cameronx65

کاربر سایت
Jun 12, 2023
357
یه مشت فیلم ابرقهرمانی اومدن صدر جدول که سر جمع دوزار هم نمی ارزن. اونوقت فیلم های بدردبخور و تاثیرگذار هیچکدوم بولد نمیشن. واقعا سلیقه ی جوامع امروزی بولشیت شده.
سینمای قهرمانی تاریخ مصر ف داره الان دیگه مردم سینما زده شدنه - سالی صد تا سریال مذخرف و فیلم بی ارزش ساختن از یک سری کتاب مصور که بار و جذبه خاصی هم ندارن و همشون رو میشه تو قالب بتمن توصیف کرد این میشه دیگه مردم زده میشن و این چند سالی یکبار میاد م میره . زمان اسپایدرمن هم سم ریمی هم بود بعت رفت با نولان و بتمن بیگینز برگشت و مارول ها و و... الان هم اشباع شده تمام ظرفیتی نداره دیگه چه بسا الان حتی این اونجزر های نمیدونم اسمش چی بود اند گیم بدن اونقد نفروشه مردم زده شدن . این ابرقهرمانی های تکراری جای برای بقیه سینما هم نمیزارن و خلاقیت هم هی کم تر میشه ممکنه خیلی ایده ها بخاطر اینکه باید بودجه بره پای مثلا قهرمان با لباس چسبون خنده دار( واقعا کاستوم هاشون خنده دارن بجز چند تا یا بتمن که من براش احترام زیادی قایلم ) نابود میشه . خودشون میلکش کردن حالا دیگه ایده ها ته کشیده تمام . ابرقهرمانی خوب آدم یمخواد ببینه فقط و فقط Batman: The Dark Knight Returns

Batman_The_Dark_Knight_Returns_(film).jpg

این میشه تمام تعریف کامل از ابر قهرمانی بقیه در مقابلش مثل جوک هستن. بجز فیلم های نولان که اتفاقا نولان هم طرفدار همین دوگانه افسانه ای بوده و الهام گرفته
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
ارزش دیدن برای کسی که هیچ اطلاعاتی ازش نداره داره؟
به نظرم کسی که اطلاعی ازش نداره خیلی بیشتر ازش لذت می بره تا کسی که اطلاع داره. (اگر با سبکش حال کنید البته)
 

rpg321

کاربر سایت
May 27, 2021
1,031
باربی توی سبک خودش خیلی هم فیلم خوبی بود :-" :-" :-"
بی شوخی چیزی هست که بنظرتون خوب نباشه در سبک خودش.الان 365 هم خوبه در سبک خودش؟!
بله ممنون خیلی بامزه بود !
دوست عزیز بزار یک نصیحت بهت در قالب این حکایت(کلیله و دمنه) بکنم
داستاني از داستان‌هاي کليله و دمنه ... حکايت مي‌کنند که در زمانهاي قديم، تعدادي از بوزينگان در کوهي مسکن گزيده بودند و در آنجا امرار معاش مي‌کردند تا اينکه زمستان آمد و آنها همگي روزها را سپري مي‌کردند ولي شبهاي آنجا بسيار سرد بود و آنها پناهي نداشتند تا از سرما در امان بمانند در نتيجه به دنبال روشنايي و يا نوري مي‌گشتند، به اميد اينکه آن روشنايي آتش باشد و خود را به آنجا برسانند و از سرما فرار کنند و در پناه آن گرم بمانند. بله، آنها هر روشنايي را که مي‌ديدند به طرف او مي‌رفتند و آنجا مي‌ماندند تا گرم شوند، حتي اگر آن روشنايي نور چنداني هم نداشت و آنها را درست و حسابي گرم نمي کرد. در يک شب آنها، کرم شب تابي را ديدند و به گمان اين که آتش است و گرما بخش، هيزم آوردند و در آن مي‌دميدند و هيزم بر سرش مي‌ريختند تا آتش بگيرد و گرما بدهد و آنها را گرم کند، آنها همه هيزمها را بر سر کرم بيچاره ريختند و مدام آن را فوت مي‌کردند ولي اين کار بي فايده بود و هيچ ثمري نداشت، چرا که همه ما مي‌دانيم کرم شب تاب گرمايي ندارد و در شب مي‌تابد. در آن نزديکيها و بر سر شاخه درختي مرغي آشيان داشت و به کارهاي بوزينگان مي‌نگريست، مرغ دانا دلش به حال آنها و کرم شب تاب بيچاره سوخت، پس نزديکتر آمد و گفت: اي بوزينگان اين روشني که شما بر سرش هيزم مي‌ريزيد، کرم شب تاب است و اين کرم در شبها مي‌درخشد و علت آن هم اين است که مي‌تواند نور کم را منعکس کند و مانند شب چراغ مي‌درخشد، اما شما گمان کرده ايد که آن آتش است در حالي که آن کرم، گرمايي ندارد و شما نيز وقت خود را تلف مي‌کنيد. اما سخنان و نصايح مرغ دلسوز بر دل تاريک بوزينگان اثري نکرد. در همان هنگام مردي از آنجا مي‌گذشت و وقتي که اين حال را ديد، رو به مرغ کرد و گفت: اي مرغ دلسوز و عزيز، سخن تو در دل تاريک اينها اثري ندارد، آنها را به حال خود رها کن که به تو آسيب و صدمه خواهند رسانيد. چون نصيحت کردن اينها مانند اين است که شمشير را بر روي سنگ امتحان کني و يا شکر را در زير آب پنهان نمايي. اما مرغ نصايح مرد را قبول نکرد، پس از درخت پايين پريد و پيش بوزينگان آمد و شروع کرد به پند و نصيحت انها و توضيح و تشريح اينکه کرم شب تاب گرمايي ندارد و شما از سرما خواهيد مرد، بالاخره بوزينگان عصباني شدند و مرغ را گرفتند و سرش را کندند و پرهايش را نيز يکي يکي کندند و از کوه به پايين انداختند و دوباره به کار خودشان ادامه دادند تا اينکه تا صبح همگي از سرما مردند و جزاي حماقت خود را ديدند. منبع مقاله : مهرداد، آهو؛ (1389)، 62 داستان از (کليله و دمنه- سياستنامه- مرزبان نامه- مثنوي معنوي- تحفةالمجالس- سندبادنامه- قابوسنامه- جوامع الحکايات- منطق الطير)
این کمدین و مجری در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) ادعا می‌کند که از این فیلم «لذت» برده اما در عین حال می‌گوید «باربی» در واقع یک «دروغ زامبی» است.
ار توضیح می‌دهد: «خیلی خوب، «باربی». امیدوار بودم که این فیلم موعظه‌گو، مرد-بیزار و یک دروغ زامبی باشد – افسوس که هر سه آن‌ها بود. دروغ زامبی چیست؟ چیزی که هرگز واقعیت نداشته، اما مردم از گفتنش دست برنمی‌دارند (برای مثال اینکه می‌گویند کاهش مالیات ثروتمندان باعث افزایش درآمدهای [دولت] می‌شود)؛ یا چیزی که قبلاً واقعیت داشته اما دیگر ندارد، اما برخی مردم وانمود می‌کنند که هنوز واقعیت دارد. «باربی» از این نوع است.»
مار در پایان می‌نویسد: ««باربی» مفرح است، از آن لذت بردم – اما یک [دروغ زامبی] است. و کسانی که دروغ زامبی را نمی‌پذیرند قرص قرمز را نمی‌خورند [و واقعیت را نمی‌بینند] – فقط به واقعیت «فعلی» پایبند می‌مانند. بیایید در سالی هستیم زندگی کنیم! سلام کن!»
و ادامه می‌دهد: «باربی» با مردسالاری می‌جنگد. تا هیأت مدیره متل که آن را خلق کرده و از ۱۲ مرد سفیدپوست تشکیل شده بالا می‌رود! مردسالاری! اما هیأت مدیره کمپانی متل در دنیای واقعی از ۷ مرد و ۵ زن تشکیل می‌شود. خیلی خوب، برابری دقیقی نیست، اما آن شکلی که در فیلم نشان می‌دهد ندارد – فیلمی که داستانش در سال ۲۰۲۳ قرار داده شده. و دیگر دنیایی نیست که واقعاً واژه «مردسالاری» در خورش باشد. بله، زمانی بوده، و بقایای آن وجود دارد – اما این فیلم به‌شدت در دهه ۲۰۰۰ مانده است.»

مار اضافه می‌کند: «در مقطعی از فیلم باربی‌ها باید بر کن‌ها غلبه کنند، و به آن‌ها گفته می‌شود که با وانمود کردن به بی‌پناهی و ندانستن پیروز شوند. «هلن گرلی براون» [نویسنده آمریکایی که بر استقلال جنسی زنان تأکید می‌کرد] تماس گرفت، می‌خواست ایده‌اش را پس بگیرد. بله، این موضوع [قبلاً] جذابیت «داشت». «باربی» را با زنی سی و چند ساله دیدم که گفت: «حتی یک زن در هر سنی را نمی‌شناسم که امروز این‌گونه رفتار کند.»»

مجری «بی‌درنگ» (Real Time) ادامه می‌دهد: «می‌دانم، می‌دانم، «چطور ممکن است درباره مردسالاری بدانم، خودم مرد هستم!» این بحث خیلی کهنه و احمقانه است. البته، هیچ‌یک از ما نمی‌دانیم دیگری در زندگی‌اش چه مشکلاتی داشته، اما می‌توانم دنیای پیرامونم را ببینم، و می‌توانم داده‌ها را بررسی کنم. هیأت مدیره متل واقعی بازتاب نسبتاً دقیق کشور است، جایی که ۴۵ درصد از ۴۴۹ کرسی هیأت مدیره در ۵۰۰ کمپانی «فورچن» را سال گذشته زنان اشغال کرده بودند. در حقیقت کسی که ناسازگاری می‌کند من نیستم – در سالی که هستیم زندگی می‌کنم.»

بیل مار: Barbie فیلمی «مرد-بیزار» و «موعظه‌گو» است

 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,303
نام
بابک
ایشون به وطن عزیز ما تشریف آوردن و نماز جمعه هم رفتن.با" ال چاپو گوزمن " " رهبر بزرگترین کارتل مواد مخدر دنیا یعنی سینالوآ" هم ملاقات مفصلی داشتن و فیلم هاش موجوده.
درسته مواضع درستی هم گرفته.واقعیتش تا حدی موافقم با این حرفش و خودم بدبینم نسبت به هوش مصنوعی..ولی به بهانه های مختلف وسط بازی و توجیه نا به جا هم داشته.
راجع به کارگردان بزرگی مثل الیور استون هم میگن اونقدر در انتقاد و حتی نفرت از آمریکا پیش رفت که هوگو چاوز شد واسش قهرمان آزادی و حقوق بشر.
اون رهبر مواد مخدر مکزیک از داعش هم 10 برابر بی رحم تره. یعنی اینا مثل آبخوردن آدم میکشن (ویدیوهاش همه توی وب موجود هست). خداییش خیلی حرومزاده هستش که رفته با همچین آدم با لبخند عکس گرفته. حالا خدابیامرز کوسه هم به کنار :))
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,543
دیشب Resident Evil: Death Island رو دیدم، اولین موردی که در برخی لحظه ها به ذهنم میومد گیم و اسکرین شات گرفتن با دوال سنس بود :D بگذریم. اگر 90درصد فیلم رو دور بریزم، با 10درصدش حال کردم اونم سکانس های اکشن لیان بود، کارگردانی این صحنه ها خوب بود. درکل از دیدنش اونطور که تصور می کردم پشیمون نیستم
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Evil and rpg321

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
492
نام
Sera
اینطور به نظر می آید فیلم barbie بخاطر حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ این چنین فروش کرده است،این یک فیلمی است،که در آینده هیچ جناحی آن را گردن نخواهد گرفت،از بس در آن اغراق شده است،در نهایت این یک شکست عمیق سینمایی از بعد ایدئولوژیک در بازه ی زمانی نه چندان ایده آل در تاریخ سینما خواهد بود.
سال ۲۰۲۳ بصورت فاجعه باری برای سینما در حال اتمام است.
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,513
نام
سپهر
کاربران BC اگر ارادت خاصی به تراویس اسکات دارند و می‌خواهند فیلم Circus Maximus او را ببینند، به لینک یوتیوب ذکر شده مراجعه کنند.

افرادی چون تراویس، نیکولاس وندینگ رفن، گاسپار نوئه و هارمونی کورین کارگردانی فیلم Circus Maximus را برعهده داشتند. فیلم محصول A24 سمی است! :D
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,734
نام
رضا.آ
بدترین مزخرف ترین و بولشت اِوِر ترین ساخته دست بشر از زمان بی بنگ تا به امروز !

:Wallbash::Wallbash::Wallbash::Wallbash::Wallbash::Wallbash:

BARBI.jpg

B:-&A:-&R:-&B:-&I:-&E

یعنی برفک تلویزیون نگاه کنی وقتت کمتر هدر میشه
تازه لذتش هم بیشتره :)):)) :))
اینقد زباله​
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر