Xbox Redfall

سازنده
Arkane Austin
تاریخ انتشار
May 2, 2023
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S




REDFALL


Developer: Arkane Austin
Publisher: Xbox/Bethesda
Genre: Immersive First-Person Shooter / Co-op / Openworld
Release Date: Summer 2022
Platforms: Xbox Series X|S , PC

(Coming Day One on GamePass)





در مراسم Xbox + Bethesda E3 Showcase 2021، از بازی جدید استدیو تحسین شده Arkane، سازندگان سری Dishonored و Prey، رونمایی شد. RedFall یک بازی CO-OP جهان باز در سبک شوتر اول شخص می باشد. RedFall قرار است تا با ادامه میراث Arkane در ساخت جهان پر جزئیات و مکانیزم های خلاقانه، امضای این استدیو را در ژانر Co-op و FPS بیاورد.

Wellcome to REDFALL

به RedFall خوش آمدید. جزیره ای عجیب در ایالت ماساچوست، توسط گروهی خون آشام با پوشاندن خورشید و نور روز، تسخیر شده و چند بازمانده با استعداد های متنوع در این جزیره در کنار دشمنانی تشنه به خون، گیر افتاده اند. کاراکتر خود را انتخاب کنید و با دوستانتان تیمی برای شکار خون آشام ها تشکیل دهید. در طول شب این موجودات آماده برای نوشیدن خون شما هستند. فرقه ای از مردمان این جزیره که خون آشامان را میپرستند نیز در طی روز برای پیدا کردن و قربانی کردن شما، در خیابان های RedFall حضور دارند.




Slay Together

در RedFall می توانید به صورت تک نفره و یا Co-op (تا چهار نفر) به درون قلب تاریکی بروید و با تیمی از قهرمانان، بر محفل خون آشامان پیروز شوید. در RedFall میتوانید از بین مجموعه ای از قهرمانان نامتعارف کاراکتر خود را انتخاب کنید. هر کدام از این قهرمانان، قابلیت ها و رنج سلاح های مخصوص به خود را دارند. شما میتوانید به تنهایی کاراکتر خود را بسازید و بازی کنید و یا با دوستانتان گروهی استثنایی جمع آوری کنید.




Reign In Blood

شیاطین Redfall، خون آشامان طبیعی نیستند. آنها در یک حادثه بسیار شدید در حین یک آزمایش علمی بوجود آمده اند. بعد از تغییرات، برخی از این شیاطین قدرت هایی کسب کردند و بزرگتر و خبیث تر شدند. ولی این شیاطین تنها دشمنان قهرمانان ما نیستند و این بازماندگان باید با فرقه ای از انسان ها مقابله کنند. اعضای این فرقه با پرستش شیاطین، امید دارند تا بتوانند خود نیز به رده این موجودات برسند.







Meet the Squad


ریکاردو بیر، کارگردان خلاق بازی میگوید "میخواستیم بازیکن ها در کنار Arkane-Experience، این قابلیت را داشته باشند که با دوستانشان بازی کنند. در نتیجه خواستیم قهرمانانی با شخصیت های غنی و پیش زمینه متفاوت را برای بازی بسازیم. در این بازی نه تنها تنوع قابلیت ها و نحوه بازی برای ما مهم بود بلکه میخواهیم با نمایش گذاشتن شیمی بین کاراکتر ها، در طی آزاد سازی RedFall کاربران را غرق در تجربه کنیم."

RedFall شامل بخش داستانی قوی خواهد بود که نه تنها داستان شهر و موجودات داخل خیابان هایش را بازگو میکند، بلکه داستان هر 4 قهرمان داستان را هم تعریف میکند.

Layla Ellison

1623660266414.png


Layla از ویسکنسین به RedFall آمده. او فارغ التحصیل رشته مهندسی زیست/پزشکی از دانشگاه Redfall Technical University است و در مجموعه تحقیقاتی شوم Aevum Therapeutics کارآموز بوده که روزی در آنجا اتفاقی بسیار بد رخ می دهد. او میگوید از این حادثه چیز خاصی به یاد نمی آورد و تنها در خاطر دارد که با سردردی کشنده و قدرت های شدید telekinetic بیدار شد.
او هرچند جوان ترین عضو تیم است ولی قدرت وی را نباید دست کم گرفت.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Jacob Boyer

1623661104932.png


Jacob یک تک تیرانداز نظامی است که دقیقا پیش از تاریکی خورشید، به عنوان عضوی از تیم نیروی ویژه امنیتی به Redfall آمده. شرایط پیش آمده باعث شد او به عنوان یاقی، از تیم خود جدا شود. او در خفا مراقب خیابان های Redfall است و با دقت ماورایی اش، در سایه ها به از بین بردن شیاطین میپردازد. به دقت مراقب اطرافتان باشید. شما شاید او را نبینید، ولی او در نزدیکی شماست.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Remi De La Rosa

1623661582018.png


Remi یک مهندس خبره در مبارزات است. او تمام عمرش در جنگ بوده و به عنوان عضوی از تیم نجات نیرو دریایی از فکر بینظیرش در مراقبت از نزدیکانش و کمک به مردم استفاده کرده. در راه بررسی حادثه Redfall، کشتی وی نابود شده و کل خدمه مفقود شدند. حال با کمک ربات همراهش، او مسمم است تا به کمک بازماندگان Redfall برسد و هر مانعی در مقابلش را نابود کند.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Devinder Crousley

1623661937067.png


Devinder یک محقق ماوراطبیعی، رمزنگار و یک مخترع بسیار معروف در اینترنت است. برای تور آخرین کتابش، وی دقیقا پیش از تاریکی به Redfall آمد. بعد از سال ها تلاش برای استفاده از تکنولوژی روز برای شکار موجودات ماوراطبیعی، بالاخره وضعیت برای Devinder به دلخواهش رسیده :D در Redfall موجودات واقعی هستند و او از اختراعات خود استفاده میکند تا خون آشام ها را شکار کند. او تمام مراحل سفر خود را ضبط میکند تا اگر روزی به سلامت از مخمصه به در رود، بتواند خود را اثبات کند


تریلر معرفی:

تاپیک به مرور آپدیت میشود.
 
آخرین ویرایش:
رفقا بحث فنی به کنار،مشکل اصلی این بازی چیزی هست که سازنده در معرفی اولیه نمایش داد.عنوانی که به نظر می آمد یک بازی سرویس محور باشد و هنوز هم بعد از تعداد زیادی تریلر و مراسم پیش نمایش،دوستان فکر می کنند با یک بازی مولتی پلیر روبرو هستند.این بازی یک تجربه تک نفره شبیه بازی های قبلی Arkane هست.شما دقت کنید حتی برای مراسم پیش نمایش،بخش co-op غیر فعال بوده و هر صحبتی در مورد بازی شده مربوط به کمپین تک نفره بوده است.به نظر بنده نظرات منفی زیادی که این بازی دریافت کرده عموما به این خاطر بوده،همان طور که تا قبل از خبر مربوط به ۳۰ فریم بودن بازی هم اکثرا نظرات در موردش منفی بود.توصیه می کنم چند مورد از پیش نمایش ها رو بخوانید،البته صرفا به این منظور که اکثر افرادی که تجربه کرده اند دقیقا به این نکته اشاره کرده که انتظار تجربه ای شبیه به عناوین قبلی استودیو نداشته اند و فکر می کردند با یک بازی شبیه Left 4 Dead یا در بهترین حالت Borderlands مواجه هستند.این بازی طبق چیزی که نمایش داده شده از نظر اتمسفر و فضاسازی و طراحی هنری در سطح بالایی قرار دارد،طراحی مراحل و World building هم با توجه به سابقه استودیو و شخص هاروی اسمیت باید قابل توجه باشد.گان پلی طبق تریلرها و همین طور پیش نمایش ها تقریبا بهترین اثر Arkane هست.AI متاسفانه هم چنان ضعیف و غیر قابل قبول هست.از نظر فنی بازی بدون شک ضعیف هست و نگرانی در مورد مشکلات تکنیکی و پرفورمنس با توجه به تجربه های قبلی استودیو طبیعی هست.در این بین نویسندگی بازی بسیار حیاتی است و اگر نتوانند تعادل خوبی بین طنز و فضای تاریک بازی برقرار کنند به تجربه اثر لطمه زیادی وارد می کند.با تمام این اوصاف به نظر بنده این عنوان فاصله زیادی با یک بازی ضعیف و شکست خورده دارد و حداقل از نظر امتیازات بعید می دانم حداقل از Prey ضعیف تر ظاهر شود.دوستانی هم که به تاریخ عرضه بازی ایراد وارد می کنند این عنوان در صورت تاخیر خوردن در بازه زمانی بین Starfield و عناوین پرفروش تعطیلات قرار می گیرد که باعث می شود همین تعداد محدود طرفداران این استودیو هم نتوانند بازی رو به درستی انجام دهند.
 
رفقا بحث فنی به کنار،مشکل اصلی این بازی چیزی هست که سازنده در معرفی اولیه نمایش داد.عنوانی که به نظر می آمد یک بازی سرویس محور باشد و هنوز هم بعد از تعداد زیادی تریلر و مراسم پیش نمایش،دوستان فکر می کنند با یک بازی مولتی پلیر روبرو هستند.این بازی یک تجربه تک نفره شبیه بازی های قبلی Arkane هست.شما دقت کنید حتی برای مراسم پیش نمایش،بخش co-op غیر فعال بوده و هر صحبتی در مورد بازی شده مربوط به کمپین تک نفره بوده است.به نظر بنده نظرات منفی زیادی که این بازی دریافت کرده عموما به این خاطر بوده،همان طور که تا قبل از خبر مربوط به ۳۰ فریم بودن بازی هم اکثرا نظرات در موردش منفی بود.توصیه می کنم چند مورد از پیش نمایش ها رو بخوانید،البته صرفا به این منظور که اکثر افرادی که تجربه کرده اند دقیقا به این نکته اشاره کرده که انتظار تجربه ای شبیه به عناوین قبلی استودیو نداشته اند و فکر می کردند با یک بازی شبیه Left 4 Dead یا در بهترین حالت Borderlands مواجه هستند.این بازی طبق چیزی که نمایش داده شده از نظر اتمسفر و فضاسازی و طراحی هنری در سطح بالایی قرار دارد،طراحی مراحل و World building هم با توجه به سابقه استودیو و شخص هاروی اسمیت باید قابل توجه باشد.گان پلی طبق تریلرها و همین طور پیش نمایش ها تقریبا بهترین اثر Arkane هست.AI متاسفانه هم چنان ضعیف و غیر قابل قبول هست.از نظر فنی بازی بدون شک ضعیف هست و نگرانی در مورد مشکلات تکنیکی و پرفورمنس با توجه به تجربه های قبلی استودیو طبیعی هست.در این بین نویسندگی بازی بسیار حیاتی است و اگر نتوانند تعادل خوبی بین طنز و فضای تاریک بازی برقرار کنند به تجربه اثر لطمه زیادی وارد می کند.با تمام این اوصاف به نظر بنده این عنوان فاصله زیادی با یک بازی ضعیف و شکست خورده دارد و حداقل از نظر امتیازات بعید می دانم حداقل از Prey ضعیف تر ظاهر شود.دوستانی هم که به تاریخ عرضه بازی ایراد وارد می کنند این عنوان در صورت تاخیر خوردن در بازه زمانی بین Starfield و عناوین پرفروش تعطیلات قرار می گیرد که باعث می شود همین تعداد محدود طرفداران این استودیو هم نتوانند بازی رو به درستی انجام دهند.
بتونن اواسط جولای بندازن خوب میشه ، هم بازی بزرگی نیست هم بیش از یک ماه با استارفیلد فاصله هست.
 
رفقا میگم احتمال داره ارکین سره عقل بیاد تاخیر بزنه؟
ربط به آرکین نداره ، مربوط به بتسدا و ماکروسافت هست

حالا همون بتسدا و مایکرو
به نظرت احتمال تاخیر داره؟
هر چیزی امکانش هست.
به نظرم اگر به این نتیجه برسن که وضعیت بازی موقع انتشار انتظارات مالیشون رو برآورده نمیکنه احتمالا تاخیر بزنن.
 
آخرین ویرایش:
به تمام کسانی که از اتفاقات اخیر Redfall سر در نیاوردند
یادداشتی از Klobrille

مشکل از این نیست که چرا تصمیم بر آن شد که ردفال به صورت 30 فریم ریت عرضه شود، مقایسه آن با استارفیلد که اگر 30 فریم عرضه شود صحیح نیست، مشکل اصلی آن است که ما چگونه به اینجا رسیدیم

مشکل اول:
ردفال در واقع به صورت ناقص عرضه می شود
مود 60 فریم ریت به صورت رسمی اعلام شده بود و حتی استودیو این مفهوم را رسانده بود که بازی از همان روز اول دارای دو مود پرفورمنس/کوالیتی خواهد بود و استور ایکس باکس نیز این مود ها را در صفحه بازی لیست کرده بود.

مشکل وقتی بزرگتر می شود که ایکس باکس با این فرض استودیو ها و بتسدا را خریده بود تا بتوانند آن ها بهترین بازی های ممکن را بسازند، رهبری برای استودیوهای فرست پارتی باشند. ایکس، باکس در اینجا در مسیر خوبی قرار دارد، اما این تصمیم یک قدم به عقب بود

مشکل دوم:
تاکنون هرگونه گیمپلی که از بازی دیده ایم به صورت 60 فریم اجرا شده بود.
نشان دادن بهترین ورژن بازی( پی سی) به صورت تئوری خوب است. اما ایکس باکس و آرکین انتظارات را بالا بردند تا بازی با همین مشخصات در کنسول اجرا شود

مشکل سوم:
اطلاع رسانی فریم ریت ای که انجام شد خالی از جزئیات بود و بسیار نزدیک به تاریخ انتشار بازی انجام شد
چیزی قطعا در اواخر توسعه بازی به اشتباه رفته است. شاید یک باگ مهم یا شاید چیز دیگر. اگر اعلامیه با شفافیت بیشتری بود، موضوع قابل درک تر میشد.

مشکل چهارم:
ایکس، باکس خود فریم ریت بالا را از ویژگی های ایکس باکس های سریز تبلیغ کرده بود
تقریبا تمام فرست پارتی های ایکس باکس به صورت 60 فریم یا بالاتر اجرا می‌شود، با FPS BOOST ها و مدهای 120 فریم که برای ایکس باکس های سریز توسعه داده می‌شود انتظارات را به خودی خود بالا میبرد.

مشکل پنجم:
آرکین بازی های فوق العاده ای می‌سازد و ردفال نیز استثنا نیست.
بازیکنان ایکس باکس برای ردفال هیجان زده اند. مشکل آن ها با خود بازی نیست. آن ها می‌خواهند این بازی زیبا را در بهترین حالت خودش بازی کنند.

مشخصن مهم ترین مشکل بازی همان مشکل اول هست. این برخلاف قول های ایکس باکس و دست اندازی در مسیر فرست پارتی های ایکس باکس می باشد. بازیکنان ایکس باکس حق دارند که از ایکس باکس بخواهند کار خود را بهتر انجام دهد.

من برخی را دیده ام که این قضیه را به استارفیلد نیز گسترش داده اند. این موقعیت به هیچ عنوان قابل گسترش به استارفیلد نیست. استارفیلد هیچوقت به صورت 60 فریم نمایش داده نشده است و حتی ما صحبت های تاد را داریم که در مورد 30 فریم ریت صحبت می‌کند

از طرف دیگر استارفیلد جاه طلبی های متفاوتی برای جهان باز خود و سیستم های آن را دنبال می‌کند. یک RPG نسل بعدی.

آیا اگر استارفیلد فقط مود 30 فریم ریت داشته باشد من ناراحت می شوم؟ قطعن، آیا این باعث می‌شود حق دهم که واکنش یکسانی مانند ردفال به آن داشته باشم؟ هرگز

 
مشکل اول:
ردفال در واقع به صورت ناقص عرضه می شود
مود 60 فریم ریت به صورت رسمی اعلام شده بود و حتی استودیو این مفهوم را رسانده بود که بازی از همان روز اول دارای دو مود پرفورمنس/کوالیتی خواهد بود و استور ایکس باکس نیز این مود ها را در صفحه بازی لیست کرده بود.

مشکل وقتی بزرگتر می شود که ایکس باکس با این فرض استودیو ها و بتسدا را خریده بود تا بتوانند آن ها بهترین بازی های ممکن را بسازند، رهبری برای استودیوهای فرست پارتی باشند. ایکس، باکس در اینجا در مسیر خوبی قرار دارد، اما این تصمیم یک قدم به عقب بود
بنظر ارکین یکی دو ماه دیگه هم وقت لازم داشته ولی خب چون مایکرو قول ردفال و FM و استارفیلد رو واسه نیمه اول ۲۰۲۳ داده بود و دیگه خیلی زشت میشد که حتی یکیش هم تو این بازه عرضه نمیشد با توجه به اهمیت و انتظاراتی که از این سه بازی میرفت ردفال رو به اجبار قربانی کردن
 
ردفال تنها بازی ۳۰ فریم نیست ولی ازین بدتر وضعیت استودیو های خفنی مثل آرکین یا حتی rocksteady که چرا واقعا وضعشون این شده؟ مشکل کجاس که یه استودیو خوب یهو میاد ترکمون میزنه؟
 
ردفال تنها بازی ۳۰ فریم نیست ولی ازین بدتر وضعیت استودیو های خفنی مثل آرکین یا حتی rocksteady که چرا واقعا وضعشون این شده؟ مشکل کجاس که یه استودیو خوب یهو میاد ترکمون میزنه؟
نبود مدیریت درست
چرا استدیوا سونی اینطور نمیشن
چون بهشون ازادی عمل میدن
صرفا فقط بودجه نامحدود نیست
 
  • Like
Reactions: Destro
ردفال تنها بازی ۳۰ فریم نیست ولی ازین بدتر وضعیت استودیو های خفنی مثل آرکین یا حتی rocksteady که چرا واقعا وضعشون این شده؟ مشکل کجاس که یه استودیو خوب یهو میاد ترکمون میزنه؟
استودیوهای بتسدا با انجین اختصاصی خودشون هم گرافیک درست درمون تحویل نمیدادن
الان که با یه انجین ترد پارتی دارن بازی جهان باز میسازن ضعف فنی استودیو بیشتر از قبل به چشم میاد
 
استودیوهای بتسدا با انجین اختصاصی خودشون هم گرافیک درست درمون تحویل نمیدادن
الان که با یه انجین ترد پارتی دارن بازی جهان باز میسازن ضعف فنی استودیو بیشتر از قبل به چشم میاد
واکنش id software و machine games

abe759f009fd338af8020fb8c852b01c.jpg
 
  • Smile
Reactions: Destro and m.a.t
من یه پیشنهادی دارم، به نظرم یبار بشینید با خودتون به یه توافقی برسید که قرار نیست همه بازی ها خیلی خفن یا شاهکار باشن، بعضی از بازی ها میتونن یه چیز فوق العاده معمولی و صرفا فان باشن، با همه چیز متوسط و معمولی. گیم پلی، داستان، گرافیک. این هارو بازی میکنید صرفا برای داشتن یه تجربه جدید یا چند ساعت سرگرم شدن، همین. عموم استدیوها هم قرار نیست هرچی میسازن جزو شاهکارهای تاریخ یا بازی های جدی باشه.

با در نظر گرفتن این موارد یبار دیگه به گیم پلی ردفال نگاه کنید، اگه بازم خوشتون نیومد که هیچی، اما فکر کنم دیگه انقدر هم هیتر نباشه کسی. البته مشکلات فنی هیچ ربطی به چیزی که میگم ندارن، ولی فکر میکنم عمده باگ همه با ردفال اینه که انتظار داشتن به پشتوانه آرکین یه چیز خیلی خفن و یونیک باشه، اما بیشتر خورده تو ذوقشون، چون بازی به قایت جنریک و معمولیه، اما این جنریک بودن هم همیشه یه چیز منفی نیست. اتفاقا باید چهارتا بازی معمولی رو هم رفت تا قدر بازی های خوب رو بیشتر دونست:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or