Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,526
نام
سپهر
الب
درسته ! سر مسئله ی مرگ بر آمریکا :D تصمیم گرفته بودن آخر فیلم رو حذف کنن! که من اولین بار این فیلم رو از تلوزیون دیدم و برام از نسخه ی اصلی خیلی تأثیر گذار تر بود! :D
البته قرار بود فیلم دوتا پایان داشته باشه، پایان تو رمان پایان بسیار شاد و رمانتیک و به قول اونا یه پایان خوش داره. اما خود دارابانت خواست تغییرش بده و پایان رو تاریک تر نشون میده که واقعانم بود!
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
The Dark Knight 2008
10/10
Introduce a little anarchy
Upset the established order and everything becomes chaos
You know the thing about chaos?
It's ... fair

برای فکر کنم بیستمون بار نشستم دیدم... حرفی برا گفتن ندارم دیگه. سناریوی عالی، دیالوگهای متفکرانه، کارگردانیِ بی نظیری و بازی هم که... خداوندگارش بیامرزد
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,526
نام
سپهر
220px-The_Infiltrator_%282016_film%29.png

The Infiltrator 2016
8.5/10

بعد از Nice Guys، این دومین فیلم خوبه امسال بود. اگه کسانیکه با قضیه مواد مخدر (بریکنیگ بد) یا با پادشاه مواد (پابلو اسکوبار و سریال بی نظیر نارکوس) علاقه دارند. این فیلم رو از دست ندهند. باب مازور مامور مخفی CIA می باشد که برای دستگیر کردن و منهدم کردن گروهی از اوباش که با پابلو اسکوبار در پولشویی و مواد مخدر ارتباط دارند. داستان جذاب خاصی را بعضا به وجود نمی آورد اما استرس و روند آن به شدت جذب کننده است. Bryan Cranston گوله استعداد هستند. در هر فیلمی ظاهر بشود خوب از پس آن برمی آید. فیلمبرداری هم غوغا می کند و بعد از Triple 9 ، یکی از بهترین فیلمبرداری ها رو امسال داراست.
 

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
اژدها وارد میشود !
1395
10/8
220px-Posterejdehavaredmishavad.jpg


ایا واقعا فیلم بر اساس واقعیت هست ؟ تعریف فیلم را شنیده بودم و میگفتند یک چیز متفاوت هست، تا اینکه دیشب همین جوری زد به سرم گه ببینمش .. اولش فکر میکردم با یک فیلم طنز طرف باشم اما معمایی / درام / ( تخیلی ؟! ) هست
دوم بهمن ماه ۱۳۴۳ است، یک شورلت ایمپالای نارنجی رنگ از قبرستان باستانی می‌گذرد و به سمت کشتی به خاک نشسته‌ای می‌راند.[۱] فیلم دربارهٔ مرگ یک تبعیدی در جزیره قشم است که در فیلم گفته می‌شود مارکسیست-لنینیست است. یک مأمور ساواک برای بررسی قتل به قشممی‌رود و متوجه می‌شود که این تبعیدی کشته شده است. او در این جزیره با پدیده عجیبی روبرو می‌شود. پس از دفن هر جنازه‌ای در یک گورستان متروک، زلزله رخ می‌دهد. در فیلم گفته می‌شود که اژدهایی در زیر گورستان زندگی می‌کند. (عنوان فیلم نیز در این ارتباط انتخاب شده است) او به کمک دو دوست زمین‌شناس و صدابردار خود بار دیگر به جزیره می‌رود تا راز این موضوع را کشف کند. در آنجا ماجراهای دیگر اتفاق می‌افتند که سرانجام سرنوشت سه دوست را به گونه‌ای شوم رقم می‌زنند.

در طول فیلم با افراد مختلف حقیقی مصاحبه میکنه و این گمان را تقویت میکنه داستان حقیقی هست و حتی یک سری مدارک مثل نوار ضبط شده مصاحبه با افراد اون زمان هم موجوده ... کلا ادم اخرش میمونه چی بگه که واقعا این اتفاقات درست هست یا بر اثر چیز خور کردنشون ذهنشون این جور فکر میکرده داره اتفاق میوفته ؟ ( چون در فیلم هم در قسمتی به این موضوع اشاره میکنه )

در کل فیلم را ببینید
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,526
نام
سپهر
220px-Suicide_Squad_%28film%29_Poster.png

Suicide Squad 2016
6/10

طرفدار DC : فیلم سرگرم کننده است؟
من : آره هست.
طرفدار DC : تیم بازیگری خوبه؟ جوکرش خوبه؟
من : اوکیه. جوکرش هم خوبه. یادت نره هارلی کویینش که با بازی Margot Robbie جذاب هست، فوق العاده است!
طرفدار DC : داستانش چطوره؟
من : (کمی تامل می کند) اوممم. داستان آشغالی بیش نیست. فیلم نامه که اصلا نداره. کارگردانی رو با افکت ها و شات های درشتش، رو اعصابه.
طرفدار DC : اوه.... (تامل میکند که ببیند یا خیر!)
ببخشید که اینجوری نوشتم نمیخواستم زیاد بشکافم.(:|
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
Suicide Squad
2/10
چی ساخته بودن خدایی ؟
راستش هیچوقت با کمیکهای DC جور نبودم، Batman Trilogy نولان هم باعث شد با جوکر و بین و اسکیرکرو و این صحبتا آشنا باشم از قبل بتمن رو میشناختم ولی به طور کلی میگم این فیلم حتی در حدِ کمیک هم نبود. من بعد از The Dark Knight یه جورایی فنِ تمام عیار جوکر شدم و برای همین تموم کمیک های بعد از 2008 و یک سال قبل از 2008 و اون نوول گرافیکی که به اسم The Joker هست و یه سری انیمیشن مثه The Killing Joke و Assault on Arkham رو دیدم. البته که هیچکدوم جوکرِ نولان نمیشن چون جوکرِ نولان فیلسوف بود کلن و بسیار واقع گرایانه مسائل روز دنیا رو مطرح می کرد اما میشه گفت به طور کلی با آشنایی که من از شخصیت جوکر پیدا کردم توی کمیک هم چندان دور نبود و من دوستش داشتم همچنان. هارلی کوئین رو هم به تبِ SS رفتم سراغش و چند تا کمیک که همراه با جوکر بود رو مطالعه کردم نمی دونم فقط منم یا فن های DC هم همینطورن، هارلی انگار توی کمیک هم زیاد عمق نداره شخصیتش یعنی می دونین پتانسیل زیاد داره با توجه به اینکه روانشناسِ جوکر بوده و بالاخره جذبِ ذهنش شده اما به طور کلی هارلی رو زیاد بهش نپرداختن که حیفه.

حالا غرض این صحبتا می رسیم سر فیلم. یکبار جوخه ی انتحاری تو Assault on Arkham معرفی شد به نظرم و احتمالن قبلش هم بوده ولی چون من این انیمیشن رو دوست داشتم دارم اشاره می کنم. و باید بگم داستانِ انیمیشن ومنطقش صد برابرِ این SS بود. SS چی داشت ؟ یه مشت کاراکتر آنتی هیروئیک نه کاملن ویلین که دور هم جمع میشن برای انجام مأموریتی که اصلن معلوم نیست چیه. فیلمنامه تو دیواره! دیالوگ ها در حدِ فن فیکشنه! که خدمتون عرض کنم گاهی فن فیکشن ها جذاب تر هم هست و بیشتر معنی میده. اما به طور کلی شخصیت ها شلوغن، بی نظمن، به هم نمی خورن. اگه فکر می کنین Avengers شلم شورباست هنوز SS رو ندیدین چون نیم ساعت از فیلم نگذشته میون اون شلوغی یه لحظه به خودتون میاید که الان چی دارم تماشا می کنم ؟

بعد می رسیم به جوکرِ ماجرا که خب یعنی بعدِ جذاب فیلم هست و هر چند حضورش در فیلم کلن ده دقیقه ست اما اصلن جذاب نیست. من نمی دونم فن های DC میگن این جوکر نزدیکتر از جوکرِ نولان به کمیکه ولی به نظر من حتی این هم نبود. Jared Leto یه هنرپیشه ی Overrate شده ی مسخره س که تنها نقشی که بلده بازی کنه نقشِ faggot هاست ( عذر می خوام!) در اولین نگاه به جوکر تنها چیزی که به سرم می رسید G@y بود! نه دیالوگی میگه که مایندبلوئین باشه نه حرکت خاصی انجام میده که جذبش بشی. ( اینا رو میگم چون حتی! توی کمیک هم تو یه صحنه جوکر معمولن حرفی می زنه یا حرکتی انجام میده که بلافاصله با خودت میگی این با ویلین های دیگه فرق داره و جذبت می کنه) شاید من هنوز تو فازِ هیث لجرِ خدا بیامرزم ولی شاید هم اینطور نباشه اما به طور کلی دلم نمی خواد دیگه این جوکر رو با اون دندون هاش :D رو ببینم. چون به من دل ضعفه میده راستش. ترجیح میدم برگردم صدها و هزاران بار TDK رو ببینم و نکات جدیدی از شخصیت جوکر یاد بگیریم تا اینکه یه شخصیت تماماً Psychopath رو توی SS نگاه کنم.

بعد از جوکر نوبتِ هارلیه که باید بگم دو نمره ای که دادم مالِ هارلیه. 1 : اول اینکه مارگات روبی این نقش رو بازی می کنه و مارگات روبی زیباست و بی نهایت جذاب! 2: من دیوونه بازی های هارلی و دیالوگهای خنده دارش رو دوست داشتم اما دوست داشتم عمق داشتم می دونم تو یه فیلم دو ساعته با این همه شخصیتِ مهم مثل ددشات یا کپتین بومرنگ شما نمی تونین یه شخصیت عمق دار پیدا کنین ولی به نظرم بینشون هارلی حداقل باید یه ذره دید متفاوتی نسبت به دنیا داشت. دیگه هر چی نباشه GFـه جوکره و جوکر مثل بقیه نیست. البته فکر نکنم در مورد این جوکر صادق باشه. جوکرِ قبلی علاوه بر شوخی های کشنده ای که می کرد واقعن هم خنده دار بود. یعنی یادم میاد بعضی صحنه ها واقعن وحشتناکه ولی چون جوکر اونجاست و با یه دیالوگ ساده مثه Very Poor choice of words خطاب به بتمن که میگه Let her go وقتی ریچل رو از ساختمون آویزون کرده و رهاش می کنه، آدم به خنده میفته :D

باری با این توصیفات به نظر من بشینید Assault On Arkham رو ببینید خیلی بهتره چون علاوه بر اینکه داستانِ منطقی تره داره، جوکرش بی نهایت بامزه س و البته فقط یه شخصیت سایکوپتیکِ دیوانه و یه سری خنده ی مسخره نداره، بلکه دیالوگهای جالبی داره و خب درگیری جالبی هم با ددشات پیدا می کنه به نظرم برید انیمیشن رو ببینید خیلی بهتره و بیشتر هم می ارزه.

همینجا به AOA هم نمره میدم :

Assault on Arkham :
8/10
 

Easy_GoiiN

کاربر سایت
Aug 4, 2012
1,145
220px-The_Salesman.png

فروشنده
بعد از یک روز پرتنش، افتخار این نصیب بنده شد تا به سینما بروم و یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینمای ایران رو ببینم. شاید فکر کنید دارم اغراق می کنم، اما این طور نیست. من بارها گفتم که به شدت به سینمای داخل بدبین هستم، اما خوشبختانه فرهادی تمام انتظارات یک عاشق فیلم را برآورده می کند. به طوری که اگر هم بخواهید نمی توانید منکر فوق العاده بودن فیلم هایش در همه ی ابعاد شوید. خب اندکی هم راجع به خود فیلم توضیح می دهم. در ابتدا، اولین چیزی که نظر تماشاگر را جلب می کند، فیلم برداری بی نقص پیمان شادمانفر است. به نحوی که خیلی من رو یاد "Birdman" انداخت. من اصولا دنبال پایان فیلم نیستم و خیلی کم پیش آمده که مشتاق چگونه رقم خوردن ته داستان باشم، اما تا به حال به این اندازه برای پایان داستان بی صبری نکرده بودم. مدام با خود می گفتم که آخر داستان چی می شود. حتی فیلم در بعضی سکانس ها به اندازه ای مضحک میشد که نخندیدن غیر ممکن بود. (مثل صحنه ی اجرای تئاتر عماد که از خودش دیالوگ اضافه کرد). با توجه به شناختی که از فرهادی داشتم، تصور می کردم آخر داستان را دوباره باز بگذارد که خیلی راحت می توانست این کار را انجام دهد اما به بهترین شکل به سناریو پایان داد. تیم بازیگری هم با توجه به همکاری متعددشان با کارگردان، خیلی هماهنگ بودند و به بهترین شکل نقششان را ایفا کردند. فیلم بسیار زیبایی بود و پیشنهاد می کنم حتما در سینما تماشا کنید ...
10/10
 

Rhodes

کاربر سایت
Mar 29, 2009
704
نام
محمد صادق
Independence_Day_Resurgence
hqdefault.jpg
با ارفاق اونم به خاطر بعضی هنرپیشه های سری اول 3/10 !
کلا خراب کردن.حیف این فیلم که ادامه اون قبلی باشع.بازیگران افتضاح روایت داستان افتضاح تر و ...
کلا فیلم بیشتر به فیلم های آبکی تینیجری شباهت داشت تا یک فیلم حماسی آخرالزمانی ...
کلا بعضی فیلم ها سری 2 رو نسازن بهتره.یکی این یکی هم 4 شگفت انگیز ... که هر دوش خراب کردن ...
این فیلمای ریمیک رو خدا رحم کنه.پاپیون و انیمیشن ها و ... که قراره آبروی سری اول رو ببرن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر