Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Oceanic 6

کاربر سایت
Apr 10, 2009
676
نام
پارسا
Muhammad_-_The_Messenger_of_God_poster.jpg


محمد رسول‌الله

محمد رسول‌الله فیلم شاعرانه، حماسی و باشکوهیه. مجیدی کارگردانیه که اکثر حرفاش رو با تصویر می‌زنه، محمد رسول‌الله هم از این قاعده مستثنا نیست. وقایع کودکی محمد اینقدر قشنگ و شاعرانه به تصویر کشیده می‌شه که اگه حتی خیلی به موضوع فیلم علاقه نداشته باشید، بازم متحیرتون می‌کنه. این رو بیشتر از همه باید مدیون فیلم‌برداری و موسیقی فوق‌العاده‌ی فیلم باشیم. بازی اکثر بازیگرا (غیر از مهدی پاکدل که معمولیه) خوبه. ایرادات فیلم یکی همین پاکدل بود، یکی نیمه‌ی دوم فیلم که از سرعت ‌می‌افته و کمی روایتش شلخته می‌شه و یکی هم ضعف جلوه‌های ویژه تو یه صحنه‌ست ولی با این‌حال فیلم از نظر فنی با اختلاف زیاد بهترین فیلم تاریخ سینمای ایرانه و حتی تو یه سری موارد خصوصاً فیلم‌برداری و موسیقی در حد سینمای جهانه.
در کل، به نظرم دیدن محمد رسول‌الله چه برای کسایی که به فیلمای مذهبی علاقه‌ دارن، چه علاقه‌‌ای ندارن واجبه.

8.5/10
 
آخرین ویرایش:

$ Connor $

کاربر سایت
Jul 18, 2012
1,207
نام
SHAHiN
بعد از مدتها دوباره برگشتم به سمت فیلم دیدن و این داستانا :d

با دو تا فیلم شروع کردم که کلی سرحال آورد منو




Southpaw 9/10

عالی بود. اینقدر این جیک اینقدر هنرمنده که کلیشه ای ترین داستانا رو هم بازی کنه باز فیلم حرفی واسه گفتن داره. موسیقی خوب، جلوه های ویژه ی جذاب و صد البته بازی جیک این فیلم رو بدجور دیدنی کرده.
-----------------------



San Andreas 8/10


نقطه ضعف این فیلم خیلی سریع اتفاق افتادن همه چیزه و تند بودن ریتمشه ولی خوب دیگه این جور اتفاقای طبیعی در آنی رخ میده. شاید راک برای این نقش نباید انتخاب میشد ولی به هر حال تنها چیزی که توی صورت شما بوجود میاد سرتا سر فیلم این شکله : :-o
یجورایی هم هی منو یاد فیلم 2012 مینداخت که اگه از لحاظ زمانی مثل اون طولانی میشد خیلی بنظرم بهتر بود.

نکته : هر دو فیلم بالا آهنگ هاي فوق العاده ای داشتن که به نظر من خیلی جذابیت میبخشه به فیلم. اولی که آهنگ فنومنال از Eminem و دومی هم رویای کالیفورنیا از Sia. مو به تن سیخ میکنن لامصبا :x
 
آخرین ویرایش:

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
220px-Il_racconto_dei_racconti_poster.jpg


Tale Of Tales

اون لحظه ای که فیلم تموم میشه یه حس دلنشین و ناراحتی و متضاد اما خوبی دارید و همین اینکه به خودتون میگید این فیلم مطمئنا 10 درصد بودجه فیلم های هالیوودی و دیزنی رو نداره ولی نحوه روایتش از افسانه ها و داستان های شاهزاده‌ای کیفیتش چندین برابر اونها هست.
فیلم روایتگره سه داستان و یا سه افسانه مختلف در یک دنیای واحد هست که به بهترین شکل ممکن در بستر این دنیا روایت میشن. فیلمی ترکیبی از فانتزی، درام، کمدی و حتی ترسنالک هست. نکته جالبی که برای من به شخصه وجود داشت تازگی داستان هایی بود که تعریف میشد و خدا رو شکر میکردم که 120 امین مدل از داستان سیندرلا رو نمیخواستم ببینم.
هر داستان و هر بخش نکات آموزنده خوبی داره و سوییچ شدن بین هر داستان در اواسط هر داستان باعث میشه از هیچکدومشون خسته نشید و همینطور در عطش به نتیجه رسیدن هرکدومشون باشید. برخلاف این فیلم های کلیشه ای هالیوودی سعی نمیکنه نکات آموزنده مسخره و بی معنی رو به خورد بیننده بده و به روش بسیار جالب تر و کارآمد تر چیز های جالبی رو برای بیننده بازگو میکنه که در بعضی جاها تکون دهنده میشه.
از فضا سازی بی نظیر و طراحی لباس های فوق العاده فیلم بگذریم، موسیقی ها هم خیلی مناسب فیلم و جو اش هستند و بازیگر های انتخاب شده برای هر نقش واقعا درست و بجا انتخاب شدند.
اما چیزی که بیشتر از همه بعد مدتها به دلم نشست طراحی هیولا ها و موجودات فانتزی داستان ها بودند که انیمیتد نبودند و همشون بصورت دست ساز و مدل وجود داشتن و الحق که از صدتا پرده سبز و کامپیوتری ارزششون هزار برابر بیشتره.

در کل واقعا تجربه عالی بود و از اون فیلم های معمول در جشنواره کن نبود و یه چیز جالب و جدید بود.

9/10

 

SleepyTurtel

کاربر سایت
Apr 20, 2012
6,356
نام
بابک
f86f6d0afcafe8410c9a770d2d43bfe7.jpg

8\10
فیلم خوبی بود،از این فیلما که ی نفر به آدم معرفی میکنه خوشم میاد ولی حیف که طرف آخرش بچه...دراومد،اخخ بگو ریاضی دان هستی پولم که بهت میدن آخه چرا

فرستاده شده از LG-H818ِ من با Tapatalk
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
ij725ymkzjrcg6cop6rq_thumb.jpg


Southpaw
کلیشه ای خسته کننده روایت از رنگ رو رفته بازی های اغراق امیز در کل واقعا فیلم متوسطی بود که سعی داشت خودشو رو خوب نشون بده.

5.5 از ده

images


spy

چقدر از این ملیسا مک کارتی بدم میاد.به بدترین شکل ممکن منزجر کننده هست از اون طرف jason چقدر خوب بود مدت ها بود بازی به این جالبی ازش ندیده بودم به نظرم باید به خودش فرصت تجربه های تازه تر هم بده نه اینکه همیشه نقش یک ادم قاتل ساک حرفه ای رو بازی کنه !
در کل در کنار تمام کلیشه ها و تکراری بودن ها و قابل حدس زدن ها جالب بود

5.5 از ده
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
San Andreas

San_Andreas_poster.jpg


چه قدر حال کردم با این فیلم !
فکر نمیکردم اینقدر سرگرم کننده باشه و اصالا گذر زمان رو متوجه نشدم . بدون توضیحات اضافی و مسخره ، مستقیم میره سر اصل ماجرا و نابودی سان فرانسیسکو .
کارگزدانی های صحنه های اکشن و هدایتش خیلی خوبه . جلوه های ویژه عالی و بازی The Rock هم خیلی خوب بود و بقیه هم خوب بازی کردن
اون داستان وسطش زیاد خوشم نیومد ولی خداروشکر زیاد نبود که ریتم فیلم رو بکشه
کلا حال کردم اساسی و یه فیلم بلاک باستری تمام عیار که نا امیدتون نمیکنه

8/10
 

fifa13

کاربر سایت
Jan 5, 2012
918
Crazy, Stupid, Love
(2011)


برادرم این فیلم رو چند سال پیش دیده بود و به من پیشنهاد کرد
خیلی‌ هم تعریف کردو‌ گفت از خنده روده‌بر خواهی‌ شد
من هم تا ۴۰ دقیقهٔ اوولش دیدم اصلا خنده‌دار که نبود هیچی‌ خیلی‌ هم بیخود و خسته کننده بود (واسه من). برای همین نتونستم تا آخرش ببینم.
اگه شما هم خواستید ببینید; شاید شما خوشتون بیاد.
امتیاز من: ---
امتیاز برادرم: 8
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
xjy2ps0u0pjk5tb2lphj.jpg


Steve Jobs: The Man In The Machine

بعد از تموم شدن مستند یه حس دوگانه نسبت به استیو جابز پیدا کردم، اولیش احترام بود که خب برای اینکه همچین محصول و کمپانی بسازی باید همچین آدمی باشه و حس دیگه اینکه یکی از خودخواه ترین و دو رو و دو رنگ ترین آدم‌های بزرگ این صنعت بوده.

مستند از جای جالبی شروع، از مصاحبه‌ای که استیو جابز میخواد با تلویزیون بکنه و حرفهای جالبی که میزنه. موضوعاتی که مستند دست روشون میزاره چیز های جالبی هستند اما دوست داشتم بیشتر Aggressive باشه و شجاع تر از این حرفها باشه چون الکس گیبنی تو مستند دیگش یعنی Going Clear خیلی خیلی به مسائل حمله میبرد و میپرداخت بهشون. نکته دیگه ای که دوست داشتم بیشتر ببینم مصاحبه با Steve Wozniak و نظرش در رابطه با رابطه اش باجابز بود که خب متاسفانه بدلایلی که حداقل من نمیدونم نتونستیم بیشتر ازش ببینیم.
جالب ترین جای مستند نشون دادن اون تبلیغ بود با موضوعیت گالایس و ضد IBM بود که در آخر نتیجه گیری که در رابطه با این موضوع کرد.
البته از پایان زیاد خوشم نمیومد چون در ارتباط با استیو جابز نبود، اینکه ملت 24 ساعت سرشون تو گوشی هست تقصیر استیو جابز نیست و یه نتیجه اخلاقی بی ربط گرفت از این موضوع. زوایای بی نظیری از زندگی جابز تو این مستند نمایان میشه که شاید اصلا نمیدونستید و بنظرم این بهترین نکته مستند هست. از دخترش Lisa تا انکار اینکه دخترش نیست ! با وجود اینکه تست DNA چیز دیگه ای میگفت و همچنین دروغ گفتن در رابطه با بیماریش برای سقوط نکردن سهام اپل و همچین اخلاق و رفتار کلی که داشته با اطرافیانش.
با اینحال سر رشته این رو ندارم که چجوری یه مستند رو توضیح بدم اما دید خوب و نسبتا منصفانه ای نسبت به استیو جابز داشت و تدوین مستند و گذاشتن تک تک مصاحبه ها هم خیلی خیلی خوب بود اما Going Clear رو خیلی بیشتر دوست داشتم و بنظرم مستند خیلی بهتری بود.

7/10
 
آخرین ویرایش:

Powerful King

کاربر سایت
Aug 29, 2015
373
نام
محمد مهدی
movie-thumb_2974878_web.jpg


The Bears and I

دیروز از شبکه ی نمایش دیدمش به نظرم فیلم خیلی خوب و جالبی بود

به خصوص موضوعش هم متفاوت با فیلم های دیگه بود و تنوع داشت

از 10 نمره بهش 8.5 میدم
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
Avengers 2

برخلاف شماره قبلی این یه جوری بود!. انگار میخواستن به زور یه چیزای رو بهم ربط بدن. احتمالا من فقط این حس رو دارم :D

امتیاز 6
 

The White Wolf

کاربر سایت
Aug 10, 2013
375
نام
ممد
Avengers 2

برخلاف شماره قبلی این یه جوری بود!. انگار میخواستن به زور یه چیزای رو بهم ربط بدن. احتمالا من فقط این حس رو دارم :D

امتیاز 6
منم همین حسو دارم:dبرای اولین بار با فیلمای مارول حال نکردم سر این. علاوه بر این بشدت شلوغ و به هم ریخته هست و اولتران جذابیت لازم رو هم نداره.
امتیاز: 7 از 10:d
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,452
نام
سپهر

220px-Southpaw_poster.jpg



Southpaw-2015


اگر این فیلم چپ دست را با دیگر عناوین ورزشی در زمینه بوکس ( مثل راکی، گاو خشمگین) مقایسه کنیم، این فیلم در مقابل آن ها پوچ و کلیشه ای است، اما جلو های ویژه، فیلمبرداری خوب و صد البته بازی جیک جیلنهال، این کلیشه بودن داستان را در حدی پوشونده و تونسته یک فیلم سرگرمی در این تابستان به مخاطبان عرضه کند!


7.5/10


San Andreas -2015

220px-San_Andreas_poster.jpg


فیلمی سرگرم کننده با جلوه های ویژه خارق العاده و هیجان انگیز!

7/10





 

FPS Eager

کاربر سایت
Jan 27, 2013
1,329
نام
امیرعلی
avengers age of ultron
اصلا خوب نبود. الکی شلوغ پلوغه و اتفاقای بی ربطی توش میوفته. صحنه های مبارزش هم به‌جز تیکه hulk vs ironman بدون هیجان و معمولی ــَن ولی جلوه های ویژه خوبی داره.
5/10
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر