Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
Batman V Superman: Dawn of Justice

شاید دیدگاهِ من کمی سخت‌گیرانه باشد ولی از نظرم، زک اسنایدر به عنوان کارگردان، در امر فضاسازی بسیار ناتوان و ضعیف پیش می‌رود. ما Watchman را دیدیم، یک فضای تاریک و پوچ‌گرا. مرتبه‌ی بعد، در Man of Steel باز هم این فضاسازی به‌کار برده شد و بالاخره، در این فیلم هم آن را شاهد هستیم. کمبود خلاقیت در فضاسازی، مشاهده‌ی هر کدام از فیلم‌های کامیک‌بوکی او را تک‌بعدی می‌کند و مدام بر تکرار این امر محکوم هستیم، این امر که دنیا جایی تاریک است و خوبی را در خود ذوب می‌کند در صورتی‌که با کمی شناخت از کاراکتر‌های مورد استفاده، آرمان و ایده‌های آن‌ها را بسیار متفاوت می‌یابیم و این چیزی‌ست که عنصر «کاریزماتیک بودن» را از شخصیت‌ها سلب کرده‌است. این شاید اولین نکته پس از پایان فیلم بود که مرا سخت مشغول خود کرد: این قهرمانان برای دنیایی بهتر می‌کوشند ولی با این تِم یکنواخت حاکم بر فیلم، هیچ‌چیز سیالیت خود را دنبال نمی‌کند. پس وجود این قهرمانان چه ضرورتی دارد؟​
4hq2_untitled.png
مقوله ی بعد، پردازش کاراکترها و پیش‌برد فیلم‌نامه است. فیلم‌نامه با سکانس های مختلف و متعدد سعی دارد اطلاعاتی از شرایط موجود هر شخصیت ارائه دهد ولی تماشاگر را کلافه می‌کند زیرا با هر سکانس ما از پیش‌برد اصلی داستان بسیار دور می‌شویم و بعد از سپری‌شدن مدتی بسیار طولانی، هنوز هم نقطه‌ی تلاقی این سکانس‌ها نمی‌رسیم و وقتی به لحظه‌ی موعود می‌رسیم، به پوچ و توخالی‌بودن کاراکتر‌ها بیش از پیش مطلع می‌شویم و این نقطه از فیلم، ضربه‌ی اصلی به صبر و حوصله‌ی تماشاگر را می‌زند. شاید و فقط شاید بوجود آمدن فیلم‌هایی جداگانه از هر شخصیت و داشتن پیش‌زمینه‌ای پربار از این کاراکترها، می‌توانست از این ضعف جلوگیری کند.​
3ge_untitledس.png
مبحث زیبایی‌شناختی فیلم یکی از عقیم‌ترین و سیاه‌ترین وجوه فیلم را به نمایش گذاشت. ژانر فیلم، نه تنها زیبایی‌شناختی در لحظات ایستا را تأکید می‌کند بلکه عمده‌ی اصرار خود را بر لحظات اکشن و پویا بوجود می‌آورد. شاید زیبایی‌شناختی در لحظات ایستا و اللخصوص در سکانس‌های «بتمن» مورد توجه باشد اما کافی‌ست به لحظات پویا و اکشن دقت کنید. نبرد پایانی فیلم خود بر تمام این سخنان صحه می‌گذارد. جایی که حتی نمی‌شود تشخیص داد چه کاراکتری ضربه‌ای اصابت می‌کند و چه جایی مورد ضربه قرار می‌گیرد. این فیلم در مقایسه با فیلم‌های هم ژانر خود، هیچ لحظه‌ای ناب و ماندگار اهدا نمی‌کند. «بتمن در برابر سوپرمن» از دیدگاهِ من، پازلی‌ست که تکه‌های اصلی خود را گم‌کرده است.
نمره ی من: 6/10
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
220px-Batman_v_Superman_poster.jpg


Batman V Superman: Dawn of Justice

فیلم فضاش تاریک هست ولی محتواش یه شوخیه و کوچکترین ربطی به فضاش نداره، دقیقا همون اتفاقی که سر Man Of Steel هم افتاد و من دلیل اینهمه فیلتر رنگی تاریک و فضا های مثلا خفقان رو نفهمیدم.
فیلم شات هایی از کمیک های مختلف رو داخل فیلم آورده اما کوچکترین وفاداری به کمیک ها نداره ( تخصص زک اسنایدر!!)
یکی از بدترین لکس لوتر های تاریخ مدیا رو شاهد هستیم، لکس لوتر نه دیوانه هست و نه یه دلقک، لکس لوتر یکی از مخالفین سرسخت موجودات بیگانه هست اما شاهد همکاریش با بیگانه ها هستیم، لکس لوتر یه سیاست مدار فوق العادست و یه ادم خشک و رسمی.
شاهد 3 ساعت و خرده ای فیلم هستیم اما شاید در حد 30 الی 45 دقیقه محتوای واقعی رو میبینم و بقیه کاملا هجویات بی مورد هست.
فیلم تکلیفش با خودش مشخص نیست، قراره درباره بتمن باشه؟ قراره درباره سوپرمن باشه؟ قراره درباره مبارزه سوپرمن با بتمن باشه؟ قرار پیش زمینه جاستیس لیگ باشه؟ قرار معرفی واندرومن باشه؟ جواب فیلم فکر کنم ذره ای از همه هست!
فیلم این نسخه بلوری تازه از نظر تدوین و روایت بهتر شده! یعنی وای بحال اون نسخه سینمایی پس!

این رو قبلا درباره زک اسنایدر گفتم الانم میگم، هنر نیست که بیاد پنل های معروف کمیک ها رو بدون تغییر و کاملا بی ربط داخل فیلم بازسازی کنه، هنر تیم برتون هست که میاد یکی از بهترین فیلم های کمیک بوکی رو از جوکر میسازه، هنر نولان هست که با وجود تمامی تغییراتش ر تک تک سه گانه اش بوی کمیک های بتمن میده، از Killing Joke گرفته تا The Man Who Laughs و The Long Halloweenو ... . جالبه بعد یه سری میگن فیلم های برتون و نولان شباهتی با کمیک ها نداره، حالا این حرف درمورد برتون کمتر زده میشه چون خیلیا اصلا حال ندارن برن نگاه کنن این سری ساخته برتون رو تا بفهمن بتمن یعنی چی، اما نولان خیلی این حرف در مورد فیلم هاش زده میشه، در حالی که بدون شک یکی از وفادارترین فیلم های سوپرهیرویی به کمیک بوک هاست، شاید نیومده همون صحنه های کمیک رو زارت داخل فیلم بیاره اما خود فیلم و داستان و شخصیت ها بوی کمیک میدن و این خیلی بهتر از یه صحنه سازی ساده هست که یه آدم معمولی با دوتا کاستوم و یه بودجه کپل میتونه دربیاره.
پایان فیلم هم ضربه نهایی رو کاملا به فیلم وارد میکنه تا دقیقا بره به زباله دونی فیلم های سوپرهیرویی، یه فیلم کلیشه ای با یه پایان کلیشه ای و یادآور اولین فیلم های سوپرهیرویی

در مورد بازی ها هم کلا میشه بگی خوب بود، حتی همون جسی ایزنبرگ ( طبق همون نقشی کارگردان ازش خواسته بود وگرنه معلومه دیدن اینکه لکس لوثر اینجوری رفتار میکنه ادم معده اش روان میشه) ولی متاسفانه امی ادامز هنوزم کوچکترین بویی از لویس لین معروف کمیک ها نبرده و شاید یکی از بدترین کستینگ های یونیورس DC باشه. گال گدوت هم تو نقش دایانا خوب بود ولی کاشکی یکم بیشتر لحجه داشت و خوی مبارزه اش بیشتر بود. بن افلک هم خوب بود نسبت به انتظار ها.

زک اسنایدر خیلی ادعا داره که عاشق کمیک هست و همیشه مطالعه میکنه اما تو تک تک فیلم های کمیک بوکی که ساخته جز اوردن پنل های کمیک تو واقعیت کوچکترین اثری از وفاداری و عشق به کمیک توش دیده نمیشه و این حس رو به ادم میده که از اون دسته مطالعه کنندگان کمیک هست که فقط میشینه عکس ها رو نگاه میکنه و از تصاویر لذت میبره تا اینکه دیالوگ ها و داستان رو همراهی کنه، شاید بهترینش همون 300 باشه که اونم در مقابل کمیک هاش خیلی انتقاد ها میشه کرد.


4/10
 

solid_hooman

کاربر سایت
Nov 2, 2006
601
نام
Hoomaan
DeadPool
8/10
خب من آخر سر موفق شدم این فیلم رو ببینم... تنها نکته ای که راجب این فیلم میتونم بگم چون دیدم خیلی از دوستان حالا چه اینجا چه کلا جای دیگه مرتب از جمله چیزی نداشت و همش فحش بود و اینا استفاده میکنن... ولی مثالی که میتونم برای فیلمی مثل ددپول بزنم سریال Ash VS Evil dead هست این 2 تا عنوان "دقیقا همون چیزی هستن که باید باشن" دلیل اصلی که من واقعا ارتباط برقرار کردم با فیلم همین موضوع بود... و اینکه که به نظرم شخصیت کمیک رو خیلی خوب تو سینما نشون دادن ولی واقعا اگر با شخصیت کمیک ددپول آشنایی ندارین ولی فیلمای ابر قهرمانی خوشتون میاد زیاد توصیه نمیشه بهتون این فیلم
 
  • Like
Reactions: bayern_vahid

m6788

کاربر سایت
May 29, 2009
331
نام
ام ام
7.5/10 Batman V Superman
8.5/10 x-men apocalypse

دوتا فیلم خوب که تو تابستون واقعا چسبیدن مخصوصا x man. واقعا خوب این همه شخصیتو ، یه نقش منفی خوبو ،یه داستان سر راستو تو دوساعت خورده ایی جمع کرده بودن.
 

789

کاربر سایت
Oct 17, 2005
846
نام
رامتین
Batman V Superman: Dawn of Justice
6/10

بعد از دو ساعت و نیم فیلم از نظر من نتونست خودش رو تعریف کنه اینکه چی می خواد بگه!!! جسی ایزنبرگ و لکس لوثور؟؟؟؟ همون کوین اسپیسی بازی میکرد به نظرم بهتر بود.

Zero Days 2016
8/10
یه مستند در مورد استاکس نت هست. توصیه میشه که دیده بشه.
 

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
Hardcore henry 8/10 | 2016
220px-Hardcore_%282015_film%29.jpg


فیلم به صورت اول شخص هست و اکشن قشنگ در کنار طنز کم و به جایی داشته و البته فیلم برداری جالبش به شدت سرگرمتون میکنه
یک سری اتفاقات درون فیلم بیش از حد تخیلی هست اما جیمی درون فیلم به شدت ادم جالبیه :)

فیلم توصیه میشه حتما ببینید
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
Hardcore henry 8/10 | 2016
220px-Hardcore_%282015_film%29.jpg


فیلم به صورت اول شخص هست و اکشن قشنگ در کنار طنز کم و به جایی داشته و البته فیلم برداری جالبش به شدت سرگرمتون میکنه
یک سری اتفاقات درون فیلم بیش از حد تخیلی هست اما جیمی درون فیلم به شدت ادم جالبیه :)

فیلم توصیه میشه حتما ببینید
اکشن اول شخص با فریم 24 سر درد نمیاره؟ من صحنه های ماشین سواری هم به زور می بینم:D
 

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
اکشن اول شخص با فریم 24 سر درد نمیاره؟ من صحنه های ماشین سواری هم به زور می بینم:D
اتفاقا کلیم چسبید :D
الان فعلا فیلم معروف نیست این فیلم چون یک چیز متفاوت از نظر فیلم برداری بود خیلی حال داد
 

tom ridel

کاربر سایت
Jun 25, 2007
337
دختر
pic-46455-1454252903.jpg



"انگار خونواده ها منتظرن دختر بزرگ شه پاسش بدن به خونواده شوهر که مسئولیت دختر بیفته گردن یکی دیگه."(نقل به م.)
فیلمی شعاری،اما اثر گذار.
8/10
 

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,178
نام
پویان
(Demolition (2015
7/10

فیلمش عجیب بود یکم برام.
ولی جالب هم بود. هنوز خودم خیلی نگرفتم فیلم رو. واسه همین نمیتوم درباه اش چیزی بگم.

(Batman vs. Superman Dawn of Justice (2016
6.5/10

بن افلک در نقش بتمن خوب از دراومده بود. ولی سوپر من رو دوست نداشم.
بدمن داستان هم خیلی نچسب و لوس بود.
در کل خیلی خوشم نیومد ازش. به خوص نبرد پایانی. خیلی خیلی اغراق آمیز بود. دست شون هم بهم میخورد, یه ساختموم در حد امپایر استیت, با خاک یکسن میشد.

(Batman The Killing Joke (2016
7/10

خیلی قشنگ بود. ففط اون بخش اولش رو نتونستم باهاش خیلی ارتباط برقرار کنم. بی ربط بود یه جورایی به فیلم.

(Batman The Dark Knight Returns [Part 1] (2012
9/10

عالی بود. فوق العاده.
خیلی کیف کردم باهاش.

(Batman The Dark Knight Returns [Part 2] (2013
10/10

شاهکار. همه چیز تمام. هیچ ایرادی ازش نمیتونم بگیرم. یک اثر تاریک جدی و بزرگسالانه مثل خود دنیای بتمن.
یکی از بهترین انیمیشن هایی که دیدم.
 
آخرین ویرایش:

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
بارکد
2/10
به نظرم این آقای مصطفی کیایی دیگه توئیست نده تو فیلماش این یکی رو که حسابی گند زد :D یه سری وقایع که ربط چندانی به پایان فیلم (که یعنی توئیست باشه رو بهم پیوند داده بود) نداره و مثلن می خواست یه شیوه ی روایت جدید برای یه داستان فوق العاده تکراری و بی محتوا ارائه بده که اصلن موفق نشد. بازی ها به غیر از رادان و محسن کیایی، افتضاح بود و اصلن باور پذیر نبود. فیلم یعنی طنزه یه جورایی بعضی از شوخی هاش جالب بود نکته ی انحرافی داشت :D به طور کلی اولین فیلم ایرانی که رفتم سینما :D و احساس کردم می تونستم با 6 هزار تومنم کارهای بزرگتری انجام بدم تا اینجوری بریزمش توی جوب :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر