Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 
الان فقط از سختی بازی میگین چرا
یه نفر نگفت آقا بازی در چه حده

با میانگین 90 انتظار داشتم میام تاپیک بازی همه بگن خیلی خفنه
اما هیچکی هیچی نگفت از نکات مثبت بازی و همه انگار به زود دارن بازی میکنن و فقط خوشحالن که تمومش کردن
اینجا همه از داشتن و بازی کردن همچین بازیی خوشحالن یکم زیادی هم خوشحالن:D
فقط جریان اینجاست که رسمش نیست این رفتار با گیمر:D
 
الان فقط از سختی بازی میگین چرا
یه نفر نگفت آقا بازی در چه حده

با میانگین 90 انتظار داشتم میام تاپیک بازی همه بگن خیلی خفنه
اما هیچکی هیچی نگفت از نکات مثبت بازی و همه انگار به زود دارن بازی میکنن و فقط خوشحالن که تمومش کردن
من تا اینجایی که بازی کردم میتونم بگم که حس گشت و گذار در محیط و کشف کردن مراحل جدید بهترین چیزی بوده که بهم ارائه داده بخصوص با سیستم جدیدی که به بازی اضافه شده و میتونی از در و دیوار و سقف بری بالا ارزش لول دیزاین بشدت زیاده شده. واقعا پیشرفت خیلی خوبی در زمین لول دیزاین در این بازی اتفاق افتاده. از نظر بصری هم واقعا زیبا هستش همه جا.
از اونور مبارزات بازی هم واقعا هیجان انگیز و جذاب هستش. منتها مشکلی که هست تفاوت زیاد بین سطح مبارزات با دشمنان معمولی و باس فایت ها هستش که باعث میشه بعضی باس فایتها به دلیل سختی زیاد تجربش زهرمار بشه. البته این زهرماریش بعد از اینکه باس مذکور رو شکست میدی و هرچی فحش بلدی رو بارش میکنی رضایت بخش میشه:D ولی بنظرم بهتر بود یکم بعضی باسها رو بالانس تر میکردن. تازه من هنوز بازی رو تموم نکردم و مثکه جلوتر بدتر هم میشه:))
داستان هم نسبت به بقیه بازی های استاد سر راست تر شده و راحت تر میشه دنبالش کرد که من بیشتر استقبال میکنم:D موسیقی هم که جای حرفی باقی نمیزاره
درکل از نظر کیفیت ساخت از دید من هم رده دارک سولز 1 و بلادبورن هستش بخصوص اون حس ادونچر و کشف محیط های جدید و مخوف و خوش ساخت رو دوباره زنده کرده ولی سختی زیاد در بعضی باس فایتها رو اعصابه. البته الان که فکر میکنم بقیه بازیهای استاد هم به همین شکل بودن:sweatsmile:
 
البته الان که فکر میکنم بقیه بازیهای استاد هم به همین شکل بودن:sweatsmile:
اینطور نیست به غیر از سولز 2 بقیه سری ها و همچنین بلاد تمامیه باس ها بنظرم یه بالانس متعادل داشتن حتی دانجی که داخل بلادبورن بود که کلا داخلش یک اتکه بودی از این بالانس تر بود:D
اینجا به بازیکن ناجوانمردانه فشار میاد:D دقیقا شرط زدن بعضی از باس ها مخصوصا باس های پایانی دقت و تمرکز 100 درصد هست اصلا نباید یک لحظه به خودت استراحت بدی یک لحظه حس کنی کم اوردی تموم
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
اینطور نیست به غیر از سولز 2 بقیه سری ها و همچنین بلاد تمامیه باس ها بنظرم یه بالانس متعادل داشتن حتی دانجی که داخل بلادبورن بود که کلا داخلش یک اتکه بودی از این بالانس تر بود:D
اینجا به بازیکن ناجوانمردانه فشار میاد:D دقیقا شرط زدن بعضی از باس ها مخصوصا باس های پایانی دقت و تمرکز 100 درصد هست اصلا نباید یک لحظه به خودت استراحت بدی یک لحظه حس کنی کم اوردی تموم
آره باهاتون موافقم تا حدی. یعنی الان که فکر میکنم مثلا DS1 بنظرم باس فایت ها بالانس تر بودن و برای باسهای کمتری عذاب کشیدم. ولی DS3 هم بالانس نبود اصلا و یه جاهاییش سختیش احمقانه میشد. سکیرو حتی مینی باسها هم دهنت رو صاف میکنن:sweatsmile:
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
من خودم فت دو آتیشه استادم 3 ساعت بازی کردم همه چی عالی به غیر از یک چیز......کاش یه فکری به حال گرافیک بکنن حداقل تو بازی بعدی خدایی این گرافیک مناسب 2019 نیست . الان همه میان میگن این بازی هدفش گرافیک نیست ... خودم میدونم هر کدوم از بازی های استاد از demon souls بگیر تا dark3 10 بار جویدم فقط bloodborne نزدم چون کنسول ps4 نداشتم ولی چیزی که تو تریلرا می بینم حس میکنم بلاد گرافیکش بالا تره. مشکل اصلی گرافیک هم نبود AA درست حسابی ولی در کل تا اینجا از برای من از بقیه بازی استاد بهتر بود البته گفتم blood رو بازی نکردم
 
من خودم فت دو آتیشه استادم 3 ساعت بازی کردم همه چی عالی به غیر از یک چیز......کاش یه فکری به حال گرافیک بکنن حداقل تو بازی بعدی خدایی این گرافیک مناسب 2019 نیست . الان همه میان میگن این بازی هدفش گرافیک نیست ... خودم میدونم هر کدوم از بازی های استاد از demon souls بگیر تا dark3 10 بار جویدم فقط bloodborne نزدم چون کنسول ps4 نداشتم ولی چیزی که تو تریلرا می بینم حس میکنم بلاد گرافیکش بالا تره. مشکل اصلی گرافیک هم نبود AA درست حسابی ولی در کل تا اینجا از برای من از بقیه بازی استاد بهتر بود البته گفتم blood رو بازی نکردم
بلاد بورن اگه بازی کنی تا زنده ای یادت نمیره. البته اینو هم بگم سیستم ارتقا تو سکیرو شدیدا آدمو میکشه سمت بازی مثل بلادبورنه

فرستاده شده از BND-L21ِ من با Tapatalk
 
  • Like
Reactions: kamyy and SAGAD
بلاد بورن اگه بازی کنی تا زنده ای یادت نمیره. البته اینو هم بگم سیستم ارتقا تو سکیرو شدیدا آدمو میکشه سمت بازی مثل بلادبورنه

فرستاده شده از BND-L21ِ من با Tapatalk
دوست دارم کنسول بگیرم میترسم تا خریدم فرداش 5 رو معرفی کن با قابلیت backward شانس که ندارم اونوقت کلی باید هزینه کرد دوباره
 
این باس بازی Optional هست!
برای مبارزه بهتر با این باس سعی کن از این دو آیتمی که مشخص کردم استفاده کنی

View attachment 103674
بالاخره موفق شدم ایشین و دمون رو بزنم مرسی از راهنمایی های دوستان. آیتم سوت که دوستمون اشاره کردن کلی برای زدن demon hatred کمک کرد هرکی تو این باس مشکل داره حتما از این آیتم استفاده کنه.
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
روش فارم کردن scale ها چجوری دوستان؟

فرستاده شده از BND-L21ِ من با Tapatalk
برای قطعه ی دوم ماسک میخوای؟
برخلاف سایر دشمن ها ، این موجودات گویا آندد نیستن و با نشست و برخواست توی Idol دیگه زنده نمیشن و درواقع تعدادشون هم تا جایی که من رفتم یه نظر محدوده
بنظرتون این بازی در آینده مشابه بلادبورن و سولز Dlc براش میاد؟ در مورد این موضوع تا حالا خبری دادن؟
با توجه به بازخوردها و سابقه ی FS ، به نظر خواهد داشت ، البته من هنوز اواسط داستان هستم ، ولی اگر حفره ایی در داستان وجود داشته باشه به حتمال زیاد dlc خواهد داشت
+++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++

پ.ن:اقا یه چیزی:D(راجب یکی از npc هاس!)
میگم که Kotaro رو که ملاقات کردین دیگه؟:D
گریه میکرد ، منم یه دونه از Pinwheel هارو دادم بهش(خساست کردم فقط سفید رو دادم:D)
شما چه کردین؟؟؟؟
خیلی دوست داشتم بفرستمش پیش Anayama ولی روشش رو بلد نبودم!
 
آخرین ویرایش:
باس اخر بازی انچنان رو مخ من نبود تازه خیلیم حال کردم با زدنش:D برعکس یکی از باسا فرعی که کلا بیخیالش شدم اصلا اعصابش رو ندارم:|
من یه اندینگش رو رفتم بقیه رو تو یوتیوب دیدم دیگه کشش ندارم سه باره دیگه تا اخر برم:D
بازی به جرات لذت بخش ترین و عذاب اور ترین بازیه عمرم بود یه جواهر بود:x
همه چیزش محشر بود همه چیزش
من اون پایانی رو دیدم که جایه The Sculptor رو گرفتیم اسم پایانش چی بود good یا true?
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or