوستانی که بازی رو تجربه کردن هم بدونیم
@Fenris Wolf و @esm nadaram نظرتون چیه دوستان در مورد بازی Dreams ؟
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999
چون جمع بستی ، پس بزار نظر بقیه دوستانی که بازی رو تجربه کردن هم بدونیم
@Fenris Wolf و @esm nadaram نظرتون چیه دوستان در مورد بازی Dreams ؟
اتفاقا یه ویدئو آماده کردم از بازی که چند روزه میخوام ب آرم داخل تاپیک، ف دا صبح حتما این کارو میکنم.

نظرم بدن اغراق و جو زدگی اینه که دریمز یه هدیه هست به گیمرا :D
 
چون جمع بستی ، پس بزار نظر بقیه دوستانی که بازی رو تجربه کردن هم بدونیم
@Fenris Wolf و @esm nadaram نظرتون چیه دوستان در مورد بازی Dreams ؟
بازیی ازش منتشر نشده که کسی راجع بهش نظر بده ! یه ارلی اکسس در تعداد محدود از بازی دادن بیرون که هم فیدبک بگیرن هم ضعف های و ایرادهای بازی رو تا لانچ بازی درست کنن!
 
بازیی ازش منتشر نشده که کسی راجع بهش نظر بده ! یه ارلی اکسس در تعداد محدود از بازی دادن بیرون که هم فیدبک بگیرن هم ضعف های و ایرادهای بازی رو تا لانچ بازی درست کنن!
همونea را بازی اینقدر کامله که حساب کار دسته گیمر میاد
 
همونea را بازی اینقدر کامله که حساب کار دسته گیمر میاد
بیس بازیه ! بیشتر مثل tutorial میمونه! کلا۲.۳ گیگه ، الان ایندی ها هم محتواشون بیشتر از این حجم دارن !

واقعا متوجه نمیشم کجای عملکرد مدیا مولکول تو این نسل جای توجیح داره که اصلا به خواد در موردش بحث شه چه برسه که اینطوری ازش دفاع شه!!!!!!!!!!!!!

این جریان مسخره هم که از دمو تا لانچ بازی از شگفتی های این نسل بوده همه چیز به صورت محدود! اون قضیه عدم حق انتشار و اون مسخره بازیاشون!

کلا چند روز مونده به پایان زمان دمو لینکش رو لطف کردن فرستادن!
 
فعلا که با همین نسخه ی Early Access نمرات بالایی (95) از سایتهای معروفی مثل Game Informer گرفته . این بازی رویایی بود که در کمال ناباوری به حقیقت تبدیل شد ، نه همچین فکری نکن ! ، چون خود سونی در اواسط نسل پروژه رو گفت 0 کنن و از نوع استارت بزنن . بیشتر از اینکه بخوان فرمول قدیم رو چاشنی کار کنن ، خواستن میراثی بجا بزارن که موندگار بشه در این صنعت . تا اینجا که بیشتر از انتظارات عمل کردن .
چون جمع بستی ، پس بزار نظر بقیه دوستانی که بازی رو تجربه کردن هم بدونیم
@Fenris Wolf و @esm nadaram نظرتون چیه دوستان در مورد بازی Dreams ؟
چه میراثی، چه کشکی، چه دوغی! هنوز بازی نیمده که بخواد تبدیل به میراث بشه!
و اصلا هنوز بازیی در کار نیست، انتشار یه بخش ساخت و ساز اونم به صورت ارلی اکسس، به معنیه بازی نیست...اصولا بازی کردن با بازی ساختن فرق داره:D
حتی اگر یکی الان ea هم بگیره، Mm بازی نداده تحویل ملت، ابزار ساخت بازی رو داده به بقیه که بقیه بازی بدن به ملت! و واقعا برام سواله از این جماعت میشه چقدر انتظار "بازی" داشت! نه صرفا یک محیط با طراحی هنری، و یا برعکس یه گیم پلی بدون هیچ لول دیزاینی! ساخته هایی که ارزش بازی کردن رو داشته باشن!

و اگر از دو نفر که الان با Dreams کار میکنند میپرسی، از من و مازیار و امثال ما که LBPها و TearAway هم که ساخت Mm بودن هم زدیم بپرس که پس چرا هنوز نرفتیم سراغ Dreams :D ، فکر کنم افرادی که بازی های قبلی Mm رو زدن ولی هنوز Dreams براشون اونقدر جذاب نبوده که برن سراغش بیشتر از افرادی باشه که الان جذب Dreams شدن و مشغول ساخت و سازن!

فعلا بگی LBP میراث Mm بود خیلی درست تره، حداقل یک نسل و نیم وظیفه بخشی از تبلیغات و نماد PS رو داشت، و هر بازی انحصاریی که میومد یک نسخه Sack Boy هم ازش میومد تبلیغ میشد، یا رو باندل های کشورهای عربی تا مدت ها عکس Sack Boy با لباس محلیشون بود و ...! Dreams... من بعید میدونم بتونه اثر گذاریه LBP رو تو تبلیغات داشته باشه!
فعلا فقط یک ابزار فوق العاده ست... که به نظر من هم ارزش یک نسل بی بازیی از سمت این ها رو نداشت!
 
بیس بازیه ! بیشتر مثل tutorial میمونه! کلا۲.۳ گیگه ، الان ایندی ها هم محتواشون بیشتر از این حجم دارن !

واقعا متوجه نمیشم کجای عملکرد مدیا مولکول تو این نسل جای توجیح داره که اصلا به خواد در موردش بحث شه چه برسه که اینطوری ازش دفاع شه!!!!!!!!!!!!!

این جریان مسخره هم که از دمو تا لانچ بازی از شگفتی های این نسل بوده همه چیز به صورت محدود! اون قضیه عدم حق انتشار و اون مسخره بازیاشون!

کلا چند روز مونده به پایان زمان دمو لینکش رو لطف کردن فرستادن!
بیس بازی نیست، کله بازیه منهای بخش داستانی،
از طرفه دیگه چه ربطی به حجم داره قشنگ بودن یه بازی؟

پروژشون به نظر من حتی از دث استرندینگ جاه طلبانه تر بود، اینا رسما کاری کردن که با کنترلر یه بازی کامل درست کنی اونم بدن نیاز به دونستن یه خط برنامه نویسی،
حالا خوابم می آد ولی فردا ویدئو میزارم که بهتر متوجه منظورم بشی
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999
چه میراثی، چه کشکی، چه دوغی! هنوز بازی نیمده که بخواد تبدیل به میراث بشه!
و اصلا هنوز بازیی در کار نیست، انتشار یه بخش ساخت و ساز اونم به صورت ارلی اکسس، به معنیه بازی نیست...اصولا بازی کردن با بازی ساختن فرق داره:D
حتی اگر یکی الان ea هم بگیره، Mm بازی نداده تحویل ملت، ابزار ساخت بازی رو داده به بقیه که بقیه بازی بدن به ملت! و واقعا برام سواله از این جماعت میشه چقدر انتظار "بازی" داشت! نه صرفا یک محیط با طراحی هنری، و یا برعکس یه گیم پلی بدون هیچ لول دیزاینی! ساخته هایی که ارزش بازی کردن رو داشته باشن!

و اگر از دو نفر که الان با Dreams کار میکنند میپرسی، از من و مازیار و امثال ما که LBPها و TearAway هم که ساخت Mm بودن هم زدیم بپرس که پس چرا هنوز نرفتیم سراغ Dreams :D ، فکر کنم افرادی که بازی های قبلی Mm رو زدن ولی هنوز Dreams براشون اونقدر جذاب نبوده که برن سراغش بیشتر از افرادی باشه که الان جذب Dreams شدن و مشغول ساخت و سازن!

فعلا بگی LBP میراث Mm بود خیلی درست تره، حداقل یک نسل و نیم وظیفه بخشی از تبلیغات و نماد PS رو داشت، و هر بازی انحصاریی که میومد یک نسخه Sack Boy هم ازش میومد تبلیغ میشد، یا رو باندل های کشورهای عربی تا مدت ها عکس Sack Boy با لباس محلیشون بود و ...! Dreams... من بعید میدونم بتونه اثر گذاریه LBP رو تو تبلیغات داشته باشه!
فعلا فقط یک ابزار فوق العاده ست... که به نظر من هم ارزش یک نسل بی بازیی از سمت این ها رو نداشت!
LBP عالی بود و باید تبدیل میشد به یک نماد برای سونی! بعد از کراش تنها گزینه بود! چیزی مثل ماریو برای نینتندو! نینتندو واقعا هزار تا ماریو هم بسازه تکراری نمیشه، LBP هم میتونست مثل اون باشه ولی به هر حال MM هم ساخته هاش همه با کیفیتن، دریمز هم به نظر من بزرگترین ساختشون میشه

خدایی کم لطفیه اگه در مورد دریمز این حرفا زده بشه! یه چیزی ساختن که عملا طول عمر نداره و صدها هزار بازی مختلف میشه باهاش ساخت، اونم بازیایی که کاملا با هم متفاوتن! از ماریو و سونیک بگیر تا تتریس و هرچیز که فکرشو بشه کرد!

قول میدم میانگین متاش هم بالای 95 بشه!
 
چه میراثی، چه کشکی، چه دوغی! هنوز بازی نیمده که بخواد تبدیل به میراث بشه!
و اصلا هنوز بازیی در کار نیست، انتشار یه بخش ساخت و ساز اونم به صورت ارلی اکسس، به معنیه بازی نیست...اصولا بازی کردن با بازی ساختن فرق داره:D
حتی اگر یکی الان ea هم بگیره، Mm بازی نداده تحویل ملت، ابزار ساخت بازی رو داده به بقیه که بقیه بازی بدن به ملت! و واقعا برام سواله از این جماعت میشه چقدر انتظار "بازی" داشت! نه صرفا یک محیط با طراحی هنری، و یا برعکس یه گیم پلی بدون هیچ لول دیزاینی! ساخته هایی که ارزش بازی کردن رو داشته باشن!

و اگر از دو نفر که الان با Dreams کار میکنند میپرسی، از من و مازیار و امثال ما که LBPها و TearAway هم که ساخت Mm بودن هم زدیم بپرس که پس چرا هنوز نرفتیم سراغ Dreams :D ، فکر کنم افرادی که بازی های قبلی Mm رو زدن ولی هنوز Dreams براشون اونقدر جذاب نبوده که برن سراغش بیشتر از افرادی باشه که الان جذب Dreams شدن و مشغول ساخت و سازن!

فعلا بگی LBP میراث Mm بود خیلی درست تره، حداقل یک نسل و نیم وظیفه بخشی از تبلیغات و نماد PS رو داشت، و هر بازی انحصاریی که میومد یک نسخه Sack Boy هم ازش میومد تبلیغ میشد، یا رو باندل های کشورهای عربی تا مدت ها عکس Sack Boy با لباس محلیشون بود و ...! Dreams... من بعید میدونم بتونه اثر گذاریه LBP رو تو تبلیغات داشته باشه!
فعلا فقط یک ابزار فوق العاده ست... که به نظر من هم ارزش یک نسل بی بازیی از سمت این ها رو نداشت!
LBP و سک بوی توی همین تاپیک دیروز یا شایدم یه تاپیک دیگه گفتم آیکون استودیوئه ، خودم ابتدا مخالف اینکه این همه وقتو صرف بازی کردن بودم ، ولی الان نیستم ! ، چون وقتی نشستم پای بازی دیگران یا همون ساختو ساز ، واقعا عاشقش شدم ! ، نسخه EAش رو بازی نکردی که اینطور نظر میدی :D برا همین خو نظرتو نخواستم وگرنه میدونم عاشق LBP و مخصوصا TearAwayی ، جاه طلبانس بازی وبخوای نخوای بازخوردها نسبت بهش خیلی مثبته ، ریسک خیلی بزرگی بود و بی انصافیه بخاطر علاقه شدید به بازی مورد علاقمون اینطور بکوبونیمش . قرار نیس این چرخه تا ابد ادامه داشته باشه ، بازی بعدیشون هر چیزی میتونه باشه .
 
exclusive lineup
لاین آپ قوی ای داره نسل جدید ، حتی با حذف بعضی موارد . برای لانچ هم همچنین .
✅God of War 2
✅Horizon 2
✅New inFamous
✅Uncharted 5
✅Spider-Man 2
✅Days Gone 2
✅New Ratchet & Clank
✅Gran Turismo 7
✅Final Fantasy VII Remake Part 2 خود اسکوار اگه زیرش نزنه !
✅Bloodborne 2
✅New Killzone
✅LittleBigPlanet 4
باو اینا هرکدوم یه سیستم سلره خرن برا خودشون!:D به جز 3تاشون البته!:D نمیان لانچ تایتل بدن اینارو خو!:D اینارو وقتی میدن که فروش کم بشه!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or