Quantum Break

The Fade

Winds Howling
کاربر فعال
Jul 6, 2011
1,518
نام
David









- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.




نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters



بازی :



لایو اکشن:






میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:


 
آخرین ویرایش:

pouryaps3

کاربر سایت
Aug 29, 2009
865
نام
پوریا
یه نکته ای وجود داره :D بازی صرفا با Live Action روایت نمیشه، این بازی مثل بقیه بازی ها Cut Scene داره و روایت داستان رو همین Cut Scene ها انجام میدن یعنی اصلا بدون در نظر گرفتن بخش Live Action هم داستان بازی بدون مشکل روایت میشه.
مشکل Live Action بودنش نیست، زمان زیادش هست که برای به بازی طولانیه. بعد کات‌سین هم زیاد ایده‌آل نیست به نظرم. باز تو «آلن ویک» تا جایی که امکان داشت داستان بازی in-game روایت می‌شد. به نظرم حالا که به نسل جدید اومدیم به جای بالا بردن گرافیک برای تاثیرگذاری بالا، باید کاری کنن که داستان بازی in-game روایت بشه، یه چیزی مثل «Half-Life» ولی ورژن بهترش. کات‌سین‌ها بد نیستن ولی من این انتظار رو از رمدی دارم که حداقل از بقیه تو این مورد جلوتر باشه، یا حداقل transition بین گیم‌پلی و کات‌سین بدون نقص باشه تا این حس رو به بازیکن منتقل نکنه که داره از دنیای بازی جدا می‌شه. به غیر از این امیدوارم گیم‌پلی بازی خسته‌کننده و تکراری نشه و مثل «مکس پین» تا آخر بازی سرگرم‌کننده باشه.
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,909
لایو اکشن ها موفق بشن یا نشن، گیم پلی تکراری باشه یا نباشه مطمئنا امتیازهای عجیب غریب خواهید دید :d
زیاد به این متا توجه نکنین. این نکته مهمه که رمدی بازی بد نمیسازه از نظر من و با سلیقم کاملا جور هست.
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,658
نام
کامیار
لایو اکشن ها موفق بشن یا نشن، گیم پلی تکراری باشه یا نباشه مطمئنا امتیازهای عجیب غریب خواهید دید :d
زیاد به این متا توجه نکنین. این نکته مهمه که رمدی بازی بد نمیسازه از نظر من و با سلیقم کاملا جور هست.
درسته ولی برای خیلی‌های دیگه متا اهمیت زیادی داره و همون هم باعث فروش بازی میشه... نکته‌ی مهم‌تر اینجاست که اگر خدایی نکرده بازی خوب فروش نکنه مایکروسافت ممکنه دیگه با Remedy کار نکنه...
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,909
درسته ولی برای خیلی‌های دیگه متا اهمیت زیادی داره و همون هم باعث فروش بازی میشه... نکته‌ی مهم‌تر اینجاست که اگر خدایی نکرده بازی خوب فروش نکنه مایکروسافت ممکنه دیگه با Remedy کار نکنه...
این مسئله رو خودمم قبلا گفتم تو تاپیک گیمزکام :d هر لحظه امکان داره رمدی دیگه اننحصاری ساختن رو بیخیال شه. ولی یه نکته وجود داره از نظر من اینه که مایکرو به چنین استودیویی واسه ساخت بازی های منحصر به فرد نیاز داره!
بیاد هر بار هیلو فورتزا گیرز بده خودش رو فقط خراب کرده :d حالا باید دید چی میشه
 

pouryaps3

کاربر سایت
Aug 29, 2009
865
نام
پوریا
لایو اکشن ها موفق بشن یا نشن، گیم پلی تکراری باشه یا نباشه مطمئنا امتیازهای عجیب غریب خواهید دید :d
زیاد به این متا توجه نکنین. این نکته مهمه که رمدی بازی بد نمیسازه از نظر من و با سلیقم کاملا جور هست.
این‌طوری بخوای حساب کنی که هر نقدی می‌شه نظر شخصی و کلا هیچ کس حق نقد کردن نداره، چون همه چی سلیقه‌ای هست. :d بالاخره یه منطق و چارچوبی پشتش هست. چارچوبی که با معنی کردن «بازی» به وجود میاد و اگه هر بازی سعی کنه خارج از این چارچوب عمل کنه باید با دقت بیشتری نقد بشه. مثل این می‌مونه که یکی یه آهنگ بسازه، ولی صداش رو تا آخر بیاره پایین، طوری که به سختی بشه شنیدش. بعد بگیم این خیلی سلیقه‌ای هست، هر کسی نمی‌تونه بهش گوش کنه. :d البته این کاری که رمدی داره انجام می‌ده مثل این نیست، ولی منظورم رو گرفتی فکر کنم. :d کلا قضیه‌ی walking on thin ice هست یه جورایی.
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,485
مشکل Live Action بودنش نیست، زمان زیادش هست که برای به بازی طولانیه. بعد کات‌سین هم زیاد ایده‌آل نیست به نظرم. باز تو «آلن ویک» تا جایی که امکان داشت داستان بازی in-game روایت می‌شد. به نظرم حالا که به نسل جدید اومدیم به جای بالا بردن گرافیک برای تاثیرگذاری بالا، باید کاری کنن که داستان بازی in-game روایت بشه، یه چیزی مثل «Half-Life» ولی ورژن بهترش. کات‌سین‌ها بد نیستن ولی من این انتظار رو از رمدی دارم که حداقل از بقیه تو این مورد جلوتر باشه، یا حداقل transition بین گیم‌پلی و کات‌سین بدون نقص باشه تا این حس رو به بازیکن منتقل نکنه که داره از دنیای بازی جدا می‌شه. به غیر از این امیدوارم گیم‌پلی بازی خسته‌کننده و تکراری نشه و مثل «مکس پین» تا آخر بازی سرگرم‌کننده باشه.

الان کی گفته لایو اکشن ها بجای کات سین ها جایگذاری شدن؟؟

بازی دوتا پارت داره
1- خود بازی
2-لایو اکشن

قسمت اول شما از دیدگاه جک بازی رو جلو میبری کات سین داره پلتفرمینگ شوتینگ و ... و داستان روایت میشه بطور کامل
قسمت دوم از دید پائول روایت میشه شخصیت منفی داستان و تجربه ی کامل تری از داستان میده

خود سم لیک ام گفته نیازی نیست حتما لایو اکشن بازی رو ببینید با پیش بردن بازی میتونین داستان رو کامل درک بکنین
اگه دوست داشتی برای تجربه ی کامل تر
این گیف هم نحوه ی ترنزیشن بازی و لایو اکشن رو نشون میده...
منکه اصلا احساس نکردم از دنیای بازی جدا شدم...
 

The Fade

Winds Howling
کاربر فعال
Jul 6, 2011
1,518
نام
David
آقا سوال ها و پیچیدگی ها در مورد لایو اکشن بالا گرفت و من توضیح میدم تا ابهامات رفع بشه چون واقعا داره نقطه ضعف فرض میشه این لایو اکشن.
1.لایو اکشن بازی Quantum Break حول داستان از دید شخصیت منفی یا Bad Guy بازی یعنی Paul Serene روایت میشه.
2.این لایو اکشن جداگانه عرضه نمیشه و در نسخه نهایی بازی قرار داره.(بدون هیچ پرداخت اضافه ای)
3.این مینی سریال دارای 4 قسمت می باشد که زمان هر قسمت 22 دقیقه می باشد.
4.این قسمت های 22 دقیقه ای در پایان هر اپیزود نشان داده می شود.
5.این مینی سریال و هر اپیزود آن هیچ لطمه ای به درک داستان نمی زنه و میشه اون ها رو Skip کرد.
6.شما در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در نحوه ی نشون دادن اون لایو اکشن تاثیر داره.(حالا کاملا معلوم نیست.شاید یه پلان کمتر/بیشتر داشته باشه و یا به کلی یه اپیزود متفاوت نشون بدن)
7.اشاره کنم این مینی سریال از دید Paul هستش و جایگزین کات سین نیست.
8.گفته شد پایان هر مرحله یه تصمیم می گیرید و در بازی هم تاثیر داره.
9.با گفته های بالا (این حدسه) مثل اینکه بازی شامل 5 چپتره.
---------------------------------------------------------------------------------
حالا خودتون حساب کنید.Remedy داره مینی سریال مجانی با بازی میده و اگه دوسش نداشتی هم Skip کن.:dدیگه اَخ و اَه گفتن چیه این وسط؟:d
این پست پس از ویرایش به پست اول اضافه میشه ...
------------------------------------------------------------------------
At the end of each game episode the player will be presented with a choice, that affects the events in both the game and the show
[MENTION=39509]master.mhn[/MENTION]
آره محمد ... حرف تو درست بود.
 
آخرین ویرایش:

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,777
8.گفته شد پایان هر مرحله یه تصمیم می گیرید ولی بازی پایان واحد داره و اون تصمیم فقط و فقط به لایو اکشن ربط داره.
ممنون بابت توضیحات کامل. فکر کنم تصمیمات در گیمپلی هم تاثیر دارن مثلا تریلر گیمزکام پارسال میتونست یجور دیگه باشه اگر ... :D

The given example of a junction moment is where evil corporate bad guy Paul Serene has to either: 1) kill a student activist who's witness to some shady things or 2) threaten to murder her family to bend her into submission. Both bad, one less bad, I suppose. Her death, should you choose, is reflected in the protest scene from last year's trailer. On the other hand, should she live, she becomes Jacks ally, helping to dig up dirt on Monarch.

اون گیفی که دوستان گذاشتن درباره تبدیل گیمپلی به لایو اکشن, فکر کنم این شکلی نیست.توی تریلر این قسمت رو بهم چسبوندن. چون توی پیش نمایش ها نوشته بود توی لایو اکشن میبینن تفنگاشون بدون دلیل غیب میشه بعدش متوجه میشیم که کار جک بوده :D
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
7,207
نام
ali
حساسیت های الکی زیاده شده بعضیا ها جوری بر خورد میکنن انگار لایو اکشن تا به حال به عمرشون ندیدن ! برای هیلو 5 هم یک مینی سریال دادن که شخصیت لاک رو معرفی میکرد و کارکتر بیشتر اشنا میشدیم حالا رمدی امده همین کار رو تو یک لول بالاتر برای کوانتوم بریک انجام داده
 

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
حساسیت های الکی زیاده شده بعضیا ها جوری بر خورد میکنن انگار لایو اکشن تا به حال به عمرشون ندیدن ! برای هیلو 5 هم یک مینی سریال دادن که شخصیت لاک رو معرفی میکرد و کارکتر بیشتر اشنا میشدیم حالا رمدی امده همین کار رو تو یک لول بالاتر برای کوانتوم بریک انجام داده
موضوع اینکه لایو اکشن qb داخل بازی گنجونده شده نه مثل halo بصورت جدا پخش بشه که حتی اگر هرچند ضعیف هم که بود رو متا تاثیر نداشته باشه
اما وقتی جزوی از داستان و هسته بازی باشه بطبع رو ارزش و امتیاز بازی هرچند کم تاثیر میذاره
 

Terova

کاربر سایت
Dec 1, 2007
13,259
نام
محمد امین
والا دارین گیر الکی میدین! دیگه چهار تا لایو اکشن که اونم میشه اسکایپش کرد چه لطمه ای به بازی میزنه..؟ به نظر منم تو متا تاثیر مثبت نداشته باشه تاثیر منفی نداره
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
5,397
نام
کثافت
به نظرم بچه ها بحث زیادی رو لایو اکشن کردن و توضیحات کامل و بدون نقص بود
اونجوری هم نباید حساسیت گذاشت شاید سم لیک میخواد یک حالت تعاملی بین بازی و واقعیت پیدا شه با انجام بازی و دیدن نتیجه تصمیمات تو لایو اکشن
ولی الان حساسیت باید بزاریم بیشتر رو اون قابلیت ها و این که بازی ساده و اسون نشه و حالت Ryse پیدا نکنه فعلا تو نمایش هایی که دیدیم خیلی اسون بوده بازی میدونیم الان ممکنه یکسری بگن واسه نمایش رو درجه اسونه ولی قبل از اومدن Ryse هم همین حرف ها رو سازنده میزد
 

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
659
نام
شهاب
من نمیدونم حالا بچها چه گیری دادن که به این عده بفمونن که لایو اکشن چیز بدی نیست ول کنین بابا هرکی دوست داره گاگول باش میتونه نخره بازی رو:-&
 

The Fade

Winds Howling
کاربر فعال
Jul 6, 2011
1,518
نام
David
داشتم مصاحبه ی IGN با سم لیک و اشمور رو در حاشیه Gamescom امسال گوش می کردم ...
یه چیز خیلی باحال ... شخصیت Jack Joyce تو بازی 35 سالشه.:dخود اشمور به 25 ساله ها هم نمی خوره چه برسه به 35!!:d
اشمور هم گفت بازی به اندازه ی یک سریال تلویزیونی داستان پیچیده ای داره!همش از Deep Story و Heavy Element استفاده می کرد.:d
اینم لینک تماشای آنلاین از تیوب های شما (:d) : لینک
اگه دسترسی دارید حتما گوش کنید.
 

Fifa 10

کاربر سایت
Oct 6, 2009
3,712
نام
پوریا
به نظر بازی امیدوار کننده ای میاد. بی صبرانه منتظرم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟