Scalebound

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
zyxi75t5c19cwtg267zy.jpg



jn6vthdbest0088qh07b.png


سازنده: Platinum Games
ناشر: Microsoft Studios
سبک: Action RPG
پلتفرم: Xbox One


vn3q555jv7d66qufnafj.png


در Scalebound، شما با «درو»(Drew)، جوانی تنها همراه می‌شوید که به دنیایی عجیب و خطرناک به نام دراکونیس(Draconis) کشیده می‌شود. در «دراکونیس»، «درو» با اژدهایی به اسم «توبان»، که آخرین بازمانده نسل خود است، اخت می گیرد. این دو باید برای نجات «دراکونیس»، زمین و سایر دنیاهای موازی، جنگیدن به صورت یک تیم را یاد بگیرند.*
http://www.xbox.com/en-US/games/scalebound

5zf40d21bv9q1640e37n.gif

*داستان کامل بازی در صورت انتشار اطلاعات بیشتر اضافه خواهد شد.


 
Last edited by a moderator:
وقتی هنوز عکسی از بازی نیومده به غیر از این، مجبوره تحملش کنه دیگه :-?? :d
با لوگو بازی عکس بگیره، یا یه تصویر از تریلر بگیرن با همون بره عکس بگیره :دی من که گفتم این کامیا دوست داره پیاز داغ ماجرا رو زیاد کنه وگرنه Art به این قشنگی :دی
 
با لوگو بازی عکس بگیره، یا یه تصویر از تریلر بگیرن با همون بره عکس بگیره :دی من که گفتم این کامیا دوست داره پیاز داغ ماجرا رو زیاد کنه وگرنه Art به این قشنگی :دی
Booth رو مایکروسافت راه انداخته برای بازی، بعد کامیا بیاد بگه چون آرت رو دوست ندارم شرکت نمی کنم و عکس نمی گیرم؟ :-/ :دی
 
این بازی اگر باس فایتش در حده بایونیتا یک هم باشه I am sold :d
 
Scalebound Developer Teases Multiplayer
Unfortunately, we are unable to comment or say at this time,” Inaba told IGN at TGS when asked if the game has multiplayer aspects. “But as Kamiya touched on it earlier, we are not building this as a pure sort of linear boss [game. The] player can then go and go back if you want to and replay the entire game, so we’ll kind of leave that up to your imagination

توضیحات زیاده ! ولی ساعت 4.5 صبحه و اصلاً نمیکشم همشو بخونم و توضیح بدم :d Nevan فردا زحتشو بکشه لطفاً :d
 
سلام دوستان . آیا برای PC هم امکانش هست ریلیز بشه ؟ صحبتی نشده ؟
 
Scalebound will be a 'completely new take' on action

“Monsters, dragons, large action [sequences], that is exactly what our key theme is for this game”
This large, epic-scale of battle taking place right in front of your eyes [and] the impact and dynamism that it brings to the experience, that’s going to be core to the game


نحوه کنترل اژدها :
can’t say a whole lot about how much of the detail or the control of the action you have over the dragon, but you will have a very good sense that this is a living, breathing partner on your side


روابط بین شخصیت اصلی و اژدها :
Whether it’s through battle or through adventure, your relationship and your bond is going to grow throughout the story. Your player character and this dragon will form that bond and in that sense you will have a relationship
It’s not just meant to be a tool for battle. It’s not meant to be just your pet


توضیحات کامیا در رابطه با هسته گیم‌پلی ! :
The way we’re approaching our development and building the game is unlike what we’ve done before, it’s a completely new take on how we make this [kind of] game
In that sense, I don’t look at it as going to be just for the very skilled, advanced players. It should be appealing to a wider range of players — it’s not going to have a very severe risk/reward type of feel
The dragon element, the fantasy world setting element hopefully will attract a wider audience and that the game itself, the combat system will match those expectations


گرافیک :
Because Scalebound will focus less on action and quick reflexes, this also means that Scalebound will be getting a graphical boost, Kamiya explained
The most important thing for Bayonetta was more focusing on the action, the reflexes, the challenge. That is not the main main focus [with Scalebound
It allows for us to dig in deeper in terms of the quality of our visuals and our graphics… At first glance you’ll see the Platinum essence come through. Even that will be unlike anything you’ve seen before


شخصیت اصلی :
Don’t expect a dual-wielding fighting god this time around. “That sort of template or style [of dual-wielding weapons] is not what we’re aiming for. There’s more to what we are building for the character


توضیحات نهایی نویسنده خبر در رابطه با بازی :
I’m not exactly worried about Scalebound having less action. When you’re dealing with Hideki Kamiya, that’s the equivalent of being told that you’re getting a car with less speed, kicked out of your Bugatti Veyron and given a Ferrari F35 to drive instead
 
مثل اینکه بازی HnS خالص نیست... خودم می خواستم کامیا یه چیر متفاوت رو امتحان کنه. البته بازی های کامیا همیه با همدیگه فرق داشتن. منظورم از "متفاوت" یه چیزی متفاوت با فرمول همیشگی کامیا تو بازی های اکشن هست.
کامیا تو یه مصاحبه در مورد بازی، یه سری چیز های جالبی گفته. سیستم اصلی بازی های HnS به این صورته که شما تو یه مرحله یه سری stage ها رو به قول معروف clear می کنی و میری جلو تا به یه باس برسی. و این پروسه ادامه داره. تو این بازی ها شما اینقدر آزادی دارین تو مبارزه که اصلا بازی تکراری نمیشه. کامیا میخواد این فرمول رو برای Scalebound کنار بذاره. حالا چه فرمولی میخواد ارائه بده معلوم نیست :دی

تو مصاحبه با یوروگیمر هم کامیا گفته ایده این بازی مخصوص X1 نبوده. در واقع این ایده حتی قبل از ساخت Bayonetta تو ذهنش بوده و الان این فرصت رو پیدا کرده که اجراش کنه.

خیلی منتظرم تا اولین تریلر گیم پلی بازی رو ببینم :دی
 
یا خدا بلند پروازی تا چه حد!! تیترها اگر درست باشند عالیه اگر استاد موفق بشه تو این بازی باید مجسمه اشو بسازن:d

[h=3]It’s not a hardcore action game like Vanquish or Bayonetta
[/h]
[h=3]It’s going to be “easier” than previous Platinum Games titles
[/h]
[h=3]Yes, you make friends with the dragon
[/h]
[h=3]It’s probably an open world game
[/h]
[h=3]You can (probably) customise your character, but you play as the guy in the trailer
[/h]
[h=3]Scalebound may have multiplayer
[/h]حضور پررنگ اژدها تو یک بازی open world چه شود :x
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or