Origami 2008
عضو تحریریه
فکر نمی کنم فرق زیادی با خانم یایا داشته باشه . چون کلا سبک کاری کارگردانش همین بوده . یک نیمچه حرفی برای گفتن در هیچ و بیست داشت و هرچی در چنته داشت در همون اسب حیوان نجیبی است رو کرد . بقیه فیلم هاش فقط ایده ی های تک خطی بودن که وقتی مشغول استعمال با رضا عطاران و برادر محترم بودن به ذهنشون اومده . تجربه ای که به نظر میاد دستمایه برادرش برای نوشتن فیلم نامه ایه که نتیجه اش فیلم زیر نظر شده بود . برای همین فکر نمی کنم فیلم جز ایده ی جنجالی شغل شریف کاراکترش چیز خاصی داشته باشه و اگه در زمان خودش می اومد یکی دو ماهی نقل محافل بود و بعد به زباله دان تاریخ کنار خانم یایا ملحق میشد
کاملا هم با مثالی که زدید موافقم . به نظرم جایگاه کاهانی در سینما دقیقا مثل جایگاه کوین اسمیت در هالیووده . خود اسمیت هم در هالیوود به زباله ساز معروفه و گواهش هم شوخی باحالیه که در فصل هشتم بیگ بنگ باهاش کردن . و البته افتضاح اخیرش در ریبوت سری انیمیشنی
برام جالبه که به بازی متفاوت غفوریان در قورباغه اشاره کردید . به نظر من همچین هم بازی متفاوتی نداشت . قیافه اش که کمدی بود خودش هم قبلا در خیلی از تجربه های کمدی اش سی می کرد لات باشه همین گفتار و بیان رو داشت .
دو اپیزود خوب داشت قورباغه که یکیش ملاقات هومن با نوید بود و یکی اپیزود مهران غفوریان بود. گویا تعاریف اکت ها برامون فرق داره.