PES 2014 دارای فیزیک و انیمیشن هایی واقعی خواهد بود

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
pes-2014-pallone-600x300.jpg


Konami اعلام کرد ، PES 14 از موتور HAVOK در بازی خود استفاده کرده تا بتواند انیمیشن بهتر ، فیزیک بهتر و شبیه سازی طبیعی تری از لباسهای بازیکنان را به نمایش بگذارد و بتواند فوتبالی واقعی تر بسازد . مدیر منطقه ای آسیا کونامی در این مورد به Arnaud Saint-Martin گفت :
" حرکت بازیکنان و فیزیک آنها ، مولفه هایی کلیدی در یک بازی زنده ( واقعی ) خواهند بود . پس این افتخاری است برای موتور HAVOK ، تا کونامی بتواند عناصر قدرتمند این موتور را به نمایش بگذارد . تیم های موجود در PES برای سالها تکامل پیدا کردند تا بتوانند مرزهای این بازی را به جلو ببرند . امسال HAVOK کاری کرده تا تیم با استعداد ما بتواند با این موتور فضایی رئالیسم تر و حتی بیشتر را برای PES 14 به ارمغان بیاورد . ما فکر میکنیم طرفداران فوتبال درک خواهند کرد که موتور HAVOK چه طور مرز بین شبیه سازی و ورزش را محو خواهد کرد و تجربه ای را برای طرفدارانش فراهم میکند تا به نظر برسد میتواند فوتبالی واقعی باشد . "

PES 2014 برای PS3, Xbox 360, PC و PS Vita تا 3 ماه دیگر منتشر خواهد شد .


منبع
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
خب مشکل اینجاست که اون زمان نه برای من نه برای شما نه برای یلی از عشق فوتبالها لایسنس تیمها مهم نبود چون از همون اول با WE شروع کردیم . کمتر کسی پیدا میشد که فیفا بازی کنه .
اما الان وقتی همه به سمت فیفا جذب شدیم خیی سخته بخوایم قبول کنیم حداقل لیگهای معتبر جهان تیمهاشون لایسنس نباشن .
بنظر من مشکل اصلیه پرو تو نسل بعد برای کنسولها ( احتمالا رو PC پچ های گوناگون ساخته میشه ) همین لایسنسهاش باشه . وگرنه چیزی که من دیدم پیشرفت گیم پلیش بینظیر بود .
تو نسخه-ی بعد باز هم اسم بازیکنهارو بالای سرشون مینویسه ؟! نمیشه کاری کرد چیزی ننویسه ؟ :D
درباره نظرتون که قابل احترام هستش و من صحبتی ندارم و درباره اسم بالای سر بازیکن ها شما میتونین اسم بازیکن ها رو از بالای سرشون پاک کنین که تو قسمت تنظیمات هستش و میشه حتی عدد 1 یا 2 رو بالای سرشون آورد مشکل اینجاست که اسم بازیکن ها به همون حالت های کلاسیک تبدیل نمیشه منظورم پایین صفه نمیره و اگه اسم بازیکن ها رو پاک کنین دیگه پایین صفحه هم نمیره .
 

navid_x360

کاربر سایت
Jun 1, 2007
2,700
نام
نوید
سلام.بلاخره گیم پلی بازی دیدم واقعا شاخ بود حالا منتظر دموشم تا ببینم زیر دستایه خودم چطور جواب میده. ایده ها وتاکتیکایی تو ذهنم میشه به طور روون پیاده کرد یا نه.دنیا خیلی کوچکه اولین فیفایه نسل که امد قشنگ یادمه فیفا۰۷ بود البته قبلش ورلد کاپ ۲۰۰۶ بود که اونم اون موقه چشم نواز بود.تاپیکش تو بخش ایکسباکس گیم هست میتونید ببینید اون موقه همه pes باز بودن و فیفاهم تازه موتور بازی عوض کرده بود دوستان فکر میکردن فیفا۰۷ همون بازی که برایه pc , ps2 امده بود هست. در صورتیکه ما اونجا قسم ایه قران که حتمی یه بار امتحان کنید این فرق داره حالا گردش زمونه رو نگا کی فکرش میکرد pes به این فلاکت بیافته این نسل که حالا اخر نسلی بازی میده فک انداز و حالا باید قطم ایه خورد که دوستان این بازی با بقیه شماره ها فرق داره دنیا کوچکه خیلی.من الان فقط از کونامی یه چی میخوام اول از همه نقل و انتقالات درست کامل انجام بده.تیم محبوبم بایرن تو بازی هست اما قدرتش بالانس نیست و بالاخره کونامی قبول کنه بایرن قدرتمند شده ودرست بسازنش اگر بوندسلیگارم اضافه کنن هم عالی. میشه
 

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,275
نام
Amin
سلام به همگی

طی این 6 سال گذشته که توی فرومهای ایرانی فوتبال مجازی میچرخم هیچ کسی رو مثل آقای Romell (امین) و 4039 (حسین) ندیدم که سطح تجربشون و دانششون در سطح فرومهای خارجی باشه.فکر کنم ایشون توی سایت winingeleven هم عضو هستن و همچنین fifasoccerblog و با مدیراشون در تماسن.اینو گفتم که بدونید ایشون فن هیچ بازی نیستن و همیشه دنبال نو آوری و بهترین ها هستن.
امین جان اگه اخبارتون رو در این تاپیک دنبال کنید خیلی بیشتر استفاده میکنیم:
http://forum.bazicenter.com/thread78147/
 

3!NA

کاربر سایت
Aug 30, 2009
739
نام
31NA
والا به نظر میاد دارن یه کارایی میکنن مخصوصا با این مقاله ای که سایت گیم فا گذاشته بود و خوندیم!:D آخه قبلا زیاد این حرفا مبود!:D اینکه موتور عوض کنن و اینا، مثلا یه چیز جالب توجهش این بود که لباس بازیکنا کاملا جدا از خودشون طراحی شده و بهشون چسبیده نیست مثلا و حتی قابلیت پاره شدن داره و این حرفا! به هر حال من خودم یه فیفا بازم اما خوبه اگه اینکه PES هم بشه به عنوان فوتبال دوم بازی کرد و ازش استفاده کرد و لذت برد، هر چند فیفا خسته کننده نمیشه;)
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
من میخوام در مورد هوش مصنوعی بازی صحبت کنم ولی خودتون هم میدونید از 3 گیم پلیی که متشر شده یکیش مسابقه یوزر با یوزر بوده و دوتاش مسابقه یوزر با سی پی یو که اون هم در درجه آسان بوده و نظری نمیشه داد و لی در همین دو مسابقه یوزر با سی پی یو من مورد هایی بسیار جالبی از هوش مصنوعی دیدم که با عکس براتون میزارم و توضیح دربارش میدم ................

نکته :دوستان عکس ها رو خودم از گیم پلی بازی گرفتم و بابت کیفیت پایین عکس ها پوزش میخوام ...........


1 : خوب من عکس هایی که از صحنه های گیم پلی هایی از بازی که اومده رو براتون میزارم و توضیحاتی هم دربارش میدم . اولین عکس مربوط میشه به صحنه تونل ورزشگاه آلیانز آرنا که بازیکنان تیم رو نشون میده . نکته جالب این هستش که تونل ورزشگاه کاملا طراحی واقعی تونل آلیانز آرنا رو داره و و واقعا گرافیک در این قسمت و چهره بازیکن ها و جنب و جوش و روح در این صحنه به وفور دیده میشه . از نور پردازی عالی بر روی دیوار و خلاصه واقعا در این بخش همه چیز عالی هستش .

51706635192948264625.jpg
[/URL][/IMG]

2 : میرسیم به بخش ورود بازیکنان به ورزشگاه که باز هم واقعی طراحی شده ،به عبارتی امسال تمامی ورزشگاه ها در بازی با طراحی واقعی تونل و ورود بازیکنان به زمین الگو برداری شده و ورود بازیکنان در هر ورز شگاهی با هم فرق داره و حتی شکل تونل ها .

66918034482460299190.jpg
[/URL][/IMG]

3 : عکس بعدی نشان دادن ورزشگاه آلیانز آرنا هستش که واقعا جای تقدیر داره ،انگاری حس جنب و جوش و روح فوتبال در این عکس حس میشه . عکس خود گویایی همه چیز هستش

94018109668522107397.jpg
[/URL][/IMG]

4 : در عکس بعدی مربوط به player ID هستش که در شماره قبل این بازی 50 بازیکن طراحی شده بودن ،خوب
player ID چی هستش ؟ player ID مربوط میشه به سیستم شخصی سازی یک بازیکن از قبیل نحوه راه رفتن و انیمشین های اختصاصی مربوط به یک بازیکن و رفتار و اخلاق او در بازی که میشه به طور واضح از دور حتی از نحوه دویدن یک بازیکن اون رو تشخیص داد در این عکس توماس مولر نشون داده شده که حتی نحوه استایل منحصر به فرد این بازیکن رو طراحی شده که یک حالت قوز گرفتگی همیشه در استایلش دیده میشه

05517359042770836768.jpg
[/URL][/IMG]

66584715349837446198.jpg
[/URL][/IMG]

5 : خوب میرسیم به هوش مصنوعی که در بحث های قبلی گفتم نظر دادن به این قسمت هنوز یکم زود هستش . اصولا تا آدم خودش بازی نکنه هیچ وقت به کیفیت هوش مصنوعی نمیتونه پی ببره ،ولی به هر حال میشه در نمایش های گیم پلی چیز هایی رو حس کرد و با چشم دید و بتونه یک تجریه تحلیلی حتی کوچک داشته باشه . همگی دوستان میدونن هوش مصنوعی سری فیفا در این نسل در کل خب بوده و ایراداتی داشته که البته عجیب نیست بازی بدون نقص وجود نداره ولی مهم این هستش که آدم ببینه هوش مصنوعی بازی در مجموع در چه جایگاهی هستش و حالت باگز نداشته باشه .

سری فیفا یکی از ایراداتی که بهش وارد هستش هوش مصنوعی ماشینی این سری هستش البته هر سال هوش مصنوعی رو تا تونستن به هوش انسانی نزدیک کردن ولی در مجموع بعضی اوقات آدم حس میکنه داره با یک ماشین خالص بازی میکنه به طور مثال بازی با تیم های ضعیف رو به یادتون بیارید .

بگذریم صحبت من درباره این عکسی هستش از گیم پلی مربوط به pes 2014 در صحنه ای تیم یوزر داشت سی پی یو رو تحت فشار خودش قرار میداد و پرس شدید میکرد دانته پاس میده به بواتنگ و بواتنگ هم وقتی میبینه در فشار هستش از وسط زمین توپ رو میده به نویر و نویر هم با کمال خونسردی توپ رو پخش میکنه لازم به ذکر هستش که بازیکن ها هر کدوم میدونن که هم تیمیش چه قابلیتی داره و بواتنگ میدونه که نویر بازی با پاش عالیه به همین جهت توپ رو با خیال راحت به نویر میده ،نکته ای رو بگم اگه یک دروازه بانی که کار با پاش خوب نبود و در دروازه بایرن بود احتمال زیاد بواتنگ به زیر توپ میزد البته این موضع همیشه صدق نمیکنه و حالت تکراری نداره و شاید هم در بعضی مواقع حتی به دروازه بانی که کار با پاش خوب نباشه پاس به عقب بده البته در صد این احتمال بسیار کم تر میشه .

واقعا باید به این جزئیاتی که به نظر کوچک میاد و کونامی توجه بهش کرده باید تبریک گفت چون همین جزئیات کوچک هستش که در کنار هم یک بازی رو عالی جلوه میده ............

49162658614110504920.jpg
[/URL][/IMG]

23073798443516002645.jpg
[/URL][/IMG]

99965319166926503160.jpg
[/URL][/IMG]

در وقت های بعدی عکس ها و توضیحات بیشتری میزارم ........... پاینده باشید .
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
به ادامه تحلیل و نقد هوش مصنوعی بازی pes 2014 میپردازیم . باز هم این اشاره مکرر رو بکنم که به هیچ وجه نمیشه از دیدن دو گیم پلی که اون هم در درجه هوش مصتوعی پایین نشان داده شده داوری درستی کرد و تا خود شخص به بازی کردن این بازی نپردازه هیچ درصدی نمیشه برای کیفیت هوش مصنوعی این بازی عنوان کرد ولی به هر حال میتوان نکاتی رواز همین صحنه های گیم پلی موجود بیرون بکشیم و با هم تحیلی داشته باشیم .

اول اشاره ای داشته باشم به کیفیت عکس که خودتون میدونید کیفیت گیم پلی هایی که بیرون میاد اصلا خوب نیست ولی باز هم من از سایت یوتیوب بالاترین کیفیت رو دانلود کردم و از این بهتر عکسی نمیشد گرفت و از کیفیت پایین عکس ها امیدوارم به بزرگی خودتون ببخشید.

1 : خوب میرسیم به اولین عکس بازی pes 2014 ، منظور من از گذاشتن این عکس به کیفیت بی نظیر لباس بازیکن ها هستش که کاملا از تن بازیکن جدا هستش و به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده. واقعا هرچی از تکون خوردن شورت و پیرهن این بازی بگم کم گفتم و نمایش این کیفیت در این نسل برای خود من بسیار بسیار غافل گیر کننده بود . به هر حال میدونم از این عکس نمیشه چیز زیادی فهمید و تا به صورت تصویری مشاهده نکنید باورتون نمیشه . حتی در هنگام نمایش گیم پلی هم حرکت کردن پیرهن و شورت بازیکنان قابل مشاهده هستش که کیفیت بصری بازی رو به طرز چشمگیری بالا برده .

viewer.php
[/URL][/IMG]

2 : نقد دیگه من به این عکس مربوط میشه بازیکن تیم سانتوس توپ رو در اختیار داره و قصد حرکت به سمت چپ و سعی در اختیار گذاشتن توپ برای نیمار بازیکن تکنیکی و سریع برزیلی داره ولی مارکوس آسانسائو هر چه سعی میکنه فضایی نمیبینه اون هم به یک دلیل هستش کوچک کردن زمین توسط تیم بایرن با تعداد بالای بازیکن و این که در یکی از این عکس ها میبینید که 4 بازیکن نیمار رو محاصره کردن و بواتنگ برای کوچک کردن هر چه بیشتر فضا به جلو میاد و یک بازیکن رو در آفساید میزاره و به همین سو وقتی آسانسائو میبینه که کاری نمیشه کرد یک پاس رو به عقب میده و بازیکن بعدی منطقه بازی رو برای باز کردن زمین عوض میکنه .

viewer.php
[/URL][/IMG]

viewer.php
[/URL][/IMG]

viewer.php
[/URL][/IMG]

viewer.php
[/URL][/IMG]

3 : عکس دیگه مربوط میشه به نحوه حرکت و دریبل فیلیپ لام که یک بازیکن رو دریبل میده . خوب دریبل دادن چیز عجیبی در یک بازی فوتبال نیست ولی دریبل دادن به صورت هوش انسانی و بسیار واقعی از طرف سی پی یو میتونه برای یوزر خیلی خیلی جالب و هیجان انگیز باشه . در این عکس فیلیپ لام به طرز بسیار واقعی بازیکن حریف رو دریبل میده و با یک پاس رو به جلو توپ رو در اختیار مولر قرار میده . منظور اصلی من این هستش که دریبل به عبارتی ماشینی نیست چیزی که در بازی فیفا در بعضی مواقع اتفاق میفته .

viewer.php
[/URL][/IMG]

viewer.php
[/URL][/IMG]

4 : تحلیل بعدی بیشتر به پرسنالیتی یا همون مهارت های فردی یک بازیکن رو نشون میده . در این عکس توماس مولر رو نشون میده که ببینید تا کجای زمین اومده عقب خوب این یکی از مشخصه های بارز این بازیکن هستش که کلا هر جا توپ باشه سر و کله این بازیکن همون جا پیدا میشه بازیکنی انرژیک و دونده و در خدمت تیم .
خوب عکس های بعدی هم داره خروج مانویل نویر و هوش مصنعوعی خوب دروازه بان در این صحنه رو نشون میده و وقتی بازیکن های هم تیمیش میفهمن که از دروازه برای گرفتتن تو پ بیرون اومده توپ رو ول میکنن تا نویر بگیره و جالبیش این هستش که نویر توپ رو با پرتاب بلند دست که از مشخصه های عالی این بازیکن هستش رو داره نشون میده توپ تا وسط زمین توسط نویر با دست پرتاب میشه که با چند پاسکاری همین توپ اتفاقا به گل هم تبدیل میشه .

viewer.php
[/URL][/IMG]

viewer.php
[/URL][/IMG]

viewer.php
[/URL][/IMG]

viewer.php
[/URL][/IMG]

viewer.php
[/URL][/IMG]

viewer.php
[/URL][/IMG]

viewer.php
[/URL][/IMG]

5 : در این عکس به درک بازیکنان از یکدیگر میپردازم . در یک ضربه ایستگاهی بواتنگ توپ رو به صورت بلند برای مادزوکیج سرزن میفرسته و البته مادزوکیج نمیتونه از این توپ استفاده کنه ودفاع حریف توپ رو بالای سرش میزنه ولی توپ سوم رو مولر میگیره و یک شوت ناگهانی میزنه . البته توپ به اوت میره ولی یک توپ مرده داشت تبدیل به یک موقعیت گل میشد .
واقعا خنده دار هستش که فکر کنیم تمامی این اتفاقات شانسی بوده .بله بواتنگ میدونست که مادزوکیچی در اون جلو هستش و همین طور مولری که برای توپ سوم کمین کرده بود .

viewer.php
[/URL][/IMG]

viewer.php
[/URL][/IMG]

viewer.php
[/URL][/IMG]
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
من یک سری نکات پخش شده از بازی برای دوستان قرار بدم که شاید رقبت چندانی برای پیگیری اخبار pes 2014 خاطر عملکرد ضعیف این بازی در سال های گذشته باعث بوده رو بگم

1 : درباره مستر لیک بازی اخبار کمی کونامی بیرون داده ولی اعلام کرده که در مستر لیگ امسال شما میتونین تیم باشگاهی رو عوض کنین و به طور هم زمان هدایت تیم های ملی رو به عهده داشته باشین و همچنین گفتن که اخبار کامل تری رو در هفته های آینده از این بخش بازی قرار خواهیم داد

2 : بخش آنلاین هم زیر و رو شده ولی هیچ اخباری بیرون ندادن و گفتم اعلام خواهیم کرد .

3 مشکلات هوش مصنوعی در کد 60 درصد نمایشگاه E3 : دروازه بان ها در صحنه های تک به تک ضعیف عمل میکنن ، دفاع بازی مشکلاتی داره ،گل زدن در کرنر ها آسون هستش
خوب کد 75 درصدی نسخه تست شده در برزیل : هوش دروازه بان ها خیلی بهتر شده ولی باز هم جا برای بهتر شدن داره و تیم ویژه ای دارن رو این بخش باز هم کار میکنن ، دفاع بازی بهتر شده ، گل زدن در کرنر ها حالا بالانس بهتری پیدا کرده ، زمان پاسخگویی بازی بهتر شده

4 : سرعت بازی 10 درصد از pes 2013 کمتر هستش و بسیار به فوتبال واقعی از لحاظ سرعت شباهت داره .


- - -ویرایش - - -

Romell جان عکسها دیده نمیشه
دوستان شما هم مثل این دوست گرامیمون عکس ها رو نمیبینین ؟ چون من دارم عکس ها رو میبینیم .
 

z.a.x

کاربر سایت
Jan 30, 2011
356
نام
LOOSER
من یک سری نکات پخش شده از بازی برای دوستان قرار بدم که شاید رقبت چندانی برای پیگیری اخبار pes 2014 خاطر عملکرد ضعیف این بازی در سال های گذشته باعث بوده رو بگم 1 : درباره مستر لیک بازی اخبار کمی کونامی بیرون داده ولی اعلام کرده که در مستر لیگ امسال شما میتونین تیم باشگاهی رو عوض کنین و به طور هم زمان هدایت تیم های ملی رو به عهده داشته باشین و همچنین گفتن که اخبار کامل تری رو در هفته های آینده از این بخش بازی قرار خواهیم داد 2 : بخش آنلاین هم زیر و رو شده ولی هیچ اخباری بیرون ندادن و گفتم اعلام خواهیم کرد . 3 مشکلات هوش مصنوعی در کد 60 درصد نمایشگاه E3 : دروازه بان ها در صحنه های تک به تک ضعیف عمل میکنن ، دفاع بازی مشکلاتی داره ،گل زدن در کرنر ها آسون هستش خوب کد 75 درصدی نسخه تست شده در برزیل : هوش دروازه بان ها خیلی بهتر شده ولی باز هم جا برای بهتر شدن داره و تیم ویژه ای دارن رو این بخش باز هم کار میکنن ، دفاع بازی بهتر شده ، گل زدن در کرنر ها حالا بالانس بهتری پیدا کرده ، زمان پاسخگویی بازی بهتر شده 4 : سرعت بازی 10 درصد از pes 2013 کمتر هستش و بسیار به فوتبال واقعی از لحاظ سرعت شباهت داره . - - -ویرایش - - - دوستان شما هم مثل این دوست گرامیمون عکس ها رو نمیبینین ؟ چون من دارم عکس ها رو میبینیم .
درود نه من میبینم/ کاملا واضح
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر