ScaleBound به طور رسمی کنسل شد!

Fenris Wolf

کاربر سایت
nbindg2if0ja1n63msuy.jpg


آپدیت خبری

مایکروسافت به طور رسمی کنسل شدن بازی را تایید کرد
{ منبع }

طبق اعلام منابع معتبر ، بنظر می‎‌رسد که پروسه ساخت اسکیل باند ، عنوان انحصاری XBOX ONE و PC شرکت مایکروسافت پس از 4 سال در دست ساخت بودن کنسل شده است .
این‌طور بنظر می‌رسد که استدیوی سازنده بازی یعنی Platinum Games و Microsoft ، قبل از پایان سال 2016 همکاری خود را قطع نموده و به ساخت این بازی پایان داده اند . آخرین باری که این عنوان نمایش داشت ، در گیمزگام 2016 کنفرانس مایکروسافت بود که پس از آن دیگر هیچ خبری از بازی نشد .
طبق اعلام منابع یوروگیمر ، عده ای از سازندگان این عنوان برای مدت کوتاهی به علت فشار بالا در پروسه ساخت بازی ، به مرخصی رفته بودند و پس از مدت یک ماه ، هنگامی که سر پروژه بازگشتند با مشکلات مختلفی از جمله مشکلات بزرگ در انجین بازی دست و پنجه نرم می‌کردند. البته هنوز به طور رسمی هیچ خبری مبنی بر کنسل شدن یا نشدن بازی اعلام نشده است .
این بازی در ابتدا قرار بود که در تعطیلات میلادی 2016 عرضه شود که سپس تاخیر خورد و عرضه آن به یک تاریخ نامعین در سال 2017 موکول شد .​

{ منبع 1 }
{ منبع 2 }
 
آخرین ویرایش:
همون بهتر که کنسل شد نه گرافیک خوبی داشت نه فریم دهی خوبی داشت
اون شخصیت بازی هم که شتر گاو پلنگ بود اخه یعنی چی سوار اژدها شده بعد عدست انداخته دور گردنش ( وات د فاز ؟!)
 
  • Like
Reactions: MEHRDAD.F
کلا پیش نمایش بازی حداقل برای من یکی خیلی Fail بود

ولی آرزو های کامیا باد رفت، بدبخت می گفت این بازی چیزی هست که من آرزو ساختش رو داشتم و ...

پ.ن: به Nier هم زیاد دل نبندین، فوق العاده پتانسیل تکراری شدن داره
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: MEHRDAD.F
من که فکر می کنم بازی از خیلی وقت پیش کنسل شده و خبرش الان اومده با توجه به این خبر
No More News on Xbox One/PC Game Scalebound Until 2017
البته شخصا از این کنسلی استقبال می کنم و خوش حالم و این هم به نفع هر دو طرف بود هم مایکی هم pg که معلوم نیست تو این چند وقت دقیقا توش چه خبره چون نمایش E3 خیلی از چیزها رو نشون داد و ثابت کرد ته این بازی چیزی نمیشه که احتمالا استارت کنسل شدنش هم از همونجا کلید خورده اگه از کپی پیست اینونتوری RE4 بگذریم صرفا با عوض کردن شکل دانته و انداختن مکانیک های dmc در یک محیط جدید به علاوه المان نقش آفرینی ضعیف تر از دارکسایدرز 2 که نمیشه بازی ساخت
از این بگذریم حالا دو حالت پیش میاد که خیلی مهمه
آیا مایکی استودیو جدید تاسیس می کنه و میره سراغ ایده ی جدید یا سرو سامان دادن به ایده های پتانسیل بالایی مثل رایز یا دوباره میره سراغ مثلثش که به علت استفاده ی زیاد دارن کم کم فرسوده میشن؟؟؟؟؟
 
مایکروسافت همین برنامه رو نسل قبل سر Obsidian پیاده کرد و مجبور شدن کلی از کارمنداشون رو اخراج کنن و الان شدن یه استودیویی که بازیهای با بودجه 4-5 میلیونی و فروش 100-200 هزار نسخه‌ای میسازن و چنتا از مهره های قدیمیشون هم جدا شدن.
الان اگه Nier Automata نتونه خوب بفروشه شاید PG هم تبدیل بشه به کمپانی‌ای که بازیهای لایسنسی متوسط رو به بد میسازه. مدیر قدیمیشون هم که پارسال استعفا داد و کامیا هم میگفت دوست دارم بازم با کپکام کار کنم.
 
وضع برای مایکروسافت اصلاً خوب نیست. من ترجیح میدادم مثل نسل پیش مایکروسافت کیفیت رو به کمیت ارجعیت بده تا اینکه کیلو کیلو IP معرفی کنه که یا در مقیاس های بزرگ موفق نشه یا در آخر کنسل بشه. من کاملاً در جریان اخبارم و این مدعا که مایکروسافت بلد نیست با تردپارتی ها کار کنه واقعاً ظالمانه ست. یعنی واقعاً مایکروسافت نشون داده که میتونه با تردپارتی ها خوب کار کنه، رمدی بعدِ الن ویک دوباره با مایکرو همکاری کرد و بعد از این هم اسپنسر اعلام کرده که همه ی تصمیمات به رمدی برمیگرده. مشکل از خود ابن استودیوهاست.
برای دو سال آینده بدجور نگران مایکروسافتم. میخواد یک کنسول قوی بی پشتوانه رو راهی بازار کنه. نه فرست پارتی ها وضعیت ایده آلی دارند و نه تردپارتی ها قابل اطمینان.
مشکلِ استودیوهای داخلی مایکرو که چیزی فرای شوخیه. این استودیوها تازه تأسیس اند. یعنی اینکه تیمی کار کردن رو تازه با هم شروع کردند و تا به یک فضای ذهنی مستقیم و باکیفیت برسند، باید چند عنوان عرضه کنند. یعنی من هنوز انتظاری از 343 و کوآلیشن ندارم تا اینکه چند دفعه بتونند چندتا اثر رو آزمون و خطا کنند. حالا به سونی نگاه کنید. تیم هایی رو داره که چندساله به یک شیمی عالی رسیدند و کارگردان های منظمی رو هم بالا سر خودشون دارند. یعنی یک هسته ی اصلی دارند برای استودیوها و مهم نیست چه ریسکی ولی از عهدش برمیان.
تردپارتی ها اصلاً روی خوشی به مایکرو نشون ندادند. شاید هم تقصیر خود مایکروسافت باشه که در زمان غلط، سراغ فرد غلط میرند. خلاصه E3 17 خیلی نگران کننده به نظر میرسه برای مایکرو.
 
یعنی یک ادم عاقل نیست به این ها بگه برین سراغ Vanquish 2?! خب بشینید مثل یک انسان عاقل و بالغ ادامه ی ان شاهکار را بسازید! دیگه ان نابغه استدیوتون که الان در جمعتون نیست و جای دیگه مشغوله که راه را بهتون نشون داد!:x

از اکشن های نقش افرینی هم بکشید بیرون!هستند استدیوهایی که بهترش را بسازن.شما باید اکشن محض بسازید بدون هیچ ناخالصی!:-bd

امیدوارم E3 2017 شاهد معرفی ادامه ی یکی از خفن ترین شوترهای سوم شخص تاریخ باشیم.;)
 
  • Like
Reactions: masoud101
در مورد مسائل تکنیکی و انجین، این بازی تو E3 طبق گفته DF تقریبا به صورت کامل روی 30 فریم اجرا میشد. با اون نمایش من واقعا بعید میدونم انجین بازی مشکل اساسی داشته باشه :D البته ممکنه تو محیط های بزرگ به ایراد خورده باشن ولی بازم وقتی یه نمایش چند دقیقه ای بدون افت فریم نشون میدن یعنی کلیت انجین باید مناسب باشه. در مورد خود بازی هم نظر یه سری سایت معتبر (اکثرشون بعد از اولین نمایش بازی تو گیمزکام بوده):
most wanted Xbox One games
Scalebound seems set to fill a genre void that the Xbox One has been effectively lacking since launch
a contender for quite possibly the most interesting and different big-budget RPG to come out of Japan in a generation
the work that’s been done so far is stunning
the colourful and gorgeous Scalebound is shaping up to be a unique and engaging spin on the formula. Action, role-playing, dragons, discovery and a development heritage, to die for, leaves us very hopeful for this Xbox One exclusive in 2016
بعید میدونم واسه عنوانی که بد باشه کسی بیاد پیش نمایش مثبت بنویسه :D این پیش نمایش ها هم از روی چند تا نمایش مخصوص برای منتقدها نوشته شده و صرفا یه گیم پلی اسکریپت شده برا گول زدن ملت (!) نبوده. به نظر من که PG میتونسته یه بازی خیلی خوب بسازه ولی بودجه ای که براش در نظر گرفته شده بوده و امکانات استودیو، جوابگو نبودن.
===
در مورد سازنده های Third Party اتفاقا رابطه مایکروسافت با این سازنده ها خیلی خوب بوده. از Insomniac گرفته تا Remedy یا Double Helix و Iron Galaxy که موفق شدن Killer Instinct که یه بازی فراموش شده بود رو دوباره معروف کنن. Creative Assembly که داره Halo Wars 2 رو میسازه و این یکی قطعا کنسل نمیشه! :D Playground هم هست که دیگه نیازی به توضیح نداره و احتمال داره بازی بعدیشون که ip جدید هست هم با همکاری مایکروسافت ساخته بشه. البته مایکروسافت باید تو سیاست هاش تجدید نظر کنه و اگه مایل نیست استودیو جدید واسه ساخت بازی های AAA و پرهزینه تاسیس کنه، میتونه همین استودیوهای موجود رو گسترش بده تا روی ip های متفاوت کار کنن.
 
آخرین ویرایش:
عجب خبری بود :| بدجور شکه شدم. هیچ کدوم نمیدونیم توی مایکروسافت چه خبر هست فقط میدونیم اوضاع خیلی خوب پیش نمیره که چپ و راست دارن عنوان کنسل میکنند. امیدوارم دوباره برگردن به روزهای اوج خودشون
 
  • Like
Reactions: Cj_sa
مایکروسافت مگه بدش میاد بازی خوب رو سیستم هاش ارائه بشه؟
نیت خیر توجیحی واسه اشتباهات نیست. مثال خیلی بی ربطیه ولی وقتی شما سرعت بری بزنی یکی رو بکشی تا فردا صبح هم بگو من که نمی خواستم بکشمش، توجیح نمیشه واست. هیچ شرکتی نمی خواد شکست بخوره، از نینتندو تو این نسل بگیر تا مثلا نوکیا. فکر نکنم سران نینتندو اول نسل گفتن خوب، بیاید این نسل گندبزنیم تو سیستم کنسول خانگیمون دور هم خوش باشیم.

همه می گن جزییات معلوم نیست، باز نظر می دن ولی کلا با توجه به سابقه مایکروسافت در تخته کردن شرکت ها و کنسل کردن بازی ها و سابقه platinum خوب، احتمال شیرین کاری مایکروسافت بیشتره.
 
مایکروسافت بهتره بجا تبلیغات هفتگی برای اسکورپیو و کنسول ما فلانه و فلانه بیاد چهارتا استودیو برای خودش دست و پا کنه که اون کنسولش بدون بازی نمونه!
حالا خوبه مایکروسافت کمپانی پولداریه که زورشون میاد روی استودیوهای فرست پارتی سرمایه گذاری کنن!
 
واقعا نمیدونم چی بگم.....
اون از Fable Legends اینم ازScalebound
مرسی مایکروسافت واقعا...
الان که نگاه میکنم میبینم مایکرو دیگه هیچ انحصاری خاصی برای ۲۰۱۷ هم نداره..
اوج احترام و مشتری مداری...
 
بحث The Last Guardian متفاوت است،خود یوشیدا گفته بود که Gen Design تیم خیلی کوچکتری نسبت به تیم های AAA دیگر است و بودجه خیلی کمتری هم نسبت به بقیه تیم ها دارند،اطمینان داشته باشید که اگر Gen Design قرار بود یکی از بزرگترین IP های این نسل را با یک تیم و بودجه بزرگ بسازد پروژه اش در عرض ۴ سال کنسل می شد،هیچ ناشری شیطانی نیست(حداقل اکثرشون :D)،هیچ ناشری هم محض رضای خدا با یک استدیو کار نمی کند
 
سوء مدیریت اسپنسر به عنوان رییس بخش اکس باکس و فراخی بال بیش از حد ساتیا نادلا به عنوان رییس مایکروسافت طی 4 سال اخیر فجایع زیادی رو متوجه برند اکس باکس کرده . از طراحی زشت وان گرفته تا ضعف قدرت این دستگاه و رابط کاربری زمخت و سنگینش ، تعطیل کردن استودیو های فرست پارتی ، کنسل کردن عناوین محبوب ، ایجاد صحرای انحصاری و منتشر کردن اون 4 تا انحصاری باقی مونده بر روی ویندوز ، همه از بیخیالی مدیران مایکرو سرچشمه میگیره .
به واقع خرید وان و اسکورپیو در حال حاضر اتلاف پوله و هیچ چیزی رو نصیب گیمر نمیکنه . اگه به آینده انحصاری های مایکرو که قراره امسال بیاد یه نیم نگاهی بندازیم متوجه میشیم که چیز به درد بخوری وجود نداره . عناوین بیخودی مثل Crack Down , The State of Decay و Sea of Thieves به لعنت هم نمیرزن .
 
ماکان این پستتو نقل قول میکنم ولی بیشتر منظورم قبلیه. حال نداشتم برم صفحه قبلB-)

قطعا تقصیر مایکرو هم هست. یا PG خودش گند زده یا فشار مایکرو باعث شده گند بزنه که این دومی محتملتره. کامیا گویا بخاطر فشار ساخت بازی کارش به آسایشگاه روانی رسیده. توییت هم کرده کلی فحشم به مایکرو داده یه سری بر این عقیدن که مایکرو بیش از حد لازم در کار تیم دخالت میکرده. در هر صورت هر سناریوای که درست باشه مایکرو مقصره. تقصیرشون هم مدیریت غلط انتخاب پروژه و شریک تجاری غلطه. در هر صورتی کنسل کردن بازی غلطه. بیاد بیرون و بد باشه بدم بفروشه خیلی بهتره تا کنسل شه. اونم زمانی که دو تا بازی شما قبلا کنسل شده.
الان خیلیا میترسن کرک 3 هم کنسل شه. در صورتیکه ممکنه اصلا همچنین خطری تهدید کننده نباشه

در مدیریت غلط مایکرو که هیچ شکی نیست. در این حد که در 90% موارد نتیجه همکاریش با استدیوها نابود شدن استدیو و IP ـه! فرقی هم نمیکنه استدیو تازه تاسیسه یا یه استدیو خفن قدیمی. از آبسیدان گرفته تا لاین هد. به هیج کس رحم نمیکنه. من از مایکرو دفاع نمیکنم و واقعا باید بررسی کرد تا مشخص بشه مشکل از کجاست. اینکه بازی معرفی میکنه، و در نهایت یا کلا در استدیو رو تخته میکنه بره پی کارش یا بازی کنسل میشه نتیجه یه سلسله مراتب غلط مدیریتیه. نکته خنده دار اینه که بازی که قراره کنکل (کنسل) بشه رو کلی هم هایپ میکنن و میگن بهترین بازی نسله و خودشون اسباب ترول رو میدن دست ملت!!

اما حرف من اینه که روی هم رفته خود SB هیچ چیز خاصی نبود و مشخص بود چیز چرتیه. نمایش های بازی به هیچ عنوان در حد بهترین بازی کامیا یا بازی که همیشه آرزوی ساختش رو داشته نبود. برعکس خیلی ها که منتظرش بودن رو ناامید کرد. PG هم کارش رو درست انجام نداده بود و کلا این چند وقت خروجی قابل قبولی نداشته.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or