چه میراثی، چه کشکی، چه دوغی! هنوز بازی نیمده که بخواد تبدیل به میراث بشه!
و اصلا هنوز بازیی در کار نیست، انتشار یه بخش ساخت و ساز اونم به صورت ارلی اکسس، به معنیه بازی نیست...اصولا بازی کردن با بازی ساختن فرق داره
حتی اگر یکی الان ea هم بگیره، Mm بازی نداده تحویل ملت، ابزار ساخت بازی رو داده به بقیه که بقیه بازی بدن به ملت! و واقعا برام سواله از این جماعت میشه چقدر انتظار "بازی" داشت! نه صرفا یک محیط با طراحی هنری، و یا برعکس یه گیم پلی بدون هیچ لول دیزاینی! ساخته هایی که ارزش بازی کردن رو داشته باشن!
و اگر از دو نفر که الان با Dreams کار میکنند میپرسی، از من و مازیار و امثال ما که LBPها و TearAway هم که ساخت Mm بودن هم زدیم بپرس که پس چرا هنوز نرفتیم سراغ Dreams
، فکر کنم افرادی که بازی های قبلی Mm رو زدن ولی هنوز Dreams براشون اونقدر جذاب نبوده که برن سراغش بیشتر از افرادی باشه که الان جذب Dreams شدن و مشغول ساخت و سازن!
فعلا بگی LBP میراث Mm بود خیلی درست تره، حداقل یک نسل و نیم وظیفه بخشی از تبلیغات و نماد PS رو داشت، و هر بازی انحصاریی که میومد یک نسخه Sack Boy هم ازش میومد تبلیغ میشد، یا رو باندل های کشورهای عربی تا مدت ها عکس Sack Boy با لباس محلیشون بود و ...! Dreams... من بعید میدونم بتونه اثر گذاریه LBP رو تو تبلیغات داشته باشه!
فعلا فقط یک ابزار فوق العاده ست... که به نظر من هم ارزش یک نسل بی بازیی از سمت این ها رو نداشت!