Nintendo Switch کنسول جدید نینتندو معرفی شد

  • Thread starter Thread starter Donger
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Donger

کاربر سایت
switch.jpg

s1.jpg
Nintendo Switch نام کنسول جدید نینتندو می باشد
این کنسول به عنوان کنسول خانگی معرفی شده اما قابلیت بازی به صورت قابل حمل را نیز داراست

قسمت اصلی کنسول به صورت زیر می باشد:
s2.jpg
در واقع قسمت اصلی کنسول، بخش قابل حمل Nintendo Switch می باشد که شامل یک صفحه نمایش 6.2 اینچ با قابلیت چند لمسی و رزولوشن 720*1280 می باشد.
مدیا بازی های کنسول به صورت کارتریح بوده و در قسمت سمت راست بالای قسمت قابل حمل کنسول درگاهی برای ورود کارتریج بازی قرار داده شده است.
بخش قابل حمل دارای دو اسپیکر، سنسور نور، دکمه کنترل صدا و ریل هایی در دو طرف برای قرار گیری کنترلر هاست.

s3.jpg
کنسول به طور پیش فرض دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی می باشد که این حافظه را می توان با کارت های حافظه microSD با استاندارد microSDXC افزایش داد.
یک پایه استند برای قرار دادن کنسول بر روی سطوح صاف نیز تعبیه شده است.
درگاه USB-C در زیر بخش قابل حمل کنسول قرار داده شده که این درگاه برای ارتباط با داک و شارژ دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد
باتری کنسول بسته به بازی بین 2.5 ساعت تا 6 ساعت قابلیت شارژ دهی دارد، به طور مثال در بازی The Legend of Zelda: Breath Of The Wild این مقدار برابر با 3 ساعت است.

داک کنسول:
ss4.jpg
داک کنسول، بخشیست که کنسول درون آن قرار کرفته و به تلویزیون متصل می شود
در پشت این داک، قسمت اتصال آداپتور برق که در واقع یک کانکتور USB C می باشد به همراه پورت خروجی HDMI و یک پورت USB قرار دارد.
همچنین یک در برای پوشش این کانکتور ها نیز قرار داده شده است.

s5.jpg
در جلوی داک، دو عدد پورت USB 2 به همراه نشان گر خروجی کنسول بر روی تلویزیون قرار دارد که در زمان قرار گیری کنسول بر روی داک، این چراغ به رنگ سبز در می آید و در حالت های دیگر خاموش است.

کنترلر:


از کنترلر های کنسول با عنوان Joy-Con یاد می شود.
هز Joy-Con خود در واقع یک کنترلر کامل است و در بازی های دو نفره می توان از هر کنترلر برای یک پلیر استفاده کرد.
در سمت کناری Joy-Con یک نشان گر LED وجود دارد که شماره پلیر را با 4 LED به نمایش در می آورد.
بر روی Joy-Con سمت جپ دکمه ای به نام Capture اضافه شده که با استفاده از آن پلیر قابلیت ذخیره و به اشتراک گذاری عکس (و در آینده فیلم) را خواهد داشت.
Joy-Con ها دارای سیستم کنترل حرکت و همچنین سیستم ویبر پیشرفته ای که از آن با عنوان HD Rumble یاد می شود بهره می برند. همچنین سنسور IR تعیبه شده بر روی آن قادر به تشخیص مسافت و کلیت اشکال می باشد. NFC Reader نیز برای استفاده از amiibo ها درون Joy-Con قرار داده شده است.

zx4.jpg
zx5.jpg
Joy-Con ها در حالت قابل حمل بر روی ریل های کنسول قرار می گیرند، در حالت بازی با تلویزیون درون ریل های Joy-Con Grip قرار می گیرند و بر روی این گریپ نیز چراغ های نمایان گر شماره پلیر قرار دارد.

74312419485825018269.jpg


85905780177027244003.jpg


بندی تحت عنوان Joy-Con Strap نیز برای حالتی که هر یک از Joy-Con ها به صورت مجزا درون دست قرار می گیرند نیز طراحی شده که بر روی آن ریلی برای اتصال به Joy-Con و LED نمایشگر شماره پلیر به همراه دو دکمه قرار دارد.

ننیتندو 3 حالت برای این کنسول مد نظر گرفته که طراحی کنسول و Joy-Con ها هر 3 حالت را به خوبی پوشش می دهند.
1- حالت اتصال به تلویزیون
2- حالت قابل حمل
3- حالت قرار گیری بخش قابل حمل بر روی سطح صاف و به دون داک

بازی چند نفره و قابلیت آنلاین:
کنسول سویچ از بازی های چند نفره به صورت زیر پشتیبانی می کند:
1- بازی چند نفره با یک کنسول به همراه چندین Joy-Con
2- بازی چند نفره با چندین کنسول به صورت محلی با قابلیت اتصال 8 کنسول به صورت وایرلس
3- بازی آنلاین

سرویس بازی آنلاین در کنسول سویچ تا پاییز 2017 رایگان بوده و بعد از آن نیاز به پرداخت هزینه برای بازی آنلاین است.
همچنین هر ماه یک بازی NES یا SNES به صورت رایگان برای افرادی که اشتراک سرویس آنلاین را تهیه می کنند قرار می گیرد.
ساختن لابی آنلاین و چت صوتی نیز نیازمند اشتراک سرویس آنلاین است. همچنین تخفیف های ویژه ای برای افرادی که این اشتراک را تهیه می کنند نیز مد نظر گرفته شده است.

قیمت و زمان عرضه:

59851333524049216686.jpg


51294953865206690154.jpg

کنسول نینتندو سویچ در تاریخ 3 مارچ 2017 در سر تا سر دنیا به صورت همزمان عرضه می شود.
دو باندل یکی با Joy-Con های خاکستری و دیگری با Joy-Con یکی به رنگ قرمز و دیگری آبی عرضه می شود.
قیمت هر دو باندل در آمریکا 299.99$ قیمت گذاری شده است.

31252555738883591403.jpg

محتویات داخل جعبه عبارتند از:
- کنسول
- داک
- دو عدد Joy-Con
- گریپ Joy-Con
- بند Joy-Con
- کابل HDMI
- شارژر

پست به زودی آپدیت می شود...

نینتندو در تریلری به صورت رسمی از کنسول Nintendo Switch که پیش از این با کد NX شناخته می شد رونمایی کرد

این کنسول، یک کنسول هایبرید می باشد بدین معنی که هم کنسول خانگی بوده و هم قابل حمل می باشد
به بیان بهتر، Switch در واقع یک کنسول قابل حمل می باشد که کنترل های آن قابل جدا شدن هستند و این کنسول با اتصال به یک Dock، به تلویزیون متصل می شود




کنترلر ها با قرار گیری بر روی یک پایه تبدیل به کنترلر کنسول خانگی می شوند و با قرار گیری در کناره های صفحه نمایش که در واقع خود کنسول می باشد آن را تبدیل به یک کنسول قابل حمل می کنند
از کنترلر ها با نام joy-con یاد می شود




همچنین یک کنترلر همانند کنترلر Pro کنسول Wii U برای این کنسول در نظر گرفته شده


شما قادر هستید تا با جدا کردن کنترلر ها، به صورت دو نفره با کنسول بازی کنید به این صورت که هر قسمت از کنترلر خود یک کنترلر مجزا می شود
نینتندو تایید کرده که استفاده بیش از 2 joy-con در بازی های چند نفره امکان پذیر است
همچنین کنسول قابلیت کارکرد بدون کنترلر متصل به کنسول در حالت قابل حمل را نیز داراست در نتیجه شما می توانید کنسول را در جایی ثابت گزاشته و با کنترلر با آن بازی کنید
یک جک 3.5 برای اتصال به وسایل صوتی از جمله هدفون بر روی بخش قابل حمل کنسول قرار دارد




قابلیت بازی چند نفره بین چند کنسول ها نیز وجود دارد




مدیا فیزیکی بازی های این کنسول کارتریج می باشد


در بلاگ Nvidia تایید شده که کنسول Switch از نسخه سفارشی SoC ساخت این شرکت با نام Tegra بهره می بره

شواهدی مبنی بر این که صفحه نمایش لمسی باشه تا به حال وجود نداشته

کنسول برای ریلیز در مارچ 2017 برنامه ریزی شده

لیست بازی هایی که برای این کنسول تایید شده اند:
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Dragon Quest X
Dragon Quest XI
Just Dance 2017
Project Sonic 2017
The Elder Scrolls V: Skyrim
Splatoon
RISE: Race The Future
Riverside
Pokemon - Untitled
Mario Kart - Untitled
NBA - Untitled
Super Mario - Untitled

لیست فعالان صعنت گیم که از این کنسول پشتیبانی می کنند:
505 Games
LEVEL-5 Inc.
Activision Publishing, Inc.
Marvelous Inc.
ARC SYSTEM WORKS Co., Ltd.
Maximum Games, LLC
ATLUS CO., LTD.
Nippon Ichi Software, Inc.
Audiokinetic Inc.
Parity Bit Inc.
Autodesk, Inc.
PlatinumGames Inc.
BANDAI NAMCO Entertainment Inc.
RAD Game Tools, Inc.
Bethesda
RecoChoku Co., Ltd.
CAPCOM CO., LTD.
SEGA Games Co., Ltd.
Codemasters®
Silicon Studio Corporation
CRI Middleware Co., Ltd.
Spike Chunsoft Co., Ltd.
DeNA Co., Ltd.
SQUARE ENIX CO., LTD.
Electronic Arts
Starbreeze Studios
Epic Games Inc.
Take-Two Interactive Software, Inc.
Firelight Technologies
Telltale Games
FromSoftware, Inc.
THQ Nordic
Frozenbyte
Tokyo RPG Factory Co., Ltd.
GameTrust
TT Games
GRASSHOPPER MANUFACTURE INC.
UBISOFT
Gungho Online Entertainment, Inc.
Ubitus Inc.
HAMSTER Corporation
Unity Technologies, Inc.
Havok
Warner Bros. Interactive Entertainment
INTI CREATES CO., LTD.
Web Technology Corp
KOEI TECMO GAMES CO., LTD.
Konami Digital Entertainment Co., Ltd.

UPDATE 1

پشتیبانی Unreal Engine 4 بر روی Nintendo Switch تایید شد

unreal_engine_4_logo.png

Update 2

نینتندو اعلام کرده که در سال 2016 هیچ مشخصات و بازی جدیدی در مورد Switch اعلام نخواهد کرد و اطلاعات جذید و بازی های بیشتر برای این کنسول سال 2017 منتشر می شه


Update 3

نینتنذو رسما اعلام کرد که Nintendo Switch قادر به اجرای بازی های Wii U و 3DS به صورت فیزیکی نیست


Update 4

Polygon پس از پرس از نینتندو، تایید کرده که Switch یک کنسول تک صفحه نمایشی هست و خبری از Dual-Screen (همانند Wii U,DS,3DS) در بازی ها نیست


Update 5

large.jpg


نینتندو در تاریخ 12 ژانویه 2017 (به وقت آمریکا) با برگزاری مراسمی به طور رسمی از سخت افزار و بازی های کنسول Switch پرده برداری می کند
این مراسم در تاریخ جمعه 24 دی ساعت 7:30 صبح به وقت تهران برگزار می شه
 
آخرین ویرایش:
اینهمه بازی AAA با داستان غنی هم روی کنسولهای نسل هشت و PC داریم و اتفاقا تو سالهای اخیر سازنده ها دارن خیلی بیشتر به داستان توجه میکنن! جالبه دوستان اینجا انگار هیچ کدوم رو بازی نکردن.
مثلا همین مس افکت اندرومدا که برای سوییچ نمیاد، داستانش نجات دادن دختر پادشاه نیست
یه چیز جالب دیگه اینکه میگن 100% بازخوردها مثبت بوده، توجهتون رو به این مقاله جلب میکنم:
Switched off: out-of-touch Nintendo’s going at it arse-backwards again
البته بگردید بازم هست.

داداش وقتی طرف High ـه با مسخره بازی و الفاظ زشت پست میده میگه نینتندو خوب میریزن لایکش میکنن انتظار بحث منطقی نداشته باش.
جالبه به پیروی از همون همه رو فن سونی میبینن.
شما بحث هات منطقیه؟:D خرید نوکیا(بازار موبایل. پتنت ها) رو با خرید احتمالی نینتندو که بازار اصلیش در حال حاضر ژاپن مقایسه میکنی ؟ کلیت و وجود این بحث خرید نینتندو زیر سوال دوست عزیز. انحصاری این تاپیک و امثالش هم هست:D
زدن کنسول قوی هم بعید میدونم اگه اهل خرج و ریسک بود تو این چند سال اخیر تا الان یه کنسول قوی با شبکه آنلاین عالی بیرون داده بود
"خوب" به عنوان یک معیار برای یک کنسول هیچ وقت شبکه انلاین مثل psn/live نبوده. نینتندو فازش فرق داره/داشته همیشه.
نینتندو ایشالا مثل نوکیا نمیشه فوقش ناشر شه-کاری که به نفعشم هست و پول پارو میکنه با این بازیهایی که داره
وقتی یک ناشر کنسول ساز مثل نینتندو که مخاطب خاص داره از سخت افزار میکشه بیرون به سخت ترین دوره تجارتش وارد میشه. چون باید تو بستر ها و پلتفرم های جدید بازی بفروشه که سلیقه بسیار متفاوتی نسبت به پلتفرم سخت افزاری خودش دارند. یحث فقط سوپر ماریو و پول نیست. بحث کیفیت و موفقیت ip های نینتندو. قسمت ایشالا هم موافقم:D این ها به کنار کلا منطق شما بسیار جالبه:D
---
طرف هایه طرف درانکه تازه گی ها مد شده تو انجمن. پیشنهاد میکنم اینقدر در بحث کم نیارید و ادب خود را زیر سوال نبرید.
 
اصلا کاری به حرفای قبلیتون ندارم. ولی مس افکت را بایوویر می سازه و بایو ویر هم تا حالا گیم با داستان ضعیف نساخته. پس میشه پیش بینی کرد احتمال قریب به یقین MA:A داستانش خیلی خوبه.


والله اگر به اینجوری تعریف کردن باشه:
witcher: یه آقایی که میخواد دخت خوندشو نجات بده
MGS: یه سرباز که میخواد جلو ساخته شدن یه صلاح کشتار جمعی را بگیره
bloodborne: یه نفر که مریض شده و دنبال علاج مریضیش میگرده!

اصلا اگر اینجوری تعریف کنی ادبیات کلاسیک جهان هم به نظر چرت میاد
کنت مونت کریستو: یه نفر که از زندان فرار میکنه و از دشمناش انتقام میگیره
پیر مردو دریا: یه ماهیگیر پیر که میخواد یه ماهی بزرگو صید کنه
سه تفنگدار: یه جوون روستایی که میخواد جزو تفنگدارای شاه بشه.

این که نشد داستان تعریف کردن دوست عزیز. مهم مسیری هست که قهرمان داستان برای رسیدن به هدفش میره و اتفاقایی که در طول مسیر می افته و رابطش با محیط اطراف و بقیه کاراکترها.
درسته بازی مثل ویتچر خیلی داستان محور تر از بازی مثل آنچارتد هست ولی آنچارتد هم به نوبه خودش داستان خوب و جذابی داره.

روش تعریف کردن من از اون بازیا کاملا درست بود ولی این روشی که شما تعریف کردی اصلا درست نیست.حرف من این هست که پیچیدگی داستان خیلی متیونه موثر باشه.چیزی که توی بازی هایی که مثلا زدم اصلا وجود نداره!سوپرایز و عوض شدن مسیر داستان هم وجود نداره
توی یه بازی مثل آنچارتد 4 و یا رایز آف توم ریدر شما دقت کن تنها هدف بازی پیدا کردن گنج نهایی هست و یه سری موانع هم و دشمن هم سر راه هست که آخرشم به گنج میرسیم و دشمنا رو هم از پا در میاریم!توی بازی ویچر 3 شما علاوه بر ماموریت های فرعی که هرکدوم واسه خودشون یه داستان مجزا دارن سر نخ های پیدا کردن سیری منتهی به یه سری داستان دیگه میشه که کلا متفاوت هست و شما حین انجام اون ماموریت ها کلا هدف اصلی بازی ممکنه یادت بره!توی 3 MGS آخر بازی و حتی بعد از تیتراژ پایانی با یه دقیقه حرف زدن یک از کاراکتر ها اینقد سوپرایز میشی که لذت بازی که تموم کردی واست چن برابر میشه
داستان بازی آنچنان توی بازی هایی که مثال زدم درگیر کننده نیست و خودمون حدس میزنیم آخرش چی میشه و فقط بازی رو تموم میکنیم که به اون چیزی که پیش بینی میکردیم برسیم!هنر کارگردان بازی زمانی مشخص میشه که آخرش به طوری عجیب یه سری حقایق رو روشن کنه و باز هم یه سوالاتی برامون به جا بزاره که کنجکاو بشیم و باز بازیو تکرار کنیم تا به جواب سوالامون برسیم.باز هم چیزی که توی هیچکدوم از بازیهایی که مثال زدم نبود!
یا اگه بازی اینطوری نباشه حداقل گیم پلی اینقد جذاب و نفس گیر باشه که بخاطر گیم پلی بازی رو چن بار تموم کنیم
در کل کنسول مایکروسافت و سونی دارن به سمت یه سبک خیلی عام پسند میرن که بازیاشون واسه همه قشر هست و همه سنین رو تقریبا راضی نگه میداره.خب البته این کار هم به سودشون هست و ادامش میدن و بالطبع PC هم دنبال رو همین دو کنسول هست
تنها شرکتی که بین اینا مونده و اصالت خودش رو حفظ کرده همین Nintendo هست که یا بازی های گیم پلی محور میسازه یا داستان محور و این وسط گرافیک هم ممکنه فدا بشه که اصلا مهم نیست چون دیگه با وجود 3 تا پلتفرم فوق که گفتم از دیدن این گرافیکا چشم و دل سیر هستیم
 
آخرین ویرایش:
بازیهای مولتی پلتفرم سخته مقایسشون...
ولی با مقایسه انحصاری های سونی و مایکروسافت با نسل قبلشون(مخصوصاً اون چند عنوانی که سه سال اوّل عرضه شون ترکوندن) نمیشه پسرفت رو انکار کرد...
و خب نمیگم الان نیتندو میترکونه...نه مطمئنم نینتندو هم زلداش احتمالاً نتونه متای 93 ـه Skyward Sword رو بدست بیاره و ماریو هایشم در حدّ گلکسی نمیترکونن
ولی اینم مطمئنم که نینتندو از لحاظ استفاده از انحصاری هاش به عنوان برگ برنده خیلی از سونی و مایکرو جلوتره
(با بقیه فاکتورها کاری ندارم...این که میگید انحصاری هاش تو موفّقیتش میتونه مثلاً چیکار کنه رو میگم)
E3 امسال هم به نظرم خوب ثابت کرد که نینتندو بلده انحصاری هاش رو چجور نشون بده
کسایی هم که بازیهاشو بازی کردن میدونن...ربطی به داستان خفن و گرافیک و ... نداره کلّاً بازی های خاصّی ان...نمیتونید تو کنسول های رقیب نمونه اش رو پیدا کنید...هر نسل هم این طوریه...
 
"خوب" به عنوان یک معیار برای یک کنسول هیچ وقت شبکه انلاین مثل psn/live نبوده. نینتندو فازش فرق داره/داشته همیشه.

البته من wii داشتم سرور داشت میشد آنلاین بازی میکردم
خیلی هم خوب بود , سرورهاشونم خیلی شلوغ بود - لازم هم نبود برای آنلاین بازی کردن مثل ps و xbox اکاتی داشته باشی حق اشتراکی بدی
آخراش که کپی خور نرم افزاری wii کامل شده بود با بازی ها کپی آنلیان میزدم بنی در کار نبود- فقط اگر از ترفند ها استفاده میکردی بن میشدی
( الانم با اینکه سرور ها wii قطع شده اما بعضی بازی ها هنوز سرور هاش فعاله مثل سری کالاف مثل کالاف دیوتی مدرن وار 3 )

تا جایی هم که میدونم wii u آنلاین بازی کردنش رایگانه
بقول پدر خدا بیارزم تا وقتی بچه ای و کم سنی چیز مجانی بهت حال نمیده وقتی بخاطر پول بدی تازه بهت مزه میده
 
اینی که گفتی نمیدونم چیه ولی من خودم دوست دارم اینجا رو ببینم . خیلی قشنگه 8->
این محل بیشترین کاربردش برای نمایشگاه های سرگرمی هست.
نمایشگاه های مانگا ... دوجینشی فصلی ... انیمه .. کاسپلی و گیم ...
اتاکو هم به کسی میگه که معتاد این جور چیزاست ... پس این نمایشگاه یه بعد اکیهابارا .. دومین قبله اتاکوهای جهانه
 
  • Like
Reactions: ehsanservat
اینکه میگن نیازی نیست نینتندو یه کنسول به روز بده ، رابطه با ترد پارتی ها خوب باشه ، دوتا کنسول و PC برای دیدن گرافیک بالاتر و AAAهای حفن وجود داره و کافیه خیلی جالبه :|

بله اگر بخوایم حساب کنیم ما یکی از پلتفرمرهای دیگه رو داریم، در کنارش کنسول های نینتندو رو میگیریم، آره هیچ مشکلی نیست! نه برا ما و نه نینتندو!

ولی اگر اینجوری حساب کنیم خیلی ها یک کنسول میگیرند ، یا بخوایم ببینیم آیا سوئیچ(کنسول های نینتندو) یک کنسول کامل هست، قضیه فرق داره!

چرا نینتندو نباید مثل بقیه یه کنسولی بده که مولتی پلتفرم ها و AAAهای شاخ براش بیان؟ در کنار انحصاری های خاص خودش! الان چنین کاری کنه یعنی دیگه نینتندو نیست؟ :|
اینکه بگیم ما(طرفدارها) یا شما(مخالف ها) اون AAAها رو روی کنسول های دیگه میزنیم و سرمون درد نمیکنه دوباره روی سوئیچ هم بریم، کلا اشتباهه و مغلطه ست :|

---
به هر حال با توجه به زمان لانچ که یحتمل 6 ماه دیگست، و چند ماه بعدش اسکورپیو میاد و یک سال بعدش شاید PS5 ، یه جورایی عقب میفته باز و اوضاع Wii U پیش میاد.
حجایت ترد پارتی ها هم که از همین اول مشخصه اوضاع:-"

من دید خوبی ندارم به سوئیچ ، احساس میکنم Wii U دیگری میشود...حالا یکم بهتر:-"
 
\
Nintendo Switch has a 6.2" 720p multi-touch screen

The Nintendo Switch, Nintendo’s recently unveiled ‘hybrid’ platform, will sport a 720p 6.2″ multi-touch screen according to a report from Eurogamer.
فکر کنم شایعه هست اصلا دیگه استاندارد این روزا شده Full hd بخوااد کمتر از این بزنه خودشو برده زیر سوال
ولی اگه شایعه درست باشه از همین الان باید بگیم R.I.P Switch .....
 
  • Like
Reactions: miliii
ببخشید امیدوارم ناراحت نشند عده ای اما دیگه منطق رو به حدی بالا رسونده اند عده ای انگار ! خیلی خیلی جالبه !

شایعه هست این رزولیشن ولی امیدوارم حقیقت باشه که هست به نظرم . به چه دلیل ?

مثلا رزولیشن 2K بگذاره که بیخودی مصرف رو ببره بالا و یا افت عملکرد و ... داشته باشه ؟

محض اطلاع بد نیست بدونید صفحه نمایش وی یو همین حدود 6 اینچ هست و رزولیشنش 854 در 480 هست ولی در کارکد عادی خوبه (از نظر من , البته تصویری هم در زیر هست که میگه فقط نظر من هم نیست . اگه کار کرده باشید با گیم پد وی یو متوجه میشید به نظرم)

همه چی رزولیشن نیست فکر کنم . PPI صفحه اش اگه حدود 6.2 باششه و 1280 در 720 میشه حدود 234 که از PPI ویتا بیشتره . حالا صفحه ویتا بده ؟ همه چی که رزولیشن نیست . کنتراست و زاویه دید و ... به نظرم مهمتره حتی

به نظر من کافی هست 720 برای صفحه حدود 6 اینچ .

این اسمارت فون ها هم بیخودی رزولیشن QHD و ... روی مثلا 5 اینچ اومد براشون به نظرم مگر برای مثلا VR

به نظر من انتخاب کاملا درستی هستش برای حدود 6 اینچ (البته فقطم نظر من نیستش و در یک کامنتی در یوروگیمر هم میشه فهمید اینو)

فکر میکنم دارم وقتم رو بیخودی نابود میکنم من برای یکسری افراد .
در این تاپیک دیگه کامنتی در reply شخصی نمیدم و بحثی نمیکنم مگر ضروری باشه
ترجیح میدم اگرم خواستم خبری یا چیزی رو اطلاع رسانی کنم

اگر قراره این پست من پاک کنید یا ... ترجیح میدم بن بشم کلا
باتشکر

upload_2016-10-28_12-37-26.png

upload_2016-10-28_12-32-18.png

Untitledh.png
 

Attachments

  • upload_2016-10-28_12-35-45.png
    upload_2016-10-28_12-35-45.png
    6.4 KB · مشاهده: 9
آخرین ویرایش:
@sadegh93
صادق چرا جوش میاری. فروم برای همین بحث ها هست دیگه. بحث نمیکنیم که همدیگه رو قانع کنیم! گفتگور میکنیم برای تبادل اطلاعات و برای اینکه به نتیجه برسیم. به نظر من هم این صفحه های با رزولوشون خیلی بالا و اسامی دهان پرکن برای تلفن های هوشمند فقط جنبه های تبلیغاتی و رقابت تجاری داره. به نظر من، همین صفحه 720 هم میتونه عملکرد خوبی داشته باشه.
 
نه بحث تعصب و فن بازی مطرح هست به شرکت دیگه نه بحث تنفر از نینتندو.
من به عنوان یه گیمر 34 ساله واقعا دوست دارم نینتندو برگرده به رقابت همینجور که دوست دارم سگا برگرده به رقابت. دریمکست واقعا کنسول خوبی بود و من ناراحت شدم که شکست خورد. ماها دنیایی داشتیم با این شرکت های قدیمی. ولی بحث اینجاست واقعا منطقی من فکر میکنم این کنسول راه سختی داره واسه پیروزی. بازار دستگاهای لمسی و تبلت در غبظه اپل و سامسونگ هست و نینتندو واقعا بی تجربه. همه ما تو سفر با همون گوشی داریم آهنگ گوش میدیم بازی میکنیم و شبکه های اجتماعی میریم. آیا دیگه وقتی داریم با سیوئیج نینتندو وقت بگذرونیم؟ در مورد کنسول خونگی هم خب در کنار بازیای ایندی و کوچیک و خلاقانه که هر دو شرکت سونی و ماکروسافت خیلی زیاد روش مانور دارن (مثل ori از ماکرو یا journey از سونی) واقعا بازیای هاردکور لازمه. دیگه هر دو باید با هم باشه یکی بدون اون معنی نداره. من یکی نمی تونم نبود GTA یا RDR رو تحمل کنم.
نینتندو بعد از wii خیلی اشتباه کرد باید برمیگشت به مسیر اصلی گیمینگ. همون مسیری که سونی و ماکروسافت دارن میرن. این سوئیچ واسه کنسول دستی ایده آل هست و نه برای کنسول خانگی.
 
  • Like
Reactions: Ostad fariborz

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or