Xbox Senua's Saga: Hellblade II

سازنده
Ninja Theory
تاریخ انتشار
May 21, 2024
ناشر
Xbox Game Studios
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
image(1)(2).png


داستان سنــوآ ادامه دارد...
______________________________________________________________________________________

اطلاعات منتشر شده از بازی :

  • مراحل ساخت این نسخه قبل از خریداری شدن نینجا تئوری توسط مایکروسافت شروع شده است.
  • مِلیـنا یورگِنز همانند نسخه اول در نقش سنــوآ به ایفای نقش خواهد پرداخت.
  • تمامی تصاویر موجود در تریلر معرفی، به صورت in-engine ضبط شده است.
  • موتور گرافیکی ساخت بازی Unreal Engine 5 می باشد.
______________________________________________________________________________________

تریلــر ها:



______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2021):

______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2019):

______________________________________________________________________________________
 
آخرین ویرایش:
حالا جاش اینجا نیست ولی همونطور که هیچ استدیویی در حال حاضر تو ساخت open world در سطح راکستار نیست ، تو ساخت بازی خطی هم ناتی داگ همین وضعیت رو داره
این یک واقعیته

جدا از اینها امیدوارم روی گیم پلی بازی حسابی کار کنن و سیستم کامبت بازی رو قشنگ از اون حالت سطحی قسمت اول در بیارن ، بقیه قسمت های بازی از همین الان به نظر در سطح بالایی هستش
من که از قسمت اول لذت بردم
سیستم کامبتش خوب بود
این بازی داستانیه،روی گیم پلی مانور نمیده
با گاد آف وار مقایسش نکن لطفا
به منطق احترام بزار
 
تنها استودیویی که براش رقیب پیدا نخواهد شد Rockstar بزرگه.
اینا
blizzard
riot
valve

پ.ن
واقعا بازی از نظر ویژوال پشم ریزونه فقط امیدوارم یه کامبت ساده مثل نسخه اول نداشته باشه
کاشکی سراغ heavenly sword هم میرفتن چی میشد :x
 
اینا
blizzard
riot
valve

پ.ن
واقعا بازی از نظر ویژوال پشم ریزونه فقط امیدوارم یه کامبت ساده مثل نسخه اول نداشته باشه
کاشکی سراغ heavenly sword هم میرفتن چی میشد :x
دقیقا بازی نیاز به یک بازنگری تو سیستم کامبتش داره
هونلی سورد هم فکر کنم مالکیتش با سونی هست
 
دقیقا بازی نیاز به یک بازنگری تو سیستم کامبتش داره
هونلی سورد هم فکر کنم مالکیتش با سونی هست
بازی تمرکزش روی گیم پلی نیست ، بعدشم شما کلا چند دقیقه بیشتر از گیم پلی ندیدی ، چه طور تشخیص دادی باید بازنگری کنن رو کامبت

Senua’s Saga: Hellblade 2 combat will be "real and brutal"
 
آخرین ویرایش:
کدوم دوست عزیز و فهمیده‌ای میگفت دانگرید شده؟؟؟


View attachment 236021
همون هایی که پشمی براشون از تریلر نمونده و فوربیدن وست هم بدجور دانگرید داشته و حالا چون هلبلید روی کنسولشون نمیاد و بهترین گرافیک تاریخ رو نمایش داده مجبورن بگن دانگرید شده
 
کدوم دوست عزیز و فهمیده‌ای میگفت دانگرید شده؟؟؟


View attachment 236021
ببین تریلر اول شیدر و سایه های روی صورت کیفیت بالاتری داره. و موضوع دیگه اینکه تریلر اول سینماتیک بود و این تریلر جدید مستقیما از گیمپلی.
همه بازیها کیفیت رندر کاراکتر توی کاتسین‌ها و سیتماتیک‌ها بالاتره از گیمپلی.
ولی در عوض کیفیت افکتها و اتمسفر رندرینگ بطور قابل توجهی بهتر شده توی تریلر جدید.
یه نکته دیگه اینکه تریلر اول با UE4 ساخته شده و این تریلر جدید احتمالا منتقل شده به UE5 و خب در حال حاضر Early Access هست و مطمئنا تا انتشار بازی تغییرات و بهبودهایی خواهد داشت. (با توجه بهبودهای اساسی که Hellblade 1 نسبت به نمایشهای اولیه اش داشت)
 
ببین تریلر اول شیدر و سایه های روی صورت کیفیت بالاتری داره. و موضوع دیگه اینکه تریلر اول سینماتیک بود و این تریلر جدید مستقیما از گیمپلی.
همه بازیها کیفیت رندر کاراکتر توی کاتسین‌ها و سیتماتیک‌ها بالاتره از گیمپلی.
ولی در عوض کیفیت افکتها و اتمسفر رندرینگ بطور قابل توجهی بهتر شده توی تریلر جدید.
یه نکته دیگه اینکه تریلر اول با UE4 ساخته شده و این تریلر جدید احتمالا منتقل شده به UE5 و خب در حال حاضر Early Access هست و مطمئنا تا انتشار بازی تغییرات و بهبودهایی خواهد داشت. (با توجه بهبودهای اساسی که Hellblade 1 نسبت به نمایشهای اولیه اش داشت)
بازیای که از دوربین تک شات استفاده میکنن Transition بین گیم پلی و سینماتیک کاملا Seamless اتفاق میوفته به عبارتی جفت تصاویر بالا سینماتیک هستن و هیچ فرقی از نظر بار پردازشی ندارن بعدم چرا باید دوتا تصویر با نورپردازی متفاوت رو باهم مقایسه کرد ؟ یکی تو تاریکی محض شب با یـ عالمه منبع نوری ـه یکی بعد غروب افتاب هوای ابری با منبع نوری کم تره ـه. شرایط نوری و Art دیزاین دو تا تصیور زک کل با هم فرق داره و اصلا نمیشه باهم مقایسشون کرد و به این نتیجه رسید که کدون نسبت به اون یکی برتری داره. اگه دوتا صحنه یکسان بود یـ چیزی ولی میگم دوتا صحنه هیچ وجه مشترکی ندارن .

پ.ن : من خودم از انیمیشن های بازی یـ کمی انتقاد دارم. احساس میکنم همچنان روونیی که باید داشته باشن رو ندارن و بعضی جاها موقع Blend شدن با هم همچنان تیک میزدن یا بعضی جاها احساس میکردی سرعت راه رفتن سنوا با نحوه راه رفتنش همخونی نداره و کرکتر انگار رو تردمیل داره میره و تردمیل هم خودش با یـ سرعت مشخص حرکت میکنه. این مشکل موقع دویدن سریع اصلا وجود نداره و قشنگ اون حس سرعت و دویدن به آدم القا میکنه ولی موقع را رفتن معمولی مخصوصا موقع Transtion بین گیم پلی و سینماتیک به چشم میخوره. البته که یکی از چالش های دوربین تک شات و داینامیک بین کات سین و گیم پلی ـه همینه (اینکه بتونی این دوتا رو باهم تکریب کنی و نرم و روون و قابل باور باشن) خلاصه میدونم اصلا کار اسونی نیستش ولی امیدوارم تو محصول نهایی نهایت تلاششون رو واسه بر طرف کردن این مشکلات بکنن و یـ محصول به شدت پالیش شده تحویل بدن
 
آخرین ویرایش:
بازیای که از دوربین تک شات استفاده میکنن Transition بین گیم پلی و سینماتیک کاملا Seamless اتفاق میوفته به عبارتی جفت تصاویر بالا سینماتیک هستن و هیچ فرقی از نظر بار پردازشی ندارن بعدم چرا باید دوتا تصویر با نورپردازی متفاوت رو باهم مقایسه کرد ؟ یکی تو تاریکی محض شب با یـ عالمه منبع نوری ـه یکی بعد غروب افتاب هوای ابری با منبع نوری کم تره ـه. شرایط نوری و Art دیزاین دو تا تصیور زک کل با هم فرق داره و اصلا نمیشه باهم مقایسشون کرد و به این نتیجه رسید که کدون نسبت به اون یکی برتری داره. اگه دوتا صحنه یکسان بود یـ چیزی ولی میگم دوتا صحنه هیچ وجه مشترکی ندارن .

پ.ن : من خودم از انیمیشن های بازی یـ کمی انتقاد دارم. احساس میکنم همچنان روونیی که باید داشته باشن رو ندارن و بعضی جاها موقع Blend شدن با هم همچنان تیک میزدن یا بعضی جاها احساس میکردی سرعت راه رفتن سنوا با نحوه راه رفتنش همخونی نداره و کرکتر انگار رو تردمیل داره میره و تردمیل هم خودش با یـ سرعت مشخص حرکت میکنه. این مشکل موقع دویدن سریع اصلا وجود نداره و قشنگ اون حس سرعت و دویدن به آدم القا میکنه ولی موقع را رفتن معمولی مخصوصا موقع Transtion بین گیم پلی و سینماتیک به چشم میخوره. البته که یکی از چالش های دوربین تک شات و داینامیک بین کات سین و گیم پلی ـه همینه اینکه بتونی چوری این دوتا رو باهم تکریب کنی که نرم و روون و قابل باور باشن خلاصه میدونم اصلا کار اسونی نیستش ولی امیدوارم تو محصول نهایی نهایت تلاششون رو واسه بر طرف کردن این مشکلات بکنن و یـ محصول به شدت پالیش شده تحویل بدن
آره درسته ولی اگه دقت کنی هیچ ترنزیشنی توی تریلر جدید دیده نمیشه حتی اون لحظاتی که دوربین close-up میشه رو صورت Senua که یک دلیلش این میتونه باشه که تو این بازی دوربین مدام در حال چرخیدن دور Senua هست و اکثرا تصاویر بسته رو ازش میبینیم بخاطر نوع روایت سینمایی خاص این بازی و استفاده از ترنزیشن خیلی نمیتونه تو این بازی کاربرد داشته باشه تا بار پردازشی رو سبک تر کنه.
در مورد تفاوت کیفیت رندر صورت توی این دوتا تریلر هم اینو بگم کاملا واضح هست که تریلر اول Fidelity بالاتری داره به دو دلیل: دلیل اول اینکه همونطور که خودتم اشاره کردی منابع نوری بیشتر و اون حالت استیج شده ای که براش در نظر گرفته بودن و دلیل دوم هم استفاده از تکنیک sub-surface scattering و سایه زنی دقیق تر تو تریلر رونمایی هست، چیزی که با وجود تفاوت شرایط نورپردازی و هنری هم من تو تریلر جدید ندیدم.
من نظرم اینه بازی نهایی توی کیفیت چهره به تریلر اول خیلی نزدیک میشه با توجه به این که بازی به تازگی وارد مرحله تولید شده و اپتیمزیشین و Polish مراحل و ست‌پیس ها همزمان با نهایی شدنشون انجام میشه.
 
آخرین ویرایش:
کدوم یکی از اینا بازیهاشون از لحاظ بزرگی " حجم جزییات و NPCها با GTA V و RDR II برابری میکنه؟ کدومشون تونسته بازیی جایگزین سری GTA بسازه که گیمرهای سراسر دنیا دم به دقیقه یقه راکستار رو نگیرن پس GTA جدید چی شد؟

پس RE2 Remake یا GOWهای پیش از 2018 بوق تشریف داشتن؟ کلی بازی خطی یا نیمه خطی فوق العاده هست که میشه ازشون نام برد.
والو تونسته و از تونسته هم فراتر رفته. هر زمانی پاشو گذاشت تو بازیسازی یه چیز جدید رو کرد.حتی با الیکس در زمینه فیزیک. و نیازی هم نیست که از عطش طرفداراش و پلیرای همزمان بازیایی بگم که بعضیاشون ده سال از ریلیزشون میگذره. از هیچ کمپانی ای قدیس سازی نکنید.بقیه کمپانی ایهایی هم که نامبرده شده تک تکشون کمپانی ای های بزرگی هستند. و هر کدوم تو ژانرهاشون شاهکارهای بزرگی رو ثبت کردند که تو تاریخ موندگاره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or