Multi Platform Resident Evil 7

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
January 24, 2017
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

Resident Evil 7 جدیدترین عنوان از این سری است که به طور رسمی در کنفرانس E3 سونی معرفی شد.

بازی توسط کپکام و با استفاده از موتور گرافیکی جدید به نام RE Engine ساخته شده است.
بازی در تاریخ January 24, 2017 برای هر سه پلتفرم PC ,Xbox One ,PS4 عرضه خواهد شد.
بازی از ماه دسامبر سال 2014 در حال ساخت بوده است.
گفتنی است دارندگان نسخه PS4 علاوه بر بازی به وسیله کنترلر میتوانند از Playstation VR برای بازی و تجربه کردن کل عنوان استفاده کنند.
برخلاف عناوین قبلی این بار RE7 به صورت اول شخص خواهد بود.داستان بازی پس از حوادث Resident Evil 6 و در ایالت لویزیانا آمریکا در اطراف عمارتی متروک اتفاق خواهد افتاد.
شخصیت و کاراکتر اول بازی کاملا فردی جدید است. بدین معنا که هیچ کدام از شخصیت های معروف و قهرمانان سری قبل نخواهد بود.

سازندگان بازی وعده بازگشت به ریشه های دلهره آور این سری و همچنین تجربه ای خاص و نو در بین عناوین Survival Horror را با استفاده از تکتیک های صوتی و جلوه های ویژه گرافیکی که به لطف استفاده از موتور جدید Re Engine فراهم شده را به طرفداران این بازی داده اند.به گونه ای که بیشترین تمرکز سازنده های بروی اتمسفر و جو بازی عنوان شده است.

دموی قابل بازی این عنوان که پیش زمینه ای برای بازی اصلی خواهد بود هم اکنون تنها برای دارندگان PSN PLUS از طریق PSN Store قابل دانلود است.
بنا بر اعلام کپکام دموی انتشار یافته بخشی از عنوان نهایی نخواهد بود.در عنوان اصلی شما بازی را با شخصیتی متفاوت آغار خواهید کرد.
این عنوان برای پیش خرید به صورت دو نسخه معمولی( 59$) و (Deluxe Edition (79$ در PSN Store قرار گرفته است.
افرادی که بازی را از طریق Psn Store پیش خرید کنند یک تم ویژه رایگان و Survivor Pack DLC رو دریافت خواهند کرد.
همچنین نسخه Deluxe Editon دارای دو محتوای اضافه خواهد بود که به مرور زمان منشر خواهند شد. اولین Add On شامل چهار داستان فرعی کوتاه,دومین هم شامل یک اپیزود کامل داستانی خواهد بود.

لینک دانلود تریلر 720P :
http://4upld.com/2ngUb

walkthrough دموی منتشر شده اختصاصی بازی سنتر (با تشکر از
Bahram)
http://www.bazicenter.com/videos/102
 
Last edited by a moderator:

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
بخدا هیچ کودوم از حرفات منطقی نیست :D هیچ ربطی بین این و تلو وجود نداره. به زور داری یه چیزی رو ربط میدی :D یعنی چی تلو ثابت کرد فلان و بهمان؟ :D بیخیال :D

خب هر کسی یه نظری داره و صد در صد هم محترم
من معتقدم نه فقط تو دنیای گیمینگ بلکه تو فیلم سینمایی اویل هم حرکت به سمت اکشن شدن کاملا مشهود بود
اما حالا تو این نسخه از بازی ما طعم اویل قدیم رو داریم میچشیم
و موفقیت آثاری مثل The Last Of Us رو بی تاثیر نمیدونم

حرفای شما کاملا بی ربطه مقایسه هاتونم اشتباه...!


Sent from my iPhone using Tapatalk

نظر شما هم صد در صد محترم
 

mohamada

کاربر سایت
May 30, 2011
1,365
نام
محمد
خب هر کسی یه نظری داره و صد در صد هم محترم
من معتقدم نه فقط تو دنیای گیمینگ بلکه تو فیلم سینمایی اویل هم حرکت به سمت اکشن شدن کاملا مشهود بود
اما حالا تو این نسخه از بازی ما طعم اویل قدیم رو داریم میچشیم
و موفقیت آثاری مثل The Last Of Us رو بی تاثیر نمیدونم



نظر شما هم صد در صد محترم
خوب مثله اینجاس این نسخه جز چندتا صدای منو و یه دستگاه ضبط صدا برای ذخیره بازی و چندتا مسله از این قبیل هیچ سنخیتی با سریهای قدیمی نداره
بعد شما چطور موفقیت TLOUرو به این بازی ربط میدید چه وجه اشتراکی هست؟


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
خوب مثله اینجاس این نسخه جز چندتا صدای منو و یه دستگاه ضبط صدا برای ذخیره بازی و چندتا مسله از این قبیل هیچ سنخیتی با سریهای قدیمی نداره
بعد شما چطور موفقیت TLOUرو به این بازی ربط میدید چه وجه اشتراکی هست؟


Sent from my iPhone using Tapatalk

اگر دقت کنی سعی من بر مقایسه با سری های قبلی نبود جز دور شدن از اکشن بودن اثر
احساس میکنم ناشر کار تصور بر این داشت که هر چه کار رو به سمت یه بازی (شوتر)‌ اکشن ببره کار موفقیت بیشتر کسب میکنه
اما با قوی ظاهر شدن یه اثر مثل TLOU ثابت شد برای موفقیت یه اثر نیاز به شلوغ کاری و اکشن سازی نیست هنوزم این ژانر طرفدارای خودش رو داره اگر سازنده در جهت صحیحی قدم برداره
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
رفقا حالا وسط این بحث یکی هم جواب منو بده ممنون میشما :D
این حالت VR بازی همین مراحل اصلیه یا مراحل خاص خودش رو داره ؟
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
بازی رو تموم کردم حدودا 10ساعت کمی بیشتر طول کشید
نظر شخصیمو راجب بازی میگم اگه به کسی برخورد بر ما ببخشه :D

اگه بازی رو بخوام به عنوان یه رزیدنت اویل و ادامه ای بر 6 نسخه قبلی حساب کنم بالای 5 بهش نمره نمیدم درسته خیلی از مواردی که جز نقطه قوتای سری بودن رو برگردونده اما بعد اینهمه سال کپی پیست هنر بزرگی نیست ایجاد تحوله که هنره اتمسفر و جنس ترس و خیلی موارد دیگه بازی هم هیچ شباهتی به سری رزیدنت اویل نداشتن اما اگه بخوام بازی رو به عنوان یه عنوان نیمچه مستقل یا یه ریبوت در نظر بگیرم کاملا شایسته نمراتی که گرفته هست و نوش جونش :D

نقاط قوت بازی :
اتمسفر عالی
روایت سینمایی و همراه با تعلیق داستان
گیم پلی خوب
باس فایتهای نسبتا جذاب هرچند اونقدرا که باید و شاید در حد سری اویل نبودن دلیلشم میتونه اول شخص شدن بازی باشه باس فایت خفن درآوردن تو بازی اول شخص کار هرکسی نیست :D
معماهای بازی هم همینکه بودن خودش نقطه قوته :D اما همچین معما نبودن بیشتر جمع آوری جنس مناسب برای کارای مختلف بود تا معما :D

نقاط منفی :
شخصیت پردازی ضعیف داستان عملا هیچ چیز از خانواده بیکر گفته نمیشه بجز یه مورد جزئی در واقع کاراکترا عمق ندارن نه تنها خانواده بیکر بلکه میا و ایتان هم عمق لازم رو ندارن و ما هیچی در موردشون نمیدونیم بجز شغلشون و رابطشون جای پرداخت زیادی داشت گذشته این اشخاص و پر و بال دادن به شخصیتشون میتونست گیم پلی بازی رو هم بیشتر کنه

تنوع به شدت پایین دشمنا عملا بجز خانواده بیکر بقیه دشمنا اگه حشرات رو فاکتور بگیریم فقط یه نوع بودن که چاق و لاغز و بزرگ و کوچیک میشدن :D

معما نبودن معماهای بازی :D

عدم وجود کاراکترای اصلی سری حال صرف نبودشون کاری نداریم این ایتان هم اینقدر شخصیت پردازیش ناقصه چهرشم که نمیبینم به دل نمیشینه :D خو میمردید همین بازی رو سوم شخص میساختید :D

بالانس نبودن یه کوچولو ! اوایل بازی دشمنا با چندتا گلوله کلت کشته میشن اواخر بازی همون دشمنا با تیربار خشاب خالی میکنی نمیمیرن :D چاقو هم که نقش نارنجک رو ایفا میکنه به حشره میزنی منفجر میشه حتی یه ویدئو دیدم طرف با چاقو صرف بازی رو تموم کرد :D و اینکه گلوله های بازی هم هیچ تاثیری رو دشمن ندارن یعنی برخورد رو احساس نمیکنی که برای این نسل زشته این دیگه این حداقل چیزیه که باید یه شوتر داشته باشه :-w این قسمتا یکم جای کار داشت .

به عنوان یه رزیدنت اویل همین اول شخص شدنش و تغییر کاراکترش و کلی موارد دیگه باعث میشه سرخورده بشم نمره 5 میدم بهش :D
به عنوان یه ریبوت یا بازی مستقل 8 میدم بهش
ببخشید من متوجه یه تیکه از جمله تون نشدم. یعنی چی اگه ادامه ای بر 6 باشه بهش 5 هم نمیدید؟ یعنی اون قبلی ها خوب بودن؟ بیشتر ایرادات که گرفتید از بازی اصلا ایراد نبودن! یعنی اونطور که شما توضیح دادید نبودن و من خودم برعکسشون رو تجربه کردم! مثلا اینکه میگید گلوله ها روی دشمن ها تاثیر ندارن و ...با این جمله کلا فلسفه وجودی چیزی به اسم رزیدنت اویل رو زیر سوال میبرید :D

**********************
خطاب به کس خاصی نمیگم این جمله رو . منظور چون قبلش دوستمون رو نقل قول کردم به خودش نگیره :D

خیلی از نظرات این تاپیک رو خوندم. خیلی از افرادی که بازی کردن اومدن و نظراتشون رو گفتن و صد البته نظر هرکسی مهمه. هم برای خودش هم برای دیگران. منتهی چیزی که نظرم رو خیلی جلب کرد این بود که از گفته های خیلی از دوستان کاملا مشخص هست که با سری کلاسیک رزیدنت اویل آشنایی چندانی ندارن. حالا یا به خاطر اقتضای سنی هست یا چیز دیگه. چیزی که من خودم شخصا توی این بازی دیدم، یه رزیدنت اویل ناب و کلاسیک بود. رزیدنت اویلی که خیلی وقت پیش بود منتظرش بودیم. کارگردان با تغییر سری های کلاسیک به دوربین اول شخص بخش survival بازی رو بیش از پیش بیشتر کرده بود و همین امر باعث ایجاد ترس و رعب و وحشت بیشتری میشد.

تمامی نکاتی که توی بازی دیدم همشون تک به تک از رزیدنت های کلاسیک قدیمی به این شماره آورده شده بودن که با وسواس خاصی هم توسط کارگردان چیده شدن. بعضی ها شاید انتظار یه شوتر داشتن، یعضی ها انتظار یه چیز هیجانی و بزن بکش و ... اما این چیزی که هست یه اویل کلاسیکه. اینکه بعضی ها خوششون نیومده و با این حال و فضا و سبک نمیتونن خودشون رو وفق بدن، مشکل کارگردان بازی یا طرفداران قدیمی نیست. این رزیدینت اویل کلاسیکی هست که باید باشه. (دقت کنید کلاسیک) نه شماره ای 4-5-6!
 

afshin76

کاربر سایت
Dec 11, 2013
805
دوستان من یه چند جا شنیدم که پایان بازی نا امید کنندس ولی الان که خودم تموم کردم هیچ مشکلی باهاش نداشتم. من پایان خوب بازی رو گرفتم. چیزی هس که من متوجه نشده باشم توی این بازی؟
نظر شما راجب پایان بازی چی بود.
در کل من به این بازی 9 از 10 میدم فوق العاده بود.
 
  • Like
Reactions: kamyy

mehdi88

کاربر سایت
Dec 31, 2011
434
ببخشید من متوجه یه تیکه از جمله تون نشدم. یعنی چی اگه ادامه ای بر 6 باشه بهش 5 هم نمیدید؟ یعنی اون قبلی ها خوب بودن؟ بیشتر ایرادات که گرفتید از بازی اصلا ایراد نبودن! یعنی اونطور که شما توضیح دادید نبودن و من خودم برعکسشون رو تجربه کردم! مثلا اینکه میگید گلوله ها روی دشمن ها تاثیر ندارن و ...با این جمله کلا فلسفه وجودی چیزی به اسم رزیدنت اویل رو زیر سوال میبرید :D

**********************
خطاب به کس خاصی نمیگم این جمله رو . منظور چون قبلش دوستمون رو نقل قول کردم به خودش نگیره :D

خیلی از نظرات این تاپیک رو خوندم. خیلی از افرادی که بازی کردن اومدن و نظراتشون رو گفتن و صد البته نظر هرکسی مهمه. هم برای خودش هم برای دیگران. منتهی چیزی که نظرم رو خیلی جلب کرد این بود که از گفته های خیلی از دوستان کاملا مشخص هست که با سری کلاسیک رزیدنت اویل آشنایی چندانی ندارن. حالا یا به خاطر اقتضای سنی هست یا چیز دیگه. چیزی که من خودم شخصا توی این بازی دیدم، یه رزیدنت اویل ناب و کلاسیک بود. رزیدنت اویلی که خیلی وقت پیش بود منتظرش بودیم. کارگردان با تغییر سری های کلاسیک به دوربین اول شخص بخش survival بازی رو بیش از پیش بیشتر کرده بود و همین امر باعث ایجاد ترس و رعب و وحشت بیشتری میشد.

تمامی نکاتی که توی بازی دیدم همشون تک به تک از رزیدنت های کلاسیک قدیمی به این شماره آورده شده بودن که با وسواس خاصی هم توسط کارگردان چیده شدن. بعضی ها شاید انتظار یه شوتر داشتن، یعضی ها انتظار یه چیز هیجانی و بزن بکش و ... اما این چیزی که هست یه اویل کلاسیکه. اینکه بعضی ها خوششون نیومده و با این حال و فضا و سبک نمیتونن خودشون رو وفق بدن، مشکل کارگردان بازی یا طرفداران قدیمی نیست. این رزیدینت اویل کلاسیکی هست که باید باشه. (دقت کنید کلاسیک) نه شماره ای 4-5-6!
شخصیت پردازی ضعیف ، معماهای ضعیف خیلی واضح بودن تنوع کم دشمنا هم واضح بود بقیه ایراداتم به همراه همینایی که گفتم نظر شخصیه
جمله اشتباه بود :D منظور اینکه به عنوان یه اویل بازی راضیم نکرد . شماره 4 بازی دوربین رو شونه اومد بازی شدیدا اکشن شد ترس گرفته شد بعد از اونم شماره 5 و 6 کلا زدن جاده خاکی اما شخصا بازی همون روند رزیدنت اویل چهار رو دنبال میکرد اما survival تر و ... بنظرم بهتر بود اول شخص شدن بازی یعنی پرچم سفید بالا بردن یعنی اینکه ما توانایی ساخت بازی سوم شخص که بتونه تکمیل کننده یا حتی متحول کننده باشه نسبت به سه نسخه اول رو نداریم قبلا جاهای دیگم گفتم اینکه بیای بازیو اول شخص کنی جنس ترس بازیو عوض کنی اسمش تحول نیست اسمش کوبیدن از اول ساختنه ! تو شماره 1-2-3 کی تاریکی و چراغ قوه فاکتوری برای ترس و دلهره بودن ؟ استفاده کلیشه ای از ترس اکثر ادما یعنی تاریکی و حشرات و صداهای مرموز ترس اویلای کلاسیک اینجوری بود؟ برای من ترس اویل فرق داشت البته حرفت درسته سازنده های اویل 7 نشستن با دقت و وسواس از سریهای کلاسیک بازی یه سری موارد کپی پیست کردن داخل یه بازی ترسناک اول شخص ! راه روهای باریک ، نحوه باز شدن در ، معماها ، survival شدن و خیلی موارد دیگه اما اینا کافیه ؟ بعد 7 سری تمام چیزی که میتونن انجام بدن کپی پیست بدون هیچ نوآوریه ؟ اول شخص شدن بازی با اینکه خیلی خوب با اتمسفر بازی میخونه و ایرادی نداره اما واقعا لازم بود ؟
بلاخره اویل برای هرشخصی یه سری جنبه ها داشته که باعث میشه اون شخص پیش خودش اون بازی با اون جنبه ها اویل بدونه مثلا دویل می کرای با اسلش و کمبو و باس فایتای اپیک و تیکه های دانته گیم پلی سریع و داستان و ... شناخته میشه حالا این بازی یهو بشه چیزی شبیه ویچر خیلی از فاکتورای دویل می کرایم وارد کنن با دقت و وسواس اما اسلش بازی حذف کنن برای خیلیا دیگه بازی دویل می کرای نیست برای خیلیام ممکنه باشه ، تغییر دوربین سوم شخص به اول شخص چنین تاثیری داشته .
اینکه گفتی بعضیا شوتر میخواستن و بزن و بکش کاری ندارم ربطیم به من نداره من بعد شماره 4 دراپ کردم اویلو شماره 5-6 بازی نکردم اصلا این شماره 7 چون کمی تا قسمتی شبیه اویل 1 میزد بازی کردم لذتم بردم اما فقط مشکل اینجاس توقعم خیلی بیشتر از کپی پیسته انتظار تحول دارم گیم پلی عیقتر باس فایتای بروزتر و چالشی تر و جنس ترس جدیدتر و خلاقانه تر و ...
اما در مقابل 5،6 این بازی قطعا بیشتر اویله خیلیم اویله امیدوارم شماره 8 بهترم بشه
 
آخرین ویرایش:

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
یعنی واقعا فن بازی تا چه حد دوست عزیزی که میگید رزیدنت اویل از Last of us بزرگ تقلید کرده اینو حتما نميدونید که همین Last of us هم مقلد بازی های بوده از جمله رزیدنت اویل. ..و حتما رزیدنت اویل 4 رو یادته. ....!!!!!!!





این آقای fardin مدیر محترم هم فعالیت نظر گذاشتن داره و خیلی هم عالی منو یاد زمان مدیریت خودم در سایت رقیب و همسایه ميندازه البته ای کاش فعالیت نوشتاری ایشون فقط مال این تاپیک نشه و تاپیک های دیگر رو هم مورد عنایت قرار بده!
 

mohamada

کاربر سایت
May 30, 2011
1,365
نام
محمد
ببخشید من متوجه یه تیکه از جمله تون نشدم. یعنی چی اگه ادامه ای بر 6 باشه بهش 5 هم نمیدید؟ یعنی اون قبلی ها خوب بودن؟ بیشتر ایرادات که گرفتید از بازی اصلا ایراد نبودن! یعنی اونطور که شما توضیح دادید نبودن و من خودم برعکسشون رو تجربه کردم! مثلا اینکه میگید گلوله ها روی دشمن ها تاثیر ندارن و ...با این جمله کلا فلسفه وجودی چیزی به اسم رزیدنت اویل رو زیر سوال میبرید :D

**********************
خطاب به کس خاصی نمیگم این جمله رو . منظور چون قبلش دوستمون رو نقل قول کردم به خودش نگیره :D

خیلی از نظرات این تاپیک رو خوندم. خیلی از افرادی که بازی کردن اومدن و نظراتشون رو گفتن و صد البته نظر هرکسی مهمه. هم برای خودش هم برای دیگران. منتهی چیزی که نظرم رو خیلی جلب کرد این بود که از گفته های خیلی از دوستان کاملا مشخص هست که با سری کلاسیک رزیدنت اویل آشنایی چندانی ندارن. حالا یا به خاطر اقتضای سنی هست یا چیز دیگه. چیزی که من خودم شخصا توی این بازی دیدم، یه رزیدنت اویل ناب و کلاسیک بود. رزیدنت اویلی که خیلی وقت پیش بود منتظرش بودیم. کارگردان با تغییر سری های کلاسیک به دوربین اول شخص بخش survival بازی رو بیش از پیش بیشتر کرده بود و همین امر باعث ایجاد ترس و رعب و وحشت بیشتری میشد.

تمامی نکاتی که توی بازی دیدم همشون تک به تک از رزیدنت های کلاسیک قدیمی به این شماره آورده شده بودن که با وسواس خاصی هم توسط کارگردان چیده شدن. بعضی ها شاید انتظار یه شوتر داشتن، یعضی ها انتظار یه چیز هیجانی و بزن بکش و ... اما این چیزی که هست یه اویل کلاسیکه. اینکه بعضی ها خوششون نیومده و با این حال و فضا و سبک نمیتونن خودشون رو وفق بدن، مشکل کارگردان بازی یا طرفداران قدیمی نیست. این رزیدینت اویل کلاسیکی هست که باید باشه. (دقت کنید کلاسیک) نه شماره ای 4-5-6!
من تمام سریهای اویل رو بازی کردم از این سری هم خیلی خوشم اومد و خیلی از سری 6 بهتر بود اما بجز چندتا مسله جزئی هیچ وجه اشتراکی با اویل های کلاسیک نداشت
گیم پلی بازی که کاملا یه سبک جدید بود
دشمنای بازی جدید بودن و خیلی محدود کلا فک کنم دو نوع زامبی تو ی بازی بود که خیلی خسته کننده بود البته بجز بعضی باس فایتا که کپی از یکی از باس فایتای اویل 4 بود
داستان بازی که زمین تا اسمون بود امبرلا و ویروس T کجا دیوونه خونه بیکر کجا کلا یه سیر دیگ بود
دوباره میگم بازی یکی از قشنگترینهای سری بود اما اینکه بگیم یه اویل کلاسیک بود اشتباه


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

idahadi21

کاربر سایت
Sep 8, 2008
1,930
نام
هادی
اگر دقت کنی سعی من بر مقایسه با سری های قبلی نبود جز دور شدن از اکشن بودن اثر
احساس میکنم ناشر کار تصور بر این داشت که هر چه کار رو به سمت یه بازی (شوتر)‌ اکشن ببره کار موفقیت بیشتر کسب میکنه
اما با قوی ظاهر شدن یه اثر مثل TLOU ثابت شد برای موفقیت یه اثر نیاز به شلوغ کاری و اکشن سازی نیست هنوزم این ژانر طرفدارای خودش رو داره اگر سازنده در جهت صحیحی قدم برداره
شما اگه بگی این بازی سعی کرده از outlast الهام بگیره سنگینتری ... چون هیچ ربطی به tlou نداره این بازی .
 
  • Like
Reactions: mohamada

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
من تمام سریهای اویل رو بازی کردم از این سری هم خیلی خوشم اومد و خیلی از سری 6 بهتر بود اما بجز چندتا مسله جزئی هیچ وجه اشتراکی با اویل های کلاسیک نداشت
گیم پلی بازی که کاملا یه سبک جدید بود
دشمنای بازی جدید بودن و خیلی محدود کلا فک کنم دو نوع زامبی تو ی بازی بود که خیلی خسته کننده بود البته بجز بعضی باس فایتا که کپی از یکی از باس فایتای اویل 4 بود
داستان بازی که زمین تا اسمون بود امبرلا و ویروس T کجا دیوونه خونه بیکر کجا کلا یه سیر دیگ بود
دوباره میگم بازی یکی از قشنگترینهای سری بود اما اینکه بگیم یه اویل کلاسیک بود اشتباه


Sent from my iPhone using Tapatalk
دوست عزیز اصولا وقتی صحبت از کلاسیک میشه به این معنی نیست که حتما دوربین ایزومتریک ( قک کنم غلط گفتم ) یا همون دوربین ثابت باشه گیم پلی بازی .
بنده خودم چند صفحه قبل یه نقد کوتاه نوشتم بخونید خودم به شدت از بازگشت به ریشه های کلاسیک خوشحالم و خیلی لذت بردم .
اصولا کلاسیک اینجا ، منظور اون اتمسفر هستش در نگاه اول ، بصورت کلاسیک ترس رو ایجاد میکنه اما با روش جدید گیم پلی مدرن در این سبک . اینکه دیگه یک دنیا اسلحه و مهمات نداریم واسه جر دادن ادما و همین اقای جک با اون بیلش کاری میکنه تا جایی که میتونی در بری و از ترس فقط قایم شی این ترس کلاسیک بازی هستش . یه جوری یاد اور نمسیس برای من بود که همش در رفتم . همین کمتر شدن دشمن ها نشان دهنده اینه بازی کلا از فاز اکشن خارج شده و هدفش چیز دیگه ای هستش.
معما ها هم کاملا resident evil بودن ، یعنی شاخصه این سری رو نشون میدادن . با برداشتن ایتم و چرخوندنش ، کشف کردنش ، چیزی از داخل پیدا کردن و با اون معما حل کردن دقیقا یاد اور resident evil remake هستش .
من الان بخوام میتونم اینجا کلی برات ویژگی از re7 بگم که یاد اور re های کلاسیک قدیمی اما در لباس گیم پلی مدرن هستش که خب طبیعتا گیم پلی و اینجور مسایل دیگه نمیتونه مثل 20 سال قبل باشه .
اگر شما مشتاق همچین چیزی هستین . resident evil remake remaster و resident evil 0 hd remake به شما پیشنهاد میشه که بسیار زیبا هستند .
گرچه همه اینها نظر شخصی من هستند . من چند صفحه قبل هم گفتم این رویکرد re باعث از دست رفتن تعداد خیلی زیادی از طرفدارانش میشه ( که در نهایت دیدیم بسیار هم شد ) اما در عوض یه عنوان بسیار با ارزش در کلاس resident evil با حفظ ارزش های قبلی و القای بسیار زیاد ترس در داخل اون هستش .
باز اگر خواستید بحث کنید من میتونم نظرات خودم رو بیان کنم
 
  • Like
Reactions: FaRd!N and ps34

mohamada

کاربر سایت
May 30, 2011
1,365
نام
محمد
دوست عزیز اصولا وقتی صحبت از کلاسیک میشه به این معنی نیست که حتما دوربین ایزومتریک ( قک کنم غلط گفتم ) یا همون دوربین ثابت باشه گیم پلی بازی .
بنده خودم چند صفحه قبل یه نقد کوتاه نوشتم بخونید خودم به شدت از بازگشت به ریشه های کلاسیک خوشحالم و خیلی لذت بردم .
اصولا کلاسیک اینجا ، منظور اون اتمسفر هستش در نگاه اول ، بصورت کلاسیک ترس رو ایجاد میکنه اما با روش جدید گیم پلی مدرن در این سبک . اینکه دیگه یک دنیا اسلحه و مهمات نداریم واسه جر دادن ادما و همین اقای جک با اون بیلش کاری میکنه تا جایی که میتونی در بری و از ترس فقط قایم شی این ترس کلاسیک بازی هستش . یه جوری یاد اور نمسیس برای من بود که همش در رفتم . همین کمتر شدن دشمن ها نشان دهنده اینه بازی کلا از فاز اکشن خارج شده و هدفش چیز دیگه ای هستش.
معما ها هم کاملا resident evil بودن ، یعنی شاخصه این سری رو نشون میدادن . با برداشتن ایتم و چرخوندنش ، کشف کردنش ، چیزی از داخل پیدا کردن و با اون معما حل کردن دقیقا یاد اور resident evil remake هستش .
من الان بخوام میتونم اینجا کلی برات ویژگی از re7 بگم که یاد اور re های کلاسیک قدیمی اما در لباس گیم پلی مدرن هستش که خب طبیعتا گیم پلی و اینجور مسایل دیگه نمیتونه مثل 20 سال قبل باشه .
اگر شما مشتاق همچین چیزی هستین . resident evil remake remaster و resident evil 0 hd remake به شما پیشنهاد میشه که بسیار زیبا هستند .
گرچه همه اینها نظر شخصی من هستند . من چند صفحه قبل هم گفتم این رویکرد re باعث از دست رفتن تعداد خیلی زیادی از طرفدارانش میشه ( که در نهایت دیدیم بسیار هم شد ) اما در عوض یه عنوان بسیار با ارزش در کلاس resident evil با حفظ ارزش های قبلی و القای بسیار زیاد ترس در داخل اون هستش .
باز اگر خواستید بحث کنید من میتونم نظرات خودم رو بیان کنم
اگه القا کردن حس ترس توی بازی میشه رزیدنت اویل که همه بازیهای ترسناک رزیدنت اویل کلاسیکند
توی سریهای اولیه اویل بیشتر بحث روی فکری کردن بازی بوده طوری که بعضی معماهاشو شاید مختون نکشه نه یه پروژکتور روشن کنه یه عنکبوتو بچرخونی کلا تو هیچ معمایی بیشتر از 30 ثانیه گیر نکردم
یادمه توی نمسیس انقدر دور خودم چرخیدم شاید شد یه هفته رو یه معما گیر کنم
توی اون رزیدنتها هم کمبود دشمن من یادم نمیاد بوده باشه و همه جا پر از زامبی بود
من نگفتم که چرا این اویل مثل سریهای کلاسیک نشد و چطور و فلان اتفاقا من خیلی از این سری خوشم اومد چون عاشق سبک اول شخصم و اینکه به اویل های قدیمی زیاد شبیه نبود اصلا برام ناراحت کننده نبود


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: kamyy

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
اگه القا کردن حس ترس توی بازی میشه رزیدنت اویل که همه بازیهای ترسناک رزیدنت اویل کلاسیکند
توی سریهای اولیه اویل بیشتر بحث روی فکری کردن بازی بوده طوری که بعضی معماهاشو شاید مختون نکشه نه یه پروژکتور روشن کنه یه عنکبوتو بچرخونی کلا تو هیچ معمایی بیشتر از 30 ثانیه گیر نکردم
یادمه توی نمسیس انقدر دور خودم چرخیدم شاید شد یه هفته رو یه معما گیر کنم
توی اون رزیدنتها هم کمبود دشمن من یادم نمیاد بوده باشه و همه جا پر از زامبی بود
من نگفتم که چرا این اویل مثل سریهای کلاسیک نشد و چطور و فلان اتفاقا من خیلی از این سری خوشم اومد چون عاشق سبک اول شخصم و اینکه به اویل های قدیمی زیاد شبیه نبود اصلا برام ناراحت کننده نبود


Sent from my iPhone using Tapatalk
دوست عزیز شما داری مثلا میزان ترس اویل 6 رو با این مقایسه میکنی ؟؟:D اویل 6 اصلا برای من و البته خیلی های دیگه ترسناک نبود بلکه مد سوم شخص کال اف دیوتی زامبی مد بود .

همین زامبی که شما میگی اینجا هم به حد لازمش وجود داره منتهی در شکل و قالب دیگه . زامبی با یه ویروس خاص ادمها رو اونطوری میکرد ، این موجودات هم با ویروس اینطوری شدن و شکل و شمایل دیگه . و به نظر من به حد کافی توی بازی وجود داشتن . نه انقدر زیاد بودن که سازنده مجبور بشه مهمات و اکشن رو بالا ببره و نه انقدر کم که بازی فقط یه پیاده روی ساده بشه . اینکه صرفا از دید شما وجود زامبی باعث میشه اون حس ترس و کلاسیک بیاد به نظر من مثل همون تفکر هست که بگیم بازی زمانی کلاسیک میشه که دوربین بازی ثابت بشه .

کلیت حرف من اینه برای اینکه حس ترس القا بشه و یک resident evil کلاسیک رو ببینیم لزومی نداره حتما توش زامبی باشه و یا گیم پلی قدیمی درش استفاده بشه . چون اصلا خود resident evil با اینا به اینجا نرسید در گذشته .

بلکه با پیاده سازی حس ترس در زمان مناسبش و در شرایط مناسبش و همگام با داستان مرموزش . اینکه یه صحنه ترسناک ایجاد کنی یه بحثه اما اینکه اون صحنه کجای بازی چه به لحاظ گیم پلی و چه به لحاظ داستانی ایجاد کنی یه بحث دیگه .

پازل بخش happy birth day هم به نظرم خیلی خوب طراحی شده بود و اصلا این بازی یه dlc داره برای این بخش در اینده که ما بدون تفنگ و چیزی باید این معماها رو حل کنیم من خودم خیلی منتظر همچین پازلی هستم .
 

maxlife

کاربر سایت
Oct 29, 2016
81
نام
ارش
دوستان من الان یه بار knife رو‌انتقال دادم به جعبه بعد باز خواستم استفاده کنم نمیشه ؟


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر