Multi Platform Resident Evil 7

  • Thread starter Thread starter BMW_M3
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
January 24, 2017
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

Resident Evil 7 جدیدترین عنوان از این سری است که به طور رسمی در کنفرانس E3 سونی معرفی شد.

بازی توسط کپکام و با استفاده از موتور گرافیکی جدید به نام RE Engine ساخته شده است.
بازی در تاریخ January 24, 2017 برای هر سه پلتفرم PC ,Xbox One ,PS4 عرضه خواهد شد.
بازی از ماه دسامبر سال 2014 در حال ساخت بوده است.
گفتنی است دارندگان نسخه PS4 علاوه بر بازی به وسیله کنترلر میتوانند از Playstation VR برای بازی و تجربه کردن کل عنوان استفاده کنند.
برخلاف عناوین قبلی این بار RE7 به صورت اول شخص خواهد بود.داستان بازی پس از حوادث Resident Evil 6 و در ایالت لویزیانا آمریکا در اطراف عمارتی متروک اتفاق خواهد افتاد.
شخصیت و کاراکتر اول بازی کاملا فردی جدید است. بدین معنا که هیچ کدام از شخصیت های معروف و قهرمانان سری قبل نخواهد بود.

سازندگان بازی وعده بازگشت به ریشه های دلهره آور این سری و همچنین تجربه ای خاص و نو در بین عناوین Survival Horror را با استفاده از تکتیک های صوتی و جلوه های ویژه گرافیکی که به لطف استفاده از موتور جدید Re Engine فراهم شده را به طرفداران این بازی داده اند.به گونه ای که بیشترین تمرکز سازنده های بروی اتمسفر و جو بازی عنوان شده است.

دموی قابل بازی این عنوان که پیش زمینه ای برای بازی اصلی خواهد بود هم اکنون تنها برای دارندگان PSN PLUS از طریق PSN Store قابل دانلود است.
بنا بر اعلام کپکام دموی انتشار یافته بخشی از عنوان نهایی نخواهد بود.در عنوان اصلی شما بازی را با شخصیتی متفاوت آغار خواهید کرد.
این عنوان برای پیش خرید به صورت دو نسخه معمولی( 59$) و (Deluxe Edition (79$ در PSN Store قرار گرفته است.
افرادی که بازی را از طریق Psn Store پیش خرید کنند یک تم ویژه رایگان و Survivor Pack DLC رو دریافت خواهند کرد.
همچنین نسخه Deluxe Editon دارای دو محتوای اضافه خواهد بود که به مرور زمان منشر خواهند شد. اولین Add On شامل چهار داستان فرعی کوتاه,دومین هم شامل یک اپیزود کامل داستانی خواهد بود.

لینک دانلود تریلر 720P :
http://4upld.com/2ngUb

walkthrough دموی منتشر شده اختصاصی بازی سنتر (با تشکر از
Bahram)
http://www.bazicenter.com/videos/102
 
Last edited by a moderator:
حالا DLC بیاد ببینیم چی میشه . من از خدامه اینطوری که شما میگی باشه .
-------------------------------
این سوالی که شما مطرح کردی جوابش به نوعی داده شده . من تو بار 5 که بازی کردم سعی کردم حتی تمامی نت هارو بخونم .
در پایان بازی ایتن اشاره میکنه من و میا و اون 20 نفر فقط قربانی نبودیم بلکه خود خانواده بیکر هم قربانی شدند . پس وقتی این حرف رو میزنه میشه نتیجه گرفت که هیچ مساله ای برای خانواده بیکر وجود نداره و اونها هم در واقع تسخیر ویروس اولین ( اون دختره ) شدند .
توی نت های بازی بخصوص وقتی که با میا بازی رو میریم توی اون اتاق سیو پیش اون مرده (الن ) یکی هست در مورد انتقال این دختره که میگه توی انتقال باید طوری رفتار کنید که دختره حس کنه شما خانواده او هستید . در واقع دختره نیاز به خانواده داره .
و با توجه به اینکه کشتی در واقع در محل نزدیک خانواده بیکر هست . اون مرده پدر خانواده ( جک بیکر ) میره به اطراف نگاه کنه اون دختره رو پیدا میکنه و میاره داخل خانه . و اگر نگاه کنی وسایل های اولین داخل خانه پراکنده هستند . مثل عکس ها و چکمه و ...
که اولین اینارو میخواد خانواده خودش کنه و تسخیر میکنه . واسه همین جک میخواد از ایتین توی فلش بک که اونارو نجات بده و به ایتن به عنوان یه فرد مخصوص نگاه میکنه . چون هر قربانی که قبلا میومد اولین اونارو میکشت .
حتی یه DLC داره بازی توی BANNED FOOTGATE VOL2 که کلا محتواش اینه که خانواده بیکر قبلا چجوری بودن و چه زندگی داشتن که احتمالا گیم پلی متفاوتی داره .
سوالی که من دوس دارم جوابش رو بدونم اینه که : اولین کیه ؟ نتیجه چجور ازمایشی هست اولین ؟ چه حادثه ای باعث شد ازمایش شکست بخوره ؟ کلا اولین چیست ؟
و اینکه ، چرا میا رو به عنوان فرد مورد اعتماد و به عنوان مادر انتخاب کرد ؟ همینطوری الکی ؟ یا نه میا خودش نقش هایی داشته
این پست هایی که شما نوشتی بسیار مطالب با ارزشی هستن و واقعا ممنونتم که اینقدر با حوصله و کامل توضیح میدی.
امیدوارم در اینده نزدیک که تحریریه خواست داستان مفصل این بازی رو شرح بده از نظرات شما استفاده کنن
 
  • Like
Reactions: SPILL
تو پست بالا هم اشاره کردم معلوم نیست اولین چیه . منتهی چیزی که مشخصه یک ازمایش هست این وسط . فقط نمیدونیم چه اتفاقی افتاده .

امبرلا هیچ وقت از بین نمی رود بلکه از حالتی به حالت دیگر تغییر میکند :D
در واقع اون پیر زنه که همش سر صندلی چرخ دار هست همش اولین بود جفت ما.درسته؟اره ازمایشات درست پیش نرفت و همه چی از کنترل خارج شد که اون کشتی غرق شد و اولین وحشی.مشخص شدنه اولین کیه قطعا یا در dlc یا در نسخه های بعدی هست
...........
وقتی به نکته بالایی جواب دادی لطفا به این سوالمم پاسخ بده:
پایان خوب بازی که نجات همسر هست که هیچی.اما در پایان دوم بازی که اون دختره رو نجات میدیم من اصلا نفهمیدم جریان چی شد.اول اون دختره چه کاره ی ایتن بود و اینکه پس چرا در پایان با اینکه نجاتش دادیم چرا توی هلیکوپتر در کنارمون نیست؟؟؟
 
آخرین ویرایش:
در واقع اون پیر زنه که همش سر صندلی چرخ دار هست همش اولین بود جفت ما.درسته؟اره ازمایشات درست پیش نرفت و همه چی از کنترل خارج شد که اون کشتی غرق شد و اولین وحشی.مشخص شدنه اولین کیه قطعا یا در dlc یا در نسخه های بعدی هست
...........
وقتی به نکته بالایی جواب دادی لطفا به این سوالمم پاسخ بده:
پایان خوب بازی که نجات همسر هست که هیچی.اما در پایان دوم بازی که اون دختره رو نجات میدیم من اصلا نفهمیدم جریان چی شد.اول اون دختره چه کاره ی ایتن بود و اینکه پس چرا در پایان با اینکه نجاتش دادیم چرا توی هلیکوپتر در کنارمون نیست؟؟؟

ممنون بابت لطف شما عزیز .

اره در واقع بدن اون پیر زن رو برای تسخیر انتخاب کرده که هوشمندانه هست . چون کی به یه پیرزن در حال مرگ کار داره ؟ من به شخصه و احتمالا خیلی های دیگه موقع دیدن پیر زن داخل بازی احساس خاصی نداشتیم و بازی وادار میکرد راحت و بی ترس از کنارش رد بشیم .
این خیلی هوشمندانه بود به نظرم کاری که اولین کرد .

---------------------------------------------------------

پایان دوم که دختره خب داخل قایق دختره میمیره . در واقع اولین و یا اون موجود که از زیر اب میاد بیرون باعث خشک کردن و مجسمه کردن میشه و میکشه واسه همین کنارمون نیست .

اگه هم منظورت اینه که چرا میا کنارمون نیست تو پایان بازی که خب چون سروم رو زدیم به دست ( زوویی ) و میا نمیشه درمان بشه و در اواخر بازی ما خودمون میا رو میکشیم همونجوری سفید مثل گچ میکنیم چون دیگه از کنترل خارج میشه و دیگه میا نیست

منتهی چرا زویی میمیره تو قایق ؟ من فکر میکنم چون با توجه به اینکه میا همونطور که میدونی هیچ چیزی رو به یاد نمی اورد که به شخصیت اصلی ما بگه . و حتی دروغ و پنهون کاری هایی که داشت . در واقع جواب های سوال های ما دست میا بود که به نحوی بازی اجازه نمیداد بگه .

اما نکته اینه زوویی کلید این مسایل بود و میتونست به اینها پاسخ بده . و اینکه تنها فرد خانواده بیکر بود هوشش هنوز سر جاش بود و خیلی تسخیر نشده بود و همیشه سعی در فرار از این وضعیت داشت .

خب ما داخل قایق از اون سوال میپرسیم و تا اون میخواد جواب بده میمیره و حتی قبل مرگش میگه : میا یه چیزایی رو نمیگه و یا نمیخواد بگه . با مرگش کلی سوال بی جواب واسه ما میزاره .

اینکه مرد طبیعتا دلیلش سازندگان هستن که دارن ذهن رو اماده میکنن برای نسخه بعدی . اما چرا مرد ؟ چه منطقی پشت مرگش بود ؟ بی دلیل که نمیشه . که خب اون دختره برای اینکه ایتین پرده از اسرار میا و خودش و حقایق برنداره اون لحظه میکشتش .

اما مساله اینه که چرا هیچ موقع ایتین نمیمیره ؟ چرا نمیکشتش ؟ این که یه کشتی 17000 تنی با خدمه اش رو کشت ( اشاره به نت داخل بازی) . خب طبیعتا به عنوان کاراکتر اصلی بازی نباید بمیره . باید توجیه منطقی داشته باشه .

توجیه ش اینه که اخر بازی اولین از ایتین میخواست به عنوان پدر براش باشه . در واقه مخالف پیام های میا بود که اجازه نمیداد بیاد دنبالش . در واقع چون به میا اعتماد داشت و شوهرش رو به عنوان پدر میخواست قبول کنه .

تو چند مرحله از بازی هم دیدیم خیلی راحت از کنار مرگ ایتین کذشت و بیخیالش شد . در کل واژه ( مرموز ) بهترین کلمه برای بیان داستان RE7 هستش .
 
  • Like
Reactions: ps34
ممنون بابت لطف شما عزیز .

اره در واقع بدن اون پیر زن رو برای تسخیر انتخاب کرده که هوشمندانه هست . چون کی به یه پیرزن در حال مرگ کار داره ؟ من به شخصه و احتمالا خیلی های دیگه موقع دیدن پیر زن داخل بازی احساس خاصی نداشتیم و بازی وادار میکرد راحت و بی ترس از کنارش رد بشیم .
این خیلی هوشمندانه بود به نظرم کاری که اولین کرد .

---------------------------------------------------------

پایان دوم که دختره خب داخل قایق دختره میمیره . در واقع اولین و یا اون موجود که از زیر اب میاد بیرون باعث خشک کردن و مجسمه کردن میشه و میکشه واسه همین کنارمون نیست .

اگه هم منظورت اینه که چرا میا کنارمون نیست تو پایان بازی که خب چون سروم رو زدیم به دست ( زوویی ) و میا نمیشه درمان بشه و در اواخر بازی ما خودمون میا رو میکشیم همونجوری سفید مثل گچ میکنیم چون دیگه از کنترل خارج میشه و دیگه میا نیست

منتهی چرا زویی میمیره تو قایق ؟ من فکر میکنم چون با توجه به اینکه میا همونطور که میدونی هیچ چیزی رو به یاد نمی اورد که به شخصیت اصلی ما بگه . و حتی دروغ و پنهون کاری هایی که داشت . در واقع جواب های سوال های ما دست میا بود که به نحوی بازی اجازه نمیداد بگه .

اما نکته اینه زوویی کلید این مسایل بود و میتونست به اینها پاسخ بده . و اینکه تنها فرد خانواده بیکر بود هوشش هنوز سر جاش بود و خیلی تسخیر نشده بود و همیشه سعی در فرار از این وضعیت داشت .

خب ما داخل قایق از اون سوال میپرسیم و تا اون میخواد جواب بده میمیره و حتی قبل مرگش میگه : میا یه چیزایی رو نمیگه و یا نمیخواد بگه . با مرگش کلی سوال بی جواب واسه ما میزاره .

اینکه مرد طبیعتا دلیلش سازندگان هستن که دارن ذهن رو اماده میکنن برای نسخه بعدی . اما چرا مرد ؟ چه منطقی پشت مرگش بود ؟ بی دلیل که نمیشه . که خب اون دختره برای اینکه ایتین پرده از اسرار میا و خودش و حقایق برنداره اون لحظه میکشتش .

اما مساله اینه که چرا هیچ موقع ایتین نمیمیره ؟ چرا نمیکشتش ؟ این که یه کشتی 17000 تنی با خدمه اش رو کشت ( اشاره به نت داخل بازی) . خب طبیعتا به عنوان کاراکتر اصلی بازی نباید بمیره . باید توجیه منطقی داشته باشه .

توجیه ش اینه که اخر بازی اولین از ایتین میخواست به عنوان پدر براش باشه . در واقه مخالف پیام های میا بود که اجازه نمیداد بیاد دنبالش . در واقع چون به میا اعتماد داشت و شوهرش رو به عنوان پدر میخواست قبول کنه .

تو چند مرحله از بازی هم دیدیم خیلی راحت از کنار مرگ ایتین کذشت و بیخیالش شد . در کل واژه ( مرموز ) بهترین کلمه برای بیان داستان RE7 هستش .
این سوالاتی که دارید مطرح میکنید با دوستان جواب 90% ـشون توی بازی هست. با دقت بازی نکردید پس. حتی 5 باره :دی

تا جایی که من فهمیدم کسی کسی رو تسخیر نکرده بود. منظورم پیر زنه هست. پیر زنه خود اولین بود. اگر به ایمیل هایی که توی لپ تاپ آزمایش زیر زمین بود دقت میکردید اونجا ایمیل هایی از طرف یه شخص که به نظر میرسه زوئی (یا میا!) هست فرستاده شده. توشون نوشته شده که اولین رفته ررفته موهاش داره خاکستری میشه و سریعا داره پیر میشه. و دلیلش رو از دانشمندا پرسیده انگاری.

سوالای اصلی به نظرم چیزای دیگه هستن. یه تاپیک باز میکنم برای بحث در مورد داستان که دیگه تو اسپویلر حرف نزنیم.
 
این سوالاتی که دارید مطرح میکنید با دوستان جواب 90% ـشون توی بازی هست. با دقت بازی نکردید پس. حتی 5 باره :D

تا جایی که من فهمیدم کسی کسی رو تسخیر نکرده بود. منظورم پیر زنه هست. پیر زنه خود اولین بود. اگر به ایمیل هایی که توی لپ تاپ آزمایش زیر زمین بود دقت میکردید اونجا ایمیل هایی از طرف یه شخص که به نظر میرسه زوئی (یا میا!) هست فرستاده شده. توشون نوشته شده که اولین رفته ررفته موهاش داره خاکستری میشه و سریعا داره پیر میشه. و دلیلش رو از دانشمندا پرسیده انگاری.

سوالای اصلی به نظرم چیزای دیگه هستن. یه تاپیک باز میکنم برای بحث در مورد داستان که دیگه تو اسپویلر حرف نزنیم.
اخه سوالی که من مطرح کردم اینا نبوده اصلا .

سوالاتی که من مطرح کردم جوابش وجود نداره . چند پست بالاتر همش در مورد وجود خود اولین هست . که این موارد و ... از کجا به وجود اومده :D

من همه مطالب بازی رو خوندم دونه به دونه . اینکه اولین میره داخل بدن افراد دیگه این به نظر یه چیز قطعیه و توی چند جا سایت دیگه دیدم .

حتی من چندین استریم رو دنبال کردم . که دقیقا به این مساله اشاره میکردن .

اگر همین سوال ها پاسخ داده بشه متوجه میشیم . چیزی که من به شخصه متوجه شدم اینه که این یه حالت ویروسی داره که افرادی بهش مبتلا میشن ، میشه از اون طریق اونهارو کنترل کرد . اصلا واسه همین اولین اونهارو کنترل میکرد .

مهترین چیزی که من میخواستم بدونم اینه که هدف از همه اینها چی بوده . و هیچ جایی از بازی ندیدم توضیحی در مورد اینا داده بشه :D
 
اخه سوالی که من مطرح کردم اینا نبوده اصلا .

سوالاتی که من مطرح کردم جوابش وجود نداره . چند پست بالاتر همش در مورد وجود خود اولین هست . که این موارد و ... از کجا به وجود اومده :D

من همه مطالب بازی رو خوندم دونه به دونه . اینکه اولین میره داخل بدن افراد دیگه این به نظر یه چیز قطعیه و توی چند جا سایت دیگه دیدم .

حتی من چندین استریم رو دنبال کردم . که دقیقا به این مساله اشاره میکردن .

اگر همین سوال ها پاسخ داده بشه متوجه میشیم . چیزی که من به شخصه متوجه شدم اینه که این یه حالت ویروسی داره که افرادی بهش مبتلا میشن ، میشه از اون طریق اونهارو کنترل کرد . اصلا واسه همین اولین اونهارو کنترل میکرد .

مهترین چیزی که من میخواستم بدونم اینه که هدف از همه اینها چی بوده . و هیچ جایی از بازی ندیدم توضیحی در مورد اینا داده بشه :D
دوستان تاپیک زدن قبلا. بیاید اونجا جواب بدم. :دی

Resident Evil VII:Biohazard Spoiler Thread
 
  • Like
Reactions: D@SHR3ZA and SPILL
سلام
منم امروز بازی رو تموم کردم واقعا بازی عالی بود کپکام دوباره احیا کرد سری اویل رو نیمه اول بازی فوقالعاده بود فضاسازی بازی هم همینطور کاملا تاثیر گذار بود
به علاوه شخصیت ها مخصوصا پسر خانواده بیکر که سادیسمی ترین شخصیت بازی بود یه پا vaas بود برا خودش.
در کل بهترین بازی سال 2017 تا اینجای کار با وجود اینکه اوایل سال هستیم ولی قطعا یکی از 3 بازی برتر سال خواهد بود.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Coffee Addicted
بعد از چند روز بازی کردن بالاخره تموم شد.
بازی واقعا فوق العادس قسمتا آخرش یکم ترسناکتر میشه.
بازی هست که پر از تنوع هست و اصلا گیمر رو خسته نمیکنه.
معماها واقعا بعضی جاهاش پیچیدست و خودم واسه حل 2.3تاشون به یوتیوب مراجعه کردم.
واقعا لذت بردم از بازی.
هرکس بازیش رو از دست بده واقعا یکی از برترین بازیا سال 2017 رو از دست داده.
موفق باشید.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
آفرین آخرش رفتی یوتیوب XD
بابا هیچی نداشت یه خورده بیشتر تلاش میکردی این چه کاری بود آخه XD
 
شوخی میکنی دیگه؟ چرا سعی دارید همه چی رو به TLOU ربط بدید؟ ربط دادن این بازی به TLOU یکی از بیربط ترین چیزهایی بود که تو عمرم شنیده بودم :D

یه دقیقه وایسا آدمو به چشم سوپر فن TLOU نبین حرف منو قشنگ گوش کن اگر بد گفتم بعد قبوله :دی
Resident Evil داشت به سمت و سوی اکشن میرفت و از اصل خودش دور میشد
اما این وسط اومدن چیزی مثل TLOU باعث شد مسیرش عوض شه
یوقت اشتباه برداشت نکنی که منظور من اینه که اویل داره از تلو کپی میزنه ها :| اصلا منظورم این نیست
کاملا قبول دارم اویل تو این سبک نقش پدربزرگ رو برای تلو ایفا میکنه
من فقط دارم میگم TLOU نشون داد برای درخشیدن و موفق بودن چه از نظر امتیاز چه از نظر فروش نباید به اکشن COD نزدیک شد
هنوزم survival horror بازار داغ خودش رو داره

فقط نقد من این بود کاش لوکیشن های بازی بیشتر میبود
این یه نظر شخصیه نه یه نقد تخصصی
من از اون دسته آدما هستم که متنفرم از یه مکان دوبار عبور کنم
حالا ممکنه یه نفر دیگه عشقش این باشه که یه مکان رو هزار بار جست و جو کنه و شخم بزنه
 
  • Like
Reactions: Forza 6
یه دقیقه وایسا آدمو به چشم سوپر فن TLOU نبین حرف منو قشنگ گوش کن اگر بد گفتم بعد قبوله :D
Resident Evil داشت به سمت و سوی اکشن میرفت و از اصل خودش دور میشد
اما این وسط اومدن چیزی مثل TLOU باعث شد مسیرش عوض شه
یوقت اشتباه برداشت نکنی که منظور من اینه که اویل داره از تلو کپی میزنه ها :| اصلا منظورم این نیست
کاملا قبول دارم اویل تو این سبک نقش پدربزرگ رو برای تلو ایفا میکنه
من فقط دارم میگم TLOU نشون داد برای درخشیدن و موفق بودن چه از نظر امتیاز چه از نظر فروش نباید به اکشن COD نزدیک شد
هنوزم survival horror بازار داغ خودش رو داره

فقط نقد من این بود کاش لوکیشن های بازی بیشتر میبود
این یه نظر شخصیه نه یه نقد تخصصی
من از اون دسته آدما هستم که متنفرم از یه مکان دوبار عبور کنم
حالا ممکنه یه نفر دیگه عشقش این باشه که یه مکان رو هزار بار جست و جو کنه و شخم بزنه
آخه backtracking تو این ژانر یه جورایی استاندارده و خب خوب هم جواب داده همیشه. شما وارد یه محیط ترسناک میشی میفهمی یه اتفاقایی انگار میخواد اینجا بیفته بعد رد میشی میری. یه دفعه مجبور میشی برگردی(و البته که این دفعه دیگه قضیه جدیه). این حس تعلیق ایجاد میکنه. من هنوز نرفتم بازی رو و چیزی در مورد تنوع لوکیشنهاش به اون صورت نمی دونم ولی واقعیت اینه که یه همچین المانی تو اینجور بازیا هر چقدر هم زیاد باشه بازم نکته ی منفی محسوب نمیشه.
 
یه دقیقه وایسا آدمو به چشم سوپر فن TLOU نبین حرف منو قشنگ گوش کن اگر بد گفتم بعد قبوله :D
Resident Evil داشت به سمت و سوی اکشن میرفت و از اصل خودش دور میشد
اما این وسط اومدن چیزی مثل TLOU باعث شد مسیرش عوض شه
یوقت اشتباه برداشت نکنی که منظور من اینه که اویل داره از تلو کپی میزنه ها :| اصلا منظورم این نیست
کاملا قبول دارم اویل تو این سبک نقش پدربزرگ رو برای تلو ایفا میکنه
من فقط دارم میگم TLOU نشون داد برای درخشیدن و موفق بودن چه از نظر امتیاز چه از نظر فروش نباید به اکشن COD نزدیک شد
هنوزم survival horror بازار داغ خودش رو داره

فقط نقد من این بود کاش لوکیشن های بازی بیشتر میبود
این یه نظر شخصیه نه یه نقد تخصصی
من از اون دسته آدما هستم که متنفرم از یه مکان دوبار عبور کنم
حالا ممکنه یه نفر دیگه عشقش این باشه که یه مکان رو هزار بار جست و جو کنه و شخم بزنه
بخدا هیچ کودوم از حرفات منطقی نیست :دی هیچ ربطی بین این و تلو وجود نداره. به زور داری یه چیزی رو ربط میدی :دی یعنی چی تلو ثابت کرد فلان و بهمان؟ :دی بیخیال :دی
 
یه دقیقه وایسا آدمو به چشم سوپر فن TLOU نبین حرف منو قشنگ گوش کن اگر بد گفتم بعد قبوله :دی
Resident Evil داشت به سمت و سوی اکشن میرفت و از اصل خودش دور میشد
اما این وسط اومدن چیزی مثل TLOU باعث شد مسیرش عوض شه
یوقت اشتباه برداشت نکنی که منظور من اینه که اویل داره از تلو کپی میزنه ها :| اصلا منظورم این نیست
کاملا قبول دارم اویل تو این سبک نقش پدربزرگ رو برای تلو ایفا میکنه
من فقط دارم میگم TLOU نشون داد برای درخشیدن و موفق بودن چه از نظر امتیاز چه از نظر فروش نباید به اکشن COD نزدیک شد
هنوزم survival horror بازار داغ خودش رو داره

فقط نقد من این بود کاش لوکیشن های بازی بیشتر میبود
این یه نظر شخصیه نه یه نقد تخصصی
من از اون دسته آدما هستم که متنفرم از یه مکان دوبار عبور کنم
حالا ممکنه یه نفر دیگه عشقش این باشه که یه مکان رو هزار بار جست و جو کنه و شخم بزنه
حرفای شما کاملا بی ربطه مقایسه هاتونم اشتباه...!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: idahadi21
توضیحاتی در مورد داستان بازی کاملا داستان رو اسپویل میکنه پس اگه بازی رو تموم نکردید نخونید
Resident Evil 7: Story and Endings Explained
از اونجایی که بحث دوستان رو دنبال نمیکردم قسمتایی از اون لینکی که گذاشتم که مهم هستن میزارم شاید حرف جدیدی توشون باشه .
خب بازی با حرفای میا شروع میشه که از ایتان عذرخواهی میکنه بابت دروغش که مشخص میشه دروغش این بوده که اصلا نگهداری از بچه ای مطرح نبوده این واسه کمپانی کار میکرده و از یه سلاح بیولوژیک مراقبت میکرده که بخاطر حادثه ای که تو کشتی رخ میده و میگه بخاطر اون این اتفاق افتاده این سلاح از کنترل خارج میشه و شروع میکنه به آلوده کردن همه و ... از بد روزگارم خانواده بیکر اشخاصی هستن که بقایای کشتی یا قایق رو پیدا میکنن و توسط اِولین که یه E - series هست آلوده و بعد هم کنترل میشن .

اعضای خانواده بیکر همگی در تماس با یه شخص از رده سری E آلوده شدن که اونارو تبدیل میکنه به سری D که کم کم سلول ها رو جایگزین میکنه تا به مغز برسه . قدرت فیزیکی و بازسازی رو شدیدا افزایش میده و وقتی ویروس به مغز شخص آلوده برسه سری E میتونه کاملا کنترل کنه اون شخص رو .

در اوایل بازی وقتی دست ایتان قطع میشه یه صدایی میشنویم که میگه don’t die on us yet اتاقی که این حرف رو توش میشنویم با اتاقی که توش بیدار میشیم و اعضای خانواده بیکر رو سر میز میبینیم یکی نیست پس قبل از انتقال به پذیرایی تو یه اتاق دیگه با شخص دیگه ای بودیم که تو اواخر بازی این قسمت رو به یاد میاریم که حرفای جک به ایتان هست که میگه به من و خانوادم کمک کن و نجاتمون بده .

سری E برای آلوده کردن نیاز به تماس فیزیکی داره یا the use of a mold that she can vomit up اینو دقیق نمیدونم چی میشه :D همون انگل منظورشه فکر کنم :D این حالت دوم باعث تغییرات روانی در شخص میشه از طرفی میشه باهاش مرده ها رو هم زنده کرد انگل تو بدن مرده ها رشد کنه تبدیل به اون هیولاهای سیاهی میشن که تو بازی میبینیم تمام این هیولاها انسان های مرده ای هستن که انگل داخلشون رشد کرده و ...

اِولین توسط کمپانی NEXBAS بوجود اومده هدف اصلیشم کنترل ذهن دشمنان بوده ظاهر بچه هم انتخاب کردن که پذیرشش راحت تر باشه
They discovered a new fungus after an event which is redacted in their files (but is most likely related to Resident Evil 6) that became the core of this new BOW’s abilities. In order to create a pure specimen, one that they could actually use as a weapon, they injected the fungus, that they refer to as “mutamycete,” into Stage 4 embryos. The form of a young girl was chosen to make it easier to blend in with refugees and other populations.

این متن تو بازی میبینیم که اشاره داره به هدف اِولین :
“It takes the form of a child (in this case a girl named Eveline) which can be purchased and raised to suit individual client needs. It’s purpose is mind control – up to and including inducement to violence. Application can vary from political to military to economic destabilization. Method of inducement: Chemical transference of psychotropic compounds via skin to skin contact between Product and Subject inducing a mentally suggestive state in the subject responsive only to Product.”

اگه بازی رو با دقت انجام داده باشیم برامون سوال پیش میاد اگه اِولین اعضای خانواده بیکر رو کنترل میکنه و یه بچس پس چرا هیچوقت اطراف این خانواده نیست چجوری کنترل میکنه که اواخر بازی میفهمیم مادربزرگ خانواده همون اِولین هستش که بخاطر تزریق نکردن به موقع یه دارو که اگه بموقع تزریق نشه باعث میشه سلاح بیولوژیک 25 برابر سریعتر از حالت عادی پیر بشه اینجوری پیر شده پر واضحه که میفهمیم چرا هروقت قرار بود اتفاق بدی بیفته قبلش این پیر زن رو ویلچر رو میدیدیم :D
“If the injections are skipped for prolonged periods of time the Product will age rapidly – 25 X’s faster than normal. Eventually the Product will become insane and a danger to all around it.”
این سلاح قرار نبوده بقیرو مجبور به قتل بکنه اما چون تزریق اون دارو به موقع انجام نشده این سلاح کم کم پیر شده و دیوانه شده به همین دلیل خانواده بیکر رو مجبور به کشتن آدمها کرده و همینطور این قدرت رو بدست آورده که گیاهان و بقیه اشکال زندگی از جمله حیوانات رو هم دچار جهش کنه .
به احتمال زیاد وقتی همکار میا میگه تقصیر منه که این اتفاق افتاد داره به تزریق نکردن اون دارو به اِولین اشاره میکنه .

تنها راه درمان سری D اینکه سری E کشته بشه یا از طریق سروم اما اگه ویروس قسمت زیادی از شخص رو تصاحب کرده باشه سروم نتیجه عکس میده و باعث سنگ شدن میشه همونطور که دیدیم پدر خانواده سنگ شد .

برای کشتن اِولین ردفیلد یه اسلحه به ما میده که ضد سلاح بیولوژیکه . بعد کشتن اِولین لوکاس درمان میشه و با کمپانی آمبرلا همکاری میکنه اما داستان مشخص نمیکنه زوئی چی میشه احتمالا تو دی ال سی یا سری بعدی بفهمیم زوئی چی شد
آخر بازی ایتان که دستش قطع شده بود کاملا خوب شده ! این نشونه واضحیه برای آلوده شدن ایتان
You find out that Lucas was no longer being controlled by Eveline thanks to the help of Redfield. He’s keeping tabs on Eveline and feeding them information

بزرگترین نقطه ابهام داستان ردفیلد هستش اگه کریس ردفیلد باشه چرا برای کمپانی آمبرلا کار میکنه چرا لوگوی کمپانی آمبرلا آبیه بعضی احتمال میدن این ردفیلد سربازیه ساخته شده توسط آمبرلا !! وقتیم خودشو معرفی میکنه میگه ردفیلد و اشاره ای به کریس نمیکنه تو تیتراژ پایانی بازی ما به وضوح با اسم کریس ردفیلد مواجه میشیم احتمالا تو دی ال سی بازی خیلی از سوالات بی پاسخ جوابی براشون ارائه بشه

بازی رو تموم کردم حدودا 10ساعت کمی بیشتر طول کشید
نظر شخصیمو راجب بازی میگم اگه به کسی برخورد بر ما ببخشه :D

اگه بازی رو بخوام به عنوان یه رزیدنت اویل و ادامه ای بر 6 نسخه قبلی حساب کنم بالای 5 بهش نمره نمیدم درسته خیلی از مواردی که جز نقطه قوتای سری بودن رو برگردونده اما بعد اینهمه سال کپی پیست هنر بزرگی نیست ایجاد تحوله که هنره اتمسفر و جنس ترس و خیلی موارد دیگه بازی هم هیچ شباهتی به سری رزیدنت اویل نداشتن اما اگه بخوام بازی رو به عنوان یه عنوان نیمچه مستقل یا یه ریبوت در نظر بگیرم کاملا شایسته نمراتی که گرفته هست و نوش جونش :D

نقاط قوت بازی :
اتمسفر عالی
روایت سینمایی و همراه با تعلیق داستان
گیم پلی خوب
باس فایتهای نسبتا جذاب هرچند اونقدرا که باید و شاید در حد سری اویل نبودن دلیلشم میتونه اول شخص شدن بازی باشه باس فایت خفن درآوردن تو بازی اول شخص کار هرکسی نیست :D
معماهای بازی هم همینکه بودن خودش نقطه قوته :D اما همچین معما نبودن بیشتر جمع آوری جنس مناسب برای کارای مختلف بود تا معما :D

نقاط منفی :
شخصیت پردازی ضعیف داستان عملا هیچ چیز از خانواده بیکر گفته نمیشه بجز یه مورد جزئی در واقع کاراکترا عمق ندارن نه تنها خانواده بیکر بلکه میا و ایتان هم عمق لازم رو ندارن و ما هیچی در موردشون نمیدونیم بجز شغلشون و رابطشون جای پرداخت زیادی داشت گذشته این اشخاص و پر و بال دادن به شخصیتشون میتونست گیم پلی بازی رو هم بیشتر کنه

تنوع به شدت پایین دشمنا عملا بجز خانواده بیکر بقیه دشمنا اگه حشرات رو فاکتور بگیریم فقط یه نوع بودن که چاق و لاغز و بزرگ و کوچیک میشدن :D

معما نبودن معماهای بازی :D

عدم وجود کاراکترای اصلی سری حال صرف نبودشون کاری نداریم این ایتان هم اینقدر شخصیت پردازیش ناقصه چهرشم که نمیبینم به دل نمیشینه :D خو میمردید همین بازی رو سوم شخص میساختید :D

بالانس نبودن یه کوچولو ! اوایل بازی دشمنا با چندتا گلوله کلت کشته میشن اواخر بازی همون دشمنا با تیربار خشاب خالی میکنی نمیمیرن :D چاقو هم که نقش نارنجک رو ایفا میکنه به حشره میزنی منفجر میشه حتی یه ویدئو دیدم طرف با چاقو صرف بازی رو تموم کرد :D و اینکه گلوله های بازی هم هیچ تاثیری رو دشمن ندارن یعنی برخورد رو احساس نمیکنی که برای این نسل زشته این دیگه این حداقل چیزیه که باید یه شوتر داشته باشه :-w این قسمتا یکم جای کار داشت .

به عنوان یه رزیدنت اویل همین اول شخص شدنش و تغییر کاراکترش و کلی موارد دیگه باعث میشه سرخورده بشم نمره 5 میدم بهش :D
به عنوان یه ریبوت یا بازی مستقل 8 میدم بهش
 
آخرین ویرایش:
آخه backtracking تو این ژانر یه جورایی استاندارده و خب خوب هم جواب داده همیشه. شما وارد یه محیط ترسناک میشی میفهمی یه اتفاقایی انگار میخواد اینجا بیفته بعد رد میشی میری. یه دفعه مجبور میشی برگردی(و البته که این دفعه دیگه قضیه جدیه). این حس تعلیق ایجاد میکنه. من هنوز نرفتم بازی رو و چیزی در مورد تنوع لوکیشنهاش به اون صورت نمی دونم ولی واقعیت اینه که یه همچین المانی تو اینجور بازیا هر چقدر هم زیاد باشه بازم نکته ی منفی محسوب نمیشه.

منم که گفتم این نظر کاملا شخصیه منه نه یه ایراد توی بازی
اشتباه تصور نکن من از زاویه نگاه یه منتقد نظر ندادم که بخوام ایراد بگیرم از بازی این نظر من فقط از جانب یه کاربر بود فقط همین
شاید شما (و خیلی های دیگه) اصلا چنین چیزی دقیقا نقطه ی مورد علاقت باشه
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or