Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
من فکر می کردم کلا 22 دقیقه هست، اگه هر کدوم 22 دقیقه باشه که حتی منتقدها هم نگاه نمیکنن و کلا به عنوان نکته منفی ازش یاد میکنن، من خودم عمرا بشینم وسط بازی 22 دقیقه Live Action نگاه کنم :D پس کیفیت این بخش کار واقعا باید بالا باشه تا ارزش کلی بازی نیاد پایین، با این شرایط دقیقا با سریال های آمریکایی مقایسه ـش میکنن :D
کیفیت Live Action ها که باید بالا باشه تحت هر شرایطی ولی به نظر میرسه هر اپیزود پایان هر Season / Act پخش میشه که به نظرم بهترین حالت برای پخش Live Action هاست چون اینجوری مجبور نیستی با فاصله خیلی کم مدام بین بازی و Live Action سوئیچ بشی چون اینجوری ریتم انجام بازی رو بهم میزنه.
مثلا فرض بگیریم کل بازی 10 ساعت باشه هر 2 ساعت یه Live Action پخش میشه.
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
اگه واقعا مجموع لایو اکشنها حدودا 90 دقیقه باشه، QB فقط در صورتی موفق میشه که هم یه بازی موفق باشه هم یه فیلم موفق :d
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
من فکر می کردم کلا 22 دقیقه هست، اگه هر کدوم 22 دقیقه باشه که حتی منتقدها هم نگاه نمیکنن و کلا به عنوان نکته منفی ازش یاد میکنن، من خودم عمرا بشینم وسط بازی 22 دقیقه Live Action نگاه کنم :D پس کیفیت این بخش کار واقعا باید بالا باشه تا ارزش کلی بازی نیاد پایین، با این شرایط دقیقا با سریال های آمریکایی مقایسه ـش میکنن :D
ریتم پخشش عین Alan wakeاه...:d میگم با این منتقدا باید یه چیزی در حد 3-4 تا اسکار تحویل بده تا یه 8ای ازشون در بیاد!:d
در این که داستان بی نقصه شکی نیست ولی با یه داستان خوب کار جلو نمیره مخصوصا اون قسمت Live Action... کارگردان اگر نتونه خوب در بیاره بقیه قسمت‌ها به فنا میره..
 

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
بنظرم شما زیادی نگاه بدبینانه به این Live Action دارین:d طبق گفته های سم لیک: LA ها قابل رد کردن هست و اینکه فقط در مورد نقش منفی هست و برای کسانی که میخوان بیشتر در مورد داستان بدونن این Live Action ها یک Bonus میتونه باشه. و اگه کسی هم علاقه ای به دیدن LA ها نداشته باشه خیلی راحت نمیبینتشون و به بازیش ادامه میده:d کمتر بازی هست که توش بخواد بطور عمیق به شخصیت منفی داستان پرداخته بشه. فقط کافیه LA و خود بازی بخوبی با هم ادغام بشن و کیفیت خیلی خوب و قابل قبولی ارائه بدن و حتما نیازی نیست کیفیتش در حد بهترین سریال های آمریکایی باشه چون مخاطب ها متفاوت هستند.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,432
نام
محمد
بنظرم شما زیادی نگاه بدبینانه به این Live Action دارین:d طبق گفته های سم لیک: LA ها قابل رد کردن هست و اینکه فقط در مورد نقش منفی هست و برای کسانی که میخوان بیشتر در مورد داستان بدونن این Live Action ها یک Bonus میتونه باشه. و اگه کسی هم علاقه ای به دیدن LA ها نداشته باشه خیلی راحت نمیبینتشون و به بازیش ادامه میده:d کمتر بازی هست که توش بخواد بطور عمیق به شخصیت منفی داستان پرداخته بشه. فقط کافیه LA و خود بازی بخوبی با هم ادغام بشن و کیفیت خیلی خوب و قابل قبولی ارائه بدن و حتما نیازی نیست کیفیتش در حد بهترین سریال های آمریکایی باشه چون مخاطب ها متفاوت هستند.
مشکل اینه اگه Live Action کیفیت خوبی نداشته باشه، قطعا رو نمرات منتقدین تاثیر میزاره. نمرات هم رو فروش و خیلی چیزهای دیگه تاثیر میزاره :D البته با این Cast خوب میشه امیدوار بود که کیفیت Live Action هم بالا باشه. ولی از اون طرف اگه کیفیت Live Action بالا باشه بازی به شکل عجیبی میترکونه :D
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
به نظر من اون منتقدی که ایراد بگیره از این جریان روانی تشریف داره :D بین هر اپیزود خیلی هم عالیه یه Live Action وجود داره به عنوان استراحت هم میشه ازش استفاده کرد :D به اضافه تعریف بیشتر از داستان دیگه بهتر از این چی میتونه باشه .
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
میدونم دیگه اون زمان MGS4 گذشته سلایق گیمر ها عوض شده ولی اون موقع ما با جون و دل میشستیم 1 ساعت فقط دمو نگاه میکردیم :D این 20 که چیزی نیست
 

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
مشکل اینه اگه Live Action کیفیت خوبی نداشته باشه، قطعا رو نمرات منتقدین تاثیر میزاره. نمرات هم رو فروش و خیلی چیزهای دیگه تاثیر میزاره :D البته با این Cast خوب میشه امیدوار بود که کیفیت Live Action هم بالا باشه. ولی از اون طرف اگه کیفیت Live Action بالا باشه بازی به شکل عجیبی میترکونه :D
منم همینو میگم که کیفیت Live Action باید خوب باشه نیازی نیست حتما شاهکار باشه و در حد بهترین ها:d
 

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
به نظرم زیاد به فکر نمرات نباشید چون بازی تا حد زیادی خاص و سلیقه ای هست و این نمرات رو پراکنده میکنه و حتی اگه یه بازی عالی از نظر ما بشه بازم جا واسه گیر دادن زیاد داره (همین نفس وجود LA در بازی میتونه عامل گیر دادن خیلیا باشه)

ولی اگه بخوایم از دید خودمون (گیمر) به قضیه وجود LA نگاه کنیم به نظرم علاوه بر اینکه بد نیست بلکه میتونه یه لذت مضاعف!! برای کسانی که به داستان بازی علاقه دارن باشه. من خودم بازی AW رو دوبار تموم کردم ولی کات سین های بازی رو بیش از 10 بار تماشا کردم و تک تک دست نوشته های آلن رو میخوندم چون حسابی عاشق داستان بازی شده بودم و میخواستم تمام نکات ریز و درشت داستان رو متوجه بشم و برای تمام سوالاتی که تو ذهنم بود جواب پیدا کنم. پس اینجا هم وجود LA برای یکی مثل من فوق العاده جذابه و اینقدری داستان بازی برام اهمیت داره که فارغ از کیفیتش نه تنها skip نمیکنم بلکه احتمالا بارها نگاشون میکنم. تازه اینا واسه زمانیه که فکر میکردم یه LA داستان محور با بازی های سطح پایین باشه، الان که بخش هایی ازش رو دیدم و با توجه به بازیگرای درجه یکی که داخلشن متوجه شدم داستان بازی ایـــــنقدر مهم بوده که چنین سرمایه ای خرجش کردن و هایپ من سر داستان بازی از هر چیزی بیشتره.
 

pouryaps3

کاربر سایت
Aug 29, 2009
576
نام
پوریا
به نظرم زیاد به فکر نمرات نباشید چون بازی تا حد زیادی خاص و سلیقه ای هست و این نمرات رو پراکنده میکنه و حتی اگه یه بازی عالی از نظر ما بشه بازم جا واسه گیر دادن زیاد داره (همین نفس وجود LA در بازی میتونه عامل گیر دادن خیلیا باشه)

بالاخره نمرات پایین هم یه دلیلی داره دیگه، این‌طوری باشه هر بازی که اومد می‌تونید همین حرف رو درباره‌اش بزنیم یا اصلا نقدی نوشته نشه چون بازی سلیقه‌ای هست. ما خیلی بازی سلیقه‌ای داشتیم که فروش خوبی کردن و نمرات خوبی هم گرفتن. ولی فکرش رو بکن، ۲۲ دقیقه Live Action اون هم برای یه بازی زیاد جالب نیست. اصلا هر چقدر هم خوب باشه باز هم واقعا ایده‌ی خوبی نیست. البته هنوز بازی نیومده که تجربه‌اش کنیم ولی با این نمایشی که من دیدم یه ذره نگران شدم.

این موصوع کات‌سین‌ها شدیدا نگران‌کننده هست. ۲۲ دقیقه خیلی زیاد هست، به نظرم به جای این که روی این‌ها کار کنن باید رو روایت داستان هنگام بازی کار می‌کردن. چیزی که کم و بیش تو «Alan Wake» دیدیم و تقریبا خوب در اومده بود. Live Action هر همه می‌تونن بسازن ولی این که روایت رو مستقیم بذاری داخل بازی کار هر کسی نیست. ولی من می‌خوام به رمدی ایمان داشته باشم چون افراد بااستعدادی توش کار می‌کنن. :d چه خوب می‌شه اگه مثل «Alan Wake» بازی رو به کل تغییر بدن و روی روش جدیدی از روایت تو بازی کار کنن.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,432
نام
محمد
We haven’t gotten hands-on moments with Quantum Break as of yet, but what Remedy has shown us has been promising so far. When it comes to gameplay everything has been looking solid, though of course we’re eager to see more as our race to the release date continues. Releasing live-action tie-ins for games hasn’t really been that successful overall in recent history, let alone a tie-in, but Remedy’s talent for storytelling, the talent involved with these characters and the footage we’ve seen along with the gameplay itself lead us to believe that Remedy has been working in an excellent direction so far
http://press-start.com.au/2015/08/10/gc2015-preview-quantum-break/
===
اینجا هم نکات برجسته بازی رو لیست کرده :D

1. It's a TV show you watch between playing the game
2. Choices change the outcome of the time-shifting story
3. Combat could be more interesting than it looks
4. Now and again, Quantum Break becomes a surreal nightmare


Quantum Break is part game, part live-action TV show, part choose your own adventure - Gaming Feature - Digital Spy
 

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
بالاخره نمرات پایین هم یه دلیلی داره دیگه، این‌طوری باشه هر بازی که اومد می‌تونید همین حرف رو درباره‌اش بزنیم یا اصلا نقدی نوشته نشه چون بازی سلیقه‌ای هست. ما خیلی بازی سلیقه‌ای داشتیم که فروش خوبی کردن و نمرات خوبی هم گرفتن. ولی فکرش رو بکن، ۲۲ دقیقه Live Action اون هم برای یه بازی زیاد جالب نیست. اصلا هر چقدر هم خوب باشه باز هم واقعا ایده‌ی خوبی نیست. البته هنوز بازی نیومده که تجربه‌اش کنیم ولی با این نمایشی که من دیدم یه ذره نگران شدم.

این موصوع کات‌سین‌ها شدیدا نگران‌کننده هست. ۲۲ دقیقه خیلی زیاد هست، به نظرم به جای این که روی این‌ها کار کنن باید رو روایت داستان هنگام بازی کار می‌کردن. چیزی که کم و بیش تو «Alan Wake» دیدیم و تقریبا خوب در اومده بود. Live Action هر همه می‌تونن بسازن ولی این که روایت رو مستقیم بذاری داخل بازی کار هر کسی نیست. ولی من می‌خوام به رمدی ایمان داشته باشم چون افراد بااستعدادی توش کار می‌کنن. :d چه خوب می‌شه اگه مثل «Alan Wake» بازی رو به کل تغییر بدن و روی روش جدیدی از روایت تو بازی کار کنن.

خب شما الان حرف من رو با پستت اثبات کردی. منم گفتم برخی خصوصیات بازی فارغ از اینکه چه کیفیتی داشته باشه باعث ایجاد نظرات دوگانه میشه از جمله همین وجود LA و شما هم همین حالا بدون اینکه چیزی ازش بدونید (کیفیت خوب یا بد) دارید اون رو نقطه ضعف بازی قرار میدید (سلیقه).
خیلی سادست که بعضی بازیا از یک استاندارد پیروی نمیکنن و چیزهایی دارن که برخی منتقدا به عنوان مزیت و برخی به عنوان ضعف ازش یاد میکنند و این بازی از این چیزا زیاد داره. همین LA اگر با بالاترین کیفیت ممکن هم ساخته بشه بازم نیمی از منتقدا اونو نقطه ضعف بازی خواهند دونست پس همه چیز کیفیت نیست و سلیقه هم دخیله.
 

pouryaps3

کاربر سایت
Aug 29, 2009
576
نام
پوریا
[MENTION=69241]B.A.B[/MENTION] نه من منظورم یه چیز دیگه بود. بازی که توش ۲۲ دقیقه Live Action باشه رو اگر هر منتقدی ازش به عنوان نکته‌ی مثبت یاد کنه قطعا معنی «بازی» رو نفهمیده. به همین دلیله که می‌گم اگه اکثر منتقدها با این بخش مخالف بودن نمی‌شه زیاد به بحث سلیقه ربطش داد چون رمدی با این حرکتش داره از معنای بازی دور می‌شه. شاید بین اون ۲۲ دقیقه بشه کاری انجام داد ولی این که نتونی کاری انجام بدی کاریه که فقط از دست رمدی بر میاد. چون حتی interactive dramaها هم اینقدر سکانس‌های طولانی نداشتن. خلاصه اصلا معلوم نیست نتیجه‌ی نهایی چطور می‌شه، برای همین نمی‌شه هیچ نتیجه‌گیری کرد. ولی من به رمدی اطمینان دارم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر