Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 
ناموسا يكي بگه من چي كار بايد بكنم
تازه وارد ashina شدم يه ميني باس داره كه دستاش از پشت بسته شده خيلي غوله
هر كاري كردم نتونستم بكشمش
چيزيم آپديت نكردم
ببینید یه چیزی رو اول کاری بهتون بگم (هم شما و هم بقیه) که تا اخر دیگه نیاز به کمک کسی برای زدن باس ها نداشته باشید و رو پای خودتون وایسین
این سبک بازی ، بازیِ آزمون و خطاس
یعنی چی؟؟
یعنی شما که هنوز چم و خم بازی و طریقه ی مبارزه رو بلد نشدی باید هر سری که سمت باس میری دقت کنی ببینی چند نوع اتک میزنه و راه فرار هر اتک چیه

ایا باید در قبال فلان اتک -> دوج بزنی ، بپری ، دفاع کنی و یا....
و یا چه زمان موقع اتک شماس ، شاید فقط یک ثانیه مهلت داشته باشین و اون رو فقط با همین ازمون و خطا میتونید پیدا کنید
پ.ن:من میگم برو ۵۰ بار بمیر اما خودت کشف کن:دی
اگر از حالا برای این مینی باس قراره دست به دامن کمک بقیه بشی در جلوتر رسما منهدم میشی:دی
به هر حال من طریقه ی زدنشو میگم ولی بهتره که از همین اول روی پای خودت بایستی:دی
برای راحت تر کردن زدن این باس بهتره اول اون دو دشمن که اول راه پله هستن رو بزنی که بعد که میری بالا نریزن رو سرت(یه دونه هم اون بالا سمت چپ هست)
بعد برو سر وقت Ogre
همیشه اول باس فایت ها چند مدل سلاح دست چپت رو روشون امتحان کن که ببینی طرف به کدوم حساسه
اینجا Ogre به اتیش حساسه!
و فکر کنم کلا سه مدل بیشتر اتک نمیزد و نقطه ضعفش هم پشتش هست ، شما هر وقت علامت اتکش رو دیدی با دوتا دوج به سمت فرضا چپ جاخالی بده برو پشتش ضربتو بزن ، یا وقتی پرید که جفت پا بیاد تو حلقت(:دی)یه دوج به موقع جواب مسئله اس!
طی باس فایت دائم روش قفل کن و دورش بچرخ تا پشتش رسیدی حمله ور شو و الی اخر
 
ببینید یه چیزی رو اول کاری بهتون بگم (هم شما و هم بقیه) که تا اخر دیگه نیاز به کمک کسی برای زدن باس ها نداشته باشید و رو پای خودتون وایسین
این سبک بازی ، بازیِ آزمون و خطاس
یعنی چی؟؟
یعنی شما که هنوز چم و خم بازی و طریقه ی مبارزه رو بلد نشدی باید هر سری که سمت باس میری دقت کنی ببینی چند نوع اتک میزنه و راه فرار هر اتک چیه

ایا باید در قبال فلان اتک -> دوج بزنی ، بپری ، دفاع کنی و یا....
و یا چه زمان موقع اتک شماس ، شاید فقط یک ثانیه مهلت داشته باشین و اون رو فقط با همین ازمون و خطا میتونید پیدا کنید
پ.ن:من میگم برو ۵۰ بار بمیر اما خودت کشف کن:D
اگر از حالا برای این مینی باس قراره دست به دامن کمک بقیه بشی در جلوتر رسما منهدم میشی:D
به هر حال من طریقه ی زدنشو میگم ولی بهتره که از همین اول روی پای خودت بایستی:D
برای راحت تر کردن زدن این باس بهتره اول اون دو دشمن که اول راه پله هستن رو بزنی که بعد که میری بالا نریزن رو سرت(یه دونه هم اون بالا سمت چپ هست)
بعد برو سر وقت Ogre
همیشه اول باس فایت ها چند مدل سلاح دست چپت رو روشون امتحان کن که ببینی طرف به کدوم حساسه
اینجا Ogre به اتیش حساسه!
و فکر کنم کلا سه مدل بیشتر اتک نمیزد و نقطه ضعفش هم پشتش هست ، شما هر وقت علامت اتکش رو دیدی با دوتا دوج به سمت فرضا چپ جاخالی بده برو پشتش ضربتو بزن ، یا وقتی پرید که جفت پا بیاد تو حلقت(:D)یه دوج به موقع جواب مسئله اس!
طی باس فایت دائم روش قفل کن و دورش بچرخ تا پشتش رسیدی حمله ور شو و الی اخر
دمت گرم مرسي سرويسم كرده اين باسه
تازه مينيه
يه راهنمايي كن
من نميدونم چجوري سلاح دست چپمو روشن كنم شايدم هنوز باز نكردم اين قابليتو
كجاها ميتونم جون و اتك و آپگريد كنم؟
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
من بازيو تازه شروع كردم رسيدم به ميني باس ogre و تو يوتيوب يه فيلم ديدم كه چجوري اتك بزنم ولي يارو كلي وسيله داشت مثل oil يا دست آتيشي ولي من هيچكدومو ندارم چي كار كنم
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
دمت گرم مرسي سرويسم كرده اين باسه
تازه مينيه
يه راهنمايي كن
من نميدونم چجوري سلاح دست چپمو روشن كنم شايدم هنوز باز نكردم اين قابليتو
كجاها ميتونم جون و اتك و آپگريد كنم؟
دست چپ کلا با R2 اتک هاشو وارد میکنه ، و با مثلث بین 3 نوعی که واسش انتخاب کردی چنج میشه
حالا اینکه چطور این قابلیت هارو اوکی کنی توی بازی با گشت و گذار و پیش روی در بازی به دست میان و الان هم برای اینکه بدونی کدوم هارو داری باید از طریق idol (بنفایر یا حالا هر چیزی که تو صداش میکنی)برگردی پیش اون پیرمرد اول بازی و باهاش صحبت کنی و دو تیتر میاد ، تیتر اول فعال کردن همین دست مکانیکیه و دوم اپگرید دست
برلی قرار دادن این قابلیت ها هم با زدن اوپشن وقتی تو منو میری همون جا سه تا خونه خالی احتمالا واست نشون داده رو هرکدوم بزنی بهت دست های مکانیکی رو نشون میده


×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×
×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×

یه سوال راجب داستان یکی از باس های منطقه ی Ashina Depths !:D
جریان این Mist Noble چی بود؟:(
قبل اینکه بپرم بکشمش یه ربع داشتم فلوت زدنشو گوش میدادم:(
بنده خدا حتی مبارزه نکرد و مرد ، واس همین شک کردم که حتی جزو مینی باس ها باشه
میشد باهاش صحبت کرد؟؟یا نه!
اتفاقات بعد مردنش هم جالب بود اون مه از بین رفت و نفرین ارواح هم برداشته شد و کلبه هم گویا به حالت قدیمش برگشت و تبدیل به خرابه شد

103917
 
آخرین ویرایش:
این بازی برخلاف دارک سولز تمرکز زیادی روی داج کردن نداره و به جاش با یک بلاک به موقع میتونید نتیجه بگیرید.
من بازيو تازه شروع كردم رسيدم به ميني باس ogre و تو يوتيوب يه فيلم ديدم كه چجوري اتك بزنم ولي يارو كلي وسيله داشت مثل oil يا دست آتيشي ولي من هيچكدومو ندارم چي كار كنم



اول دو تا سربازی که دارن حرف میزنن رو بکش.
بعد رو به روی باس وایستا بزار ببینه تو رو زنجیرش رو پاره کنه. با دست مکانیکیت بپر روی درخت و فرار کن. بزار آهنگ مبارزه قطع بشه. در این لحظه باس رو میبینی که داره برمیگرده سر جاش. بپر روی درخت و بعد بپر رو سرش با یک ضربه یکی از جون هاش میره..

بعد برای زدنش کافیه هروقت میخواد بگیرتت بپری یا dodge کنی. باس پخمه ایه.
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
ناموسا يكي بگه من چي كار بايد بكنم
تازه وارد ashina شدم يه ميني باس داره كه دستاش از پشت بسته شده خيلي غوله
هر كاري كردم نتونستم بكشمش
چيزيم آپديت نكردم
اون دو نفری که پایین پله ها هستن رو سریع بکش، بعد بدو سمتش ، تا مثلثش پر میشه و شروع میکنه به تلاش برای شکستن قفلش از کنارش رد شو سمت چپ برو یکی دیگه هم هست اونو بزن، بعد همون جای نفر آخر پشتش یه فنس مانند هست که سمت راستش بازه، برو از اونجا بپر پایین، یه جایی میرسی که یه توده آتیش هست! از اون که رد بشی یه جایی هست که میتونی گرپل کنی سمتش. برو اونجا یکم که جلو بری غوله بی خیالت میشه و دیگه دنبالت نمیاد و برمیگرده و شروع میکنه به برگشتن به سمت مکان اولیش :D بعد بصورت Sneaky پشت سرش برو و اینجوری میتونی یک جون اولش رو با Stealth Attack رد کنی :D واسه جون دومش هم اتکاش رو داج بده برو پشتش! این باس جنگش جنگ از پشته :D گود لاک :D
 
بازیو دیشب تموم کردم شاهکار بود واقعا ارزش اینهمه صبر کردنو داشت
واقعا باس ها و مینی باس های به یادموندنی ای داشت مخصوصا guardian ape و orin
باس آخر هم نامردی سخت بود ولی با یکم تمرین میشد زدش

از demon of hatred هم نترسید همش باده :-"
 
آخرین ویرایش:
بازیو دیشب تموم کردم شاهکار بود واقعا ارزش اینهمه صبر کردنو داشت
واقعا باس ها و مینی باس های به یادموندنی ای داشت مخصوصا guardian ape و orin
باس آخر هم نامردی سخت بود ولی با یکم تمرین میشد زدش

از demon of hatred هم نترسید همش باده :-"
بله باد بود. ولی از نوع طوفان کاترینا :/
باس اخر از نظر من‌پشم‌بود ولی. کاملا میشد با فرار‌کردن و یه صربه زدن نابودش کرد. من‌دومین‌ ترای زدمش. ولی سر Demon بالای ۲۵-۳۰‌بار.
 
یکی میشه به من توضیح بده چرا بعد از این همه سال یه نفر توی Fromsoft پیدا نشده که مغزش کشش طراحی 4 تا دشمن خوب رو داشته باشه؟ از همون اول هر چی درست کردن یا مثل Dark Souls دشمن های کند ذهن بوده که فقط دور میزنی و شمشیر فرو میکنی تو ستون فقراتشون، یا مثل این بازی و Dark Souls 2 یه گله از همون دشمن های ابله میریزن سرت و همه اتک های باس ها قابلیت چرخش 180 درجه دارن
 
یکی میشه به من توضیح بده چرا بعد از این همه سال یه نفر توی Fromsoft پیدا نشده که مغزش کشش طراحی 4 تا دشمن خوب رو داشته باشه؟ از همون اول هر چی درست کردن یا مثل Dark Souls دشمن های کند ذهن بوده که فقط دور میزنی و شمشیر فرو میکنی تو ستون فقراتشون، یا مثل این بازی و Dark Souls 2 یه گله از همون دشمن های ابله میریزن سرت و همه اتک های باس ها قابلیت چرخش 180 درجه دارن
راجب چی صحبت میکنی؟:D
حاجی بازی بالای 50 تا باس و مینی باس داره و هر چی جلوتر میری دشمن ها وحشی تر و شیوه حملاتشون تغییر پیدا میکنه و راه نفس کشیدن بهت نمیدن:-"
اگر قرار باشه دشمن های مثلا 5 ساعت اولیه بازی همه سفت و سخت بجنگن که بازی زهرمار همه میشه!
زمانی که باس اخر رو زدی و بازی رو تمام کردی بیا از تنوع و اتک دشمن ها انتقاد کن
 
یکی میشه به من توضیح بده چرا بعد از این همه سال یه نفر توی Fromsoft پیدا نشده که مغزش کشش طراحی 4 تا دشمن خوب رو داشته باشه؟ از همون اول هر چی درست کردن یا مثل Dark Souls دشمن های کند ذهن بوده که فقط دور میزنی و شمشیر فرو میکنی تو ستون فقراتشون، یا مثل این بازی و Dark Souls 2 یه گله از همون دشمن های ابله میریزن سرت و همه اتک های باس ها قابلیت چرخش 180 درجه دارن

چون افرادی که تو FromSoftware کار میکنن مغزشون کشش زیادی نداره و کسایی هستن که تو استودیوهای دیگه بخاطر نداشتن سابقه ی کار اخراج شدن و گفتن بیاین دور همی یه بازی بسازیم ملت رو بزاریم سر کار. واقعاً نمیدونم تو ذهن فرام سافتور چی میگذره.
 
یکی میشه به من توضیح بده چرا بعد از این همه سال یه نفر توی Fromsoft پیدا نشده که مغزش کشش طراحی 4 تا دشمن خوب رو داشته باشه؟ از همون اول هر چی درست کردن یا مثل Dark Souls دشمن های کند ذهن بوده که فقط دور میزنی و شمشیر فرو میکنی تو ستون فقراتشون، یا مثل این بازی و Dark Souls 2 یه گله از همون دشمن های ابله میریزن سرت و همه اتک های باس ها قابلیت چرخش 180 درجه دارن
انتظار دارید حفاظ فلزی ببندن به پشتشون؟ شما در مبارزه ی واقعی تن به تن هم وقتی‌با‌یکی دعوات میشه میتونی اگه سریع باشی با‌چرخش صد و هشتاد درجه ای برسی‌ به پشت حریفت. این حرکت توی کشتی هم وجود داره. کسی هم که اینجوری رکب میخوره اسمشو کسی‌ نمیذاره احمق.
اگر هم شما حس‌میکنی‌خیلی بازی برات‌ اسونه و حس میکنی که‌چرخیدن ۱۸۰ درجه ای یه نوع ضعف در بازیه، خوب میتونی رو در رو با دشمن‌مبارزه‌کنی. مجبور نیسی بچرخی که.
طراحیشم‌ مشکل نداده. یعنی باید دشمن‌ضد چرخش بسازن؟ خوب چرخیدن و رفتن پشت دشمن‌ در جهان طبیعی هم وجود داره و یه فن هست.
 
بله باد بود. ولی از نوع طوفان کاترینا :/
باس اخر از نظر من‌پشم‌بود ولی. کاملا میشد با فرار‌کردن و یه صربه زدن نابودش کرد. من‌دومین‌ ترای زدمش. ولی سر Demon بالای ۲۵-۳۰‌بار.

:))
من دقیقا بر عکس بودم یه 15 20 باری سر باس آخر مردم
ولی demon of hatred حرکتاش حدودا کند و خیلی قابل پیش بینی بود فقط باید خونسردی رو حفظ کرد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or