Scalebound

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
zyxi75t5c19cwtg267zy.jpg



jn6vthdbest0088qh07b.png


سازنده: Platinum Games
ناشر: Microsoft Studios
سبک: Action RPG
پلتفرم: Xbox One


vn3q555jv7d66qufnafj.png


در Scalebound، شما با «درو»(Drew)، جوانی تنها همراه می‌شوید که به دنیایی عجیب و خطرناک به نام دراکونیس(Draconis) کشیده می‌شود. در «دراکونیس»، «درو» با اژدهایی به اسم «توبان»، که آخرین بازمانده نسل خود است، اخت می گیرد. این دو باید برای نجات «دراکونیس»، زمین و سایر دنیاهای موازی، جنگیدن به صورت یک تیم را یاد بگیرند.*
http://www.xbox.com/en-US/games/scalebound

5zf40d21bv9q1640e37n.gif

*داستان کامل بازی در صورت انتشار اطلاعات بیشتر اضافه خواهد شد.


 
Last edited by a moderator:
IGN یه مصاحبه با کامیا در مورد فلسفه بازیسازی ـش و چیز های دیگه داشته که کامیا یه اشاره ای به Scalebound هم کرد و هایپ من یکی رو که چسبوند به سقف :دی

He makes it very clear that up into this point in his career and in PlatinumGames’ history, they’ve never made a game like Scalebound.

“What I’m trying to do with Scalebound is create a very different kind of game than what I’ve created up until this point. We’re trying to create new gameplay, and that is a challenge for me personally. It’s less about new hardware, and more about making something totally new.”

IGN Presents: Inside Devil May Cry Creator Hideki Kamiya's Secret Arcade - IGN
 
یه سری اطلاعات دیگه از مصاحبه IGN :دی

کامیا در مورد کار کردن با مایکروسافت گفته وقتی ما (پلاتینیوم) یه ایده رو نگه میداریم که بعدا براش تصمیم بگیریم، مایکروسافت میاد و میگه با این میخواین چیکار کنین، یا کجا میخواین ازش استفاده کنین. در واقع به زور از تیم میخواد که یا ایده رو دوباره بازبینی کنن یا زودتر در موردش تصمیم بگیرن. بعدش هم گفته که چون (مایکروسافت) باهات رو راست هستن، ساخت بازی با سرعت بیشتری نسبت به بازی های دیگه ی پلاتینیوم داره پیش میره.

در مورد خود بازی، کامیا گفته که بازی "photo realistic" هست. حالا منظورش آرت استایل بوده یا چیز دیگه رو نمی دونم. در واقع این چیزی بود که کامیا میخواست برای مدتی امتحانش بکنه.

Platinum Games Has 'Never Made a Game Like Scalebound' - IGN

نظر شخصی: امیدوارم مایکروسافت زیاد دخالت نکنه تو ساخت بازی. کامیا یکی از بهترین اکشن ساز های دنیای بازیه، باید بذاره هر کاری دلش میخواد انجام بده چون تا الان تو تمام بازی هاش آزادی داشته و همین باعث شده بازی هاش شاهکار بشن. در مورد اون photo realistic هم نمی دونم چی بگم :| اون استایل فانتزی و over the topـه بازی های کامیا یکی از دلایل خاص بودنشون بود. چه در زمینه آرت استایل چه در زمینه های دیگه. یکم خورد تو ذوقم به خاطر این...
موضوع دیگه اینه که پلاتینیوم خودش خیلی سریع بازی میسازه! :دی حالا مایکروسافت هم اینطوری داره (یه جورایی) مجبورشون میکنه سریعتر بازی بسازن، امیدوارم توی کیفیت تاثیری نداشته باشه.

در کل باید منتظر نمایش گیم پلی بازی باشیم. :دی خودم که به شدت منتظر ببینم چی از آب در اومده بازی.
 
آخرین ویرایش:
حالا مایکروسافت هم اینطوری داره (یه جورایی) مجبورشون میکنه سریعتر بازی بسازن، امیدوارم توی کیفیت تاثیری نداشته باشه.
مگه حضرت لاب روی بازی نظارت نداره؟:-/
 
مگه حضرت لاب روی بازی نظارت نداره؟:-/

kek :d

یه جوری میگه حضرت لاب اینگار طرف میاموتو ـه :دی خلاصه اینکه اینطوری زور گفتن های پابلیشر ها عاقبت خوبی نداره. همین MGR با اینکه خیلی بازی خوبی بود، اما قشنگ مشخص بود کونامی با زور گفته تا یه مدت خاصی PG باید بازی رو تحویل بده و این واضح توی طراحی مرحله مشخص بود :دی
 
kek :d

یه جوری میگه حضرت لاب اینگار طرف میاموتو ـه :دی خلاصه اینکه اینطوری زور گفتن های پابلیشر ها عاقبت خوبی نداره. همین MGR با اینکه خیلی بازی خوبی بود، اما قشنگ مشخص بود کونامی با زور گفته تا یه مدت خاصی PG باید بازی رو تحویل بده و این واضح توی طراحی مرحله مشخص بود :دی
خودت هم میدونی کامیا دوست داره پیاز داغ همه چی رو زیاد کنه :دی وگرنه مایکروسافت خیلی وقته دیگه فشار زیادی به سازنده ها نمیاره و حتی Rare رو هم گفتن هر چی دوست داره بسازه و فیل اسپنسر هم گفته حتی نمی دونه بازی جدید Rare چجوری هست و قراره یکی دو ماه دیگه بره بریتانیا ببینه چه خبره :دی خلاصه اینکه به مایکروسافت اعتماد کن :دی
 
kek :d

یه جوری میگه حضرت لاب اینگار طرف میاموتو ـه :دی خلاصه اینکه اینطوری زور گفتن های پابلیشر ها عاقبت خوبی نداره. همین MGR با اینکه خیلی بازی خوبی بود، اما قشنگ مشخص بود کونامی با زور گفته تا یه مدت خاصی PG باید بازی رو تحویل بده و این واضح توی طراحی مرحله مشخص بود :دی
در حدی هست که برای ضایع کردنش مجبور شی از استاد استفاده کنی:d
این کامیا هم که نشد یه بار بازی بسازه از ناشر گله نداشته باشه, کلا همه بهش فُشار میارن :d
 
خودت هم میدونی کامیا دوست داره پیاز داغ همه چی رو زیاد کنه :دی وگرنه مایکروسافت خیلی وقته دیگه فشار زیادی به سازنده ها نمیاره و حتی Rare رو هم گفتن هر چی دوست داره بسازه و فیل اسپنسر هم گفته حتی نمی دونه بازی جدید Rare چجوری هست و قراره یکی دو ماه دیگه بره بریتانیا ببینه چه خبره :دی خلاصه اینکه به مایکروسافت اعتماد کن :دی

/:) :d

کی و کجا پیاز داغ رو زیاد کرد کامیا قبلا؟ :دی

در حدی هست که برای ضایع کردنش مجبور شی از استاد استفاده کنی:d
این کامیا هم که نشد یه بار بازی بسازه از ناشر گله نداشته باشه, کلا همه بهش فُشار میارن :d

لول :)) این بابا کلا در هیچ حدی نیست! :دی لابد پس فردا بازی خوب از آب در بیاد (که 99% هم میاد :دی) میشه اثر وجود استاد لاب :دی
 
:|

Special thanks
Big Thanks
Special thanks
Big Thanks
Special thanks
Big Thanks

گرفتی مارو؟ :|
طرف عضو Rare بوده دیگه فکر نمیکنم لازم باشه تک تک بازیهای Rare رو بکشیم وسط:dفقط GE,KI و C&C کافیه که کامیا بیاد پیشش بازی سازی یاد بگیره:p

 
/:) :d

کی و کجا پیاز داغ رو زیاد کرد کامیا قبلا؟ :دی



لول :)) این بابا کلا در هیچ حدی نیست! :دی لابد پس فردا بازی خوب از آب در بیاد (که 99% هم میاد :دی) میشه اثر وجود استاد لاب :دی


یکی بیاد اینو از اینجا بندازه بیرون بابا :دی
 
فقط GE,KI و C&C کافیه که کامیا بیاد پیشش بازی سازی یاد بگیره:p

Doorbin makhfi confirmed.

:| :دی

یکی بیاد اینو از اینجا بندازه بیرون بابا :دی

برو بابا :دی حالا کن لاب از همه بهتر شد :| :دی

===

ممکنه دو روز دیگه تریلر جدید بیاد ما داریم در مورد لاب حرف می زنیم :)) :دی
 
خب :|

مثل اینکه بازی نمایش جدید نداره تو TGS اما قراره چند تا مصاحبه منتشر بشه. یکی هم شد و واقعا چه مصاحبه ای :|

TGS 2014: Scalebound Will Be Easier Than Platinum's Previous Titles - IGN

کامیا گفته Scalebound از بازی های قبلی پلاتینیوم آسون تره. :| :| :| گفته بازی های قبلیشون بیشتر در مورد استاد شدن و بالابردن مهارت ها بودن، اما قراره تو این بازی مخاطب های بیشتری رو جذب کنن. :| یعنی میومد میزد تو گوش من بهتر بود تا همچین حرفی بزنه.
 
آخرین ویرایش:
:
گفته بازی های قبلیشون بیشتر در مورد استاد شدن و بالابردن مهارت ها بودن
wut
.
 
:

wut
.

شاید من بد ترجمه کردم. منظورش عمق مبارزات و حرفه ای شدن توی مبارزات توی بازی های قبلیشه. یکم vague گفته، اما چیزی که من برداشت کردم این بود.
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or