چقدر ایندیانا جونز جدید فوق العاده بود! واقعا باید به احترام هریسون فورد ایستاد و دست زد که با 81 سال سن اینقدر صحنه های اکشن رو خوب بازی کرده. 81 سال سن واقعا کم نیست و توی مملکت خودمون درصد خیلی زیادی از ادما حتی 75 سال رو هم نمیبینن. اونوقت مشخص نیست که ژنتیک این ادما از چی هستش که با 81 سال سن میان فیلم اکشن بازی میکنن.
و اما چند خبر از استاد(امیدوارم این فیلم استاد حداقل بودجه ساختشو دراره بار قبلی استاد خیلی رعایت کرد چیزی نگه )
فیلم «آخرین دوئل» (The Last Duel) «ریدل اسکات» با بازی «مت دیمون»، «آدام درایور»، «جودی کومر» و «بن افلک» در جشنواره ونیز شروعی امیدوارکننده داشت، اما آن استقبال باعث نشد که فیلم به یک شکست تجاری تمام عیار تبدیل نشود. این فیلم با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری تولید شد اما در نهایت به فروش جهانی ۲۷ میلیون دلاری و فروش داخلی ۱۰ میلیون دلاری رسید. اسکات در مصاحبه جدیدی با با پادکست «مارک مارون» مسببین این شکست را معرفی کرده است.
اسکات میگوید: «فکر میکنم برمیگردد به – چیزی که امروز داریم مخاطبینی هستند که با این گوشیهای موبایل لعنتی بزرگ شدهاند. نسل هزاره، بههیچوجه نمیخواهد چیزی بیاموزد مگر اینکه روی گوشی موبایل باشد... یک بحث کلی است، اما به نظر من در مورد فیسبوک همین حالا با آن مواجه شدهایم. به نظر من، یک گمراهی اتفاق افتاده که نوع نادرستی از اعتماد به نفس به این نسل اخیر داده است.» اسکات با این حال از تلاشهای دیزنی برای بازاریابی «آخرین دوئل» ستایش میکند.
البته استاد زیاد عصبانی میشه کلا
واکنش غضبآلود ریدلی اسکات به ژورنالیستی که Last Duel را «رئالیستیتر» از Kingdom of Heaven دانست: «برو به جهنم، قربان»
ژورنالیست پیش از مواجه شدن با غضب اسکات میگوید: «فیلمی بسیار رئالیستی است. به نظر رئالیستیتر از «قلمرو بهشت» یا «رابین هود» اگر از...» اسکات حرف ژورنالیست را قطع میکند و میگوید: «قربان، لعنت به شما. لعنت به شما. بسیار متشکرم. لعنت به شما. بروید به جهنم، قربان. ادامه دهید.»
ریدلی اسکات مایل است کات چهار و نیم ساعته Napoleon را منتشر کند.
اسکات کات ۲۷۰ دقیقهای فیلم «ناپلئون» را در اختیار دارد.
«ریدلی اسکات» در مصاحبه با مجله «امپایر» میگوید یک کات ۲۷۰ دقیقهای از «ناپلئون» (Napoleon) دارد که دربرگیرنده صحنههای بیشتری از بازی «ونسا کربی» در نقش جوزفین همسر ناپلئون است. «واکین فینیکس» در این فیلم نقش ناپلئون را بازی کرده است.
مپایر» مینویسد: ««ناپلئون» تقریباً سه ساعت است، هرچند اسکات یک کات «فوقالعاده» نزدیک به چهار و نیم ساعته دارد که دربرگیرنده لحظات بیشتری از زندگی جوزفین پیش از ملاقات با ناپلئون است. او خیلی دوست دارد اپل (که سرمایهگذار فیلم است) این کات را بالأخره پخش کند. اما فیلم فعلی آنها ناچیز نیست. فینیکس درباره زندگی ناپلئون میگوید: «داستان شگفتآوری است. امیدوارم که بعضی از لحظات جذاب را به تصویر کشیده باشیم.»»
«ناپلئون» فیلمی ۱۵۷ دقیقهای است اما به نظر میرسد که اسکات به راهاندازی کمپین «کات اسکات را منتشر کنید» (ReleaseTheScottCut) مانند «زک اسنایدر» بیعلاقه نیست.
اپل این فیلم را در فصل اهدای جوایز پخش میکند و امیدوار به دریافت جوایز و افتخارآفرینی است. «ناپلئون» رده سنی بزرگسال (R) دریافت کرده و حاوی صحنههای دلخراش و جنسی خواهد بود. «طاهر رحیم» بازیگر نقش «پل باراس» رهبر «انقلاب فرانسه» است. نگارش فیلمنامه این اثر حماسی به «دیوید اسکارپا» سپرده شده که سابقه نویسندگی «همه پولهای دنیا» (All The Money in the World) اسکات را دارد.
«[فیلمسازی] باید در خدمت صحنههای نبرد، اکشن، و سکس مدیریتشده باشد. وگرنه، ملالآور خواهد شد. ویژگی جذاب ناپلئون برای من چیست؟ خیلی ساده است: مردی که یکی از قدرتمندترین انسانهای تاریخ بود اما در عین حال به یک زن تکیه داشت.»
اسکات با کات کارگردان بیگانه نیست و انتشار کاتهای مختلف برای «بلید رانر» (Blade Runner) اتفاقی است که از خاطره سینهفیلها پاک نمیشود. از سوی دیگر فیلم تاریخی حماسی «قلمرو بهشت» (Kingdom of Heaven) که تابستان سال ۲۰۰۵ اکران شد و نقدهای منفی زیادی دریافت کرد باعث شد که اسکات نسخهای از آن با یک ساعت صحنه بیشتر را عرضه کند و حفرههای داستان را پوشش دهد. این فیلمساز در ابتدا تمایل داشت نسخه ۲۱۰ دقیقهای «قلمرو بهشت» را اکران کند.
یکی به استاد بگه اگه اجازه اون نسخه کارگردانو ندادن بندازش رو فلش بدش بچه ها می زارنش توی تورنت
خب پس صبر کنیم بعدا نسخه Director's Cut بدن.
واقا این مسخره بازیا چیه آخه. مثل آدم پخش کنین دیگه
یا حدقل هر دو نسخه رو همزمان پخش کنین هر کس به انتخاب خودش یکیو ببینه
فیلم باربی 14 شهریور میاد و به مناسبت نزدیکی اومدنش اینو می زارم.
این کمدین و مجری در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) ادعا میکند که از این فیلم «لذت» برده اما در عین حال میگوید «باربی» در واقع یک «دروغ زامبی» است.
ار توضیح میدهد: «خیلی خوب، «باربی». امیدوار بودم که این فیلم موعظهگو، مرد-بیزار و یک دروغ زامبی باشد – افسوس که هر سه آنها بود. دروغ زامبی چیست؟ چیزی که هرگز واقعیت نداشته، اما مردم از گفتنش دست برنمیدارند (برای مثال اینکه میگویند کاهش مالیات ثروتمندان باعث افزایش درآمدهای [دولت] میشود)؛ یا چیزی که قبلاً واقعیت داشته اما دیگر ندارد، اما برخی مردم وانمود میکنند که هنوز واقعیت دارد. «باربی» از این نوع است.»
مار در پایان مینویسد: ««باربی» مفرح است، از آن لذت بردم – اما یک [دروغ زامبی] است. و کسانی که دروغ زامبی را نمیپذیرند قرص قرمز را نمیخورند [و واقعیت را نمیبینند] – فقط به واقعیت «فعلی» پایبند میمانند. بیایید در سالی هستیم زندگی کنیم! سلام کن!» بیل مار: Barbie فیلمی «مرد-بیزار» و «موعظهگو» است
یه خبری هم راجب اون سکانس معروف دیدم.
گرتا گرویگ: سخنرانی باربیهای فیلم Barbie حتی مردان را در صحنه فیلمبرداری به گریه انداخت؛
گرویگ در قسمت دیگری از گفتگو با آتلانتیک از پایان فیلم نیز میگوید. باربی وقتی به انتها میرسد که باربیلند ترکیبی از مردسالاری کن و آرمانشهر فمینیستی باربی میشود.
وقتی فیلم اومد و دیدینش بگید کدوم راست می گه
و این که اینا رو گفتم که آماده باشید و گارد نگیرید جلوی فیلم و مثل بیل مار از فیل لذت ببرید و با پیامشم مخالفت کنید.نظر خودم اینه که از 100 فیلم توی 80 تاش چنین چیز هایی چرتی هست و اگه نبینیم باید بی خیال اکثر سینما بشیم. و باربی فقط چنین چیز هایی نداره بخش های خوب هم داره.
و اخرشم موافقا بگن چه قدر گریه کردن
سلام
من سه قسمت ابتدایی ایندیانا جونز رو فکر کنم ده-دوازده سال پیش دیدم.
قسمت دوم رو اصلاً دوست نداشتم اما باز قابل احترامتر از این نسخه پنجم بود.
دیشب بدون دیدن نسخه چهارم، به تماشای نسخه پنجم نشستم.
واقعاً حوصله میخواد این حجم از بی دقتی و سهل انگاری از جیمز منگولد رو ببینی و چیزی نگی!
یه موتور سه چرخ، بنز و جگوار رو پشت سر میزاره واقعاً؟
عجب سکانسهای تعقیب و گریز مزخرفی!
میکلسن داره چیکار میکنه با خودش؟
حیف نیست؟ این میمیک صورت، صدای خوب، هیکل خوب، اکتهای خوب، همه و همه توی این اثر هدر رفتند و هیچ استفادهای ازشون نشده.
میخواستم بگم ایندیانا جونز متاخر صرفاً یه اثر پاپ کورنیه، اما با توجه به سابقهی خوب منگولد، فورد و میکلسن فقط و فقط میتونم بگم یه شکست بده این اثر!
حقیقتاً دیدنش رو پیشنهاد نمیدم...
سلام
من سه قسمت ابتدایی ایندیانا جونز رو فکر کنم ده-دوازده سال پیش دیدم.
قسمت دوم رو اصلاً دوست نداشتم اما باز قابل احترامتر از این نسخه پنجم بود.
دیشب بدون دیدن نسخه چهارم، به تماشای نسخه پنجم نشستم.
واقعاً حوصله میخواد این حجم از بی دقتی و سهل انگاری از جیمز منگولد رو ببینی و چیزی نگی!
یه موتور سه چرخ، بنز و جگوار رو پشت سر میزاره واقعاً؟
عجب سکانسهای تعقیب و گریز مزخرفی!
میکلسن داره چیکار میکنه با خودش؟
حیف نیست؟ این میمیک صورت، صدای خوب، هیکل خوب، اکتهای خوب، همه و همه توی این اثر هدر رفتند و هیچ استفادهای ازشون نشده.
میخواستم بگم ایندیانا جونز متاخر صرفاً یه اثر پاپ کورنیه، اما با توجه به سابقهی خوب منگولد، فورد و میکلسن فقط و فقط میتونم بگم یه شکست بده این اثر!
حقیقتاً دیدنش رو پیشنهاد نمیدم...
فیلم تا لحظه ی رسیدن به طنجه قابل قبوله . هم طنز هم شخصیت ها هم نحوه پیشرفت داستان . اما بعدش رسما میزنه جاده خاکی
کلا این سری از اول هم آثار سرگرم کننده ای بودن اما باز قسمت های قبلی و حتی قسمت چهارم یک منطقی توش بود
دیشب ایندیانا جونز رو دیدم و به این نتیجه رسیدم که ای کاش نویسنده ها تو همون تحصن بمونن و بلکه تعدادی از کارگردانها هم بهشون اضافه بشن و کارشون رو همون هوش مصنوعی انجام بده
این چی بود آخه اینا ساختن؟!!!
کارگردان انگار حوصله نداشته و همش میگفته آهان خوب بود بریم صحنه بعد...نویسنده ها هم هر جا نتونسته بودن داستان رو توضیح بدن به مسخره ترین شکل دیالوگ اضافه کرده بودن که مثلا برویم این کار را بکنیم...نه نه برویم آن کار را بکنیم.از تو دوربین نگاه میکنه میگه ای وای دارن میرن غرب نه شرق