Multi Platform Need For Speed Heat

سازنده
Ghost Games
تاریخ انتشار
November 2019
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
Need-for-Speed-Heat-768x432-2.jpg
Publisher: Electronic Arts
Developer: Ghost Games
Initial Release Date: November 8, 2019
Platforms: PC, Xbox One, PlayStation 4
سری Need for Speed دست‌کم یکی از مهم‌ترین یا حتی شاید مهم‌ترین مجموعه در سبک ریسینگ در صنعت بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود. در سال‌های اخیر نسخه‌های مختلفی از این سری منتشر شده است، اما نتوانسته‌اند به اندازه‌ی کافی موفق ظاهر شوند. جدیدترین نسخه‌ی این سری با عنوان Need For Speed Heat، بار دیگر به مسابقات غیرقانونی خیابانی بازگشته است. بازی از جایی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی، قصد شرکت در مسابقات Speedhunter Showdown را دارد. یک رویداد سازمان یافته که در حومه شهری خیالی به نام Palm City روی می‌دهد که شباهت زیادی به شهر Miami دارد. شما در روز می‌توانید در مسابقات Speedhunter Showdown شرکت کنید.. نکته مهم راجع به این رویداد این است که Speedhunter Showdown یک رویداد کاملا قانونی خواهد بود. اما در شب، دیگر خبری از رویداد قانونی Speedhunter Showdown نخواهد بود. به محض این که روز جای خود را به شب دهد، Speedhunter Showdown نیز جای خود را به مسابقات خیابانی غیرقانونی خواهد داد. پلیس‌ها در شب حضور خواهند داشت و به شدت خطرناک‌تر هستند و به تعقیب اتومبیل‌های مسابقه‌دهنده می‌پردازند. رانندگی در شب، باعث جلب توجه پلیس‌ها شده و موجب می‌شود درجه‌ی Heat Level اتومبیل شما افزایش یابد.
بازی مانند نسخه‌های اخیر این سری، از موتور گرافیکی Frostbite استفاده می‌کند.

تریلرهای بازی:
سیستم مورد نیاز:

MINIMUM REQUIREMENTS

OS: Windows 10
Processor (AMD): FX-6350 or Equivalent
Processor (Intel): Core i5-3570 or Equivalent
Memory: 8 GB
Graphics card (AMD): Radeon 7970/Radeon R9 280x or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 760 or Equivalent
DirectX: 11 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 320 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 50 GB

RECOMMENDED REQUIREMENTS

OS:
Windows 10
Processor (AMD): Ryzen 3 1300X or Equivalent
Processor (Intel): Core i7-4790 or Equivalent
Memory: 16 GB
Graphics card (AMD): Radeon RX 480 or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 1060 or Equivalent
DirectX: 11 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 50 GB
 
آخرین ویرایش:




Developer: ghost Games
Publisher: EA Games
Genre: Arcade Racing
Release Date: November 8, 2019
Platforms: Xbox One, PS4 , PC

اطلاعات گیمپلی بازی:

• جهان باز (شب)
• داستانی جدی و تاریك تر
• این نسخه از بازی پایه ساخت عناوین آینده سری خواهد بود
• بازی تلفیقی از ریبوت ٢٠١٥ و Rivals خواهد بود
• همواره آنلاین نیست
• سیستم قبلی ترمز گرفتن برای دریفت كشیدن بازگشته و البته بسیار بهتر و واكنش پذیر تر
• همانند نسخه ٢٠١٥ شاهد ارتقا سطح و باز كردن آیتم های بیشتر شخصی سازی خواهیم بود
• اسپید كارت (Speed Card) ها كاملا از بازی حذف شده اند
• مراحل Off Road در بازی حضور ندارد
• گرافیك بازی از Payback بهتر شده است و در سطح ٢٠١٥ می باشد. خیسی سطح جاده، انعكاس نور و دیگر موارد ارتقا یافته است
• چرخه روز و شب در بازی وجود ندارد و زمان براساس نوع مسابقات تعیین می شود
• باران در بازی وجود دارد
• تعقیب و گریز های پلیس در حالت عادی همانند نسخه های كلاسیك این سری حضور دارد و حتی هلیکوپتر خارج از مسابقات دنبال شما می آید
• نشانگر آسیب وارده به خودرو و همچنین پمپ بنزین ها از Rivals بازگشته است
• مسابقات قانونی درون پیست همانند Pro Street حضور خواهد داشت
• تجربه بازی بیشتر حالت غیرخطی گرفته است
• عملكرد نیتروژن در بازی چیزی بین نسخه ٢٠١٥ و Rivals می باشد
• مراحل Heat در بازی به نوعی كلاسیك و در دهه ٨٠ میلادی دنبال می شوند
• مسابقات قانونی داخل پیست در روز روشن همانند نسخه Pro Street در بازی وجود دارد


پ.ن. با تشکر از @Ali Venom بابت توضیحات (در تاپیک خبری بازی)
 
وقتی پلیس دستگیرت بکنه چه ضرری میکنی؟؟؟ مسابقات و مراحل فرعی و اصلی داره ؟؟؟
بازی دو حالت کلی داره، صبح و شب.

در صبح شما مسابقه هایی که شرکت کنید به شما پول میده برای خرید و ارتقای بازی.

در شب هدف جمع کردن Reputation لازم برای آزاد کردن آپگرید های مختلف بازی هست که بعدا بشه با پول خریدشون. شما در شب یک Heat Level داری که حالا با توجه به میزان فعالیت های شما در شب، حداکثر به عدد 5 میشه برسه و Reputation بدست آمده شما در نهایت 5 برابر میشه و از طرف دیگه فشار پلیس روی شما به مراتب بیشتر میشه. اگر در شب شما دستگیر بشید یک عددی از پول شما بابت جریمه کم میشه و اون Reputation بدست آمده دیگه چند برابر نمیشه و دقیقا همون عدد پایه به شما اضافه میشه.

بازی یک خط داستانی کلی داره که شاید اگر محدودیت Reputation نداشت و پشت هم بازی رو جلو میرفتید سر جمع 3 ساعت هم زمان نبره از شما و داستان کوتاه و حتی نا امید کننده‌ای داره. مسابقات فرعی هم داره به تعداد زیاد، هم در شب و هم در صبح که حالا با هدف جمع کردن پول یا Reputation هست. به جز مسابقات، فعالیت های دیگه مثل Drift Zone یا Speed Trap ها هم هستند. یک سری Collectible ها متنوع هم داره که جمع کردن اونا هم خالی از لطف نیست. یک سری مراحل تقریبا فرعی هم میشه گفت بازی داره که ربطی به خط داستانی اصلی نداره و میشه بعد از پایان بازی اونا رو کامل کرد در قالب Heat Stories بودند اگر اشتباه نکنم. به جز اینا یک بخش آنلاین هم بازی داره که شاید عمق لازم رو نداشته باشه ولی تجربه اش خالی از لطف نیست.

در کل اگر دنبال بازی مسابقه ای آرکید هستید، من تجربه بازی رو پیشنهاد میکنم. (البته با توجه به قیمت فعلی دلار، این بازی ارزش این مبلغ رو نداره حتی با تخفیف و پیشنهاد میشه در صورت امکان با EA Access یا به صورت کرکی بازی رو تجربه کنید).
 
  • Like
Reactions: milad.sha
بله ولی مثل اینکه راضی کننده نبود واسه EA

مشکل EA مارکتینگ افتضاحشه. وقتی برای سالگرد 25 سالگی میای یک نسخه به قول خودت "ویژه برای طرفداران" میسازی، بعد دو ماق قبل عرضه بازیو معرفی میکنی قطعا یجای کار میلنگه!
بازی تو گیمزکام معرفی شد. و به قدری مارکتینگ افتضاح بود که منی که عاشق این سری هستم اصلا ترغیب نشدم برم سمت این بازی و تقریبا این فرنچایز برای من مرده الان.

EA کلا این مشکلو داره. یماهو نیم پیش یک EA PLAY بشدت خالی و آشغال داشت. حالا چند شب پیش توی خود مسابقات ufc میاد نسخه 4م این بازیو معرفی میکنه برای عرضه توی 1 ماه بعد... اینو نمیتونست توی کنفرانسش بیاره که اونقدر کویر نباشه؟؟ یا کاری که پارسال با PVZ جدید کرد. چیزی که باعث شد کسی نفهمه کی بازی معرفی شد، کی عرضه شد، چیه و ...
هرچی سر EA بیاد تقصیر خودش، تصمیمات افتضاحش و مارکتینگ خرابشه... و فقط بدبخت این فرنچایز هایی که پتانسیل دارن خیلی خوب باشن ولی دست اینا افتادن...

پ.ن. ببخشید پست سه ماه پیشو ریپلای میکنم. الان دیدم.
 
مشکل EA مارکتینگ افتضاحشه. وقتی برای سالگرد 25 سالگی میای یک نسخه به قول خودت "ویژه برای طرفداران" میسازی، بعد دو ماق قبل عرضه بازیو معرفی میکنی قطعا یجای کار میلنگه!
بازی تو گیمزکام معرفی شد. و به قدری مارکتینگ افتضاح بود که منی که عاشق این سری هستم اصلا ترغیب نشدم برم سمت این بازی و تقریبا این فرنچایز برای من مرده الان.

EA کلا این مشکلو داره. یماهو نیم پیش یک EA PLAY بشدت خالی و آشغال داشت. حالا چند شب پیش توی خود مسابقات ufc میاد نسخه 4م این بازیو معرفی میکنه برای عرضه توی 1 ماه بعد... اینو نمیتونست توی کنفرانسش بیاره که اونقدر کویر نباشه؟؟ یا کاری که پارسال با PVZ جدید کرد. چیزی که باعث شد کسی نفهمه کی بازی معرفی شد، کی عرضه شد، چیه و ...
هرچی سر EA بیاد تقصیر خودش، تصمیمات افتضاحش و مارکتینگ خرابشه... و فقط بدبخت این فرنچایز هایی که پتانسیل دارن خیلی خوب باشن ولی دست اینا افتادن...

پ.ن. ببخشید پست سه ماه پیشو ریپلای میکنم. الان دیدم.
صحبت‌های ‌شما صحیح هست، ولی سیاست ea الان تمرکز روی بازی‌هایی که میکروترنزکیشن و التیمیت تیم خفن دارن هست مثل فیفا و nhl، بخاطر درآمد بالاش از این بخش ها هست مثلا سال قبل 3 میلیارد درآمد کسب کرده از این بخش‌ها،
 
ساخت سری NFS دوباره به Criterion سپرده شد و EA هم در تلاشه که بیشتر اعضای کلیدی Ghost Games به Criterion اضافه شوند. افرادی که از Criterion اخراج شدند هم اکثرا قرار هست برگردند. استودیو Ghost Games از این به بعد به عنوان مشاور برای Criterion فعالیت کرد.
متاسفانه EA داره برای دومین باز اشتباهی بزرگ رو تکرار میکنه. استودیو Ghost Games با وجود محدودیت‌هاش تمام سعیشو کرد که اون DNA خاص NFS رو حفظ کنه و طرفدارها هم از این موضوع راضی بودن. فروش خوب Heat هم نشان از همین موضوع داشت. کاری که Criterion در اون ناموفق بود و فقط برن اوت با نام NFS منتشر کرد.
من نظرم خلاف شماست، به شخصه هیچوقت نتونستم با NFSهای GG ارتباط برقرار کنم، مخصوصا تو بخش هندلینگ که خیلی داغون بودن.

برعکس NFSهای کرایتریون فوقالعاده بودن تو این بخش،HP2010 بهترین کنترل بین تمام NFSها داره، مخصوصا ترکیب با دریفت هنوز هم مثل اون گیم نداریم، حتی MW Remake هم عالی بود به غیر از بخش تصادفات.
اما بحث اصلی اینه که این کرایتریون اون استودیویی نیست که HP2010 ساخت.
===================
اصلا من نمیفهمم EA یکروز کرایتریون میترکونه و کلی از اعضا جدا میشن، یه چندتایی میرن GG و مابقی استودیو در نقش مشاور فعالیت میکنن.
این وسظ چندتا NFS متوسط ساخته میشه که از آخرین ساخته کرایتریون (MW Remake) هم تو رده های پایینتری قرار میگیرن.
چندسال بعد که GG تقریبا دستش اومده که چه NFSای باید بسازه، EA میترکونتش ، کرایتریون دوباره جون میگیره و اعضای GG میشن مشاور؟؟؟
اصلا هدف چیه که من سر در نمیارم!!!
 
آخرین ویرایش:
یکی دو روزی هست دارم nfs heat بازی میکنم و باید بگم بلاخره ea راه درست این سری رو پیدا کرده. بازی مشکلاتی داره ، پرفکت نیست ولی دقیقا همون چهارجوبیه که nfs باید داشته باشه. مسابقات خیابونی ، پلیس های سمج ، فضای شبانه و نئونی همینطور رد کردن تمام پیچ ها با دستی کشیدن! یه نکته ی خیلی خوبی هم که بازی داره توینینگ بازی رو ساده سازی کردن. برای علاقه مندان سبک ارکید حقیقتا لازم نیست بخوای این بخش رو با جزییات طراحی کنی که همینش رو خیلی دوست داشتم. مورد بعدی هم ماشین ها کلاس بندی نداره و خیلی بهتر شده. فقط هوش مصنوعی ماشین های رقیب توی مسابقات زیاد جالب نیست. حالا باید جلوتر برم ولی با سختی medium یا خیلی اسون عقب میفتن یا اینکه نمیشه ازشون جلو زد و تا به حال اینجوری نبوده که رقابت چالشی و هیجان انگیز بوده باشه. بهرحال بعد از یک نسل کامل من بلاخره با این نسخه از nfs خیلی دارم حال میکنم و شدیدا هم منو یاد nfs carbon داره میندازه.
 
یکی دو روزی هست دارم nfs heat بازی میکنم و باید بگم بلاخره ea راه درست این سری رو پیدا کرده. بازی مشکلاتی داره ، پرفکت نیست ولی دقیقا همون چهارجوبیه که nfs باید داشته باشه. مسابقات خیابونی ، پلیس های سمج ، فضای شبانه و نئونی همینطور رد کردن تمام پیچ ها با دستی کشیدن! یه نکته ی خیلی خوبی هم که بازی داره توینینگ بازی رو ساده سازی کردن. برای علاقه مندان سبک ارکید حقیقتا لازم نیست بخوای این بخش رو با جزییات طراحی کنی که همینش رو خیلی دوست داشتم. مورد بعدی هم ماشین ها کلاس بندی نداره و خیلی بهتر شده. فقط هوش مصنوعی ماشین های رقیب توی مسابقات زیاد جالب نیست. حالا باید جلوتر برم ولی با سختی medium یا خیلی اسون عقب میفتن یا اینکه نمیشه ازشون جلو زد و تا به حال اینجوری نبوده که رقابت چالشی و هیجان انگیز بوده باشه. بهرحال بعد از یک نسل کامل من بلاخره با این نسخه از nfs خیلی دارم حال میکنم و شدیدا هم منو یاد nfs carbon داره میندازه.
سلام،
بازی بخش آنلاین PvP یا PvE یا PvPvE داره؟ و اینکه به خاطر بخش آنلاینش، ارزش بازی‌کردن داره؟
 
یکی دو روزی هست دارم nfs heat بازی میکنم و باید بگم بلاخره ea راه درست این سری رو پیدا کرده. بازی مشکلاتی داره ، پرفکت نیست ولی دقیقا همون چهارجوبیه که nfs باید داشته باشه. مسابقات خیابونی ، پلیس های سمج ، فضای شبانه و نئونی همینطور رد کردن تمام پیچ ها با دستی کشیدن! یه نکته ی خیلی خوبی هم که بازی داره توینینگ بازی رو ساده سازی کردن. برای علاقه مندان سبک ارکید حقیقتا لازم نیست بخوای این بخش رو با جزییات طراحی کنی که همینش رو خیلی دوست داشتم. مورد بعدی هم ماشین ها کلاس بندی نداره و خیلی بهتر شده. فقط هوش مصنوعی ماشین های رقیب توی مسابقات زیاد جالب نیست. حالا باید جلوتر برم ولی با سختی medium یا خیلی اسون عقب میفتن یا اینکه نمیشه ازشون جلو زد و تا به حال اینجوری نبوده که رقابت چالشی و هیجان انگیز بوده باشه. بهرحال بعد از یک نسل کامل من بلاخره با این نسخه از nfs خیلی دارم حال میکنم و شدیدا هم منو یاد nfs carbon داره میندازه.
بعد از تموم کردن بازی نظر من نسبت بهش عوض شد
شخصیت پردازی و داستان که هیچ
مسابقات تکراری رو مجبوری چندین بار بری برا اینکه بتونی ماشین مورد علاقت رو بخری
پلیس ها تو شب از سماجت گذشته و جوری برنامه ریزی شدن که توی فضای شهری کلا
پیچوندن و فرار کردن ازشون غیر ممکنه باید یه جای پیدا کنی بپری و یا مسیر های خاصی رو گازشو بگیری ...
مپ هم میشه گفت کوچیک بود
ولی خوب خیلی از مسابقات بخاطر طراحی خوب مپ بار اول لذت بخش بودن
امیدوارم بعد از بتلفیلد 6 تیم برگرده و یه nfs کاملا نسل جدید و قوی تحویل بدن
 
  • Like
Reactions: stanley

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or