Xbox Redfall

سازنده
Arkane Austin
تاریخ انتشار
May 2, 2023
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S




REDFALL


Developer: Arkane Austin
Publisher: Xbox/Bethesda
Genre: Immersive First-Person Shooter / Co-op / Openworld
Release Date: Summer 2022
Platforms: Xbox Series X|S , PC

(Coming Day One on GamePass)





در مراسم Xbox + Bethesda E3 Showcase 2021، از بازی جدید استدیو تحسین شده Arkane، سازندگان سری Dishonored و Prey، رونمایی شد. RedFall یک بازی CO-OP جهان باز در سبک شوتر اول شخص می باشد. RedFall قرار است تا با ادامه میراث Arkane در ساخت جهان پر جزئیات و مکانیزم های خلاقانه، امضای این استدیو را در ژانر Co-op و FPS بیاورد.

Wellcome to REDFALL

به RedFall خوش آمدید. جزیره ای عجیب در ایالت ماساچوست، توسط گروهی خون آشام با پوشاندن خورشید و نور روز، تسخیر شده و چند بازمانده با استعداد های متنوع در این جزیره در کنار دشمنانی تشنه به خون، گیر افتاده اند. کاراکتر خود را انتخاب کنید و با دوستانتان تیمی برای شکار خون آشام ها تشکیل دهید. در طول شب این موجودات آماده برای نوشیدن خون شما هستند. فرقه ای از مردمان این جزیره که خون آشامان را میپرستند نیز در طی روز برای پیدا کردن و قربانی کردن شما، در خیابان های RedFall حضور دارند.




Slay Together

در RedFall می توانید به صورت تک نفره و یا Co-op (تا چهار نفر) به درون قلب تاریکی بروید و با تیمی از قهرمانان، بر محفل خون آشامان پیروز شوید. در RedFall میتوانید از بین مجموعه ای از قهرمانان نامتعارف کاراکتر خود را انتخاب کنید. هر کدام از این قهرمانان، قابلیت ها و رنج سلاح های مخصوص به خود را دارند. شما میتوانید به تنهایی کاراکتر خود را بسازید و بازی کنید و یا با دوستانتان گروهی استثنایی جمع آوری کنید.




Reign In Blood

شیاطین Redfall، خون آشامان طبیعی نیستند. آنها در یک حادثه بسیار شدید در حین یک آزمایش علمی بوجود آمده اند. بعد از تغییرات، برخی از این شیاطین قدرت هایی کسب کردند و بزرگتر و خبیث تر شدند. ولی این شیاطین تنها دشمنان قهرمانان ما نیستند و این بازماندگان باید با فرقه ای از انسان ها مقابله کنند. اعضای این فرقه با پرستش شیاطین، امید دارند تا بتوانند خود نیز به رده این موجودات برسند.







Meet the Squad


ریکاردو بیر، کارگردان خلاق بازی میگوید "میخواستیم بازیکن ها در کنار Arkane-Experience، این قابلیت را داشته باشند که با دوستانشان بازی کنند. در نتیجه خواستیم قهرمانانی با شخصیت های غنی و پیش زمینه متفاوت را برای بازی بسازیم. در این بازی نه تنها تنوع قابلیت ها و نحوه بازی برای ما مهم بود بلکه میخواهیم با نمایش گذاشتن شیمی بین کاراکتر ها، در طی آزاد سازی RedFall کاربران را غرق در تجربه کنیم."

RedFall شامل بخش داستانی قوی خواهد بود که نه تنها داستان شهر و موجودات داخل خیابان هایش را بازگو میکند، بلکه داستان هر 4 قهرمان داستان را هم تعریف میکند.

Layla Ellison

1623660266414.png


Layla از ویسکنسین به RedFall آمده. او فارغ التحصیل رشته مهندسی زیست/پزشکی از دانشگاه Redfall Technical University است و در مجموعه تحقیقاتی شوم Aevum Therapeutics کارآموز بوده که روزی در آنجا اتفاقی بسیار بد رخ می دهد. او میگوید از این حادثه چیز خاصی به یاد نمی آورد و تنها در خاطر دارد که با سردردی کشنده و قدرت های شدید telekinetic بیدار شد.
او هرچند جوان ترین عضو تیم است ولی قدرت وی را نباید دست کم گرفت.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Jacob Boyer

1623661104932.png


Jacob یک تک تیرانداز نظامی است که دقیقا پیش از تاریکی خورشید، به عنوان عضوی از تیم نیروی ویژه امنیتی به Redfall آمده. شرایط پیش آمده باعث شد او به عنوان یاقی، از تیم خود جدا شود. او در خفا مراقب خیابان های Redfall است و با دقت ماورایی اش، در سایه ها به از بین بردن شیاطین میپردازد. به دقت مراقب اطرافتان باشید. شما شاید او را نبینید، ولی او در نزدیکی شماست.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Remi De La Rosa

1623661582018.png


Remi یک مهندس خبره در مبارزات است. او تمام عمرش در جنگ بوده و به عنوان عضوی از تیم نجات نیرو دریایی از فکر بینظیرش در مراقبت از نزدیکانش و کمک به مردم استفاده کرده. در راه بررسی حادثه Redfall، کشتی وی نابود شده و کل خدمه مفقود شدند. حال با کمک ربات همراهش، او مسمم است تا به کمک بازماندگان Redfall برسد و هر مانعی در مقابلش را نابود کند.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Devinder Crousley

1623661937067.png


Devinder یک محقق ماوراطبیعی، رمزنگار و یک مخترع بسیار معروف در اینترنت است. برای تور آخرین کتابش، وی دقیقا پیش از تاریکی به Redfall آمد. بعد از سال ها تلاش برای استفاده از تکنولوژی روز برای شکار موجودات ماوراطبیعی، بالاخره وضعیت برای Devinder به دلخواهش رسیده :D در Redfall موجودات واقعی هستند و او از اختراعات خود استفاده میکند تا خون آشام ها را شکار کند. او تمام مراحل سفر خود را ضبط میکند تا اگر روزی به سلامت از مخمصه به در رود، بتواند خود را اثبات کند


تریلر معرفی:

تاپیک به مرور آپدیت میشود.
 
آخرین ویرایش:
من یه پیشنهادی دارم، به نظرم یبار بشینید با خودتون به یه توافقی برسید که قرار نیست همه بازی ها خیلی خفن یا شاهکار باشن، بعضی از بازی ها میتونن یه چیز فوق العاده معمولی و صرفا فان باشن، با همه چیز متوسط و معمولی. گیم پلی، داستان، گرافیک. این هارو بازی میکنید صرفا برای داشتن یه تجربه جدید یا چند ساعت سرگرم شدن، همین. عموم استدیوها هم قرار نیست هرچی میسازن جزو شاهکارهای تاریخ یا بازی های جدی باشه.

با در نظر گرفتن این موارد یبار دیگه به گیم پلی ردفال نگاه کنید، اگه بازم خوشتون نیومد که هیچی، اما فکر کنم دیگه انقدر هم هیتر نباشه کسی. البته مشکلات فنی هیچ ربطی به چیزی که میگم ندارن، ولی فکر میکنم عمده باگ همه با ردفال اینه که انتظار داشتن به پشتوانه آرکین یه چیز خیلی خفن و یونیک باشه، اما بیشتر خورده تو ذوقشون، چون بازی به قایت جنریک و معمولیه، اما این جنریک بودن هم همیشه یه چیز منفی نیست. اتفاقا باید چهارتا بازی معمولی رو هم رفت تا قدر بازی های خوب رو بیشتر دونست:D
کاکا اینی که تو میگی اگه کسی با استدیو ارکین اشنا نباشه فکر میکنه یه استدیو نوپاس که اولین بازیشونه
ارکینه برادر
سری پری و دیس انرد رو ساخته اخرین شاهکارشون هم دث لوپ بود
این حرف تو مثل این میمونه بگی ناتی داگ بازی معمولی بده موردی نداره بازی قبلی شاهکار بوده بازی جدید خیییلییی معمولی😕
مگه میشه؟ مگه داریم
تمام استدیوها از همون ایندی سازاش هم بگیری همیشه سعی کردن بازی بعدی خیلی بهتر باشه به معنای کلمه پیشرفت رو به ارمغان بیاره
نه این که بشه یه قربانی یا چطور بگم بشه یه الت خیمه شب بازی شرکتای پولدار
 
آخرین ویرایش:
کاکا اینی که تو میگی اگه کسی با استدیو ارکین اشنا نباشه فکر میکنه یه استدیو نوپاس که اولین بازیشونه
ارکینه برادر
سری پری و دیس انرد رو ساخته اخرین شاهکارشون هم دث لوپ بود
این حرف تو مثل این میمونه بگی ناتی داگ بازی معمولی بده موردی نداره بازی قبلی شاهکار بوده بازی جدید خیییلییی معمولی😕
مگه میشه؟ مگه داریم
تمام استدیوها از همون ایندی سازاش هم بگیری همیشه سعی کردن بازی بعدی خیلی بهتر باشه به معنای کلمه پیشرفت رو به ارمغان بیاره
نه این که بشه یه قربانی یا چطور بگم بشه یه الت خیمه شب بازی شرکتای پولدار
دثلوپ رو ارکین لیون ساخته
پری و دیس انرد هم از تظر گرافیک بدتر از ردفال نباشن بهتر نیستن
 
کاکا اینی که تو میگی اگه کسی با استدیو ارکین اشنا نباشه فکر میکنه یه استدیو نوپاس که اولین بازیشونه
ارکینه برادر
سری پری و دیس انرد رو ساخته اخرین شاهکارشون هم دث لوپ بود
این حرف تو مثل این میمونه بگی ناتی داگ بازی معمولی بده موردی نداره بازی قبلی شاهکار بوده بازی جدید خیییلییی معمولی😕
مگه میشه؟ مگه داریم
تمام استدیوها از همون ایندی سازاش هم بگیری همیشه سعی کردن بازی بعدی خیلی بهتر باشه به معنای کلمه پیشرفت رو به ارمغان بیاره
نه این که بشه یه قربانی یا چطور بگم بشه یه الت خیمه شب بازی شرکتای پولدار

داداش گلم اول اینکه اینا آرکین آستن هستن، نه اونی که دیس آنرد (دیشنورد سابق) یا دث لوپ رو ساخت. گفتم اول این رو تاکید کنم روش.

دوم اینکه منظور حرف من کلی بود، نه صرفا در خصوص ردفال. میگم از همه بازی ها انتظار شاهکار نداشته باشید، و اگه با انتظار معقول برید بازی کنیدش، خیلی تو ذوقتون نمیخوره. به صورت کلی قرار نیست همه استدیوها همه بازی هاشون شاهکار باشه. درسته ردفال هم به هر حال اسم آرکین روشه و چون فرست پارتی مایکروسافته انتظار ازش میره بالا، اما فکر میکنم عمده این حجم از هیت به بازی هم به همین انتظار خیلی بالا برمیگرده. اگه یه مقدار خودمون رو تیون کنیم قبل ریلیز هر بازی، انقدر از همه بازی ها بدمون نمیاد. البته این نظر منه و چون سعی دارم از کل ویدئو گیم لذت ببرم و همش دنبال فیل شدن بازی ها و هیت ورزیدن بهشون نباشم، سعی کردم نگاه خودم رو تغییر بدم. به همه تجویز نمیکنم. شما میتونی با خودت بگی چون اسم آرکین روشه باید شاهکار باشه، در غیر این صورت بده، آشغاله یا هر چی. به هر صورت هرکی نظر خودشو داره.

مثال نوتی داگتم اصلا درست نبود. آرکین در هیچ حالتیش ربطی به نوتی داگ نداره. تو پستمم گفتم نباید از عموم استدیوها انتظار شاهکار داشت.... که نوتی داگ با هیچ متر و معیاری جزو عوام نیست. اما آرکین آستن، یه IP جدید ساخته، چون شاهکار نیست و یه چیز معمولیه ازش متنفر نباشید. یعنی من به این دلیل ازشم بدم نمیاد و برعکس چون عاشق ومپایرها هستم به نظرم ارزش بازی کردن رو داره:D

پ.ن: ان سال تجربه حضور تو بازیسنتر و سر و کله زدن با ان تا کاربر، به من یه نفر اثبات کرده برای خیلی از یوزرها، خود بازی مهم نیست، بیشتر ساید کنسول وار مهمه و به همین دلیل میخوان از یه سری بازی یا ناشر متنفر باشن، و لذت میبرن از اینکه یه سری بازی فیل بشن، چون بهانه ای هست برای ترول کردن در اینجا. این فکته. رد فال که به خودی خود رد فیل هست، اما قطعا سر همین موضوع دو تا هم اضافه میزنن تو سرش:D
 
آخرین ویرایش:
پ.ن: ان سال تجربه حضور تو بازیسنتر و سر و کله زدن با ان تا کاربر، به من یه نفر اثبات کرده برای خیلی از یوزرها، خود بازی مهم نیست، بیشتر ساید کنسول وار مهمه و به همین دلیل میخوان از یه سری بازی یا ناشر متنفر باشن، و لذت میبرن از اینکه یه سری بازی فیل بشن، چون بهانه ای هست برای ترول کردن در اینجا. این فکته. رد فال که به خودی خود رد فیل هست، اما قطعا سر همین موضوع دو تا هم اضافه میزنن تو سرش:D

دقیقا ، باور کن نصف کسایی که هیت میدن یا هرچی ، اصلا عمران Redfall یا حالا عنوان های دیگه که هیت میورزن (به هر شکلی) توی برنامشون باشه و عمرا هم پلی بدن :D
 
داداش گلم اول اینکه اینا آرکین آستن هستن، نه اونی که دیس آنرد (دیشنورد سابق) یا دث لوپ رو ساخت. گفتم اول این رو تاکید کنم روش.

دوم اینکه منظور حرف من کلی بود، نه صرفا در خصوص ردفال. میگم از همه بازی ها انتظار شاهکار نداشته باشید، و اگه با انتظار معقول برید بازی کنیدش، خیلی تو ذوقتون نمیخوره. به صورت کلی قرار نیست همه استدیوها همه بازی هاشون شاهکار باشه. درسته ردفال هم به هر حال اسم آرکین روشه و چون فرست پارتی مایکروسافته انتظار ازش میره بالا، اما فکر میکنم عمده این حجم از هیت به بازی هم به همین انتظار خیلی بالا برمیگرده. اگه یه مقدار خودمون رو تیون کنیم قبل ریلیز هر بازی، انقدر از همه بازی ها بدمون نمیاد. البته این نظر منه و چون سعی دارم از کل ویدئو گیم لذت ببرم و همش دنبال فیل شدن بازی ها و هیت ورزیدن بهشون نباشم، سعی کردم نگاه خودم رو تغییر بدم. به همه تجویز نمیکنم. شما میتونی با خودت بگی چون اسم آرکین روشه باید شاهکار باشه، در غیر این صورت بده، آشغاله یا هر چی. به هر صورت هرکی نظر خودشو داره.

مثال نوتی داگتم اصلا درست نبود. آرکین در هیچ حالتیش ربطی به نوتی داگ نداره. تو پستمم گفتم نباید از عموم استدیوها انتظار شاهکار داشت.... که نوتی داگ با هیچ متر و معیاری جزو عوام نیست. اما آرکین آستن، یه IP جدید ساخته، چون شاهکار نیست و یه چیز معمولیه ازش متنفر نباشید. یعنی من به این دلیل ازشم بدم نمیاد و برعکس چون عاشق ومپایرها هستم به نظرم ارزش بازی کردن رو داره:D

پ.ن: ان سال تجربه حضور تو بازیسنتر و سر و کله زدن با ان تا کاربر، به من یه نفر اثبات کرده برای خیلی از یوزرها، خود بازی مهم نیست، بیشتر ساید کنسول وار مهمه و به همین دلیل میخوان از یه سری بازی یا ناشر متنفر باشن، و لذت میبرن از اینکه یه سری بازی فیل بشن، چون بهانه ای هست برای ترول کردن در اینجا. این فکته. رد فال که به خودی خود رد فیل هست، اما قطعا سر همین موضوع دو تا هم اضافه میزنن تو سرش:D
حالا من صرفا مثال زدم کاری ندارم ناتی داگ جز تاپ های بازیساز دنیا هست
من عاشق ارکینم و هر استدیویی باشه بلاخره از یه فرمول مشابه استفاده میکنه از تجربه بین شعبه ها استفاده میشه
واقعا عاشق کارشونم از فیل شدنش اصلا احساس خوشحالی نمیکنم
اگه این بازی یه محصول خوش ساخت بشه حالا نه صرفا کلمه شاهکار میل من برا تجربش به مراتب خیلی بیشتر از قبل میشه
کاری به کنسول ورث ندارم این که میبینم یه بازی قربانی سیاست یه سری رقابت میشه منو ناراحت میکنه
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Natural Killer
اینها خفن ترین استودیوهای fps ساز دنیان. ولی اینها هم بیشتر گیم پلی بازیهاشونه که زبانزده و گرافیک خاصی ندارن

Doom سوم


ولف چهارم


‐------------‐------------------‐------------------------
در مورد redfall

فوربس : ردفال نه برای فریم ریت که برای تاریخ انتشار فعلی باید تاخیر بخورد.
‘Redfall’ Shouldn’t Be Delayed Due To Its FPS, But Because Of Its Release Date

میگه احتمالا ، بر اساس اطلاعاتی که دارند اکثریت به میزان فرم ریت اهمیت نمیدن ولی با توجه به تاریخ انتشار که بین دو عنوان بزرگ و مشهور ، استاروارز و زلدا قرارداره بهتره تاخیر بخوره.
پیشنهادش ماه جولای هست.
 
آخرین ویرایش:
رفقا Deathloop در تمام کنفرانس های سونی حضور داشت و به شکل مناسبی تبلیغ شد،تو یک تاریخ خوب عرضه شد که هم نزدیک تعطیلات بود و هم با بازی های بزرگ فاصله زمانی داشت،امتیازات بالایی گرفت،جوایز زیادی هم تصاحب کرد،مدتی بعد از عرضه به سرویس Plus و در حین عرضه به سرویس Game Pass اضافه شد،با تمام این تفاسیر تا فوریه ۲۰۲۳ فقط توانست ۵ میلیون پلیر داشته باشد.یعنی فروش به مراتب از این عدد کمتر هست.Redfall اگر کیفیت بالایی هم داشته باشد باز هم در هر تاریخی عرضه بشود تعداد پلیر محدودی خواهد داشت و به نظر بنده تاریخ عرضه برای این بازی چندان تأثیرگذار نیست.Arkane با وجود داشتن بازی های مطرح،هیچ وقت استودیو محبوبی بین گیمرها نبوده است و به نظرم این وضعیت بعد از این هم ادامه خواهد داشت.البته مسلما تاریخ عرضه مناسب تر حتی برای طرفداران این استودیو هم بهتر هست و بحثی در این مورد وجود ندارد ولی به شخصه گمان نمی کنم بازی در هر تاریخی عرضه بشود وضعیت فروش و پلیر چندان تفاوتی با عناوین قبلی استودیو داشته باشد.
 
آخرین ویرایش:
کلا انتظارتون از REDFALL زیاد بوده و گرنه از همون اول مشخص بود بازی تقریبا در چه سطحیه و از این لحاظ بازی چیزی به پلیرها بدهکار نیست (آره یه شاهکار بی بدیل نشون همه میداد بعد همچین چیزی در میومد میشد گفت خراب کردن )
آرکین هم درسته سری DH و PREY اش عالی بود ولی اولا سازنده اونا متفاوت بوده و دوما همونا هم برا خیلیا نچسب بودن و کلا بازیهای پرفروشی نیستن

.
 
کلا انتظارتون از REDFALL زیاد بوده و گرنه از همون اول مشخص بود بازی تقریبا در چه سطحیه و از این لحاظ بازی چیزی به پلیرها بدهکار نیست (آره یه شاهکار بی بدیل نشون همه میداد بعد همچین چیزی در میومد میشد گفت خراب کردن )
آرکین هم درسته سری DH و PREY اش عالی بود ولی اولا سازنده اونا متفاوت بوده و دوما همونا هم برا خیلیا نچسب بودن و کلا بازیهای پرفروشی نیستن

.
سازنده prey همین استدیو هست.
creative director بازی dh2 همین هاروی اسمیت بود که برای همین ردفال هم هست.

Harvey Smith (game designer) - Wikipedia


Arkane Studios - Wikipedia

Dishonored 2 - Wikipedia

Redfall - Wikipedia
 
آخرین ویرایش:
سازنده prey همین استدیو هست.
creative director بازی dh2 همین هاروی اسمیت بود که برای همین ردفال هم هست.

Harvey Smith (game designer) - Wikipedia
Arkane Studios - Wikipedia
Dishonored 2 - Wikipedia
Redfall - Wikipedia
خب این قسمتش یکم ناامید کننده شد:D.
ولی بازم در کل فرقی به حال ماجرا نمی کنه چونکه بازی از اول پرمدعا و خیلی خفن نیومده بود جلو و تقریبا سطحش مشخص بود. درسته این مشکل فنیش (60 فریم نبودن) تو ذوق زد یهو ولی بقیه مسایل بازی مشخص بود از اول - برا همین بنظرم خیلی هم نمیشه خرده گرفت به سازنده هاش

.
 
یه نکته در مورد Prey و به خصوص Dark Messiah اینکه برخلاف سری دیسانرد و دث‌لوپ که خیلی تحویل گرفته شدن، این دوتا زمان عرضه نه فروش خوبی داشتن و نه خیلی نقدهای مثبتی اما به مرور تبدیل به آثار کالت شدن. در مورد Redfall هم علی رغم وضعیت نه چندان جالبی که داره به نظرم قضاوت همچنان زوده.
 
اینایی که میگن آرکین یه زمان prey ساخته الان زباله ردفال احتمالا یا prey کلا نمی‌دونن چیه یا موقع عرضه از صد کیلومتریشم رد نشدن .
Prey موقع عرضه باگ خالص بود اینقدر پرفورمنس بازی بد بود بازی قشنگ قربانی شد ولی با آپدیتای بعدی بازی جون گرفت و بازی بسیار خوبی شد.
ردفالم همینه بازی بیس خوبی داره ولی احتمالا مثل prey موقع عرضه قربانی پرفورمنس و باگ و کامل نبودن میشه.
 
اینایی که میگن آرکین یه زمان prey ساخته الان زباله ردفال احتمالا یا prey کلا نمی‌دونن چیه یا موقع عرضه از صد کیلومتریشم رد نشدن .
Prey موقع عرضه باگ خالص بود اینقدر پرفورمنس بازی بد بود بازی قشنگ قربانی شد ولی با آپدیتای بعدی بازی جون گرفت و بازی بسیار خوبی شد.
ردفالم همینه بازی بیس خوبی داره ولی احتمالا مثل prey موقع عرضه قربانی پرفورمنس و باگ و کامل نبودن میشه.
نه دیگه قرار نبود دروغ بگی
بازیهای آرکین و کلا بتسدا همیشه شوکیس گرافیکی بودن و باگ تو بازیاشون قاچاقه
از وقتی زیر مجموعه ماکرو شدن بازی ساختن یادشون رفته
 
اینایی که میگن آرکین یه زمان prey ساخته الان زباله ردفال احتمالا یا prey کلا نمی‌دونن چیه یا موقع عرضه از صد کیلومتریشم رد نشدن .
Prey موقع عرضه باگ خالص بود اینقدر پرفورمنس بازی بد بود بازی قشنگ قربانی شد ولی با آپدیتای بعدی بازی جون گرفت و بازی بسیار خوبی شد.
ردفالم همینه بازی بیس خوبی داره ولی احتمالا مثل prey موقع عرضه قربانی پرفورمنس و باگ و کامل نبودن میشه.
البته روی pc خیلی بهینه و خوب بود .
اینم هنوز عرضه نشده که همه حلواش رو پختن .
شایدم تاخیر بخوره.
در کل به نظرم بازی فانی میتونه باشه .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or