Xbox Redfall

سازنده
Arkane Austin
تاریخ انتشار
May 2, 2023
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S




REDFALL


Developer: Arkane Austin
Publisher: Xbox/Bethesda
Genre: Immersive First-Person Shooter / Co-op / Openworld
Release Date: Summer 2022
Platforms: Xbox Series X|S , PC

(Coming Day One on GamePass)





در مراسم Xbox + Bethesda E3 Showcase 2021، از بازی جدید استدیو تحسین شده Arkane، سازندگان سری Dishonored و Prey، رونمایی شد. RedFall یک بازی CO-OP جهان باز در سبک شوتر اول شخص می باشد. RedFall قرار است تا با ادامه میراث Arkane در ساخت جهان پر جزئیات و مکانیزم های خلاقانه، امضای این استدیو را در ژانر Co-op و FPS بیاورد.

Wellcome to REDFALL

به RedFall خوش آمدید. جزیره ای عجیب در ایالت ماساچوست، توسط گروهی خون آشام با پوشاندن خورشید و نور روز، تسخیر شده و چند بازمانده با استعداد های متنوع در این جزیره در کنار دشمنانی تشنه به خون، گیر افتاده اند. کاراکتر خود را انتخاب کنید و با دوستانتان تیمی برای شکار خون آشام ها تشکیل دهید. در طول شب این موجودات آماده برای نوشیدن خون شما هستند. فرقه ای از مردمان این جزیره که خون آشامان را میپرستند نیز در طی روز برای پیدا کردن و قربانی کردن شما، در خیابان های RedFall حضور دارند.




Slay Together

در RedFall می توانید به صورت تک نفره و یا Co-op (تا چهار نفر) به درون قلب تاریکی بروید و با تیمی از قهرمانان، بر محفل خون آشامان پیروز شوید. در RedFall میتوانید از بین مجموعه ای از قهرمانان نامتعارف کاراکتر خود را انتخاب کنید. هر کدام از این قهرمانان، قابلیت ها و رنج سلاح های مخصوص به خود را دارند. شما میتوانید به تنهایی کاراکتر خود را بسازید و بازی کنید و یا با دوستانتان گروهی استثنایی جمع آوری کنید.




Reign In Blood

شیاطین Redfall، خون آشامان طبیعی نیستند. آنها در یک حادثه بسیار شدید در حین یک آزمایش علمی بوجود آمده اند. بعد از تغییرات، برخی از این شیاطین قدرت هایی کسب کردند و بزرگتر و خبیث تر شدند. ولی این شیاطین تنها دشمنان قهرمانان ما نیستند و این بازماندگان باید با فرقه ای از انسان ها مقابله کنند. اعضای این فرقه با پرستش شیاطین، امید دارند تا بتوانند خود نیز به رده این موجودات برسند.







Meet the Squad


ریکاردو بیر، کارگردان خلاق بازی میگوید "میخواستیم بازیکن ها در کنار Arkane-Experience، این قابلیت را داشته باشند که با دوستانشان بازی کنند. در نتیجه خواستیم قهرمانانی با شخصیت های غنی و پیش زمینه متفاوت را برای بازی بسازیم. در این بازی نه تنها تنوع قابلیت ها و نحوه بازی برای ما مهم بود بلکه میخواهیم با نمایش گذاشتن شیمی بین کاراکتر ها، در طی آزاد سازی RedFall کاربران را غرق در تجربه کنیم."

RedFall شامل بخش داستانی قوی خواهد بود که نه تنها داستان شهر و موجودات داخل خیابان هایش را بازگو میکند، بلکه داستان هر 4 قهرمان داستان را هم تعریف میکند.

Layla Ellison

1623660266414.png


Layla از ویسکنسین به RedFall آمده. او فارغ التحصیل رشته مهندسی زیست/پزشکی از دانشگاه Redfall Technical University است و در مجموعه تحقیقاتی شوم Aevum Therapeutics کارآموز بوده که روزی در آنجا اتفاقی بسیار بد رخ می دهد. او میگوید از این حادثه چیز خاصی به یاد نمی آورد و تنها در خاطر دارد که با سردردی کشنده و قدرت های شدید telekinetic بیدار شد.
او هرچند جوان ترین عضو تیم است ولی قدرت وی را نباید دست کم گرفت.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Jacob Boyer

1623661104932.png


Jacob یک تک تیرانداز نظامی است که دقیقا پیش از تاریکی خورشید، به عنوان عضوی از تیم نیروی ویژه امنیتی به Redfall آمده. شرایط پیش آمده باعث شد او به عنوان یاقی، از تیم خود جدا شود. او در خفا مراقب خیابان های Redfall است و با دقت ماورایی اش، در سایه ها به از بین بردن شیاطین میپردازد. به دقت مراقب اطرافتان باشید. شما شاید او را نبینید، ولی او در نزدیکی شماست.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Remi De La Rosa

1623661582018.png


Remi یک مهندس خبره در مبارزات است. او تمام عمرش در جنگ بوده و به عنوان عضوی از تیم نجات نیرو دریایی از فکر بینظیرش در مراقبت از نزدیکانش و کمک به مردم استفاده کرده. در راه بررسی حادثه Redfall، کشتی وی نابود شده و کل خدمه مفقود شدند. حال با کمک ربات همراهش، او مسمم است تا به کمک بازماندگان Redfall برسد و هر مانعی در مقابلش را نابود کند.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Devinder Crousley

1623661937067.png


Devinder یک محقق ماوراطبیعی، رمزنگار و یک مخترع بسیار معروف در اینترنت است. برای تور آخرین کتابش، وی دقیقا پیش از تاریکی به Redfall آمد. بعد از سال ها تلاش برای استفاده از تکنولوژی روز برای شکار موجودات ماوراطبیعی، بالاخره وضعیت برای Devinder به دلخواهش رسیده :D در Redfall موجودات واقعی هستند و او از اختراعات خود استفاده میکند تا خون آشام ها را شکار کند. او تمام مراحل سفر خود را ضبط میکند تا اگر روزی به سلامت از مخمصه به در رود، بتواند خود را اثبات کند


تریلر معرفی:

تاپیک به مرور آپدیت میشود.
 
آخرین ویرایش:
رفقا جالب این جا هست که طبق پیش نمایش ها احتمالا امتیازات خوبی خواهد گرفت.طبق نظر دوستان این انجمن امتیازات ضعیفی خواهد گرفت.البته مسلما پیش نمایش یک قسمت از بازی با نسخه کامل متفاوت خواهد بود و عوامل بیشتری در نظر نهایی دخیل خواهند بود.ولی باز هم اینقدر تفاوت نظر عجیب هست و باید منتظر موند تا بازی منتشر بشود.ولی به نظر خودم اگر روند بازی تکراری نشود،امتیازات بالای ۸۰ در دسترس خواهد بود.
 
برای من بزرگترین ناامیدی نه خود بازی که بیشتر جریانات پشت بازی بود.
خود بازی که تکلیف از روز اول معلوم بود با چه چیزی مواجه هستیم، انتظارم ازش یک شوتر فان و تجربه روان و لذت بخش و داستان ساده و محیط های اتمسفریک با تم های ترسناک و خون و خون آشامی هست که بتونه هم تجربه خوبی در سینگل بده و هم کوآپ بدون هیچ جاه‌طلبی خاصی و نوآوری. و از این خوشحالم که بازی از حالت گس خارج شده و میکروترنزکشن ها هم حذف کردند.

اما جریانات پشت بازی، این که تمام نمایش ها 60 فریم بود ولی چند روز قبل انتشار گفتند روی کنسول‌ها 30 فریم هست و این که حتا خود ایکس باکس هم کنسول خودش رو فراموش کرده و چسبیده به معامله ABK و کلاود و گسترش گیم پس و یکجورایی سخت افزارهاش رو تبدیل به یک چیز فرعی کرده و این که بعد از یک مدت طولانی از عدم عرضه بازی های بزرگ فرست پارتی، داریم به یک بازی جدید میرسیم،. این ها ناامید کننده بود و نیاز به تغییر رویکرد هست.
 
رفقا جالب این جا هست که طبق پیش نمایش ها احتمالا امتیازات خوبی خواهد گرفت.طبق نظر دوستان این انجمن امتیازات ضعیفی خواهد گرفت.البته مسلما پیش نمایش یک قسمت از بازی با نسخه کامل متفاوت خواهد بود و عوامل بیشتری در نظر نهایی دخیل خواهند بود.ولی باز هم اینقدر تفاوت نظر عجیب هست و باید منتظر موند تا بازی منتشر بشود.ولی به نظر خودم اگر روند بازی تکراری نشود،امتیازات بالای ۸۰ در دسترس خواهد بود.
البته من نمیگم متاش پایین میشه و هنوز اعتقاد دارم که متای بدی نمیگیره چون ارکین یه تیم مبتدی داغون نیست ولی هیچوقت سر هیچ بازی‌ای انتظاراتتون رو براساس پیش نمایش ها نچینین چون بازیهای خیلی داغونی بودن که پیش نمایش‌های مثبتی گرفتن درنهایت. کلا پیش نمایش یه بار تبلیغاتی داره بیشتر.
 
  • Like
Reactions: Natural Killer
البته من نمیگم متاش پایین میشه و هنوز اعتقاد دارم که متای بدی نمیگیره چون ارکین یه تیم مبتدی داغون نیست ولی هیچوقت سر هیچ بازی‌ای انتظاراتتون رو براساس پیش نمایش ها نچینین چون بازیهای خیلی داغونی بودن که پیش نمایش‌های مثبتی گرفتن درنهایت. کلا پیش نمایش یه بار تبلیغاتی داره بیشتر.
رفیق طبق سابقه استودیو اون حرف رو زدم.وقتی اکثر پیش نمایش ها گفتند که بازی همون DNA استودیو رو دارد و تجربه اون به صورت تک نفره هم یک تجربه کامل هست یعنی اینکه حداقل میشه منتظر عرضه بازی موند و از الان بازی رو شکست خورده قلمداد نکرد.اگر کارگردان بازی هاروی اسمیت نبود شاید من هم امیدی به موفقیت بازی نداشتم ولی برایم عجیب هست که ایشون کارگردان بازی باشد و نتیجه کار ضعیف از آب دربیاید.از تمام این موارد که بگذریم،نمایش های بازی برای بنده عموما جذاب بودند.البته اون نمایش بحث برانگیز IGN رو باید فاکتور گرفت.
 
این ترند ساخت بازی با المان های انلاین توسط استودیویی که تخصصش ساخت بازی سینگله و گند خوردن بازی های موردنظر منو نگران کرده. از انتم بایوویر گرفته تا فال اوت ۷۶ بتسدا‌ و حتی اونجرز کریستال داینامیکز. ولی بازم چون استودیوش ارکین هست و بازی بد نداده تاحالا فکر نکنم از طرفای هشتاد به پایین بشه‌.
 
برای من بزرگترین ناامیدی نه خود بازی که بیشتر جریانات پشت بازی بود.
خود بازی که تکلیف از روز اول معلوم بود با چه چیزی مواجه هستیم، انتظارم ازش یک شوتر فان و تجربه روان و لذت بخش و داستان ساده و محیط های اتمسفریک با تم های ترسناک و خون و خون آشامی هست که بتونه هم تجربه خوبی در سینگل بده و هم کوآپ بدون هیچ جاه‌طلبی خاصی و نوآوری. و از این خوشحالم که بازی از حالت گس خارج شده و میکروترنزکشن ها هم حذف کردند.

اما جریانات پشت بازی، این که تمام نمایش ها 60 فریم بود ولی چند روز قبل انتشار گفتند روی کنسول‌ها 30 فریم هست و این که حتا خود ایکس باکس هم کنسول خودش رو فراموش کرده و چسبیده به معامله ABK و کلاود و گسترش گیم پس و یکجورایی سخت افزارهاش رو تبدیل به یک چیز فرعی کرده و این که بعد از یک مدت طولانی از عدم عرضه بازی های بزرگ فرست پارتی، داریم به یک بازی جدید میرسیم،. این ها ناامید کننده بود و نیاز به تغییر رویکرد هست.
چند تا مسئله برای من در این بازی بسیار عجیب بود نخست این که در خلال بررسی قرارداد مایکروسافت با ABK گفتند که نسخه ی PS5 بازی کنسل شده ان هم زمانی که این اتصال دائم به اینترنت با چنان واکنشی همراه بود و قفل دنوو و این 30 فریمی عرضه شدن بازی هم بماند بازی ها برای مارکتینگ خود وجوه مثبت را برزگنمایی میکنند برای این بازی هر چه امد خبر بد بود اصلا نمیدانستند چطور باید مدیریت کنند واقعا عجیب بود
 
  • Like
Reactions: Starless
ولی یه چیز ته دلم میگه ۶۲ :D

من فکر میکنم نزدیک 70 میشه واقعا. یعنی به نظر من انقدری هم که میگید بازی بدی نیست. اینکه اصلا یه چیز فک برانداز تو مایه های Deathloop یا Dishonored نیست یه بحثه، اینکه جنریک و معمولیه، یه کلون از فارکرای با تم ومپایر، اینم یه حرف دیگه است، اما حس میکنم انقدم که میگید بد نیست واقعا. اگه تونسته باشن دستکم فرمول فارکرای و اون فان بودن رو خوب در آورده باشن در حد خودش کارو در آورده.

من تکلیفم مشخصه، از بعد سری حماسه درن شاون، یا همون سری خون آشام هاش، انقدری فن ومپایرها شدم که حتا دراکولا رضا عطاران رو هم 4 5 بار دیدم:دی سر همین تم مورد علاقه ام، کلا Redfall رو دوست و تنها فن بازی در سایتم:دی اما واقعا جدای از این علاقه شخصی، هر دفعه نمایش های بازی رو دیدم به نظرم یه چیز معمولی، جنریک اما فان امده. واقعا متوجه نمیشم چرا انقد میگید بده! یا شما سخت گیرید یا عشق به خاندان دراکولا چشم های منو کور کرده:دی
 
رفیق طبق سابقه استودیو اون حرف رو زدم.وقتی اکثر پیش نمایش ها گفتند که بازی همون DNA استودیو رو دارد و تجربه اون به صورت تک نفره هم یک تجربه کامل هست یعنی اینکه حداقل میشه منتظر عرضه بازی موند و از الان بازی رو شکست خورده قلمداد نکرد.اگر کارگردان بازی هاروی اسمیت نبود شاید من هم امیدی به موفقیت بازی نداشتم ولی برایم عجیب هست که ایشون کارگردان بازی باشد و نتیجه کار ضعیف از آب دربیاید.از تمام این موارد که بگذریم،نمایش های بازی برای بنده عموما جذاب بودند.البته اون نمایش بحث برانگیز IGN رو باید فاکتور گرفت.

داداش توقع خودتو و بقیه رو الکی بالا نبر :D
 
  • Smile
Reactions: Sina pishdar
داداش توقع خودتو و بقیه رو الکی بالا نبر :D
رفیق توقع من از Arkane یک بازی خوب هست،حقیقتا بنده به جز هوش مصنوعی که این هم متاسفانه مشکل همیشگی بازی های استودیو بوده،هیچ چیز بدی در این بازی نمی بینم.توقع بقیه هم فکر نکنم با صحبت های من بالاتر برود.ولی به صورت خلاصه طبق نمایش ها این نکاتی هست که من در مورد بازی دیدم
اتمسفر و فضاسازی عالی
طراحی زیبای محیط شهر و تنوع بالای محیط ها
گان پلی خیلی خوب شامل بخش مبارزات و طراحی اسلحه ها
تفاوت اساسی بین توانایی های شخصیت ها
یک سری موارد مثل پرفورمنس،طراحی مراحل،نویسندگی،روند پیشبرد بازی و همین طور تکرارپذیری اون رو هم با نمایش ها نمیشه متوجه شد و باید منتظر عرضه بازی موند.این چیزهایی که بنده دیدم واقعا با متای قرمز یا ۵۰ و ۶۰ خیلی فاصله دارد و واقعا برایم غیر قابل باور خواهد بود که Arkane همچین عنوانی عرضه کند،غیر از اینکه تو موارد که بالاتر نوشتم به شدت خراب کرده باشند که باید منتظر موند و دید.پیش بینی دقیق خودم امتیازات ۸۴ یا ۸۵ هست و اگر هم متای زرد به پایین بگیرد بازی به طور مشخصی برای من ناامیدکننده خواهد بود.
 
رفیق توقع من از Arkane یک بازی خوب هست،حقیقتا بنده به جز هوش مصنوعی که این هم متاسفانه مشکل همیشگی بازی های استودیو بوده،هیچ چیز بدی در این بازی نمی بینم.توقع بقیه هم فکر نکنم با صحبت های من بالاتر برود.ولی به صورت خلاصه طبق نمایش ها این نکاتی هست که من در مورد بازی دیدم
اتمسفر و فضاسازی عالی
طراحی زیبای محیط شهر و تنوع بالای محیط ها
گان پلی خیلی خوب شامل بخش مبارزات و طراحی اسلحه ها
تفاوت اساسی بین توانایی های شخصیت ها
یک سری موارد مثل پرفورمنس،طراحی مراحل،نویسندگی،روند پیشبرد بازی و همین طور تکرارپذیری اون رو هم با نمایش ها نمیشه متوجه شد و باید منتظر عرضه بازی موند.این چیزهایی که بنده دیدم واقعا با متای قرمز یا ۵۰ و ۶۰ خیلی فاصله دارد و واقعا برایم غیر قابل باور خواهد بود که Arkane همچین عنوانی عرضه کند،غیر از اینکه تو موارد که بالاتر نوشتم به شدت خراب کرده باشند که باید منتظر موند و دید.پیش بینی دقیق خودم امتیازات ۸۴ یا ۸۵ هست و اگر هم متای زرد به پایین بگیرد بازی به طور مشخصی برای من ناامیدکننده خواهد بود.

نا امید چرا ؟ به خاطر متا ؟ به نظرم ارزش نداره به خاطر نمرات یک بازی ازش نا امید بشی ، مشخصا وقتی شما اینقدر با بازی حال کردی تا اینجا ، نباید واست فرقی داشته باشه 90 بشه یا 60 ، توی لذتی که از بازی میبری منظورمه ! نذار نمرات بازی ها اون لذت رو ازت بگیر.من که به شخصه خیلی وقته متا برام مهم نیست ، توی هیچ مدیایی.
دلایل هم که گفتم فکر می کنم زیره 70 بشه یا اون حدود ، اولین و مهم ترینش 30 فریم بودنش ، در ادامه پس گرافیکشم که تقریبا به نظرم متوسط رو به پایینه بیشتر نکته منفی میشه ! جدایه اون همون هوش مصنوعی که گفتین کلا توی کارای Arkane هست ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or