Xbox Senua's Saga: Hellblade II

سازنده
Ninja Theory
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
image(1)(2).png


داستان سنــوآ ادامه دارد...
______________________________________________________________________________________

اطلاعات منتشر شده از بازی :

  • مراحل ساخت این نسخه قبل از خریداری شدن نینجا تئوری توسط مایکروسافت شروع شده است.
  • مِلیـنا یورگِنز همانند نسخه اول در نقش سنــوآ به ایفای نقش خواهد پرداخت.
  • تمامی تصاویر موجود در تریلر معرفی، به صورت in-engine ضبط شده است.
  • موتور گرافیکی ساخت بازی Unreal Engine 5 می باشد.
______________________________________________________________________________________

تریلــر ها:



______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2021):

______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2019):

______________________________________________________________________________________
 
آخرین ویرایش:

PoP--General.2020

کاربر سایت
May 16, 2020
272
آقا من تازه تریلرو 4k دیدم...
عجب چیزی بود!!!!!
صدا گذاری
گرافیک
اتمسفر
انیمیشنا
میمیک صورت سنوئا خیییییلی طبیعی بود
یا ابلفضل واقعا :D
کفو خون قاطی کردم اصن
دهن مایکروسافت سرویس
دهن فیل اسپنسر سرویس
تو این بی پولی میدونم آخرش ی xbox میره تو پاچم
ولی راضیم
تا باشه از این تو پاچه رفتنا :D
عالی بود نمایشش
ایول آقا ایول
 

KING.RG

کاربر سایت
Jun 12, 2021
467
حالا شما از گرافیک بازی دارید میگید من کمتر از این انتظار نداشتم ولی هولی مولی اتمسفر بازی :-t اون غول گنده که میخواستن زمین گیرش کنن قشنگ داشت از صخره ها تغذیه میکرد خیلی جالب بود ! آخر تریلر هم با یـ کلیف هنگر خفن تموم شد (من تو رو میشناسم)
بر خلاف چیزی که تو تریلر رونمایی بازی نشون دادن سنوا هنوز که هنوزـه اون ترس و وحشتش رو داره . حس نو و خوبی ـه که ببینی قهرمان بازی همیشه آسیب پذیره مخصوصا سنوا که از مریضی روانی هم رنج میبره ! باید ببینیم سر کامبت چی کار کردن ....

پ.ن : Druth هم برگشته :x
چیزی که Hellblade 2 رو از بقیه بازیای نسل بعدی جدا کرده اینه که تو همه قسمت ها از cinematography, اتمسفر، گرافیک، نورپردازی، composition, انیمیشن، صداگذاری، اکتینگ همگی در بالاترین سطح ممکنه...

Senua's Saga: Hellblade II Gameplay Reveals Character by Ziva Dynamics

The larger-than-life troll is over 40ft tall, missing a leg, and has large flaps of skin and fat hanging from its chest and gut. According to the Ninja Theory team, this complicated asset needed to hit the highest fidelity possible, in real-time, as its massive size would magnify the details of the body and exist as a benchmark for the character quality to be expected in the full title release. To achieve such results, Ziva Dynamics would leverage a combination of their soft tissue simulation tools and advanced realtime technology.

"This deadline for the troll was really right," exclaimed Simon Clutterbuck, VP of Creative at Ziva Dynamics. "We had 3 artists working on it and only one month to get it all done. Building out a realistic body utilizing our existing datasets as a starting point saved us a lot of time. The tech is really changing the way our partners tackle character work."


The Ziva Dynamics artists began by building the troll in Ziva VFX, the soft tissue simulation software. This process was expedited by a combination of Ziva's Anatomy Transfer tools and their proprietary generic male anatomy simulation. Ziva then added the troll's torn, hanging skin flaps to the simulation as a coupled skin pass. At this point, the asset was complete with excitable muscles, jiggling fat, and wrinkling skin, all while being over 40ft tall in world-space so accurate gravity would influence on all of those anatomy layers.

The tradeoff for the gigantic film-quality results, however, was a render speed of 6 hours per 50 frames, leading to hundreds of hours of baking on a 15 machine AWS cluster. So, to transform this large film asset into a real-time game character, Ziva fed over 12GB of performance capture data along with the high-quality Ziva VFX simulation into their Ziva Real-Time Trainer. This technology used machine learning to train the troll asset to perform all of the animations along with novel poses in real-time while maintaining the rich dynamics of the original simulation. As a result, the final ML troll body performed at a fully-interactive frame rate of under 3 milliseconds per frame in Unreal Engine 4.26 and was ready to be handed back to the innovation-loving Ninja Theory team.

"By utilizing their latest runtime technology Ziva helped Ninja Theory bring the full fleshy horror of the Troll to life in a way conventional workflows just can't do." says Andrew Vidler, Technical Director at Ninja Theory. Since its inception, Ninja Theory has been devoted to pushing the envelope for interactive digital content. They have continued to work with new, paradigm-shifting technology teams to uncover and create the bleeding-edge of gameplay experiences, and the partnership between Ziva Dynamics and Ninja Theory is set to generate even more best-in-class
character results into 2022.​

چقدر ساده و راحته بازیسازی با UE5 منم برم بازی با گرافیک خفن بسازم :D :))

خریده شدن Ninja Theory توسط مایکروسافت بهترین اتفاقی بود که میتونست براشون بی افته. به بهترین شکل دارن از منابعی که در اختیارشون قرار گرفته استفاده میکنن. :D
 
آخرین ویرایش:

SHAM

کاربر سایت
Nov 22, 2008
306
فقط تنها نکته منفی که ue5 داره حجم زیاد بازی است با این نمایشی که دادن حجم بازی حداقل 150 گیگ هست
هرکس به فکر خرید xbox series s هست باید تجدید نظر کنه کلا 2 بازی بیشتر نمیتونه روی کنسول داشته باشه
خودم برای pc حافظه ssd 512 گرفتم پشیمانم حافظه خیلی کم دارم
بازی هم روی هارد هم اصلا دیگه حال نمیده
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
فقط تنها نکته منفی که ue5 داره حجم زیاد بازی است با این نمایشی که دادن حجم بازی حداقل 150 گیگ هست
هرکس به فکر خرید xbox series s هست باید تجدید نظر کنه کلا 2 بازی بیشتر نمیتونه روی کنسول داشته باشه
خودم برای pc حافظه ssd 512 گرفتم پشیمانم حافظه خیلی کم دارم
بازی هم روی هارد هم اصلا دیگه حال نمیده
دوست من من شش ترابایت هارد وصل دارم به سریز ایکس ‌. این داستان چیه مگر همزمان چند تا بازی میکنه ادم کپی کردن بازی حتی صد گیگی هم سریع کپی و موو میشه اصلا متوجه نمیشید .
 

Rezaenslaved

کاربر سایت
Aug 25, 2020
857
خداااای من
باورم نمیشه
من خوابم میومد دیشب ولی اینو که نشون دادن از شدت هیجان میخواستم فریاد بزنم
درود بر نینجا تئوری کبیر
بعد اون پایان بینظیر نسخه قبلی اصلا انتظار همچین چیزی و نداشتم
 

Rezaenslaved

کاربر سایت
Aug 25, 2020
857
فقط تنها نکته منفی که ue5 داره حجم زیاد بازی است با این نمایشی که دادن حجم بازی حداقل 150 گیگ هست
هرکس به فکر خرید xbox series s هست باید تجدید نظر کنه کلا 2 بازی بیشتر نمیتونه روی کنسول داشته باشه
خودم برای pc حافظه ssd 512 گرفتم پشیمانم حافظه خیلی کم دارم
بازی هم روی هارد هم اصلا دیگه حال نمیده
فعلا هیچ بازی با انجین جدید نیومده
بعد شما معیار یه بازیه از اروپای شرقیه که هیچوقت کارهاشون آپتیمایز نبوده
منتظر بازی های کوالیشن و نینجا تئوری باش برای فهمیدن قدرت نسل جدید
 
  • Like
Reactions: richard92

.:AC MilaN:.

کاربر سایت
Sep 12, 2009
2,535
نام
ایلیا
راکستار خیلی خیلی بزرگتر از این استدیوهاست
سطحش کلا فرق داره
حالا جاش اینجا نیست ولی همونطور که هیچ استدیویی در حال حاضر تو ساخت open world در سطح راکستار نیست ، تو ساخت بازی خطی هم ناتی داگ همین وضعیت رو داره
این یک واقعیته

جدا از اینها امیدوارم روی گیم پلی بازی حسابی کار کنن و سیستم کامبت بازی رو قشنگ از اون حالت سطحی قسمت اول در بیارن ، بقیه قسمت های بازی از همین الان به نظر در سطح بالایی هستش
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,164
نام
سبحان
حالا جاش اینجا نیست ولی همونطور که هیچ استدیویی در حال حاضر تو ساخت open world در سطح راکستار نیست ، تو ساخت بازی خطی هم ناتی داگ همین وضعیت رو داره
این یک واقعیته

جدا از اینها امیدوارم روی گیم پلی بازی حسابی کار کنن و سیستم کامبت بازی رو قشنگ از اون حالت سطحی قسمت اول در بیارن ، بقیه قسمت های بازی از همین الان به نظر در سطح بالایی هستش
با بودجه بی نهایت مایکروسافت همه چی ممکنه :D
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
گرافیک بازی حرفی توش نیست ولی خب رسما گیم پلی چیزی ندیدیم و اینکه خود من خیلی اهمیت به گرافیک میدم ولی بازی قرار باشه اینطوری فقط بشینی سینما ببینی را نه . امیدوارام گیم پلیش عالی و متنوع باشه که گرافیک بازی کنارش اهمیتش بیشتر بشه .
کلا یه بازی که کارش ویژوال باشه کار چندان سختی نیست ولی یه بازی بخوای تو جو و شلوغی هیلو اینفینیت و سندباکسش چنین ویژوالی را در بیاری کارش بسیار سختره . ایجور بازی ها و صحنهاش کاملا از قبل پیشبینی شدست 100 بارم بازی کنی همینه .

ولی خب تا الان این عالی ترین ویژوالی هست که دیدم ولی به شرط اینکه بالا گفتم براتون .
 

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,279
نام
علیرضا
آقا عالی بود گرافیک اون اتمسفر همه چی عالی


ولی این همه تعریف شد من یه سری ایراد البته نظر شخصی منه
ایراد اول اینکه دوست نداشتم تریلر گیم پلی اول این باشه بیشتر رو بخش گرافیک تمرکز داشت درست ولی کامبت زیادی ندیدیم . ولی خب میذاریم به پای نمایش اول.
ایراد دوم انیمیشن حرکت کردن تو حالت عادی احساس میکنم مثل نسخه قبل بود دوست داشتم روان تر بشه ولی موقع دویدنش خیلی حس خوبی حرکت منتقل میکرد
و ایراد سوم هم نداشتن تاریخ انتشار 😭😭😭

در کل از ۱۰۰ به این نمایش ۹۰ میدم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر