Resident Evil 5 | X360 Version

اون دمو که از بازی دادن بیرون حتی دوتا مرحله هم نبود دوتا از چپترهای کوتاه بازی بود و تو این دو چپتر نمیشه هیچی از بازی فهمید بعد هم کل بازی تو روز نیست سازنده ی بازی سعی کرده دو نوع ترس متفاوت رو به گیمر القا کنه یکی تو روز روشن یکی هم تو تاریکی
 
اون دمو که از بازی دادن بیرون حتی دوتا مرحله هم نبود دوتا از چپترهای کوتاه بازی بود و تو این دو چپتر نمیشه هیچی از بازی فهمید بعد هم کل بازی تو روز نیست سازنده ی بازی سعی کرده دو نوع ترس متفاوت رو به گیمر القا کنه یکی تو روز روشن یکی هم تو تاریکی
دوست عزیز من فکر نمی کنم که بتونن توی روز موفق به انجام این کار بشن. شما ترس رو باید از شوک ناگهانی و هیجان بازی جدا کنی;) به نظر من حتی توی شماره 4 هم موفق به ترساندن نشدن.
 
دوست عزیز من فکر نمی کنم که بتونن توی روز موفق به انجام این کار بشن. شما ترس رو باید از شوک ناگهانی و هیجان بازی جدا کنی;) به نظر من حتی توی شماره 4 هم موفق به ترساندن نشدن.
این شاید نظره شماست چون ممکنه اصلا نترس باشی ;)
حالا شاید اصلا خود اون کارکتر ها هم بیان تو اتاقت شما باکت نباشه دیگه اون وقت کپکام چیکار کنه
پ ن :حالا بر عکسش هم هست یارو میشینهpgr4 بازی میکنه *****رینه به خودش:laughing:
 
دوست عزیز من فکر نمی کنم که بتونن توی روز موفق به انجام این کار بشن. شما ترس رو باید از شوک ناگهانی و هیجان بازی جدا کنی;) به نظر من حتی توی شماره 4 هم موفق به ترساندن نشدن.

منظور شما از ترس چيه . بازي ترسناك خيلي خيلي كمه . حتي Dead Space هم ترسناك نيست اون چيزي كه Dead Space را ترسناك جلوه داده اون هيجان بيش از اندازه ي بازي است شما نمي دوني از كجا چه وقتي كي مياد ! RES 5 هم در جاهايي تاريك نيز هست . به گفته سازنده اين بازي در دو محيط مي باشد . يكي روز ديگري تاريك .
 
اين ترسي كه من ديدم تو اين بازي (و تا حدودي 4) بيشتر ميشه اسمشو شوك گذاشت تا ترس.
اگه ميخوايد ترس رو به معناي واقعي لمس كنيد Silent Hill رو بازي كنيد. مخصوصا شماره ي 1ش. آدم تو تمام مراحل و قسمتهاي بازي يه حس وحشتي با خودش داشت.
 
دوست عزیز من فکر نمی کنم که بتونن توی روز موفق به انجام این کار بشن. شما ترس رو باید از شوک ناگهانی و هیجان بازی جدا کنی;) به نظر من حتی توی شماره 4 هم موفق به ترساندن نشدن.

منم باهات موافقم برهان جونم...:biggrin1:
من که هنوزم میگم بازی فقط هیجان بسیار بالایی خواهد داشت !!!:-"
البته یکم دیگه صبر کنیم میادش
:laughing:
 
منظور شما از ترس چيه . بازي ترسناك خيلي خيلي كمه . حتي Dead Space هم ترسناك نيست اون چيزي كه Dead Space را ترسناك جلوه داده اون هيجان بيش از اندازه ي بازي است شما نمي دوني از كجا چه وقتي كي مياد ! RES 5 هم در جاهايي تاريك نيز هست . به گفته سازنده اين بازي در دو محيط مي باشد . يكي روز ديگري تاريك .
دوست عزیز من با حرف های نوید و Persian Creed موافقم. به نظر من ترس در بازی یعنی شما در داخل بازی هر لحظه و از هر جان نگران این باشی که یک چیزی به سمت شما بیاد و این حس به صورت دائمی باشه نه موقت. به نظر من Dead Space تا حدی در بعضی از Chapter ها موفق به این کار شد و سری Silent Hill هم بحثش جداست. در ضمن یک چیزه دیگر هم در بازی های ترسناک به نظر من امکانات هست که نباید به وفور و خیلی زیاد در بازی باشد. منظور من اینه که مثلا توی بازی همین جور هر جا میری تیر نباشه. البته باید به اندازه کافی باشه وگرنه با اصاب خوردی میشه:biggrin1: حالا نظر شما چیه؟;)
 
اون دمو که از بازی دادن بیرون حتی دوتا مرحله هم نبود دوتا از چپترهای کوتاه بازی بود و تو این دو چپتر نمیشه هیچی از بازی فهمید بعد هم کل بازی تو روز نیست سازنده ی بازی سعی کرده دو نوع ترس متفاوت رو به گیمر القا کنه یکی تو روز روشن یکی هم تو تاریکی
حتما لازم نیست از روی دموی قابل بازی بفهمید بازی ترسناک هست یا نه . اینهمه تریلر و اسکرین شات از بازی اومده . همشون مثل DMC هستند :laughing: دشمن موتور سوار و ... واقعا برای این IP فوق محبوب تاسف بار هست !
 
دوست عزیز من با حرف های نوید و Persian Creed موافقم. به نظر من ترس در بازی یعنی شما در داخل بازی هر لحظه و از هر جان نگران این باشی که یک چیزی به سمت شما بیاد و این حس به صورت دائمی باشه نه موقت. به نظر من Dead Space تا حدی در بعضی از Chapter ها موفق به این کار شد و سری Silent Hill هم بحثش جداست. در ضمن یک چیزه دیگر هم در بازی های ترسناک به نظر من امکانات هست که نباید به وفور و خیلی زیاد در بازی باشد. منظور من اینه که مثلا توی بازی همین جور هر جا میری تیر نباشه. البته باید به اندازه کافی باشه وگرنه با اصاب خوردی میشه:biggrin1: حالا نظر شما چیه؟;)

من هم با شما كاملا موافقم . من هم تو پستم گفتم خيلي از بازي ها اون هيجان باعث ميشه يا به قول دوستمون همون شوك . بله امكانات نيز خيلي خيلي مهمه . ولي اگه كم باشه آدمه به جاي هيجان دلشوره ميگيره :biggrin1: . ولي به نظر من اون نگراني بعضي اوقات با ترس همراهه نه هميشه. ولي در كل من كاملا با شما موافقم و ممنون از نظر شما :cheesygri
 
چرا تاسف بار هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟می خوای اصلا مثل evil3 به سازند که خیاله همه راحت شه :laughing:راستی درباره ترسم باید بگم که سن شما زیاد شده و دیگه نمیترسی :cheesygri
 
با سلام خدمت تمام دوستان
من نظرات دوستان رو درباره اين سري و شماره هاي مختلفش خوندم ولي به نظر من اون جيزي كه باعث ضعيف شدن جو ترسناك بازي تو شماره 4 شد gameplay جديد نبود
شماره هاي 1و2و3 خيلي واقعيتكرا بودن به طوري كه هر كسي حتي اكر هم اهل بازي نبود فضاي بسيار طبيعي بازي رو تحسين ميكرد (منظورم فقط كرافيك نيست) البته بعد از 3 شماره تقريبا يكنواخت شماره 4 بايد يه نواوري ميكرد كه انصافا تو gameplay عالي اينكارو كرد ولي جيزي كه به نظر من باعث
شد حس ترس تا حد زيادي كم بشه دور شدن از فضاي واقعيتكراي قبلي بود مثلا من نميدونم جرا جنازه ها با اون حالت مسخره غيب ميشدن و از اون بدتر بعد از غيب شدن تبديل به سكه و مهمات ميشدن كه يه وقت خداي نكرده حتي فكر كمبود مهمات نباشيم تازه يه فروشكاه شبانه روزي با شعبه هاي فراوان فقط مخصوص ada,leon وجود داشت كه لذت بيدا كردن اسلحه هاي جديد رو در طول بازي با تلاش براي جمع كردن سكه هاي مسخره عوض ميكرد
حتي از نظر شخصيت بردازي هم كم كم داره از واقعيت به فانتزي تبديل البته اين قسمتو بيشتر منظورم
فيلم degeneration هست كه دنباله داستاني بازي هست كه تو اون leon تبديل به يك انسان شكست نابذير شده و اكه همين روند ادامه بيدا كنه chris كه شخيت بسيار شجاع و باهوش وسخت جاني تو شماره 1 داشت (البته كاملا قابل باور بود) تبديل به يه super hero فنانابذير بشه (مثل superman , batman,...) كه هر مو جودي را به راحتي ميتونه شكست بده
 
shock -fear به نظر من شکه شدن خودش باعث ترس انسان میشه اصلا خود بازی fear هم که اسمش این بود بیشتر ترس رو از طریق شکه کردن به گیمر القا میکرد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or