Phil Spencer : آمازون و گوگل رقیب های اصلی ما در اینده خواهند بود

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,180
نام
∂αнмα
philspencer2.0.0.jpg


Phil Spencer در جدیدترین مصاحبه خود در مورد آینده گیمینگ و فرمت استریم گفت :

"زمانی که در مورد نینتندو و سونی صحبت میکنیم برای اون ها احترام زیادی قائل هستیم با این حال وقتی صحبت از رقابت در آینده میشه رقیب های اصلی ما گوگل و آمازون خواهند بود این به این معنی بی احترامی کردن به اون ها نیست ولی مسئله ای که هست فرمت سنتی صنعت گیمینگ در آینده جایی نخواهد داشت . فک میکنم اون ها میتونن سیستم های پردازش ابریشون رو بسازن ولی در حال حاضر ما میلیارد ها دلار در این زمینه سرمایه گذاری کردیم"

"ما تا زمانی که امازون و گوگل تمرکزشون رو برای تصاحب بازار 7 میلیارد نفری گذاشته اند نمیخوایم در جنگ کنسول های سنتی با نینتندو و سونی رقابت کنیم هدف اصلی ما همین خواهد بود"

Microsoft’s Xbox boss says Amazon and Google are "the main competitors going forward"
 
آخرین ویرایش:

UFOPower

کاربر سایت
Dec 23, 2008
5,520
نام
میلاد
همون موقع بحث ها رو تو ریست ارا دنبال میکردی متوجه موضوع میشدی دیگه :D حالا اون موقع طبق خبر سایت ها بهش استناد میشد، الان که مشخصه اشتباه هست چرا بهش استناد میشه؟ با یه محاسبه ساده میشه فهمید اگه کل یوزرهای این سرویس تا اون موقع هر سه ماه اشتراک ۲۰ دلاری رو تهیه میکردن، بازم درآمد سرویس حتی نزدیک به نصف ۲۷۳ میلیون دلار نمیشه و خیلی تفاوت بینش هست.
کلا داری اشتباه میزنیا:D
اولا که اون ۲۷۳ میلیون دلار ، درآمد کل حوزه سرویس های اشتراکی تو اون ۳ماهس.که بله با توجه به آماری که خودت حساب کردی گفتی تقریبا نصفش میشه مال سونی که خب درسته اینم میگه ۵۲ درصدش مال سونیه یعنی ۱۴۳ میلیون دلارش.
دوما اون موقع اشتراک ۳ ماه این سرویس ۴۴.۹۹ دلار بود و یکسالش ۹۹.۹۹ دلار.حتی مشترکین جدید هم باید ۲۹.۹۹ و یا ۷۹.۹۹ دلار میدادن نه ۲۰ دلاری که میگی
سوما چطوری با اطمینان میای همه رو مشترک ۳ ماهه در نظر میگیری؟
چهارما دقیقا وقتی با یه محاسبه ساده میشه درآمدش رو حدس زد ، پس چرا فکر می‌کنی یکی از بزرگترین سایت های تحلیل این آمارها چارتا کارمند نداره که اینا رو درست حساب کنه؟ چون تو ریست ارا دربارش بحث میشد پس اشتباس؟ :D
پس آمار درسته رفیق ، حساب کتاب شما غلطه :D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,575
نام
محمد
کلا داری اشتباه میزنیا:D
اولا که اون ۲۷۳ میلیون دلار ، درآمد کل حوزه سرویس های اشتراکی تو اون ۳ماهس.که بله با توجه به آماری که خودت حساب کردی گفتی تقریبا نصفش میشه مال سونی که خب درسته اینم میگه ۵۲ درصدش مال سونیه یعنی ۱۴۳ میلیون دلارش.
دوما اون موقع اشتراک ۳ ماه این سرویس ۴۴.۹۹ دلار بود و یکسالش ۹۹.۹۹ دلار.حتی مشترکین جدید هم باید ۲۹.۹۹ و یا ۷۹.۹۹ دلار میدادن نه ۲۰ دلاری که میگی
سوما چطوری با اطمینان میای همه رو مشترک ۳ ماهه در نظر میگیری؟
چهارما دقیقا وقتی با یه محاسبه ساده میشه درآمدش رو حدس زد ، پس چرا فکر می‌کنی یکی از بزرگترین سایت های تحلیل این آمارها چارتا کارمند نداره که اینا رو درست حساب کنه؟ چون تو ریست ارا دربارش بحث میشد پس اشتباس؟ :D
پس آمار درسته رفیق ، حساب کتاب شما غلطه :D
آقا درست بخون :D ۳ ماه ضرب در ۲۰ دلار میشه ۶۰ دلار، حالا ۶۰ ضرب در ۷۰۰۰۰۰ میشه ۴۲۰۰۰۰۰۰ دلار، درآمدی که گفته شده چقدره؟ ۱۴۳۰۰۰۰۰۰ دلار، بیشتر از ۳ برابر اختلاف. بعدش من متوسط حساب کردم، همون جور که یه سری میان یک ساله میخرن، یه سری هم یک ماهه میخرن. اونا هم بلدن حساب کنن ولی موقع دادن این آمار کیلویی (!) نمیدونستن تعداد کاربرهای سرویس فقط 700K هست :D
 

gamer123456

کاربر سایت
Feb 27, 2019
355
به نظر منم سونی توان رقابت در آینده رو با برند xbox حداقل تو سرویس استریم نداره
همین الان با اینکه xbox از مشخصات سخت افزاری و ظاهر کنسول تا حدودی رونمایی کرده و حتی یکی از بازی های نسل بعدیشو نشون داده ، سونی سکوت کرده اونم در شرایطی که کمتر از ۱۰ ماه دیگه طبق گفته خودش کنسول نسل بعدی قراره عرضه بشه

ایده کلی استریم بازی چیز جدیدی نیست ولی اجرا درست اون مهمه که سونی و گوگل هر ۲ ضعیف عمل کردن تو این زمینه
البته گوگل تا حد زیادی زیر ساخت مناسب این کار داره ولی سابقه گیم نداره که همین ممکنه باعث شکستش بشه
سرویس استریم در سطح جهانی نیازمند زیرساخت های اساسی که سونی متاسفانه چنین چیزی نداره و در نهایت باید از سرورهای شرکت های دیگه که اونم برای موضوع استریم بهینه نشدن استفاده کنه


کلا شکست xbox تو این نسل خیلی معیار قرار ندین برای آینده و حتی نسل بعد
نسل ۷ شاید یادتون نیاد ولی سونی ps3 به جای بلوری پلیر میفروخت چون از بلوری پلیر ارزون تر بود:))

آخرش هم بزور تونست فروشش به x360 برسونه
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
آقا درست بخون :D ۳ ماه ضرب در ۲۰ دلار میشه ۶۰ دلار، حالا ۶۰ ضرب در ۷۰۰۰۰۰ میشه ۴۲۰۰۰۰۰۰ دلار، درآمدی که گفته شده چقدره؟ ۱۴۳۰۰۰۰۰۰ دلار، بیشتر از ۳ برابر اختلاف. بعدش من متوسط حساب کردم، همون جور که یه سری میان یک ساله میخرن، یه سری هم یک ماهه میخرن. اونا هم بلدن حساب کنن ولی موقع دادن این آمار کیلویی (!) نمیدونستن تعداد کاربرهای سرویس فقط 700K هست :D
البته فکر کنم اون موقع تازه چند ماه بودش که گیم پس اومده بودش و هنوز بازی های زیادی روش نیومده بود:D حالا افرها و این چیزها رو اصلا اون موقع نداشتیم:D
البته چیزی که مشخص شده اینکه تو گزارش سه ماه اول مایکرو درامد مایکرو در بخش xbox و سرفیس افت کرده ولی مشخص نشده که گیم پس درصد هاش چطوری بوده، فقط چیزی که ذکر کردن این بوده که حتی گیم پس هم نتونسته جلوی کاهش رو بگیره و میشه ازش این طوری استنباط کرد که گیم پس افزایش داشته اما فروش کنسول و بقیه چیزها کاهش که همچین چیزی گفتن:D
بخاطر مورد بالا احتمالش زیاد که تا اخر سال بیشتر خبرهای مبنی بر xCloud رو بشنویم تا گیم پس. مایکرو می خواد رو این بخش سرمایه گذاری بیشتری بکنه.
پ.ن: درامد بخش Azure تو این سه ماه باز هم کاهش داشته (مثل دو گزارش قبلیش) و از اون طرف امازون داره رشد میکنه!:D
 
  • Like
Reactions: Frobary

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,034
نام
مازیار
لیووینگ دد بمب اتم هست اخوی :D قاطی این دلقک بازی‌های شماها و بازی کردنتون با تخم مرغ‌های تو یخچال و یدونه موز مایکروسافت نمیشه :D

شرکتی که ارزش بازارش در کل 7 درصد ارزش بازار مایکروسافت هم نیست :D و تازه همین پارسال رفته التماس مایکرو که بذارن از سرویس Azure و تکنولوژی‌های مایکروسافت برای سرورهای شبکه آنلاین و استریمش استفاده کنن :D و انقدر ناتوان هست که منتظره مایکرو مشخصات و قیمت کنسولش رو اعلام کنه تا تازه بتونن کنسولشون رو مثل آدم معرفی کنن :D اصلا در حدی نیست که مایکرو بخواد جدی بگیرتش و تو صف رقبا بهش نگاه کنه :D
باز اين اومد پز پولای عمو بیلی رو بده.... :-j
 

Forgotten

Legend of Death
کاربر سایت
Sep 20, 2012
164
البته فکر کنم اون موقع تازه چند ماه بودش که گیم پس اومده بودش و هنوز بازی های زیادی روش نیومده بود:D حالا افرها و این چیزها رو اصلا اون موقع نداشتیم:D
البته چیزی که مشخص شده اینکه تو گزارش سه ماه اول مایکرو درامد مایکرو در بخش xbox و سرفیس افت کرده ولی مشخص نشده که گیم پس درصد هاش چطوری بوده، فقط چیزی که ذکر کردن این بوده که حتی گیم پس هم نتونسته جلوی کاهش رو بگیره و میشه ازش این طوری استنباط کرد که گیم پس افزایش داشته اما فروش کنسول و بقیه چیزها کاهش که همچین چیزی گفتن:D
بخاطر مورد بالا احتمالش زیاد که تا اخر سال بیشتر خبرهای مبنی بر xCloud رو بشنویم تا گیم پس. مایکرو می خواد رو این بخش سرمایه گذاری بیشتری بکنه.
پ.ن: درامد بخش Azure تو این سه ماه باز هم کاهش داشته (مثل دو گزارش قبلیش) و از اون طرف امازون داره رشد میکنه!:D
نمی دونم من بد متوجه شدم و یا اینکه جمله ی شما sarcasm دآشت، ولی بخش azure رشد خیلی بالایی در کنار رشد قابل قبول بخش سورفیس داشته و اینکه طبق گفته ی نادلا Game Pass subscribers “more than doubled” during the quarter
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
اتفاقا اسپنسر کامل درست گفته. رقابت آینده مایکرو با سونی و نینتندو نیست دیگه :-" با گوگل و آمازون هست. یعنی سه تا غول دنیا شدید دارن با هم رقابت می‌کنند که کدومشون بتونه زودتر ماریو نسل بعدی رو به سرویس استریمش اضافه کنه :-"
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,575
نام
محمد
استاد بنظرتون کی داره اینجا ترول و اسپم میده؟
نقل قول هاش رو می‌زارم شاید بشناسی.
سوال دیگه ای که مطرح میشه
میخواد تو این بازار 7 میلیاردی بازم forza-halo-gears به خورد مشتریا بده؟
فورزا گرز هیلو فورزا گرز هیلو فورزا گرز هیلو فورزا گرز هیلو فورزا گرز هیلو فورزا گرز هیلو فورزا گرز هیلو فورزا گرز هیلو
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,833
استعدادی که اسپنسر تو طنز داره اگه کمدین میشد چارلی چاپلین باید بادمجون واکس میزد :Dبنده خدا معلوم نیست جنسشو از کدوم موتوری گرفته که انقدر هذیون میگه:D خیلی وقته صحبت نمیکرد و جک نمیگفت دلم برای جک هاش تنگ شده بود :))اخرین جکی که ازش یادم میاد در مورد از دست رفتن و اهمیت نداشتن بازیهای داستان محور تو دنیای امروز بود که تو یک حرکت رونالدینیویی رفت اتفاقا استدیو خرید که بازیهای داستان محور بسازه:D(پینوکیوی زمانه).بهش کاملا حق میدم و من هم اگه جاش بودم این کارو میکردم.وقتی نمیتونه با سونی و نینتندو رقابت کنه و حتی با بهترین و موفق ترین کنسول تاریخش(۳۶۰)بازم فروشش زیر نینتندو و سونی بوده(انحصاریها بماند)بایدم رقابت رو کنار بذاره.حداقل برای حفظ آبروش.بعضی ها هم طوری در مورد درایت و تفکر و اتاق فکر مایکروسافت حرف میزنن و بی اشتباه میدوننش که انگار اون فاجعه ویندوز فون و اسمارت فونهاش کار شرکت برادران اصغر پور(به جز ممد)بوده:D
صحبت اسپنسر در مورد از دست رفتن و اهمیت نداشتن بازیهای داستان محور، بر اساس آمار و ارقام کاملن صحیح بود.
1.png

اینکه هرروز بر مخاطبان بازیهای آنلاین و مولتی پلیر اضافه میشه، تقصیر اسپنسر نیست که شما انقدر ازش کینه به دل گرفتی. این واقعیت صحنه گیمینگه که اسپنسر هم به درستی بهش اشاره کرده.
در مورد پیروزی 360 هم در تاپیک دیگری من و دوستان توضیحات رو دادیم که در نسل گذشته مایکروسافت پیروز بلامنازع در برابر سونی بود. شما میتونی به اون تاپیک مراجعه کنی و فکت هارو ببینی .

دوستان باتجربه سونی فن در قیاس های بین مایکروسافت و سونی بسیار محتاط عمل می کنند. ولی از اونجایی که به نظر میرسه شما تازه ذوب در سونی شدید، این اشتباه تاکتیکی رو مرتکب شدید و پای دپارتمان های دیگر این دو کمپانی رو وسط کشیدید.
این بحث ها بارها انجام شده و دیگه خیلی تکراری و حوصله سر بره. یه مقدار از قافله عقبی. ولی به هرحال لازم به ذکر می دونم که هر کمپانی در طول حیاتش مرتکب اشتباهاتی میشه و هیچکدوم هم مستثنا نیستن. مایکروسافت هم به عنوان یکی از 10 کمپانی بزرگ دنیا اشتباهاتی داشته. ولی اگر بخایم با سونی که نمی دونم کمپانی چندم دنیا از لحاظ برندینگ/سرمایه/تکنولوژی و... محسوب میشه، مقایسه کنیم. جواب شبیه کمدی های هارولد لوید، خنده دار میشه! پیشنهادم اینه که قبل از اینکه در مورد چیزهایی که مشخصن هیچ اطلاعاتی در موردش نداری و در ادامه با اعتماد به نفس کاذب شروع به ترول کردن یکی از افراد بزرگ صنعت میکنی، کمی با بزرگان ذوب شده در سونی مشورت کن.
بعدن به خاطر این پیشنهاد ازم تشکر میکنی!
 
آخرین ویرایش:

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,279
من نمیفهمم شما قرار اینجا با ارزش سهام مایکروسافت بشینی گیم بزنی یا با کنسولش بشینی بازی درست درمون تجربه کنی که هی آمار پول و پله میزارید:D مایکروسافت اصلا خداوندگار ثروت و تکنولوژی و اکوسیستم و کلود و هر چیز دیگه ای که میخواید فکرش رو بکنید(تقریبا همه این حرفا رو اول این نسل هم داشتیم) آیا چهارتا بازی درست درمون داره که آدم بخاطرش بخواد بره سمتش؟:D
الان باز میگین خب این همه استودیو خریده و فلان. اول اینکه استودیوهایی که خریده با همه خوبیاشون در حد استودیوهای تراز اول این صنعت مثل راکستار و سانتا مونیکا و مونولیس(نینتندو) نیستن. درسته Initiative اسمهای بزرگی داره ولی فقط اسم بزرگ داشتن کافی نیست و تجربه کنار هم اعضاش و خروجی داشتن هم مهمه. دو اینکه اصلا معلوم نیست کی باید شاهد بازیهای بزرگ این استودیو ها باشیم. الان نینجا گفته اسکیل هل بلید بعدی قرار نیست خیلی فراتر از شماره اولش باشه. من خودم فن بازی اول هستم و مشکلی با این قضیه ندارم ولی خب این حرف به این معنیه که حالا حالاها قرار نیست چیز بزرگی در حد یه AAA اسم و رسم دار ازشون ببینیم. برنامه بقیه استودیوها هم خیلی مشخص نیست بغیر دو سه تاشون. همین برا من پلیر یعنی نسل بعد کمتر تمایل داشته باشم سمت اکس باکس برم. حالا پولای مایکروسافت از سقف داره میزنه بیرون یا شونصد تا سرویس استریم و گیم پس و فلان ریختن رو کنسولشون برا من اهمیتی نداره تا وقتی که بازی درجه یک نداشته باشن.
ایناییم که از سیاست های ضد سینگل پلیری فیل اسپنسر دفاع میکنن همونایین که اول این نسل از سیاست ضد دیسک دست دوم مایکرو حمایت میکردن:D برای اینا سهام مایکروسافت مهم تر از بازی کردنشونه!
 

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
680
صحبت اسپنسر در مورد از دست رفتن و اهمیت نداشتن بازیهای داستان محور، بر اساس آمار و ارقام کاملن صحیح بود.
View attachment 128752

اینکه هرروز بر مخاطبان بازیهای آنلاین و مولتی پلیر اضافه میشه، تقصیر اسپنسر نیست که شما انقدر ازش کینه به دل گرفتی. این واقعیت صحنه گیمینگه که اسپنسر هم به درستی بهش اشاره کرده.
در مورد پیروزی 360 هم در تاپیک دیگری من و دوستان توضیحات رو دادیم که در نسل گذشته مایکروسافت پیروز بلامنازع در برابر سونی بود. شما میتونی به اون تاپیک مراجعه کنی و فکت هارو ببینی .

دوستان باتجربه سونی فن در قیاس های بین مایکروسافت و سونی بسیار محتاط عمل می کنند. ولی از اونجایی که به نظر میرسه شما تازه ذوب در سونی شدید، این اشتباه تاکتیکی رو مرتکب شدید و پای دپارتمان های دیگر این دو کمپانی رو وسط کشیدید.
این بحث ها بارها انجام شده و دیگه خیلی تکراری و حوصله سر بره. یه مقدار از قافله عقبی. ولی به هرحال لازم به ذکر می دونم که هر کمپانی در طول حیاتش مرتکب اشتباهاتی میشه و هیچکدوم هم مستثنا نیستن. مایکروسافت هم به عنوان یکی از 10 کمپانی بزرگ دنیا اشتباهاتی داشته. ولی اگر بخایم با سونی که نمی دونم کمپانی چندم دنیا از لحاظ برندینگ/سرمایه/تکنولوژی و... محسوب میشه، مقایسه کنیم. جواب شبیه کمدی های هارولد لوید، خنده دار میشه! پیشنهادم اینه که قبل از اینکه در مورد چیزهایی که مشخصن هیچ اطلاعاتی در موردش نداری و در ادامه با اعتماد به نفس کاذب شروع به ترول کردن یکی از افراد بزرگ صنعت میکنی، کمی با بزرگان ذوب شده در سونی مشورت کن.
بعدن به خاطر این پیشنهاد ازم تشکر میکنی!
اتفاقا دنبال میکردم پستهات رو پسر جون و به جکهات تو اون پست ها میخندیدم.دوستان توی اون پستها جوابت رو خوب دادن نیازی نبود من جوابت رو بدم.چیزی که فکت و آمار و ارقامه با صحبتها و توجیه های تو تغییری نمیکنه.چیزی که فکته و تغییری نمیکنه فروش بیشتر کنسول سونی در قیاس با 360 بود(حالا هر استدلالی هم بیاری این رقم تغییری نمیکنه)تو بحث انحصاری ها هم من خجالت میکشم مقایسه کنم اگه دوست داری اون بحث رو هم کاملا باز میکنم که سونی قاطعانه بهتر از مایکروسافت بود.پیروز قاطعانه ی مایکروسافت :Dعاشق این رویا پردازیهای فنهای مایکروسافتم:))در مورد بازیهای انلاین و داستانی اسپنسر گفت بازیهای داستانی مردن و تاثیر گذشته رو ندارن.چیزی که مزخرف محضه.از لحاظ کیفی و متا و جوایز در مقایسه با بازیهای آنلاین که من حرفی نمیزنم فقط وقت تلف کردنه از لحاظ فروش هم بازیهای داستاتی هم چنان پرفروش هستند.(آمار فروش بازیهای انحصاری سونی و نینتندو گویای این حرفم هست)وقتی اسپنسر و مایکروسافت گند زدن و بلد نیستند بازی داستانی درست و حسابی درست کنن به این معنی نیست که بازیهای داستانی مردن.بعد جالب تر اینکه بعد دیدن موفقیت های سونی تو ساخت چنین بازیهایی و بعد از اون حرفش رفت استدیو خرید که همون بازیهای مرده رو بسازن؟زیبا نیست؟!کم از این طنز پردازی یکی از افراد بزرگ صنعت(!!!!!)ندیدیم.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,575
نام
محمد
من نمیفهمم شما قرار اینجا با ارزش سهام مایکروسافت بشینی گیم بزنی یا با کنسولش بشینی بازی درست درمون تجربه کنی که هی آمار پول و پله میزارید:D مایکروسافت اصلا خداوندگار ثروت و تکنولوژی و اکوسیستم و کلود و هر چیز دیگه ای که میخواید فکرش رو بکنید(تقریبا همه این حرفا رو اول این نسل هم داشتیم) آیا چهارتا بازی درست درمون داره که آدم بخاطرش بخواد بره سمتش؟:D
الان باز میگین خب این همه استودیو خریده و فلان. اول اینکه استودیوهایی که خریده با همه خوبیاشون در حد استودیوهای تراز اول این صنعت مثل راکستار و سانتا مونیکا و مونولیس(نینتندو) نیستن. درسته Initiative اسمهای بزرگی داره ولی فقط اسم بزرگ داشتن کافی نیست و تجربه کنار هم اعضاش و خروجی داشتن هم مهمه. دو اینکه اصلا معلوم نیست کی باید شاهد بازیهای بزرگ این استودیو ها باشیم. الان نینجا گفته اسکیل هل بلید بعدی قرار نیست خیلی فراتر از شماره اولش باشه. من خودم فن بازی اول هستم و مشکلی با این قضیه ندارم ولی خب این حرف به این معنیه که حالا حالاها قرار نیست چیز بزرگی در حد یه AAA اسم و رسم دار ازشون ببینیم. برنامه بقیه استودیوها هم خیلی مشخص نیست بغیر دو سه تاشون. همین برا من پلیر یعنی نسل بعد کمتر تمایل داشته باشم سمت اکس باکس برم. حالا پولای مایکروسافت از سقف داره میزنه بیرون یا شونصد تا سرویس استریم و گیم پس و فلان ریختن رو کنسولشون برا من اهمیتی نداره تا وقتی که بازی درجه یک نداشته باشن.
ایناییم که از سیاست های ضد سینگل پلیری فیل اسپنسر دفاع میکنن همونایین که اول این نسل از سیاست ضد دیسک دست دوم مایکرو حمایت میکردن:D برای اینا سهام مایکروسافت مهم تر از بازی کردنشونه!
اونوقت Playground استودیو تراز اول نیست؟ یا اینکه ریسینگ قبول نیست؟ :D PG یکی از بهترین استودیوهای این نسل بوده چه از نظر کمی، چه کیفی و چه موقعیت کاری (رجوع شود به مقالات MCV)، اونوقت شما میگی Ninja Theory؟ :D جالبه چند بار همین جا بحثش شد ولی باز همون حرف‌های اول داره زده میشه. اول این نسل مایکروسافت ۵ تا استودیو داشت، گیم پس نداشت، بخش ایکس باکس تا این حد جدی گرفته نشده بود که رییسش بشه یکی از اعضای اصلی مدیریت کلی مایکروسافت و خیلی فاکتورهای دیگه. خیلی جالبه این همه تغییرات رو نمی‌بینید :D الان مگه بازی‌های نسل بعد رو دیدید که چیز درست درمونی بینشون پیدا نمیشه، به هر حال احتمال اینکه ۱۵ تا استودیو بتونن تعداد بیشتری بازی باکیفیت بسازن خیلی بیشتر از ۵ تا استودیو هست. حداقل یه کم صبر کنید تا معرفی کامل نسل جدید :D
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر