Xbox Senua's Saga: Hellblade II

سازنده
Ninja Theory
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
image(1)(2).png


داستان سنــوآ ادامه دارد...
______________________________________________________________________________________

اطلاعات منتشر شده از بازی :

  • مراحل ساخت این نسخه قبل از خریداری شدن نینجا تئوری توسط مایکروسافت شروع شده است.
  • مِلیـنا یورگِنز همانند نسخه اول در نقش سنــوآ به ایفای نقش خواهد پرداخت.
  • تمامی تصاویر موجود در تریلر معرفی، به صورت in-engine ضبط شده است.
  • موتور گرافیکی ساخت بازی Unreal Engine 5 می باشد.
______________________________________________________________________________________

تریلــر ها:



______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2021):

______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2019):

______________________________________________________________________________________
 
آخرین ویرایش:

graywolf

کاربر سایت
Jun 1, 2007
1,180
نام
احمد
نه. ایشون شخصیت اصلی و قهرمان بازی هست و بازی هم شخصیت محور هست و بعید که بازی قابلیت character creation داشته باشه.
منظور دوستمون چهره ای بود که Fable دیدیم.
هلبلید همین چهره ای هست که توی بازی میبینیم.
 

John-117

کاربر سایت
May 16, 2020
1,718
بازی با قیمت ۵۰ دلار و فقط به صورت دیجیتالی در تاریخ ۲۱ می (۱ خرداد) عرضه میشه
مدت زمان به اتمام رسوندنش هم مثل نسخه اول هست

IMG_5575.jpeg

حس میکنم میتونه یه تجربه یونیک و خیلی خاص باشه و بهش امید دارم واقعا ولی بنظرم ۵ سال زمان ساخت واسش یه مقدار زیاده!
 

John-117

کاربر سایت
May 16, 2020
1,718
بنظرم دوتا نکته درباره مدت زمان ساخت بازی وجود داره:
مورد اول اینکه موقعی که مایکروسافت NT رو خرید اینا کلا ۴۰-۵۰ نفر بودن و توی این چند سال تعداد نیروهاش ۳ برابر شد و کم کم بزرگ تر شدن
و مورد دوم و اصلی اینکه اینجور که بنظر میرسه بازی به شدت از موشن کپچر استفاده میکنه و اینا هم تقریبا دو سال خوردن به کرونا و بعید میدونم تو اون تایم تونسته باشن کارو خیلی پیش ببرن

شاید اگر کرونا وجود نداشت بازی یکی دو سال پیش عرضه میشد و حتی نمایش بازی تو TGA همراه با رونمایی از سری X میتونه نشون دهنده این باشه که مایکروسافت قبل از کرونا برنامه داشته بازی رو تو همون یکی دو سال اول لانچ به عنوان یه شوکیس گرافیکی عرضه کنه
 
آخرین ویرایش:

sopranus

کاربر سایت
Jan 17, 2009
1,411
نام
aliakbar
بنظرم دوتا نکته هم که درباره مدت زمان ساخت بازی وجود داره:
مورد اول اینکه موقعی که مایکروسافت NT رو خرید اینا کلا ۴۰-۵۰ نفر بودن و توی این چند سال تعداد نیروهاش ۳ برابر شد و کم کم بزرگ تر شدن
و مورد دوم و اصلی اینکه اینجور که بنظر میرسه بازی به شدت از موشن کپچر استفاده میکنه و اینا هم تقریبا دو سال خوردن به کرونا و بعید میدونم تو اون تایم تونسته باشن کارو خیلی پیش ببرن

شاید اگر کرونا وجود نداشت بازی یکی دو سال پیش عرضه میشد و حتی نمایش بازی تو TGA همراه با رونمایی از سری X میتونه نشون دهنده این باشه که مایکروسافت قبل از کرونا برنامه داشته بازی رو تو همون یکی دو سال اول لانچ به عنوان یه شوکیس گرافیکی عرضه کنه
اینا لحظه به لحظه بازی رو مثل فیلم سینمایی موشن کپچر کردن.
به نظرم این سبک ساخت بازی نتیجه اش فوقالعاده هم باشه ارزش این هزینه و زحمت رو نداره.
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,804
نام
شیخ صدرا
بازی با قیمت ۵۰ دلار و فقط به صورت دیجیتالی در تاریخ ۲۱ می (۱ خرداد) عرضه میشه
مدت زمان به اتمام رسوندنش هم مثل نسخه اول هست

View attachment 325219

حس میکنم میتونه یه تجربه یونیک و خیلی خاص باشه و بهش امید دارم واقعا ولی بنظرم ۵ سال زمان ساخت واسش یه مقدار زیاده!

:-<
حداقل ٨ ساعت پربارى اميدوارم تحويل بدن.
نسخه قبل در حد خودش خوب بود ولى اگه بخواد دنباله شايسته ايي داشته باشه بايد يه تكون خوبى خورده باشه.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
بنظرم دوتا نکته درباره مدت زمان ساخت بازی وجود داره:
مورد اول اینکه موقعی که مایکروسافت NT رو خرید اینا کلا ۴۰-۵۰ نفر بودن و توی این چند سال تعداد نیروهاش ۳ برابر شد و کم کم بزرگ تر شدن
و مورد دوم و اصلی اینکه اینجور که بنظر میرسه بازی به شدت از موشن کپچر استفاده میکنه و اینا هم تقریبا دو سال خوردن به کرونا و بعید میدونم تو اون تایم تونسته باشن کارو خیلی پیش ببرن

شاید اگر کرونا وجود نداشت بازی یکی دو سال پیش عرضه میشد و حتی نمایش بازی تو TGA همراه با رونمایی از سری X میتونه نشون دهنده این باشه که مایکروسافت قبل از کرونا برنامه داشته بازی رو تو همون یکی دو سال اول لانچ به عنوان یه شوکیس گرافیکی عرضه کنه
صد در صد کرونا اثر داشته به اینا نقل مکان کردنشون به ساختمون جدید استدیو اوج کرونا رو هم باید اضافه کرد . در مورد تعداد نفرات هم اتفاقا NT کمترین میزان رشد رو در بین استدیو های ماکرو داشته (طبق صفحه Linkdin ـشون از 100 نفر رسیدن به 120 نفر) این 40-50 نفرهم تیم HB2 هستش که همون اول اومدن گفتن میخوایم با دو برابر سایز نسخه اول بازی رو بسازیم . بقیشون احتملا دارن رو یـ پروژه دیگه کار میکنن

بازی زود معرفی شد از اون ور هم اینا میخواستن با یـ تیم کوچیک پرژه رو جلو ببرن این شد که پنج سال بین معرفی و انتشار بازی وقفه افتاد . اگه کرونا نبود احتمالا سال گذشته منتشر میشد . در مورد این قضیه 50 دلاری و تماما دیجتالی هم من احتمال میدم تصمیم گیرنده اصلی خود نینجا تئوری بوده وگرنه برا ماکرو دادن نسخه فیزیکی کاری نداشت . احتمالا اینجا هم NT میخواسته همون فلسفه ای رو پیاده کنه که سر Scope بازی پیاده کرده .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Mick
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر