Xbox Redfall

سازنده
Arkane Austin
تاریخ انتشار
May 2, 2023
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S




REDFALL


Developer: Arkane Austin
Publisher: Xbox/Bethesda
Genre: Immersive First-Person Shooter / Co-op / Openworld
Release Date: Summer 2022
Platforms: Xbox Series X|S , PC

(Coming Day One on GamePass)





در مراسم Xbox + Bethesda E3 Showcase 2021، از بازی جدید استدیو تحسین شده Arkane، سازندگان سری Dishonored و Prey، رونمایی شد. RedFall یک بازی CO-OP جهان باز در سبک شوتر اول شخص می باشد. RedFall قرار است تا با ادامه میراث Arkane در ساخت جهان پر جزئیات و مکانیزم های خلاقانه، امضای این استدیو را در ژانر Co-op و FPS بیاورد.

Wellcome to REDFALL

به RedFall خوش آمدید. جزیره ای عجیب در ایالت ماساچوست، توسط گروهی خون آشام با پوشاندن خورشید و نور روز، تسخیر شده و چند بازمانده با استعداد های متنوع در این جزیره در کنار دشمنانی تشنه به خون، گیر افتاده اند. کاراکتر خود را انتخاب کنید و با دوستانتان تیمی برای شکار خون آشام ها تشکیل دهید. در طول شب این موجودات آماده برای نوشیدن خون شما هستند. فرقه ای از مردمان این جزیره که خون آشامان را میپرستند نیز در طی روز برای پیدا کردن و قربانی کردن شما، در خیابان های RedFall حضور دارند.




Slay Together

در RedFall می توانید به صورت تک نفره و یا Co-op (تا چهار نفر) به درون قلب تاریکی بروید و با تیمی از قهرمانان، بر محفل خون آشامان پیروز شوید. در RedFall میتوانید از بین مجموعه ای از قهرمانان نامتعارف کاراکتر خود را انتخاب کنید. هر کدام از این قهرمانان، قابلیت ها و رنج سلاح های مخصوص به خود را دارند. شما میتوانید به تنهایی کاراکتر خود را بسازید و بازی کنید و یا با دوستانتان گروهی استثنایی جمع آوری کنید.




Reign In Blood

شیاطین Redfall، خون آشامان طبیعی نیستند. آنها در یک حادثه بسیار شدید در حین یک آزمایش علمی بوجود آمده اند. بعد از تغییرات، برخی از این شیاطین قدرت هایی کسب کردند و بزرگتر و خبیث تر شدند. ولی این شیاطین تنها دشمنان قهرمانان ما نیستند و این بازماندگان باید با فرقه ای از انسان ها مقابله کنند. اعضای این فرقه با پرستش شیاطین، امید دارند تا بتوانند خود نیز به رده این موجودات برسند.







Meet the Squad


ریکاردو بیر، کارگردان خلاق بازی میگوید "میخواستیم بازیکن ها در کنار Arkane-Experience، این قابلیت را داشته باشند که با دوستانشان بازی کنند. در نتیجه خواستیم قهرمانانی با شخصیت های غنی و پیش زمینه متفاوت را برای بازی بسازیم. در این بازی نه تنها تنوع قابلیت ها و نحوه بازی برای ما مهم بود بلکه میخواهیم با نمایش گذاشتن شیمی بین کاراکتر ها، در طی آزاد سازی RedFall کاربران را غرق در تجربه کنیم."

RedFall شامل بخش داستانی قوی خواهد بود که نه تنها داستان شهر و موجودات داخل خیابان هایش را بازگو میکند، بلکه داستان هر 4 قهرمان داستان را هم تعریف میکند.

Layla Ellison

1623660266414.png


Layla از ویسکنسین به RedFall آمده. او فارغ التحصیل رشته مهندسی زیست/پزشکی از دانشگاه Redfall Technical University است و در مجموعه تحقیقاتی شوم Aevum Therapeutics کارآموز بوده که روزی در آنجا اتفاقی بسیار بد رخ می دهد. او میگوید از این حادثه چیز خاصی به یاد نمی آورد و تنها در خاطر دارد که با سردردی کشنده و قدرت های شدید telekinetic بیدار شد.
او هرچند جوان ترین عضو تیم است ولی قدرت وی را نباید دست کم گرفت.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Jacob Boyer

1623661104932.png


Jacob یک تک تیرانداز نظامی است که دقیقا پیش از تاریکی خورشید، به عنوان عضوی از تیم نیروی ویژه امنیتی به Redfall آمده. شرایط پیش آمده باعث شد او به عنوان یاقی، از تیم خود جدا شود. او در خفا مراقب خیابان های Redfall است و با دقت ماورایی اش، در سایه ها به از بین بردن شیاطین میپردازد. به دقت مراقب اطرافتان باشید. شما شاید او را نبینید، ولی او در نزدیکی شماست.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Remi De La Rosa

1623661582018.png


Remi یک مهندس خبره در مبارزات است. او تمام عمرش در جنگ بوده و به عنوان عضوی از تیم نجات نیرو دریایی از فکر بینظیرش در مراقبت از نزدیکانش و کمک به مردم استفاده کرده. در راه بررسی حادثه Redfall، کشتی وی نابود شده و کل خدمه مفقود شدند. حال با کمک ربات همراهش، او مسمم است تا به کمک بازماندگان Redfall برسد و هر مانعی در مقابلش را نابود کند.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Devinder Crousley

1623661937067.png


Devinder یک محقق ماوراطبیعی، رمزنگار و یک مخترع بسیار معروف در اینترنت است. برای تور آخرین کتابش، وی دقیقا پیش از تاریکی به Redfall آمد. بعد از سال ها تلاش برای استفاده از تکنولوژی روز برای شکار موجودات ماوراطبیعی، بالاخره وضعیت برای Devinder به دلخواهش رسیده :D در Redfall موجودات واقعی هستند و او از اختراعات خود استفاده میکند تا خون آشام ها را شکار کند. او تمام مراحل سفر خود را ضبط میکند تا اگر روزی به سلامت از مخمصه به در رود، بتواند خود را اثبات کند


تریلر معرفی:

تاپیک به مرور آپدیت میشود.
 
آخرین ویرایش:
یه نکته در مورد Prey و به خصوص Dark Messiah اینکه برخلاف سری دیسانرد و دث‌لوپ که خیلی تحویل گرفته شدن، این دوتا زمان عرضه نه فروش خوبی داشتن و نه خیلی نقدهای مثبتی اما به مرور تبدیل به آثار کالت شدن. در مورد Redfall هم علی رغم وضعیت نه چندان جالبی که داره به نظرم قضاوت همچنان زوده.
اینی که بازی فانی میشه رو باید دید ولی اینکه فک کنید بازی شانس تبدیل شدن به عنوان کالت مثل Prey رو داره رو به نظرم باید از سرتون بیرون کنید بازی از همه جاش جنریک بودن میباره و اصلا با اون ایده های خلاقانه Prey قابل مقایسه نیست . Prey از همون روز اول رونماییش پلات و ستینگ داستانش داد میزد که چقدر خوبه حالا اینو مقایسه کنید با چهار تا کرکتر مثلا فان با یـ مشت دیالوگ تینیجری !!!

===============================================================================================================================

OW بودن کامل بازی ، تمام انلاین بودن و Coop همه نشون میده این بازی جوابیه ای بوده به فروش ضعیف Prey قرار هم بوده لایو سرویس کامل باشه و فقط به صرف درامد زایی بهتر واسه بتزدا بازی ساخته شده . همون حوالی که تب بازیای لایو سرویس شکل گرفته بود بتزدا با F76 و این بازی میخواست به ترند بازیای لایو سرویس ملحق بشه . Redfall همچنان قرار بوده یـ بازی لایو سرویس کامل باشه ولی بعد خرید بتزدا توسط ماکروسافت احتمالا این قضیه تغییر کرده . این وسط آرکین باید دوباره رو هسته بازی کار میکرده و همین باعث شده روند ساخت بازی بیشتر بشه . دلیل نرسوندن 60 فریم به بازی هم احتمالا همین بوده اینا از برنامه عقب افتادن و ماکرو/بتزدا میخواستن هرچه زودتر بازی رو منتشر کنن .

الان یـ جورایی اومدن زود تر خبر 30 فریم بودن بازی رو دادن تا به عنوان ضربه گیر حواشی رو زمان لانچ به حداقل برسونن . هرچند اینم بستگی به عملکرد بازی روز لانچ داره . اگه بازی اونقدرا خوب نباشه قطعا از همه جهت واسه 30 فریم بودن کوبیده میشه .
 
ایده این بازی و هم دثلوپ برا زمانی بودن که زنیمکس به طور کلی از نتیجه مالی اکثر استدیو ها راضی نبود

و من حس می کنم این وضعیت به خاطر این پیش اومده که اینا خواستن به هر نحوی با تغییر مسیری که داشتن حالا چه اتمسفر چه داستان سرایی مخصوص خودشون، مخاطبای بیشتری رو جذب و فروش بهتری داشته باشن!

ولی خوب مشخصه اینکاره نبودن!

حالا باید دید که بازیای بعدیشون که زیرنظر مایکی استارت می خورن چطوره، اگه اونا هم این وضعو داشتن باید نگران شد، وگرنه فعلا یک فرصت دیگه میشه بهشون داد!
 
ایده این بازی و هم دثلوپ برا زمانی بودن که زنیمکس به طور کلی از نتیجه مالی اکثر استدیو ها راضی نبود

و من حس می کنم این وضعیت به خاطر این پیش اومده که اینا خواستن به هر نحوی با تغییر مسیری که داشتن حالا چه اتمسفر چه داستان سرایی مخصوص خودشون، مخاطبای بیشتری رو جذب و فروش بهتری داشته باشن!

ولی خوب مشخصه اینکاره نبودن!

حالا باید دید که بازیای بعدیشون که زیرنظر مایکی استارت می خورن چطوره، اگه اونا هم این وضعو داشتن باید نگران شد، وگرنه فعلا یک فرصت دیگه میشه بهشون داد!
سوالی که من دارم اینه که واقعا این سبک تینیجری و مثلا فان که به شدت cringe و چندشه واقعا رو فروش و جذب مخاطب تاثیر مثبت داره؟ یکی از چندش تربن چیزایی که توی صنعت گیم ترند شده همین مورده (البته منظورم به ردفال نیست بطور کلی دارم میگم) واقعا عوض کردن کاراکترای خفن و با ابهت با چهارتا تینیجر رو درک نمیکنم چیزی که تو خیلی بازیای دیگه هم اتفاق افتاد مثل واچ داگز و کلی موارد دیگه که به شخصه باعث شده از ای پی مورد علاقم هم بدم بیاد حالا اینکه واقعا رو فروش و جذب مخاطر تاثبر مثبت داره یا نه واسم سواله چون توی کامیونیتی های مختلف هم همیشه دیدم کاربرا از این کاراکترای تینیجر بدشون میاد
درمورد بقیه چیزا حرف نمیزنم و نظری نمیدم چون میدونم بازی باب میل من نیست ولی واقعا این تب پروتاگونیست های مزخرف که یا تینیجرن یا هر سری به به ترند اینترنتی وصل هستن واقعا مزخرفه من تا اخر عمرم کاری که یوبی با واچ داگز کرد رو یادم نمیره هرچقدر عاشق پروتاگونیست و داستان و تم دارک نسخه اول بودن گند زدن به ای پی با نسخه دوم
 
سوالی که من دارم اینه که واقعا این سبک تینیجری و مثلا فان که به شدت cringe و چندشه واقعا رو فروش و جذب مخاطب تاثیر مثبت داره؟ یکی از چندش تربن چیزایی که توی صنعت گیم ترند شده همین مورده (البته منظورم به ردفال نیست بطور کلی دارم میگم) واقعا عوض کردن کاراکترای خفن و با ابهت با چهارتا تینیجر رو درک نمیکنم چیزی که تو خیلی بازیای دیگه هم اتفاق افتاد مثل واچ داگز و کلی موارد دیگه که به شخصه باعث شده از ای پی مورد علاقم هم بدم بیاد حالا اینکه واقعا رو فروش و جذب مخاطر تاثبر مثبت داره یا نه واسم سواله چون توی کامیونیتی های مختلف هم همیشه دیدم کاربرا از این کاراکترای تینیجر بدشون میاد
درمورد بقیه چیزا حرف نمیزنم و نظری نمیدم چون میدونم بازی باب میل من نیست ولی واقعا این تب پروتاگونیست های مزخرف که یا تینیجرن یا هر سری به به ترند اینترنتی وصل هستن واقعا مزخرفه من تا اخر عمرم کاری که یوبی با واچ داگز کرد رو یادم نمیره هرچقدر عاشق پروتاگونیست و داستان و تم دارک نسخه اول بودن گند زدن به ای پی با نسخه دوم
Fortnite Effect :D
احتمالا این کارو میکنن تا مخاطبای سن پایین تر رو هم جذب خودش بکنه، بازار خیلی گنده ای داره چون نوجوونا معمولا وقت بیشتری برای گذاشتن روی بازیای تمام آنلاین دارن.
مخصوصا اگه بحث فروش اسکین بیاد داخل فاز دارک و سنگین از همون در خارج میشه :D چون معمولا اسکینای پر زرق و برگ و رنگارنگ بیشتر تو استور ها به چشم میان و فروش میرن.
این قضیه رو تو این Suicide Squad جدید هم میشه دید.
 
سوالی که من دارم اینه که واقعا این سبک تینیجری و مثلا فان که به شدت cringe و چندشه واقعا رو فروش و جذب مخاطب تاثیر مثبت داره؟ یکی از چندش تربن چیزایی که توی صنعت گیم ترند شده همین مورده (البته منظورم به ردفال نیست بطور کلی دارم میگم) واقعا عوض کردن کاراکترای خفن و با ابهت با چهارتا تینیجر رو درک نمیکنم چیزی که تو خیلی بازیای دیگه هم اتفاق افتاد مثل واچ داگز و کلی موارد دیگه که به شخصه باعث شده از ای پی مورد علاقم هم بدم بیاد حالا اینکه واقعا رو فروش و جذب مخاطر تاثبر مثبت داره یا نه واسم سواله چون توی کامیونیتی های مختلف هم همیشه دیدم کاربرا از این کاراکترای تینیجر بدشون میاد
درمورد بقیه چیزا حرف نمیزنم و نظری نمیدم چون میدونم بازی باب میل من نیست ولی واقعا این تب پروتاگونیست های مزخرف که یا تینیجرن یا هر سری به به ترند اینترنتی وصل هستن واقعا مزخرفه من تا اخر عمرم کاری که یوبی با واچ داگز کرد رو یادم نمیره هرچقدر عاشق پروتاگونیست و داستان و تم دارک نسخه اول بودن گند زدن به ای پی با نسخه دوم
ته کشیدن ایده + pandering سمت گروه خاص و مهمترین دلیلش جذب مخاطبای جدید و کم سن و سال
فروتنایت و صد البته MCU نقش بسازی تو این ترند داشتن و دارن
 
Fortnite Effect :D
احتمالا این کارو میکنن تا مخاطبای سن پایین تر رو هم جذب خودش بکنه، بازار خیلی گنده ای داره چون نوجوونا معمولا وقت بیشتری برای گذاشتن روی بازیای تمام آنلاین دارن.
مخصوصا اگه بحث فروش اسکین بیاد داخل فاز دارک و سنگین از همون در خارج میشه :D چون معمولا اسکینای پر زرق و برگ و رنگارنگ بیشتر تو استور ها به چشم میان و فروش میرن.
این قضیه رو تو این Suicide Squad جدید هم میشه دید.
والا زمان ما جذب کریتوس و کاراکترای خشن میشدیم الان جذب اینا میشن؟
فورتنایت هم اصلا اینجوری نیست من چند سیزنه بخاطر محتوای خیلی خوبی که میدن دارم پلی میدم یک هزارم اینا اینجور cringe نیست (مفصل میشه بحث کرد درموردش ولی درکل اینکه هسته یه بازی چنین چیزی باشه با اینکه چیزیو بزور بخوای جا بدی خیلی فرق میکنه)
مثال هم زیاده گاتام نایت هم همین بود
بنظر من که صرفا «تلاش» برای جذب مخاطب و بزور هم‌سو شدن با ترند ها هست که اصلا جالب از اب درنمیاد مثل جند سال پیش که پروتاگونیست زن ترند شده بود با اینکه همیشه ای پی هایی که پروتاگونیست زن داشتن رو میپسندیدم اکثر بازیایی که با اون ترند همسو شدن رو دوست نداشتم اکثرا کلا با اون تم و فضای بازی و حتی خود ای پی سازگاری نداشتن مثل چیزی که تو gears 5 و uncharted legacy اتفاق افتاد از نظر من که این اسمش جذب مخاطب نیست صرفا کمبود ایده و تلاش برای ترند شدن و سر زبون ها افتادنه که تو خیلی موارد اصلا خوب از اب درنمیاد خلاصه بزرگ شدن کامیونیتی گیمینگ از خیلی جهات مثل این ترند ها برای این صنعت مضر بوده بنظرم
 
  • Like
Reactions: soltanmasoud
من یه پیشنهادی دارم، به نظرم یبار بشینید با خودتون به یه توافقی برسید که قرار نیست همه بازی ها خیلی خفن یا شاهکار باشن، بعضی از بازی ها میتونن یه چیز فوق العاده معمولی و صرفا فان باشن، با همه چیز متوسط و معمولی. گیم پلی، داستان، گرافیک. این هارو بازی میکنید صرفا برای داشتن یه تجربه جدید یا چند ساعت سرگرم شدن، همین. عموم استدیوها هم قرار نیست هرچی میسازن جزو شاهکارهای تاریخ یا بازی های جدی باشه.

با در نظر گرفتن این موارد یبار دیگه به گیم پلی ردفال نگاه کنید، اگه بازم خوشتون نیومد که هیچی، اما فکر کنم دیگه انقدر هم هیتر نباشه کسی. البته مشکلات فنی هیچ ربطی به چیزی که میگم ندارن، ولی فکر میکنم عمده باگ همه با ردفال اینه که انتظار داشتن به پشتوانه آرکین یه چیز خیلی خفن و یونیک باشه، اما بیشتر خورده تو ذوقشون، چون بازی به قایت جنریک و معمولیه، اما این جنریک بودن هم همیشه یه چیز منفی نیست. اتفاقا باید چهارتا بازی معمولی رو هم رفت تا قدر بازی های خوب رو بیشتر دونست:D
خیلی حرف جالبی زدی ماکان
من حتی یادمه همیشه سعی میکردی از بازی هایی که خیلی نرمال بودن یا حتی کمتر لذت ببری
نمونه ش حتما یادت هست playstation move heroes :دی خیلی بازی عادی ای بود و نقد هاش ضعیف بود ولی فکر کنم منو تو جز معدود کسا بودیم تو bc که حال کردیم با اون بازی:دی یادش بخیر
 
خیلی حرف جالبی زدی ماکان
من حتی یادمه همیشه سعی میکردی از بازی هایی که خیلی نرمال بودن یا حتی کمتر لذت ببری
نمونه ش حتما یادت هست playstation move heroes :D خیلی بازی عادی ای بود و نقد هاش ضعیف بود ولی فکر کنم منو تو جز معدود کسا بودیم تو bc که حال کردیم با اون بازی:D یادش بخیر

مساله همینجاست، اگه یه نفر ویدئو گیم رو دوست داشته باشه، یحتمل با طیف وسیعی از بازی ها حال میکنه، حالا با هر کی به یک اندازه مشخص. و این عدم لذت بردن از بازی ها یا مخالفت باهاشون به انتظاراتی برمیگرده که عموما زاده یک سری چیزها مثل کنسول وار و تعصبات فردین. مثلا من نوعی قبل اینکه FF یا Starfield بیاد، صرف نظر از اینکه اصلا بازی مورد علاقه ام هست یا نه، تصمیم گرفتم خوشم بیاد ازش و دفاع کنم ازش یا نه، هیت بورزم، چون این به چیزی غیر بازی مربوطه.

اگه این موارد رو بزاری کنار، و صرفا خود بازی بمونه، متوجه میشید که همه گیمرها نه تنها از بازی های ضعیف و متوسط هم میتونن لذت ببرن، بلکه یه سری گیلتی پلژر هم دارن، مثلا بازی هایی رو میرن که شاید بقیه تفم روشون نندازن. من شخصا از بازی هایی لذت بردم و تجربیات جالبی برام بودن که روی کاغذ واقعا آشغال محضن. مجموعه ای از JRPG هایی که واقعا شاید تحمل 5 دقیقه اش هم برای برخی عذاب آور باشه:دی یا مثلا یه سری بازی دارم درباری مدیریت استبل اسب های تک شاخ:دی قرار نیست هر بازی که میری +90 و شاهکار باشه که. بعضی از بازی ها رو میتونیم دوست داشته باشیم به خاطر تمشون، یا صرفا اینکه یه چیز یونیک ولو مسخره هستن.

من که فن مایکروسافت نیستم بخوام سر فن بازی از Redfall دفاع کنم مثلا:دی چون ومپایر دوست دارم به نظرم "میتونه" یه بازی فان برای آدم هایی مثل من باشه. البته خیلی ها هم ممکنه واقعا از بازی خوششون نیاد، مساول فنی براشون مهم باشه، و بگن یعنی چی بازی با این کیفیت از آرکین بیاد اونم با این فریم نابود؟ در نوع خودش این حرف درسته، منم نمیگم چون من دوست دارم پس همه باید حال کنن، یا کسی حق نداره بگه بده. نه، به من چه اصلا:دی برید رو میز کارگردان بازی کارخرابی کنید اصلا، به من چه. من حرفا یه چیز دیگه بود، میگم اگه به صورت کلی در نظر بگیریم که همه بازی ها قرار نیست شاهکار باشن و ذاتن خیلی از بازی ها متوسطن، شاید با خیلی هاشون دیگه انقدر مشکل نداشته باشیم، چون انتظارمون پایینه از بیخ.
 
احتمالا تاپیک امتیازات نباشه، مجلس روضه باشه.

تنها راه نجات بازی پیش بینی ها منه:دی البته نمیدونم 10 نمره اختلاف همیشگی به متا اصلی اضافه میشه یا کم:دی الان فکر میکنم بین 65 تا 70 باشه متاش:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or