Movie Center

سلام، اگر که اشتباه نکنم فرار از زمانه (running out of time) اسمش،خودم شخصا خیلی دوست دارم یبار دیگه ببینم این فیلم رو :D
اوه اوه اوه :D یعنی همونه واقعا!؟
تریلرشو از imdb دیدم ولی اون صحنه ای که توش یکی می خواست خودکشی کنه نبود... مطمئن نیستم همون باشه، ولی قیافه اون کاراگاهه آشنا میزد برام...
حالا این یه موضوع، موضوع دیگه اینه اصلا این رو از کدوم سایت میشه گیر آورد؟ :D
 
خوب بلاخره امروز رفتم و ورژن 3D اونجرز رو ديدم و كلي خر كيف شديم :دی
حقيقتا كه فيلم قشنگي بود (من جزو اون دوستان نيستم كه بگم اشغاله اين ژانر فيلما) و نسبت به قسمتاي قبل حوادث پيشبيني نشده زيادي داشت
ولي يه حسي ميگه سري بعدش قابل حدث زدن هستش :دی
 
اوه اوه اوه :D یعنی همونه واقعا!؟
تریلرشو از imdb دیدم ولی اون صحنه ای که توش یکی می خواست خودکشی کنه نبود... مطمئن نیستم همون باشه، ولی قیافه اون کاراگاهه آشنا میزد برام...
حالا این یه موضوع، موضوع دیگه اینه اصلا این رو از کدوم سایت میشه گیر آورد؟ :D
مطمعن ترین جا تورنته خب :دی
 
حالا که بحث مارول داغه ، برید کست کاپتان مارول رو ببینید ... یکی از دوستان اشاره کرد که داستان در زمان جنگ سرد هست . ساموئل ال جکسون و بازیگر نقش رونان ( هم در نقش خود رونان ) ( Guardians of galaxy 1 ) هم هساتن تو فیلم... آبدوخیاری نشه فیلم فقط :-?
 
حالا که بحث مارول داغه ، برید کست کاپتان مارول رو ببینید ... یکی از دوستان اشاره کرد که داستان در زمان جنگ سرد هست . ساموئل ال جکسون و بازیگر نقش رونان ( هم در نقش خود رونان ) ( Guardians of galaxy 1 ) هم هساتن تو فیلم... آبدوخیاری نشه فیلم فقط :-?
نه چرا باید ابدوغ خیاری بشه ؟ داستان مال تبدیل شدن کاپتال مار-ول که خوب باز فلش بک زده میشه به قبل به شدت براش باید هایپ بود چون قرار نقش کلیدی داشته باشه تو یونیورس مارول <:-P
فقط ی ـ سوال از دوستان کامیک خون :

کاپتان مار-ول اصلی شخص Walter Lawson باز بازی Jude Law ـه که تو فیلم وظیفه تعلیم Carol Danvers با بازی Brie Larson رو داره درسته ؟ کامیکای بیشتر رو کدوم شخص تمرکز داشتن ؟
===========================
بردارن روسو اعلام کردن که
شخصیت ادام وارلاک تو قسمت بعدی حضور نداره پس دوستان تئوری هاشون رو ببرن رو شخصیتای دیگه :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: The Listener
کلاً ژانر ترسناک فیلمِ خوب زیاد نداره ولی چند تا فیلم خوب توی این ژانر این چند وقت به صورت اتفاقی دیدم :D

آخرین فیلمی که توی این ژانر دیدم و واقعاً عالی بود مخصوصاً بازی بازیگر نقش اولش، Still/Born ـه که پیشنهاد می کنم حتما ببینید.
 
آخرین ویرایش:
کلاً ژانر فیلم ترسناک فیلم خوب زیاد نداره ولی چند تا فیلم خوب توی این ژانر این چند وقت به صورت اتفاقی دیدم :D

آخرین فیلمی که توی این ژانر دیدم و واقعاً عالی بود مخصوصاً بازی بازیگر نقش اولش، Still/Born ـه که پیشنهاد می کنم حتما ببینید.

فیلم Rec ( نسخه ی اول محصول کشور اسپانیا / سال 2007 اومد ) رو هم پیشنهاد می کنم اگر ندیدی. بیشتر برام دلهره آور بود و فضاسازی فیلم خیلی خوبه. آخرین فیلم ترسناکی که دیدم خوب بود A Quiet Place و قبل از اون The Conjuring بود. کلا فیلم های ترسناک نمی دونم چرا نمی ترسم :دی ولی بازی ترسناک تا دلت بخواد :دی با جمله ی اولت هم که قرمز کردم، موافق هستم. فکر می کنم دلیلش کم بودن کارگردان های خلاق برای فیلم های ترسناک هست.
 
یه سری عکس مثل اینکه از اونجرز 4 لیک شده شامل اسپویل شدید هست.
تئوری سفر تو زمان تقریبا 100% . بر میگردن زمان اونجرز 1 و newyork.


l0gg_32072813_232834054134055_1050134768185769984_n.png


x4ze_32078642_232834150800712_7849862467919282176_n.jpg


6n35_32116548_232833844134076_9097995688012152832_n.jpg


5wmw_31958835_232834384134022_5764786296752963584_n.jpg


pxie_32104568_232833670800760_4514396986174078976_n.jpg


cyiq_31964287_232832520800875_8345247960094736384_n.png


bian_32154067_232832284134232_5578562437558304768_n.png



u8n3_31964235_232832407467553_882403156972011520_n.png
 
نقد های Everybody Knows :

BBC - Nicholas Barber
The opening film at the 71st Cannes Film Festival has an unbeatable blend of European glamour, international art-house credibility, and Hollywood stardust: the fact that it is one of the festival’s strongest and most substantial opening films in years is a bonus. Its Iranian writer-director, Asghar Farhadi, won the Oscar for best foreign language film earlier this year, and he may well be nominated again next year for his tense and engrossing Spanish-language drama, Everybody Knows, starring Penelope Cruz and Javier Bardem.

Guardian - Peter Bradshaw - 4/5
Iranian director Farhadi opens Cannes with a film that explores the unhealed wound at the heart of a Spanish family with pitiless efficiency and sheer muscular flair
Farhadi's storytelling has empowering force

Vulture - Emily Yoshida - 8/10
How much Everybody Knows has to say about anything beyond the intrigues of its ensemble is the real question. The film has top-to-bottom great performances; Bardem in particular is excellent as a big, warm father figure to the village, a guy with a heart so big it threatens to spill out all over the screen. Lennie is also superb as his wife, barely able to hide her exasperation at her outsider role in the family crisis. The performances suggest something more universal than the crackerjack plot machine that Everybody Knows ends up being. Despite its prestige-y trappings, it’s tempting to use the word soapy to describe Farhadi’s film. But the joke’s on anyone who would read that as a slur: they may not change your life, but soaps are a great way to spend an hour or two.

Hollywood Reporter - Boyd van Hoeij - 6/10
on paper, Everybody Knows (Todos lo saben) has the classic ingredients of the best work of Asghar Farhadi but ...
If the film remains largely watchable it is because Farhadi has cast some of the finest actors in Spain and they know how to breathe life into their characters even when they don’t have all that much to do (though a few of them have quite a lot to say).

Screen Daily - Lisa Nesselson - 8/10
Making fine use of a top-flight Spanish-speaking cast, Asghar Farhadi deftly inserts love, resentment, class , money and family ties into propulsive narrative replete with doubts, accusations, intimations, red herrings and other welcome ingredients from the suspenseful-drama arsenal

Indie Wire - Eric Kohn - B+ = 83/100
It's a taut setup that risks veering into soapy territory, but Farhadi reveals just enough involving details to pause at individual moments and rest on more intimate observations.

The Playlist - Jessica Kiang - B- = 67/100
Farhadi’s genius is to be able to take the most ordinary of situations (say, a separation) and turn it into the stuff of gripping sociological drama. But largely, this time out, he’s rather done the reverse: given a gripping premise and a game cast he has engineered perhaps his most ordinary film.

A V Club - A.A. Dowd - 75/100
Quintessentially, and maybe to a fault, this is a Farhadi movie: another of the writer-director’s gripping studies of a family torn asunder by a compounding mess of deception and revelation.

پ.ن. آپدیت میشود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or