SiminSecret
کاربر سایت
به نظر منم موفقیت فیلم هیچ ارتباطی با استودیو سازنده و بودجه نداره و مثال های زیادی وجود دارن که با بودجه های کم فروش های عظیم کردند مثل SAW جیمز وان
استودیو های خوبی هم وجود دارن که تو این چند سال اخیر بهترین آثار مال همینا بوده مثل بلوم هاوس
و فیلم های خوبی ام اومدن بیرون که به خاطر شات های خاص دوربین، طبیعی جلوه دادن محیط فیلم و داستان و اتمسفر نابشون مثل بمب ترکیدن: فیلم پلتفرم
کلا سینمای مارول جدا از تمام دنیای سینما هست و اصلا قابل مقایسه با هیچ چیزی نیست. فیلم های مارول موفقیت گیشه تضمین شده ای دارن حتی اگر در حد ونوم آبکی و مضحک باشن یا مثل بیوه سیاه خشک و جدی باشن. مگر اینکه عواملی مثل تعطیلی سینما به خاطر ویروس کرونا وسط باشه یا فیلم Eternal چون باری اولی هست که در دنیای مارول میبینیمش و هیچ پیشزمینه ای نداریم ازش چندان فروش مناسبی رو تجربه نکنه. اما جایگاهی که کوین فایگی ساخته برای مارول و این تولید سریال های کوتاه برای وصل کردن داستان ها ب همدیگه، همه و همه یک اعتیاد خاصی به دنیای مارول رو به وجود آورده که شما مجبوری تماشا کنی و این ینی فروش گیشه فوق العاده. اما اینکه آیا این فیلم ها واقعا خوب هستن به همون اندازه ای که میفروشن؟ اینو دیگه بیننده باید بگه
استودیو های خوبی هم وجود دارن که تو این چند سال اخیر بهترین آثار مال همینا بوده مثل بلوم هاوس
و فیلم های خوبی ام اومدن بیرون که به خاطر شات های خاص دوربین، طبیعی جلوه دادن محیط فیلم و داستان و اتمسفر نابشون مثل بمب ترکیدن: فیلم پلتفرم
کلا سینمای مارول جدا از تمام دنیای سینما هست و اصلا قابل مقایسه با هیچ چیزی نیست. فیلم های مارول موفقیت گیشه تضمین شده ای دارن حتی اگر در حد ونوم آبکی و مضحک باشن یا مثل بیوه سیاه خشک و جدی باشن. مگر اینکه عواملی مثل تعطیلی سینما به خاطر ویروس کرونا وسط باشه یا فیلم Eternal چون باری اولی هست که در دنیای مارول میبینیمش و هیچ پیشزمینه ای نداریم ازش چندان فروش مناسبی رو تجربه نکنه. اما جایگاهی که کوین فایگی ساخته برای مارول و این تولید سریال های کوتاه برای وصل کردن داستان ها ب همدیگه، همه و همه یک اعتیاد خاصی به دنیای مارول رو به وجود آورده که شما مجبوری تماشا کنی و این ینی فروش گیشه فوق العاده. اما اینکه آیا این فیلم ها واقعا خوب هستن به همون اندازه ای که میفروشن؟ اینو دیگه بیننده باید بگه