Xbox Ryse: Son of Rome

درود

f4ff2bfd9618e34c1.png


در سایت کرایتک شمارش معکوس نمایش بازی Ryse که انحصاری XBOX ONE نشان داده شروع شده است.
از ویژگی های این بازی پشتیبانی از کینک در کنار کنترولر است.
زمان نمایش 10 ژوئن ... (در کنفراس خبری مایکروسافت).

Developer: Crytek Frankfurt

Publisher: Microsoft Studios

Platforms:
1a1dbad3cb9f630b1.png
Only


Gener: Hack and slash, action-adventure

Modes: Single-player, Multiplayer

Release dates: November 22, 2013
 
آخرین ویرایش:

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
فکر کنم مرحله آموزشی ای، چیزی بوده باشه! هر چند کلا با توجه به این که کرایتک سازنده بازیه اون هم سوم شخص، و تازه سوم شخصی که شوتر هم نیست(!!!)، انتظار بالایی "نباید داشته باشیم" اما من شخصا دلم روشنه! lol
یه حسی بهم می گه بازی بدی نمی شه. وگر نه شک ندارم مایکروسافت شرکتی نیست ریسک های الکی بکنه. مطمئنا" برنامه های ویژه ای داره واسش، ممکنه یه فرنچایز بشه...

ﺗﻮ stage show ﮔﻔﺖ اﻳﻦ ﺗﺠﺮﺑﻪ اﻭﻟﻤﻮﻧﻪ و ﺗﻮ ﺁﻳﻨﺪﻩ ﺑﻬﺘﺮ ﻣﻴﺸﻪ, ﻳﻌﻨﻲ ﺭﺳﻤﺎ ﺑﺮاﻱ 2-3 ﺗﺎ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻳﺰﻱ ﻛﺮﺩﻥ
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
البته بعد از E3 یکم اطلاعات درباره بازی دادن,چیزایی که یادم مونده رو میزارم:

در نسخه نهایی بیش از 100تا انیمیشن برای execute وجود داره در حالی که در نمایش E3 هشت تا بیشتر نبود.
و سیستم QTE بازی هم اوایل وجود داره و در ادامه به عهده ی بازی بازه که تشخیص بده که کدوم دکمه رو کی باید بزنه,مثلا وقتی که دست کاراکتر رفت بالا بازیباز باید بفهمه که دکمه ی Y رو باید فشار بده,که این خودش با توجه به 100 تا انیمشین خیلی دکمه میشه که باید حفظ کرد.
و اینکه اگه نتونین به موقع دکمه رو فشار بدین مشکلی پیش نمیاد Execution اجرا میشه ولی دیگه ریواردی نمیگیرین و انیمشن های خیلی خشن رو هم نمیبینین که این خودش به نظرم بازی رو بی هدف میکنه چون در هر صورت طرف میمیره و دیگه سختی ای نمیمونه امیدوارم این سیستمو تغییر بدن.:(
 

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
البته بعد از E3 یکم اطلاعات درباره بازی دادن,چیزایی که یادم مونده رو میزارم:

در نسخه نهایی بیش از 100تا انیمیشن برای execute وجود داره در حالی که در نمایش E3 هشت تا بیشتر نبود.
و سیستم QTE بازی هم اوایل وجود داره و در ادامه به عهده ی بازی بازه که تشخیص بده که کدوم دکمه رو کی باید بزنه,مثلا وقتی که دست کاراکتر رفت بالا بازیباز باید بفهمه که دکمه ی Y رو باید فشار بده,که این خودش با توجه به 100 تا انیمشین خیلی دکمه میشه که باید حفظ کرد.
و اینکه اگه نتونین به موقع دکمه رو فشار بدین مشکلی پیش نمیاد Execution اجرا میشه ولی دیگه ریواردی نمیگیرین و انیمشن های خیلی خشن رو هم نمیبینین که این خودش به نظرم بازی رو بی هدف میکنه چون در هر صورت طرف میمیره و دیگه سختی ای نمیمونه امیدوارم این سیستمو تغییر بدن.:(
پس عجب گیم پلی بیخودی داره. :| یعنی بازیباز قشنگ نقش هویج رو ایفا میکنه تو بازی. :d تو همین The Witcher 2 هم QTE هست که اگه نزنی دکمه رو ضربه میخوری ولی بعدش میتونی با یه دکمه دیگه ضدحمله بزنی.
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
پس عجب گیم پلی بیخودی داره. :| یعنی بازیباز قشنگ نقش هویج رو ایفا میکنه تو بازی. :d تو همین The Witcher 2 هم QTE هست که اگه نزنی دکمه رو ضربه میخوری ولی بعدش میتونی با یه دکمه دیگه ضدحمله بزنی.

اینا مربوط به مصاحبه با یکی از عوامل کرایتک بود بعد از E3 که توی VG خوندم حوصله گشتن هم ندارم بگردم لینکشو پیدا کنم :D ولی اره اینجوری خیلی بیخوده فقط سینماییه بازیش.

ویرایش:پیدا کردم :D (سرچ بالاش داشت من ندیده بودم :D)

While the E3 demo contained eight unique kill animations, Crytek promises “around 100″ in the final product. This might be a problem for player on the “hardest difficulty mode” however, where “button prompts will not appear during execution sequences, so players will have to memorize and carefully read Marius’s body movements to determine which buttons to press and when”.

That’s a lot of QTE’s to memorise via muscular movements. Crytek assured Serrels that removing the HUD added “additional layers of skill and strategy
”.

There are a lot of QTEs going on. You hit B to enter an execution sequence after you successfully land a few strikes. Again, though, if you screw them up you won’t be stopped.

There’s no win or fail: you get the execution,” said Goddard. “But if you get the timing right you get perks. Someone might give you health back, for example. Some might give you more score or experience.

“If you do the Legendary timing, which is in the first few frames of each button appearing – you have to know your executions; you can tell which one it is based on the animation – then you might come out with a way higher score bonus plus 150% of your perk
.”

http://www.vg247.com/2013/06/17/ryses-qtes-extremely-rewarding-to-gamers-who-master-them-crytek/
http://www.vg247.com/2013/06/11/xbox-ones-ryse-roman-conquest-of-emotion/
 
آخرین ویرایش:

Red Dev!ls

کاربر سایت
Apr 2, 2013
1,595
نام
وحید
اینکه اگه نتونین به موقع دکمه رو فشار بدین مشکلی پیش نمیاد Execution اجرا میشه ولی دیگه ریواردی نمیگیرین و انیمشن های خیلی خشن رو هم نمیبینین که این خودش به نظرم بازی رو بی هدف میکنه چون در هر صورت طرف میمیره و دیگه سختی ای نمیمونه امیدوارم این سیستمو تغییر بدن.

اگه همین سیستم بمونه قشنگ میشه نقد هاش رو دید و سرنوشت بازی کاملا معلوم میشه !!

بابا اینا دیگه دست کم خودشون گیمر هستن یعنی واقعا درک نمیکنند که این چه سیستم داغون و نابودی هست ؟؟
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,764
نام
مراد حلیمی
تا زماني كه وارد قسمت فينيش كردن دشمن نشدي دكمه ها رو بايد خودت بزني مثه بقيه بازيها:خودت دفاع كني خودت شمشير بكشي خودت جاخالي بدي و ......(و اگر دكمه نزني ضربه ميخوري و ميميري)

ولي وقتي كه دشمن تا اون ميزان مشخص ضعيف شد و وارد قسمت فينيشينگش شدي چند تا دكمه رو كه بزني يارو به صورت ددمنشانه اي ميميره ولي ديگه تو اين قسمت دكمه زدن مستحب:d يعني اگه به موقع بزني جونت برمي گرده و xp بيشتري مي گيري و اينا....(نزديك ١٢٠ تا هم فينيشر مختلف داره)و اگه نزني هم بهرحال بصورت اتوماتيك اون فينيش كردن انجام مي گيره

+

كلا هدف از ساخت اون قسمت مبارزات بازي يجور ارايه فيلم سينمايي دكمه زني بوده(كه نمونش تو بازيهاي اسمشو نبر هم بوده با اين فرق كه اينجا سبك و فرم كلا متفاوت و يجورايي شديدترم شده:d)البته با توجه به چيزي كه حالا ديديم

.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
اگه بخش مبارزاتش خوب باشه که به نظرم اون Finisher ها جالب هستن ولی اگه قرار باشه با 1 یا 2 ضربه به دشمن، وارد حالت Finisher بشیم که خیلی مسخره هست! امیدوارم مبارزاتش آسون نباشه و سریع وارد حالت Finisher نشه تا حال بده :D
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
اگه بخش مبارزاتش خوب باشه که به نظرم اون Finisher ها جالب هستن ولی اگه قرار باشه با 1 یا 2 ضربه به دشمن، وارد حالت Finisher بشیم که خیلی مسخره هست! امیدوارم مبارزاتش آسون نباشه و سریع وارد حالت Finisher نشه تا حال بده :D

بعضی جاها که دیگه به همون یه بار دکمه فشار دادن هم نیاز نیست :D طبق دمو و حرفای خودشون
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,764
نام
مراد حلیمی
اگه بخش مبارزاتش خوب باشه که به نظرم اون Finisher ها جالب هستن ولی اگه قرار باشه با 1 یا 2 ضربه به دشمن، وارد حالت Finisher بشیم که خیلی مسخره هست! امیدوارم مبارزاتش آسون نباشه و سریع وارد حالت Finisher نشه تا حال بده :D

اره دقیقا...اگه قسمت فینیشرش فقط یکی دو دکمه باشه و اکثرش بخش مبارزات و جاخالی و سپر باشه این سیستم خوبه ولی اگر مثلا 50 درصد کمه هایی که واسه کشتن یه دشمن میزنیم تو بخش فینیشرش باشه که عملا چندان نقشی نداریم مسخره میشه

+

یه چیزی رو هم اگه دقت کرده باشین اینه که کل بازی با کینکتم قابل بازی هست و بازی رو میشه با کینکتم رفت.........در نتیجه خواستن یه چیزی مثه dance central تحویل بدن که شما اگه رقصت دقیقم نمیبود بالاخره اهنگ جلو میرفت و اخر سر یه امتیاز تطابق :dبهت میداد........این دکمه زنی قسمت فینیشر هم طبق همین فلسفه ساخته شده:d

کلا اگه فقط یه تیکه ای از هر مبارزه اینجوری باشه و بقیش سرشار از مبارزات بزرگ و سینماتیک باشه حال میده و گرنه بازی موفقی(حداقل از لحاظ منتقدا)فکر نکنم بشه

.
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
یه چیزی که بود این ـه که هم خیلی سریع وارد بخش QTE می‌شد و هم تمامی QTE ها به X و Y محدود می‌شدن!
یعنی می‌شد چشم بسته و از روی صدا مرحله رو تموم کرد:|:D
صدای فریاد دشمن رو می‌شنیدی دفاع می‌کرد می‌رفت تو حالت فینیشر بعد X می‌زدی بعدش Y تموم!
 

The Hound

کاربر سایت
Sep 6, 2011
760
نام
نوید
ایده این بازی ایده خیلی خوبی هست. جای این سبک از نبردها همیشه خالی بوده به صورت حرفه ای در دنیای گیم.

اگه کسایی که علاقه مند هستن به سبک کار این همت رو داشته باشن که پیشنهادات خودشون رو به صورت جدی توی سایت سازنده به گوش اونا دائما برسونن اصلاحات کلی رو خواهیم دید.
برای من بازی رو در رنج 70 تا 80 اگه بتونن برسونن ( یعنی محدوده GOOD تا GREAT ) کافی هست با توجه به اینکه تجربه ای وجود نداره در این سبک.
می شه با نظرخواهی و فیدبک گرفتن در کارهای اینده به محدوده 85 هم حتی نزدیک شد.

من روی نام RYSE هیچ امیدی نداشتم ( هیچ ) اما بعد از نمایش E3 بسیار لذت بردم از نمایشش و معتقدم اگه کمی حمایت از سوی گیمرها انجام بشه کار در اینده بهتر و بهتر خواهد شد وگرنه متاسفانه زمین می خوره.
امیدوارم که به عنوان یه IP جدید و همینطور به عنوان یه فضاسازی جدید به تدریج و پله پله بهبود پیدا کنه کار در نسخه های اینده.
 
آخرین ویرایش:

mohammadl021

کاربر سایت
May 26, 2011
2,762
نام
محمد امین
تریلر in-game بازی با کیفیت پایین دیدم ولی اونجوری که فهمیدم بازی خیلی باحال بود من عاشق این جور بازی ها ( سبک ها ) هستم

فقط یه مشکلی مه دیدم ( تا اونجایی که من دیدم ) نمیشد دست و پا قطح کرد . میشد ؟؟؟ همچین امکانی در بازی است؟؟
 

Red Dev!ls

کاربر سایت
Apr 2, 2013
1,595
نام
وحید
با تموم ضعف هایی که ممکنه گیم پلی داشته باشه ولی خب خیلی دوست دارم بازی خوبی باشه . من اون برهه تاریخی رو خیلی خیلی دوست دارم و مدتها منتظر یه بازی درست و حسابی بودم تا این برهه رو پوشش بدن الان هم این بازی هست و هم Rome 2 . امیدوارم بازی خوبی باشه و گیم پلی رو هم بهبود بدن .

از اونجایی که نسل بعد به احتما 80 درصد هر دو کنسول رو میخرم پس این عنوان رو حتما میگیرم البته اگه این ضعف های گیم پلی رو برطرف کنند .
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
فقط یه مشکلی مه دیدم ( تا اونجایی که من دیدم ) نمیشد دست و پا قطح کرد . میشد ؟؟؟ همچین امکانی در بازی است؟؟
عکس نمیزارم ولی دست و پا رو قطع میکرد مثل هویج :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر