ScaleBound به طور رسمی کنسل شد!

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
nbindg2if0ja1n63msuy.jpg


آپدیت خبری

مایکروسافت به طور رسمی کنسل شدن بازی را تایید کرد
{ منبع }

طبق اعلام منابع معتبر ، بنظر می‎‌رسد که پروسه ساخت اسکیل باند ، عنوان انحصاری XBOX ONE و PC شرکت مایکروسافت پس از 4 سال در دست ساخت بودن کنسل شده است .
این‌طور بنظر می‌رسد که استدیوی سازنده بازی یعنی Platinum Games و Microsoft ، قبل از پایان سال 2016 همکاری خود را قطع نموده و به ساخت این بازی پایان داده اند . آخرین باری که این عنوان نمایش داشت ، در گیمزگام 2016 کنفرانس مایکروسافت بود که پس از آن دیگر هیچ خبری از بازی نشد .
طبق اعلام منابع یوروگیمر ، عده ای از سازندگان این عنوان برای مدت کوتاهی به علت فشار بالا در پروسه ساخت بازی ، به مرخصی رفته بودند و پس از مدت یک ماه ، هنگامی که سر پروژه بازگشتند با مشکلات مختلفی از جمله مشکلات بزرگ در انجین بازی دست و پنجه نرم می‌کردند. البته هنوز به طور رسمی هیچ خبری مبنی بر کنسل شدن یا نشدن بازی اعلام نشده است .
این بازی در ابتدا قرار بود که در تعطیلات میلادی 2016 عرضه شود که سپس تاخیر خورد و عرضه آن به یک تاریخ نامعین در سال 2017 موکول شد .​

{ منبع 1 }
{ منبع 2 }
 
آخرین ویرایش:

reach usa

کاربر سایت
Dec 28, 2009
1,209
نام
hassan
خیلی از دوستان فقط مقصر رو مایکروسافت میدونن!! کم کاری و ایده مسخره pg بود که نتوستنن جم و جورش کنن !! از همون نمایش اول بازی معلوم بود که با چه فاجعه ایی طرفیم
گرافیکش که تو آفساید بود از طرفه دیگه معلوم نبود که بازی اوپن ورلد یا خطی !!
در کل کنسل شدنش بهتر از عرضه بازی با متا ۵۰ با فروش فاجعه بود !! بالاخره پشت پرده خیلی از مسائل هست که ما نمیدونیم باید منتظر خبر هایه جدید باشیم منتها به نظر من که جلویه ضرر رو از هر جا بگیری منفعطه
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
بهترین فرصت برای سونی هستش که بازی رو قاپ بزنه و یه دستی به سر و روش بکشه و به عنوان Lair 2 و انحصاری و با توجه به قدرت بیشتر پلی 4 و کیفیت بهتر پلی پرو به لاین آپ بینظیر خودش اضافه کنه .

PG میتونست از تو SB یه بازی خوب در بیاره که خوب به سلامتی و میمنت همینو میساختن و عرضه هم میشد!!
 

T7T

کاربر سایت
Sep 26, 2010
703
اصلن با گیم پلی ارتباط برقرار نکردم :| از طرفی شخصیت اصلی من و یاد دانته مینداخت ( شاید من توهم زده باشم :D

امیدوارم ماکرو یک فکری بحال IP جدید بکنه :| خیلی در سکوت پیش میره :D
 

JOKERACN7

کاربر سایت
Aug 8, 2014
379
نام
حمید
به مابکروسافت چرا دارید فحش میدید؟
قطعا ایراد از PG بوده و نتونسته بعد این 4 سال، یه چیز خوب و قابل قبول بسازه. احتمالا نتونستن به مایل استون های مایکرو برسن و در نتیجه کنسل شده. و شخصا فکر میکنم حق با مایکرو باشه!

SB بازی بی سر و تهی بود. تلفیقی از چندتا بازی معروف با یه گیم پلی بی سر و ته. نمایش E3 هم واقعا بد بود. و قطعا وضعیت بازی خیلی بد بوده که کنکلش کردن (کنکل=کنسل)

چون بازی یک بازی بلندپروازانه بود و با توجه به سابقه سازنده و رهبری آدمی مثل کامیا شایسته حمایت

این کار مایکرو توجیهی نداره، یکی 10 سال به ی بازی niche فرصت میده و تهشم عالی ازاب درمیاد، یکی به 4 سال نرسیده ی بازی امیدوارکننده رو کنسل میکنه.

نمایش ها هم چندان مهم نیستن که، این فاینل فنتسی هم نمایش چرتی داشت ولی تهش خوب ازاب درومد

خلاصه، یکی از بدترین خبرای نسل، اگه بدترین نه.
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
بعد از همون اولین نمایش ریل تایم بازی من گفتم این بازی واقعا ایراد داره و با این وضعیت هیچی نمیشه اما خیلی ها بهش امید پیدا کردن! از انیمیشن ها و افت فریم های وحشتناک و گیم پلی معمولی و بی سر و ته بودن بازی کاملا مشخص بود با یه چیز ناقص طرف هستیم. تو نمایش های بعدی هم نه اینکه بهتر نشد حتی به نظرم ضعیفتر هم میومد اما خوب باز هم یه عده امید داشتن. آخرشم ایطوری شد.

کلا PG این اواخر چندتا هندونه رو همزمان برداشت و نتیجه اش هم این شد. فقط این Nier رو با توجه به دموش خوب کار کردن و امیدوارم به سرنوشت اینا دچار نشه.
 

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
scalebound از نظر scope و ایده به نظر لقمه گنده تر از دهن پلاتینوم بود. پلاتینوم تا الان بیشتر رو بازی های کاراکتر اکشن (که مشخصا محدود تر و در مقیاس کوچکتری از یه open world RPG هستند ) و یه سری بازی لایسنس شده کوچیک کار کرده بود. ولی حیف. اگه پلاتیونم resource بیشتر داشت بازی خوبی رو می تونستیم ببنیم.

یه مشکلی که مایکروسافت داره اینه که می گه جلو ضرر رو هر جا بگیری منفعت. شاید با بودجه بیشتر و کمک بیشتر بازی منتشر می شد حداقل بازی به قول معروف break even می شد.
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
الان که چهره ی کامیا رو توی E3 یادم میاد بعد معرفی بازی .... :Dدستمو گذاشتم رو سرم دارم میخندم فقط .. تاپیکها :D... ترول محض که میگن همین چهره ی کامیاست توی E3:D برید ویدئوشو ببینید به عمق مطلب پی میبرید ..
نظر منم اینه که تقصیر مایکرو نیس ، باید دوباره بره دنبال یه بازی آماده مثل تومب ریدر انحصاری زمانیش کنه یا حداقل مثل INSIDE :D این همه فشار هم نمیخواد بیاره به خودش ، آخر هم فیل با یه مصاحبه زیبا میگه همه چی آرومه ..:D
 
  • Like
Reactions: PWLG and gamer1998y

M1sChief

کاربر سایت
May 24, 2006
2,156
نام
آريا
مثل اینکه مشکلات بازی ار پایه بوده و انجین بازی هم مشکل ساز شده . foundation بازی مشکل داشته دیگه MS هم کنسل کردن رو ترجیح داده حالا این وسط هر دو طرف ضرر کردن ثمره چند ساله یه تیم هرچند که مشکل دار بوده ولی از بین رفت . MS هم ۱۰۰٪ برنامه هاش بهم خورده . درکل امیدوارم که شغل کسی به خطر نیوفته .
ولی باید صبر کرد تا دلیل اصلی رو مایکروسافت اعلام کنه

(کلا نمایش بازی هم خیلی بد بوده اصلا یه عنوان AAA نبود . بازی مخلوط چندین بازی دیگه بوده )
 
  • Like
Reactions: Squidward

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
PG میتونست از تو SB یه بازی خوب در بیاره که خوب به سلامتی و میمنت همینو میساختن و عرضه هم میشد!!
ماکان این پستتو نقل قول میکنم ولی بیشتر منظورم قبلیه. حال نداشتم برم صفحه قبلB-)

قطعا تقصیر مایکرو هم هست. یا PG خودش گند زده یا فشار مایکرو باعث شده گند بزنه که این دومی محتملتره. کامیا گویا بخاطر فشار ساخت بازی کارش به آسایشگاه روانی رسیده. توییت هم کرده کلی فحشم به مایکرو داده یه سری بر این عقیدن که مایکرو بیش از حد لازم در کار تیم دخالت میکرده. در هر صورت هر سناریوای که درست باشه مایکرو مقصره. تقصیرشون هم مدیریت غلط انتخاب پروژه و شریک تجاری غلطه. در هر صورتی کنسل کردن بازی غلطه. بیاد بیرون و بد باشه بدم بفروشه خیلی بهتره تا کنسل شه. اونم زمانی که دو تا بازی شما قبلا کنسل شده.
الان خیلیا میترسن کرک 3 هم کنسل شه. در صورتیکه ممکنه اصلا همچنین خطری تهدید کننده نباشه
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,557
نام
Mehrdad
به نظر من باید خوشحال بود :D چون این کنسلی مهر تاییدی بر ناموفق بودن ترد پارتی های انحصاری ساز این نسل مایکرو محسوب میشه. البته مطمئنا از دست رفتن همچین بازی خوش اب و رنگی با این ایده ها ناراحت کنندست !
ولی خب از یک طرف هم مایکروسافت اگه واقعا به فکر فن هاش باشه و فقط به موفقیت تجاری فکر نکنه الان باید تصمیم بگیره که ریسک سپردن ip جدید به استودیو های خودشو بپذیره !

نمیشه گفت "مایکروسافت SC را نابود کرد" . نه تنها جزئیات مشخص نیست و احتمالا رسما هیچ وقت مشخص نمیشه بلکه در درجه اول وقتی ساخت بازی مشکل بر میخوره استودیو مقصره . مایکروسافت مگه بدش میاد بازی خوب رو سیستم هاش ارائه بشه؟ بله مایکرو هم میتونست 6 سال دیگه فرصت بده ولی PG استودیو و تیمی مثل "team ico gen design" نیست که 10 سال بی حرکت وایسه تا یک بازی را تموم کنه. اینها کلا پرکارند هر سال خروجی دارند. من فکر میکنم مقصر اصلی شخص کامیاست! فکر کنم دیگه همه قبول داشته باشند که در عین نابغه بودن دیوانه هم هست ! احتمالا تو مراحل ساخت حالا تکنیکی یا مالی . یا حتی روحی (از این شخصیت بعید نیست :D) به مشکل بر خورده رد داده و بیخیال بازی شده. مایکرو هم مثل سونی نیست که با طرف 10 سال سازش کنه و کنار بیاد خصوصا بعد از شکست های اخیرش تو این نسل. از کوانتوم تا باقی.

و اینکه به نظرم باید خوشحال بود چون 2 تا پروژه جدید مایکروسافت که ip جدید بودند توسط ترد پارتی شکست خورده. خب پس باید بره سراغ plan a و دست از تکرار نسل 7 و plan b برداره! گذشت دورانی که ترد پارتی براش بازی متا +90 و فوق موفق میساخت.
منظور مالکیت ایده و طراحی و حتی حقوق ip نیست که میگم " پروژه مایکروسافت" . منظور صرفا محصول تجاری میاکروسافت برای بازار گیمینگ.
مایکرو اشتباهش این بود که ip های جدید در این بازار را سپرد به ترد پارتی ها. رمدی و PG جفتشون جز استودیو های درجه یک محسوب میشند. وقتی اینها شکست میخورند . پس باید ip های جدید را سپرد به فرست پارتی !
فکر کنین استودیویی به عظمت کولیشن یا i343 را گذاشته پای بازی های تکراری. ایده های تکراری. حتی بازی خفن کولیشن را کنسل کرد زمانی که اسمش بلک تاسک بود.

خب به نظرم الان دیگه مایکروسافت متوجه اشتباهش شده. فرست پارتی تو روند ساخت به مشکل بر بخوره خیلی فرق داره تا ترد پارتی. خیلی بهتر و بیشتر میتونه ساپرت بشه. نمونه سمت سونی زیاده:-"

e3 17 اهمیتش خیلی بیشتر از قبل شده. معرفی کامل اسکورپیو بهترین وقت برای معرفی حداقل یک IP جدید کاملا انحصاری فرست پارتی که تلاشی بشه برای اعتماد سازی و هم قابلیت های اسکورپیو توسط فرست پارتی به رخ کشیده بشه.
سناریوی بد میشه مایکرو بیشتر از قبل مصمم بشه که فقط گرز هیلو فورزا بسازه:| که البته غیر از استثنایی به اسم هورایزن و فورزا اصلی همشون افت داشتند. بیشتر به نظرم به دلایل تکراری بودن ip افت داشتند چون کیفیت کلی هیلو و گرز در این نسل خوب بوده. منظور گیم پلی سینگل مولتی و گرافیک.. پس وقتشه پروژه جدید به سازنده هاشون داده بشه شاید با یک بازی جدید خیلی بهتر از این عمل کنند که به نظرم میکنند !
.
که البته در غیر این صورت بازار xbox دست دوم شدیدا رونق میگیره و بازار playstation بیشتر از این منفجر :D

پ ن : شکست رمدی منظورم به حد انتظار نرسیدن کوانتوم با توجه به خود استودیو و مارکتینگ گسترده. تجربه گیمر به کنار شکست محسوب میشه.
 
آخرین ویرایش:

Sorcerer 17

کاربر سایت
May 30, 2015
353
نام
Masoud
واقعا ناراحت کننده بود این خبر
امیدوارم این مسئله تاثیری روی Platinuim Games نداشته باشه و توی پروژه های آیندشون موفق باشن
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
چون بازی یک بازی بلندپروازانه بود و با توجه به سابقه سازنده و رهبری آدمی مثل کامیا شایسته حمایت

این کار مایکرو توجیهی نداره، یکی 10 سال به ی بازی niche فرصت میده و تهشم عالی ازاب درمیاد، یکی به 4 سال نرسیده ی بازی امیدوارکننده رو کنسل میکنه.

نمایش ها هم چندان مهم نیستن که، این فاینل فنتسی هم نمایش چرتی داشت ولی تهش خوب ازاب درومد

خلاصه، یکی از بدترین خبرای نسل، اگه بدترین نه.
اینکه سونی میاد 10 سال به Team Ico فرصت میده TLG بسازه، درسته جای تقدیر داره ولی به این معنی نیست که کار درست این باشه! به عبارت دیگه اگه مایکروسافت 10 سال به پلاتینوم وقت نده کار اشتباهی نکرده. وضعیت Team Ico فرق میکنه. اینا کلا هر چند سال یه بار یه بازی توی فاز و سبک و سیاق خودشون و رییس استودیوشون میسازن. اودا کسیه که برا دل خودش بازی میسازه. مطمئنا اگه از TLG قطع امید میکرد سونی هم خیلی راحت میگفت خب برو یه چیز دیگه بساز. ولی خودش میخواست بازی رو بسازه. سونی هم بهش وقت داد که کار خوبی هم کرد. پلاتینوم سالی چند تا بازی میسازه. اینکه سال ها بخواد روی یه پروژه گیر کنه برا خودشون هم خوب نیست. کسی نمیدونه تو پلاتینوم چه خبر بوده ولی به نظر میاد قطع همکاری دو طرفه بوده. از طرفی مایکروسافت دیده کیفیت بازی مطلوب نیست و در حد استانداردایی که در نظر داشتن نبوده خود پلاتینوم هم دیده نمیصرفه بخواد بیشتر از این وقت بذاره روی بازی.

به هر حال کنسل شدن بازی ها، همیشه اتفاق بدیه و دودش تو چشم همه گیمرا میره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر