Multi Platform Need For Speed Heat

سازنده
Ghost Games
تاریخ انتشار
November 2019
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
Need-for-Speed-Heat-768x432-2.jpg
Publisher: Electronic Arts
Developer: Ghost Games
Initial Release Date: November 8, 2019
Platforms: PC, Xbox One, PlayStation 4
سری Need for Speed دست‌کم یکی از مهم‌ترین یا حتی شاید مهم‌ترین مجموعه در سبک ریسینگ در صنعت بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود. در سال‌های اخیر نسخه‌های مختلفی از این سری منتشر شده است، اما نتوانسته‌اند به اندازه‌ی کافی موفق ظاهر شوند. جدیدترین نسخه‌ی این سری با عنوان Need For Speed Heat، بار دیگر به مسابقات غیرقانونی خیابانی بازگشته است. بازی از جایی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی، قصد شرکت در مسابقات Speedhunter Showdown را دارد. یک رویداد سازمان یافته که در حومه شهری خیالی به نام Palm City روی می‌دهد که شباهت زیادی به شهر Miami دارد. شما در روز می‌توانید در مسابقات Speedhunter Showdown شرکت کنید.. نکته مهم راجع به این رویداد این است که Speedhunter Showdown یک رویداد کاملا قانونی خواهد بود. اما در شب، دیگر خبری از رویداد قانونی Speedhunter Showdown نخواهد بود. به محض این که روز جای خود را به شب دهد، Speedhunter Showdown نیز جای خود را به مسابقات خیابانی غیرقانونی خواهد داد. پلیس‌ها در شب حضور خواهند داشت و به شدت خطرناک‌تر هستند و به تعقیب اتومبیل‌های مسابقه‌دهنده می‌پردازند. رانندگی در شب، باعث جلب توجه پلیس‌ها شده و موجب می‌شود درجه‌ی Heat Level اتومبیل شما افزایش یابد.
بازی مانند نسخه‌های اخیر این سری، از موتور گرافیکی Frostbite استفاده می‌کند.

تریلرهای بازی:
سیستم مورد نیاز:

MINIMUM REQUIREMENTS

OS: Windows 10
Processor (AMD): FX-6350 or Equivalent
Processor (Intel): Core i5-3570 or Equivalent
Memory: 8 GB
Graphics card (AMD): Radeon 7970/Radeon R9 280x or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 760 or Equivalent
DirectX: 11 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 320 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 50 GB

RECOMMENDED REQUIREMENTS

OS:
Windows 10
Processor (AMD): Ryzen 3 1300X or Equivalent
Processor (Intel): Core i7-4790 or Equivalent
Memory: 16 GB
Graphics card (AMD): Radeon RX 480 or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 1060 or Equivalent
DirectX: 11 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 50 GB
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف




Developer: ghost Games
Publisher: EA Games
Genre: Arcade Racing
Release Date: November 8, 2019
Platforms: Xbox One, PS4 , PC

اطلاعات گیمپلی بازی:

• جهان باز (شب)
• داستانی جدی و تاریك تر
• این نسخه از بازی پایه ساخت عناوین آینده سری خواهد بود
• بازی تلفیقی از ریبوت ٢٠١٥ و Rivals خواهد بود
• همواره آنلاین نیست
• سیستم قبلی ترمز گرفتن برای دریفت كشیدن بازگشته و البته بسیار بهتر و واكنش پذیر تر
• همانند نسخه ٢٠١٥ شاهد ارتقا سطح و باز كردن آیتم های بیشتر شخصی سازی خواهیم بود
• اسپید كارت (Speed Card) ها كاملا از بازی حذف شده اند
• مراحل Off Road در بازی حضور ندارد
• گرافیك بازی از Payback بهتر شده است و در سطح ٢٠١٥ می باشد. خیسی سطح جاده، انعكاس نور و دیگر موارد ارتقا یافته است
• چرخه روز و شب در بازی وجود ندارد و زمان براساس نوع مسابقات تعیین می شود
• باران در بازی وجود دارد
• تعقیب و گریز های پلیس در حالت عادی همانند نسخه های كلاسیك این سری حضور دارد و حتی هلیکوپتر خارج از مسابقات دنبال شما می آید
• نشانگر آسیب وارده به خودرو و همچنین پمپ بنزین ها از Rivals بازگشته است
• مسابقات قانونی درون پیست همانند Pro Street حضور خواهد داشت
• تجربه بازی بیشتر حالت غیرخطی گرفته است
• عملكرد نیتروژن در بازی چیزی بین نسخه ٢٠١٥ و Rivals می باشد
• مراحل Heat در بازی به نوعی كلاسیك و در دهه ٨٠ میلادی دنبال می شوند
• مسابقات قانونی داخل پیست در روز روشن همانند نسخه Pro Street در بازی وجود دارد


پ.ن. با تشکر از @Ali Venom بابت توضیحات (در تاپیک خبری بازی)
 

SaeedKING

کاربر سایت
May 2, 2015
758
نام
Saeed
همینو بگم که گوست گیمز و EA دارن صدای یوزرها و فن ها NFS به خوبی گوش میدن این عالیه دیشب شروع کردن به گرفتن باز خورد و نظرات فن ها و یوزرها یه لینک گذاشتن که به بخشهای مختلف امتیاز بدین بعد چه چیزهایی اضافه کنیم چه چیزهایی تغییرات بدیم! و کلی سوال دیگه نسبت به چند سال پیش توجه گوست گیمز و EA به این فرانچایز محبوب خیلی بیشتر شده به طوری که کارگردان چند ساله گوست گیمزو که اخرین نسخش payback بود ساخت و موجب نا امیدی فن ها شد اخراج شد! و کسی اومده جاش که حقیقتا گروه جمعش کرده و باز خورد طرفدارارو داره جمع میکنه NFS Heat شروعی تازه و نفسی تازه به این فرانچایز محبوب هست که خیلی قدمت داره و پایه گذار این سبکه من آینده روشنی میبینم برای NFS و از این موضوع خوشحالم و از این نسخه خیلی دارم لذت میبرم به زودی آپدیتهای زیادی برای Heat خواهد اومد! :Lovestruck:
اگه میخان پیشرفت کنن، اولین کار برای نسخه بعد، کنار گذاشتن اون فراستباگه.
 

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
موتور بازی عالی بازی توی شب دیدن داره وقتی بارون میاد نورپردازی بینظیره من بعد 15 ساعت فقط مسابقه دادم موندم چرا دئستان اینقدر بازی بد میکوبوندن هر ماشین خصوصیات خودشو داره تا بازی نکنید متوجه بازی نمیشید
 
  • Like
Reactions: voldmort

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
805
نام
پویا
توی تخفیفات بازی رو گرفتم الانم طرفای 10 ساعت روی بازی وقت گذاشتم و خوشبختانه بعد از ریبوت MW این اولین نسخه ی بازیه که ازش خوشم اومده \m/
البته بازی به هیچ وجه پرفکت نیست و ایراد ریز و درشت کم نداره ولی نسبت به قبل به خصوص دو نسخه ی قبلی خیــــلی پیشرفت داشته :D
سیستم کاستومایز نسبت به قبل پیشرفت کرده و به لطف تننوع خوب ماشین ها و همینطور محدود نشدن ماشین ها به دسته های مختلف میشه حسابی از این بخش لذت برد... امیدوارم توی نسخه ی بعدی همین بخش رو نگه دارن و به قطعات این بخش اضافه کنن.
بزرگترین پیشرفت بازی خداحافظی با لوت باکسه و دسته بندی خودروهاست... واقعا توی پی بک این مسئله یه غده ی سرطانی بود... هنوز برای قضاوت زوده ولی اگه بازی همین روند رو تا آخر داشته باشه برای خریدهای درون بازی به گرایند کردن هم نیازی نیست که این خیلی خوبه و امیدوارم این موضوع ادامه داشته باشه<:-P
سیستم جدا کردن شب و روز به نظرم حرکت مثبتی بوده و نسبت به آب و هوای داینامیک که توی پی بک بود خیلی بهتره. مسابقات و حال و هوای شب و روز کاملا با هم فرق دارن و پلیر میتونه با توجه به نیازش از هر دو بخش لذت ببره. هرچند سیستم دزد و پلیس بازی توی شب اصلا جالب نیست به نظرم، این بخش بازی همچنان نه تنها پیشرفت نکرده بلکه حتی نسبت به نسخه های نسل ششمی NFS هم پسرفت داره و جذابیت اونا رو نداره.
گرافیک بازی بالاخره پیشرفت کرده و تازه الان به استاندارد نسل هشتم رسیده به خصوص تو شب و هنگامی که هوا بارونیه دریفت زدن خیلی میچسبه و میشه حسابی از گرافیک بازی لذت برد... هرچند به لطف انجین فراست باگ مشکل باگ و دیر لود شدن تسکچرها همچنان توی بازی وجود داره و بعضی مواقع غیرقابل تحمل میشه این موضوع :-"
تنوع ماشین ها هم گفتم بالاتر که خیلی خوبه و راضیم، خوشبختانه ماشین های فراری هم توی بازی هستن و خیلی خوبه، BMW افسانه ای MW هم توی بازی هست که برای خاطره بازی عالیه. از وسعت مپ بازی هم شدیدا راضیم و خیلی خوبه، در کنار وسعت بالاش طراحی شهر هم راضی کننده است هرچند متاسفانه شهر اصلا پویا نیست و پرنده توی بازی پر نمیزنه و حتی توی جاده ها هم خبر چندانی از ماشین نیست.
بزرگترین نکته ی منفی بازی برای من لیست آهنگ هاییه که توی بازی قرار دادن و عملا یکی از یکی مزخرف تره... واقعا توی این همه NFSـی که تجربه کردم این بدترینشون بود و خیلی از ترک ها هم شدیدا رو مخن و باعث سردرد میشن :|
 

EL-BARTO

کاربر سایت
Nov 30, 2017
657
آقا من یاد ندارم دریفت بزنم یا واقعا سخت شده دریفت زدن؟ چیکار کنم الان؟ چه ماشینی از همه بهتره برای دریفت و چه چیزایی رو روش نصب کنم بهتر دریفت بزنه؟
 

Unkn0w

کاربر سایت
May 11, 2015
201
آقا من یاد ندارم دریفت بزنم یا واقعا سخت شده دریفت زدن؟ چیکار کنم الان؟ چه ماشینی از همه بهتره برای دریفت و چه چیزایی رو روش نصب کنم بهتر دریفت بزنه؟
گذشته از نوع ماشین و تیون کردنش
شما لایو تیون هم دارید
میتونید مشخص کنید برای دریفت زدن از گاز استفاده کنید یا ترمز
تو نسخه های قبلی همچین اپشنی نبود یا حداقل بوده باشه من ندیدم
روی گاز که بزاریدش تجربه متفاوت و لذت بخشی داره
بعد حتما گزینه traction control یا stability (اگه ذهن خستم یاری بده) حتما off کنیدش
 

.:MEHRAN:.

کاربر سایت
Jun 28, 2012
265
نام
Mehran
خب من خواستم تا وقتی که کل بازیو زیر و رو نکردم چیزی نگم در موردش. فقط دوستای عزیز اینقدر فن بازی در نیارید هی بازیا رو تو سر هم بکوبید و بحث کنید که فلانی چیش مضخرفه این عالیه اون اینو نداره این اونو داره... همه رو بازی کنید حال بیاید نظرتونم صادقانه بگید.
در ضمن نظر من به عنوان
یه کسیه که زندگیش ماشینه و عشق ماشینم. در مورد Need For Speed Heat هم بخوایم صادق باشیم:

مثبت:
+ کاستومایز: اولین چیزی که اول به ذهن میرسه کاستومایز بی نظیر بازیه! واقعاً میتونم بگم هررجور که دلم بخواد ماشینمو پارتاشو انتخاب میکنم. تقریباً همه ماشینا کاستومایز میشن و هر پارت از هر برند رو یه برند دیگه هم ست میشه!! جدای از پارتا و رینگ و لاستیک جذابی که واسه هر ماشین میشه گذاشت، رنگای فوق باحالیه که میشه واسه ماشین انتخاب کرد به هر فرمی که خودتون دوست داشته باشید :D گاهی کاستومایز ماشینام 2 ساعت طول میکشید.

+ صدا موتور : صدا گذاری موتورا فوق العادست. خیلی به اونی که تو دنیای واقعی هست نزدیکه و واسه یه کسی مثل من واقعاً این خیلی باحال بود کلی حال کردم. بسته به پارتایی که واسه موتور میذارید صدا موتور تغییر میکنه و میتونید بازم صدای اگزوز رو هم تیون کنید =P~ با اینکه یه فورزا فنم ولی افکتای اضافه رو موتورا واقعاً حال به هم زنه بعد یه مدت بازی کردن! به نظرم تو این یه قدم هیت عااااالی کار کرده!

+ جهان بازی : مپ این نسخه رو میتونم بگم از بهترینای کل سری هست! خیلی زیبا و پر جزییات و کامل با تخریب پذیری خیلی خوب! یه چیزی که هست درختای تو شهر رو میتونید با ماشین راحت از ریشه در بیاری :| ولی وقتی وسط مسابقه میزنی بهشون و گیر نمیکنی جیگرت حال میاد با اینکه وحشتناک این چیز غیر طبیعیه :))

+ لیست ماشینا: با اینکه فورزا 4 برابر NFS Heat ماشین داره اما تقریباً تموم اون ماشینای اسطوره ای که دلمون میخواد تو لیست هست! با کاستومایزای خیلی زیااد!

+ تیونینگ موتور ساده ولی حسابی جذاب !: بعد از اینکه پارتای Ultimate+ رو باز کردین تموم زندگیتون میشه تست ماشینایی که دارین با رفیقا :D این که با تغییر موتور ماشینا میشه یه تیون کاملاً متفاوت داشت از طرفی پارتای هندلینگ که به سلیقه خودتون میتونید بچینیدشون عااالی هستن! دریفت بازی گرچه تو لولای پایین واقعاً اعصاب خورد کنه ولی بعد فول لول شدن فقط دائم پارت عوض میکنین واسه بهترین هندلینگ!!! واقعاً کل کل سر تیون هر ماشین با دوستاتون حسابی کیف میده :D

+ هندلینگ: هندلینگ از حالت لوس بازی پیبک در اومده و میشه الان اسمشو آرکید باحال گذاشت. تو ماشینای میان رده واقعاً تو بهترین حالتشه و با پارتای Track هندلینگ خیلی لذت بخشی واسه ریس داره. اگه ترس اینو دارید که مثل 2 نسخه قبله اصلاً اینطور نیس!

+ پلیس بازی گروهی و هیجان بازی تو حالت شب: از خفن ترین چیزای بازی که میتونید گروهی انجام بدید اینه که سر به سر پلیسا بذارید و باهم هرکاری کنید! میتونم بگم کمتر بازی ریسینگی بوده که به این شدت بهم هیجان بده و بتونیم با رفیقامون کلی همکاری کنیم واسه فرار یا لول آپ! در کل به قول یکی از منتقدا دایینگ لایت بازیهای ریسینگه. کلاً گروهی بازی کردن تو Heat خیلی حاال میده! با رفیقا بازی کنید خوش بگذرونید حسابی!!

+ حس کردن سرعت!! : میتونم بگم بهترین نکته مثبت بازیه!!! شما واقعا اون هیجان سرعت بالا رو حس میکنید و گاهی میترسید که از حدی تندتر بریدو تصادفی و رخ بده و جون ماشین بترکه و ... خلاصه که عااالی

چیزای دیگه ای هم هست مثل ورپ ماشینای NPC که عالی هستن و رنگای جذاب محیط و گرافیک خفن و جذابیت شروع هر ریس با آتیش و فلیر و نبودن اسپید کارت و ...


منفی:

- اوپتیمایز مضخرف تو نسخه PC و لگ توی ریس آنلاین که فقط تو نسخه PC هم خیلی دیده میشه
- هندلینگ دریفت واقعاً چرت تو ماشینا لول پایین! گرچه تو لولای بالا خیلی حال میده ولی درکل اون دریفت لذت بخش نسخه 2015 و گروهی رفتنا خبری ازشون نیس! اما بهتر از پیبکه
- ظاهر شدن یهویی ماشینای NPC و پلیسا تو حالت آنلاین
- اسپیدلیست میخوایم :D
- Corner Cut که باعث میشه به طرز وحشتناکی رکورد تایما رو عجیب غریب بشن و غیر ممکن به نظر میرسن!!!
- داستان کوتاه و ضعیف که خب ... اهمیت نداره داستان واسه همچین بازی ای :|



در کل نظر من در مورد این نسخه اینه که: ملاک من انجام دادن کارهایی بود که نمیشد توی فورزا انجام داد و این نسخه هم بیش از چیزی که من انتظار داشتم ظاهر شد! اگه عشق ماشین و تیونینگ باشید و از پیچیدگی تیونینگای فورزا و گرن توریسمو فرار میکنید مطمئن باشید به این زودیا از این نسخه خسته نمیشید. جذابیتای بازی خیلی زیاده مخصوصاً کاستومایزش کرم وحشتناکی داره و ول کن نیست. از نظر من بعد از Hot Pursuit این بهترین نسخه ای هست که منتشر شده. بخرید! حالشو ببرید! اینقدرم تو سر مغز هم نزنید و هر بازی هم همونطور که هست بگید! نرید 4 تا گیمپلی تو یوتیوب ببینید بعد بگین هندلینگ فلان بازی چطوره :| حال کنید با هر بازی که انجام میدین :D
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
خب من خواستم تا وقتی که کل بازیو زیر و رو نکردم چیزی نگم در موردش. فقط دوستای عزیز اینقدر فن بازی در نیارید هی بازیا رو تو سر هم بکوبید و بحث کنید که فلانی چیش مضخرفه این عالیه اون اینو نداره این اونو داره... همه رو بازی کنید حال بیاید نظرتونم صادقانه بگید.
در ضمن نظر من به عنوان
یه کسیه که زندگیش ماشینه و عشق ماشینم. در مورد Need For Speed Heat هم بخوایم صادق باشیم:

مثبت:
+ کاستومایز: اولین چیزی که اول به ذهن میرسه کاستومایز بی نظیر بازیه! واقعاً میتونم بگم هررجور که دلم بخواد ماشینمو پارتاشو انتخاب میکنم. تقریباً همه ماشینا کاستومایز میشن و هر پارت از هر برند رو یه برند دیگه هم ست میشه!! جدای از پارتا و رینگ و لاستیک جذابی که واسه هر ماشین میشه گذاشت، رنگای فوق باحالیه که میشه واسه ماشین انتخاب کرد به هر فرمی که خودتون دوست داشته باشید :D گاهی کاستومایز ماشینام 2 ساعت طول میکشید.

+ صدا موتور : صدا گذاری موتورا فوق العادست. خیلی به اونی که تو دنیای واقعی هست نزدیکه و واسه یه کسی مثل من واقعاً این خیلی باحال بود کلی حال کردم. بسته به پارتایی که واسه موتور میذارید صدا موتور تغییر میکنه و میتونید بازم صدای اگزوز رو هم تیون کنید =P~ با اینکه یه فورزا فنم ولی افکتای اضافه رو موتورا واقعاً حال به هم زنه بعد یه مدت بازی کردن! به نظرم تو این یه قدم هیت عااااالی کار کرده!

+ جهان بازی : مپ این نسخه رو میتونم بگم از بهترینای کل سری هست! خیلی زیبا و پر جزییات و کامل با تخریب پذیری خیلی خوب! یه چیزی که هست درختای تو شهر رو میتونید با ماشین راحت از ریشه در بیاری :| ولی وقتی وسط مسابقه میزنی بهشون و گیر نمیکنی جیگرت حال میاد با اینکه وحشتناک این چیز غیر طبیعیه :))

+ لیست ماشینا: با اینکه فورزا 4 برابر NFS Heat ماشین داره اما تقریباً تموم اون ماشینای اسطوره ای که دلمون میخواد تو لیست هست! با کاستومایزای خیلی زیااد!

+ تیونینگ موتور ساده ولی حسابی جذاب !: بعد از اینکه پارتای Ultimate+ رو باز کردین تموم زندگیتون میشه تست ماشینایی که دارین با رفیقا :D این که با تغییر موتور ماشینا میشه یه تیون کاملاً متفاوت داشت از طرفی پارتای هندلینگ که به سلیقه خودتون میتونید بچینیدشون عااالی هستن! دریفت بازی گرچه تو لولای پایین واقعاً اعصاب خورد کنه ولی بعد فول لول شدن فقط دائم پارت عوض میکنین واسه بهترین هندلینگ!!! واقعاً کل کل سر تیون هر ماشین با دوستاتون حسابی کیف میده :D

+ هندلینگ: هندلینگ از حالت لوس بازی پیبک در اومده و میشه الان اسمشو آرکید باحال گذاشت. تو ماشینای میان رده واقعاً تو بهترین حالتشه و با پارتای Track هندلینگ خیلی لذت بخشی واسه ریس داره. اگه ترس اینو دارید که مثل 2 نسخه قبله اصلاً اینطور نیس!

+ پلیس بازی گروهی و هیجان بازی تو حالت شب: از خفن ترین چیزای بازی که میتونید گروهی انجام بدید اینه که سر به سر پلیسا بذارید و باهم هرکاری کنید! میتونم بگم کمتر بازی ریسینگی بوده که به این شدت بهم هیجان بده و بتونیم با رفیقامون کلی همکاری کنیم واسه فرار یا لول آپ! در کل به قول یکی از منتقدا دایینگ لایت بازیهای ریسینگه. کلاً گروهی بازی کردن تو Heat خیلی حاال میده! با رفیقا بازی کنید خوش بگذرونید حسابی!!

+ حس کردن سرعت!! : میتونم بگم بهترین نکته مثبت بازیه!!! شما واقعا اون هیجان سرعت بالا رو حس میکنید و گاهی میترسید که از حدی تندتر بریدو تصادفی و رخ بده و جون ماشین بترکه و ... خلاصه که عااالی

چیزای دیگه ای هم هست مثل ورپ ماشینای NPC که عالی هستن و رنگای جذاب محیط و گرافیک خفن و جذابیت شروع هر ریس با آتیش و فلیر و نبودن اسپید کارت و ...


منفی:

- اوپتیمایز مضخرف تو نسخه PC و لگ توی ریس آنلاین که فقط تو نسخه PC هم خیلی دیده میشه
- هندلینگ دریفت واقعاً چرت تو ماشینا لول پایین! گرچه تو لولای بالا خیلی حال میده ولی درکل اون دریفت لذت بخش نسخه 2015 و گروهی رفتنا خبری ازشون نیس! اما بهتر از پیبکه
- ظاهر شدن یهویی ماشینای NPC و پلیسا تو حالت آنلاین
- اسپیدلیست میخوایم :D
- Corner Cut که باعث میشه به طرز وحشتناکی رکورد تایما رو عجیب غریب بشن و غیر ممکن به نظر میرسن!!!
- داستان کوتاه و ضعیف که خب ... اهمیت نداره داستان واسه همچین بازی ای :|



در کل نظر من در مورد این نسخه اینه که: ملاک من انجام دادن کارهایی بود که نمیشد توی فورزا انجام داد و این نسخه هم بیش از چیزی که من انتظار داشتم ظاهر شد! اگه عشق ماشین و تیونینگ باشید و از پیچیدگی تیونینگای فورزا و گرن توریسمو فرار میکنید مطمئن باشید به این زودیا از این نسخه خسته نمیشید. جذابیتای بازی خیلی زیاده مخصوصاً کاستومایزش کرم وحشتناکی داره و ول کن نیست. از نظر من بعد از Hot Pursuit این بهترین نسخه ای هست که منتشر شده. بخرید! حالشو ببرید! اینقدرم تو سر مغز هم نزنید و هر بازی هم همونطور که هست بگید! نرید 4 تا گیمپلی تو یوتیوب ببینید بعد بگین هندلینگ فلان بازی چطوره :| حال کنید با هر بازی که انجام میدین :D
درود خیلی خوب توضیح دادین
البته یه سری معایب دیگه هم از نظر من داشت
بخش اول ایراد مربوط به موسیقی بازی هستش که برای یک عنوان ریسینگ مثل نیدفور واقعا کافی نیست.می بایست چند ده موزیک پرهیجان و به روز دیگه به پلیرش اضافه میشد
نکته ی بعد اینکه سوا کردن حالت روز و شب ایده ی خوبیه منتهی اینکه برای به دست اوردن ریپ و درواقع بالا بردن رنک مجبور باشی فقط شب ماشینو روشن کنی و مسابقه بدی یه ذره تو ذوق میزد(وبلعکس ، اجبار به بازی کردن در روز برای جمع اوری پول برای خرید و تیونینگ و کاستمایز ماشین)
درواقع میتونستن طوری طراحی کنن که در شب به میزان هیت هم پول و هم رنک افزایش داشته باشه و در روز از هر دو به مقدار خیلی کمتری دریافت بشه
و اشکال بعدی ضعف نیروی پلیس در روز بود ، به نحوی که شما با یک میلیون مسابقه دادن طی روز و ریخت و پاش در شهر باز هم توجه اشون رو به خودت جلب نمیکردی (مگر اینکه میزدی زیرشون)
و قاعدتا یه سری باگ خیلی رو مخ که برای من بیشتر هنگام شکستن رکوردهای اسپید تراپ ها به چشم میومد
ولی درکل واقعا راضی بودم و نسبت به پی بک رشد داشت
 

EL-BARTO

کاربر سایت
Nov 30, 2017
657
دوستان یه سوال:
من یه بار آنلاین شدم، دیدم همون کارهایی که توی Solo Mode میشه انجام داد، توی آنلاین هم هست، منتها پلیرهای دیگه هم توی مپ دیده میشدن. آیا اگر مسابقه ها روی توی حالت آنلاین ببریم پول بیشتری میده؟ چون من یه بار دیدم روی Rep بوست خورده بود برام.
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
دوستان یه سوال:
من یه بار آنلاین شدم، دیدم همون کارهایی که توی Solo Mode میشه انجام داد، توی آنلاین هم هست، منتها پلیرهای دیگه هم توی مپ دیده میشدن. آیا اگر مسابقه ها روی توی حالت آنلاین ببریم پول بیشتری میده؟ چون من یه بار دیدم روی Rep بوست خورده بود برام.
بله
بلفرض روی یک نفر از رو مپ مثلث زده و اینویت کنید(که از قضا خوبم درخواستو قبول میکنن) وقتی جوین شد واسه هر مسابقه 40% پاداش بیشتر گیرتون میاد
 
  • Like
Reactions: EL-BARTO

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,944
نام
امین پاشاپور
سلام دوستان یه سوال. من بازی رو تازه شروع کردم و لول 12 هستم. چرا پلیساش اینقدر سمج هستن یعنی دو تا بیشتر که میشن دیگه نمیشه از دستشون فرار کرد. شما ها چیکار میکنین. چطور فرار کنم از دستشون

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 

EL-BARTO

کاربر سایت
Nov 30, 2017
657
سلام دوستان یه سوال. من بازی رو تازه شروع کردم و لول 12 هستم. چرا پلیساش اینقدر سمج هستن یعنی دو تا بیشتر که میشن دیگه نمیشه از دستشون فرار کرد. شما ها چیکار میکنین. چطور فرار کنم از دستشون

بعضی جاهای نقشه محل پرش هستش. برو اونجا و بپر . خیلی راحت گمت میکنن. من به Heat 5 هم که میرسم همینکارو میکنم فرار میکنم.
 
  • Like
Reactions: AMIN-PASHA

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,944
نام
امین پاشاپور
بعضی جاهای نقشه محل پرش هستش. برو اونجا و بپر . خیلی راحت گمت میکنن. من به Heat 5 هم که میرسم همینکارو میکنم فرار میکنم.
مرسی ممنون. آره بهترین کار اینه،
انصافا گرافیکش تو شب عالی و نسل هشتمیه ولی تو روز وقتی که جاده خشک هست نسل هفتمی هست.
هندلینگش عالیه

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 

siavashgg

کاربر سایت
Dec 20, 2009
194
نام
سهراب
بنده هم به تازگی بخش داستانی بازی رو تموم کردم (رو pc)
اول از همه وضع اوپتیمایز بودن بازی رو pc افتضاحه افت فریم و لگ و باگ های گرافیکی تا دلتون بخواد تو بازی هست ، یعنی خاک برست EA که مجبورشون می کنی با موتور مضخرف فراستبایت بازی رو بسازن !
دوم وضع گرافیکی بازی خیلی خنده داره :
همون طور که یکی از دوستان اشاره کرد تفاوت گرافیک فنی و هنری بازی بین هوای بارونی و غیر بارونی مثل تفاوت گرافیکی نسل هفتم و هشتم هست !!! وقتی هوا بارونی و طوفانی میشه انعکاس نور های مختلف رو زمین خیس ، ریزش قطره های بارون و تکون خوردن درخت نخل ها مخصوصا تو شب فوق العاده زیباست ولی به محض اینکه بارون تموم میشه و زمین خشک میشه اصلا انگار بر میگردی به یک نسل قبل ...
محیط palm city هم فقط تو شب و هوای بارونی قشنگه ،ضمن اینکه تنوع محیط در کل خیلی کمه ( نه جاده صحرایی نه کوهستانی ، هیچی ...)
سطح کاستومایز ماشین ها تو بازی فوق العادست ...
بخش داستانی بازی با اینکه جذاب نیست ولی بدم نیست یعنی کشش اینو داره که شما رو بکشه به سمت بازی ولی متاسفانه خیلی کوتاه هستش و زود تموم میشه ... تنوع ماموریت های داستانی بازی هم خوبه ... (هم تو روز هست و هم تو شب ولی اکثرا تو شب انجام میشه)
همین طور که همتون می دونید بازی تو شب و روز دو بخش جداست ، هدف کلی اینه که تو روز مسابقه ها رو برای جمع کردن پول و خرید ماشین مورد علاقتون انجام بدید و تو شب هم مسابقه ها رو برای لول آپ کردن خودتون و باز کردن ماشین ها و قطعات جدید ....
تو روز که کلا دو تا آپشن دارید یا دریفت انجام بدید یا Circuit Race (مسابقه هایی که دوری هستند که اکثرا 3 دور اند) حتی دریفت ها هم 3 دور هستند ! در کل بعد از مدتی به شدت تکراری و طولانی و اعصاب خورد کن میشه ، چیزی که تعجب من رو واقعا بر انگیخت اینه که یه دونه Time Trial تو بازی نیست ! به راحتی می تونستند Time Trial (مسابقه های زمانی) رو به بازی اضافه کنند و تنوع ماموریت ها رو ببرند بالا ولی دریغ از یه دونه ! خلاصه ماموریت های بازی تو روز از نظر من به خاطر طولانی بودن و تنوع کم و تکراری بودن واقعا زجر آور بود ...
ماموریت های بازی تو شب با اینکه از لحاظ تنوع بازم جالب نیست ولی به لطف ماشین های پلیس و مسابقه های Sprint واقعا جذاب از آّب در اومده . تو شب هم هم دریفت داریم و هم تعداد خیلی کمی Circuit Race ولی اکثر ماموریت های بازی تو شب Sprint Races هستند که هم خیلی طولانی نیستند که اعصاب ادم رو بهم بریزه و هم به لطف تعقیب و گریز پلیس بسیار جذاب اند...

موسیقی هایی که تو بازی گذاشتند واقعا افتضاحه طوری که بنده مجبور شدم بازی رو مینیمایز کنم و پلی لیست خودم رو با مدیا پلیر اجرا کنم ..
در نهایت به منظر بنده بازی قطعا ارزش خرید رو داره ولی بازم طبق معمول به هیچ عنوان به اون nfs های افسانه ای که میشناسیم نزدیک هم نمیشه ...
در اخر هم خواستم یه چیزی رو اضافه کنم که چندین نسخه است که منتظرم که این افکت گرافیکی مضخرف که وقتی نیتروژن رو فعال می کنید رو عوض کنند ولی انگار نه انگار ... تو اینجا هم وقتی نیترو رو فعال می کنید اثرا انگار نه انگار اون حس سرعت و نیتروژن رو بهت نمیده ، شما most wanted 2005 رو نگاه کنید وقتی نیتروژن رو فعال می کنی برای چند ثانیه محیط محو میشه که واقعا زیباست ولی تو اینجا فقط یه چیزی از اگزوز میاد بیرون ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر