Movie Center

من فن‌بوی مارولم چون فیلم‌هاش برام دلنشینه >:D< وگرنه بطور کلی طرفدار سرگرمی سرگرم‌کننده و خوبم، چیزی که آواتار، Chappie و قسمت آخر هابیت مخصوصا نیستن.

حالا چون داریم نزدیک میشیم به انتشار سیکوئل‌های آواتار بد هم نیست راجع بهشون بحث کنیم. نمی‌دونم فقط منم که اینطور می‌بینمش یا Avatar واقعا از همه لحاظ نچسبه.

تنها چیزی که میتونم نکته مثبت در نظر بگیرم راجع بهش، بخش فنی و تکنیک CGIای بود که کامرون اون زمان ابداع کرد برای فیلم. داستان فیلم که عملا نسخه احمق‌تر Dances with Wolves بود. بازیگرهای یخ، کاراکترهای کارتونی، ویلن خرهیکل کلیشه‌ای.

و نمی‌دونم چقدر حواشی ساخت فیلم رو دنبال کردید اون زمان ولی عملا world-building فیلم و زحماتی که براش کشیده شد رو کامرون همه رو ریخت تو فاضلاب. یک تیمی موظف بوده که تاریخچه و زبان و فرهنگ و قومیت و تمدن ناوی‌ها رو نگارش کنه و کرد! دنیای پاندورا به اندازه ارباب حلقه‌ها براش Lore نوشته شده! حتی برای جانورشناسی و زیست‌بوم‌های مختلفش هم مطلب تهیه شد ولی هیچی ازش تو نسخه نهایی باقی نمونده. از این بدتر، موسیقی متن فیلم با مشارکت چندین آواشناس، تئوریسین موسیقی و کلی آدم آکادمیک با تحقیق راجع به موسیقی‌های ملل، تاریخچه سازها و نقش موسیقی در تمدن نوشته و ساخته شده بود، خیلی چیز متفاوت و خاصی قرار بود باشه ولی همش رو نابود کردن و یچیز کلیشه‌ای هالیوودی چسبوندن به فیلم.

بعد واقعا ایده‌های دنیای فانتزیش خیلی grossئه، خیلی دوست دارم بدونم اون ایده فرو کردن شاخک‌های دم‌هاشون به هر موجود جنبنده‌ای رو کی تصمیم گرفته نگه داره و اینقدر روش تمرکز کنه

یه unpopular opinion هم برم، سری Aliens رو همین کامرون به بیراهه برد ??‍♂️
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Anakin
خدایا این مارول سینمای دنیا رو نابود کرد.فقط معیار فروشه دیگه اصلا کسی از نوآوری صحبت نمیکنه کسی از فیلمنامه خلاقانه صحبت نمیکنه همش شد سکوال پشت دنباله کاپیتان مارول میره امریکا میاد امریکا میره کاپیتان زنبور میاد زنبور میره بیوه سیاه و..... با عرض پوزش از طرفداران هیچ اشکالی نداره اگر طرفدار سینمای ابرقهرمانی هستید ولی واقعا جایی نزاشتن تو استریم تو سینما همش شو تی وی ابر قهرمانی چقدر هم بد هستند. تو سینما تاریخ و تقویم باید با مارول تنظیم بشه از اون ورdcهی میگه نه به اسنایدر بعد باز میاد میگه کات کن بعد میگه نه بچسبون بلبشویی شده ناجور. امیدوارم خلاقیت برگرده نولان و جیمز کامرون و پیتر جکسون باید باز بیان جلو سنگین. یک اقایی هست به اسم نیل بلومکمپ استاد فیلمسازی بازیبازه اصلا فیلم هاش district 9 یکی از بهترین sci fi های قرن.، الیزیوم اصلا انگار طرف گیمر بوده شده کارگردان لذت میبری.، chappie اخر سای فای یک فیلم کوتاه داره مو به تن ادم سیخ میشه Rakka اسمش است سال 2017 داد.یک سینماتیک ساخت برای انتم anthem از خود بازی خیلی قشنگ تر بود انگار دستینی و هالو و انتم رو با هم قاطی کنی.
بعد این بابا بودجه بهش نمیدن یا حالا نوبتش نمیشه تو این سیستم مونده لنگ کار هی پشت سرهم قهرمان اصلا سونامی قهرمان شده.
من طرفدار سینمای ابرقهرمانی نیستم یکبار نگاهشون میکنم برای اینکه بدونم چه خبره ولی حقیقتا فکر میکنم تمام مارول یونیورز یک طرف فصل اول opmیا وان پانچ من هم یک طرف. بهترین شو ابر قهرمانی که دیدم بدون شک همین استاد سایتاماست واقعا هالیوود سکانس های نبرد رو از این سایتاما هم سرقت کرده. در کل فکر میکنم این بساط دیزنی که برای خودش راه انداخته و متاسفانه هم به اسم نمیدونم پرفروش ترین اثار و از این حرف ها این همه فیلم و سریال رو از روی کتابهای کمیک که سالها پیش چاپ شدن همه هم خوندن میدونن اخرش چی میشه واقعا خلاقیت و نواوری رو از سینما گرفتن اگر گهگاهی چند تا کارگردان نیان به شون نشون ندن بابا حتما فیلم نباید ابرقهرمانی باشه دیگه فکر میکنم دیزنی نمیزاره کسی اصلا فیلم تولید کنه.

View attachment 199300
??
حرفتون تا حدی درسته . اما به نظر من مارول عامل سقوط سینما نیست سینما خودش رو به سقوطه . شما نگاه کنید این موج ادامه سازی و بازسازی و شیره ی یک داستان رو کشیدن فقط مختص به سوپرقهرمان ها نیست. قبلش هم بوده نمونه اش کش دادن سری استار وارز یا مثلا تو دنیای سریال که کم نبوده آب بستن به سریال ها و 15 16 فصل ادامه دادن سریال ها طوری که حتی خود فن های سریال هم حالشون هم خورده . حالا دنیای سوپرقهرمان ها پتانسیل اش بالاتره برای ادامه سازی .چون بی شمار داستان و اقتباس از نویسنده های مختلف وجود داره ازشون. کاملا دفاع نمی کنم .خود من از یک سری از ایده های جاافتاده تو دنیای کامیک بوک ها خوشم نمیاد مثل دنیای موازی و سفر در زمان و زنده کردن کاراکتر های مرده . ولی در کل به نظرم در نبود این ژانر هم خیلی نباید امیدی داشت به سینما . شما تو دنیای گیم هم نگاه کنید اون جا سهم سوپرقهرمان ها خیلی کمه در بازار . ولی کمبود خلاقیت در آثار aaa موج میزنه . اکثرش ادامه سازی و ریمستر و نبش قبر آثار قدیمی یا تقلید و کپی کردن اشون. تو همین سینما یک بخشی اش میشه فیلم های سوپرقهرمانی . بقیه اش هم باز بگیم یک بخشی اش به خاطر مارول باشه که همه به فکر یونیورس سازی افتادن . بقیه اش هم تعریفی نداره. قواعد جدید آکادمی و ترند های روز که فیلم ها به شکل وقیحانه و غیر حرفه ای دارن ازشون اسکی میرن که کارشون بگیره .درباره بزرگوارانی که در پست های بعدی اتون بهشون اشاره کردید هم به نظرم خیلی موانع دیگری برای فیلم سازی اشون دارن که ربطی نداره به این فیلم ها . یعنی به نظرم اون جا مثل این جا نیست که یک بودجه محدود و روش محدود برای فیلم سازی باشه و کسی جای دیگری رو تنگ نمی کنه. کم کاری اساتید بخشی اش بر می گرده به خودشون. قطعا وقتی جیمز کامرون باشی و هر فیلمی ساختی رکورد زده و تا سال ها رکورد فروش و افتخار دست خودت باشه هیچ تهیه کننده ای بهت نه نمیگه . پس این به خود کامرون بر می گرده که میخواد فیلم اش رو دیر آماده کنه. یا پیتر جکسون هر بار که سعی کرد از فضای ارباب حلقه ها دور بشه با اقبال روبرو نشد .فقط یک کینگ کنگ اش گرفت. برای همین مجبور شد برگرده به همون فضای کارهای تالکین . و خب مگه چقدر متریال اقتباسی داره که بخواد زارت و زارت فیلم بسازه . تو همین سینمای سوپرقهرمان زده هم می تونن کارخوب بسازن دیگه خودشون کم کاری می کنند ربطی نداره. این که خیلی از بزرگان سال های قدیم دیگه نمی تونن بدرخشن بیشتر به خودشون بر میگرده . وگرنه سینما تا بوده جولانگاه آثار گیشه ای و بساز بفروش بوده .مشکل مارول نیست که مایکل مان وقتی میاد هیت اش رو تکرار کنه یک فیلم بد مثل دشمنان ملت ازش درمیاد. یا سودربرگ همش میگه نمیخوام فیلم بسازم ولی بعد یک فیلم میسازه که ساخته نمیشد بهتر بود. نولان هم اگه همین فیلم های سوپرقهرمانی و این بستر رو نداشت که بترکونه این طوری نزد کمپانی ها عزیز نمیشد که دستش رو باز بگذارن برای فیلم های موفق و خوب بعدی اش .
من با این که لقب شاهکار بگذارن رو این فیلم ها و جوگیرانه اون هارو هم سطح آثار مهم سینمایی کنن و حتی به خودشون اجازه مقایسه و تخریب بدن موافق نیستم ولی کلا مشکلی ندارم لذت هم می برم ازشون. فقط اگه خلاقیت رو بالا ببرن خوب میشه .
اون بخشی هم که درباره دیزنی گفتید بیشتر به دیزنی بر میگرده تا فیلم های کامیک بوکی و سوپرقهرمانی .که خب موافقم دیزنی امروز آفت سینماست
همین فیلم های مهم و مطرح امسال رو ببینید . والله یک سری اشون از واندروومن 64 که یکی از زباله های سبک سوپرهیروییه داغون تر بودن
 
آخرین ویرایش:
من فن‌بوی مارولم چون فیلم‌هاش برام دلنشینه >:D< وگرنه بطور کلی طرفدار سرگرمی سرگرم‌کننده و خوبم، چیزی که آواتار، Chappie و قسمت آخر هابیت مخصوصا نیستن.

حالا چون داریم نزدیک میشیم به انتشار سیکوئل‌های آواتار بد هم نیست راجع بهشون بحث کنیم. نمی‌دونم فقط منم که اینطور می‌بینمش یا Avatar واقعا از همه لحاظ نچسبه.

تنها چیزی که میتونم نکته مثبت در نظر بگیرم راجع بهش، بخش فنی و تکنیک CGIای بود که کامرون اون زمان ابداع کرد برای فیلم. داستان فیلم که عملا نسخه احمق‌تر Dances with Wolves بود. بازیگرهای یخ، کاراکترهای کارتونی، ویلن خرهیکل کلیشه‌ای.

و نمی‌دونم چقدر حواشی ساخت فیلم رو دنبال کردید اون زمان ولی عملا world-building فیلم و زحماتی که براش کشیده شد رو کامرون همه رو ریخت تو فاضلاب. یک تیمی موظف بوده که تاریخچه و زبان و فرهنگ و قومیت و تمدن ناوی‌ها رو نگارش کنه و کرد! دنیای پاندورا به اندازه ارباب حلقه‌ها براش Lore نوشته شده! حتی برای جانورشناسی و زیست‌بوم‌های مختلفش هم مطلب تهیه شد ولی هیچی ازش تو نسخه نهایی باقی نمونده. از این بدتر، موسیقی متن فیلم با مشارکت چندین آواشناس، تئوریسین موسیقی و کلی آدم آکادمیک با تحقیق راجع به موسیقی‌های ملل، تاریخچه سازها و نقش موسیقی در تمدن نوشته و ساخته شده بود، خیلی چیز متفاوت و خاصی قرار بود باشه ولی همش رو نابود کردن و یچیز کلیشه‌ای هالیوودی چسبوندن به فیلم.

بعد واقعا ایده‌های دنیای فانتزیش خیلی grossئه، خیلی دوست دارم بدونم اون ایده فرو کردن شاخک‌های دم‌هاشون به هر موجود جنبنده‌ای رو کی تصمیم گرفته نگه داره و اینقدر روش تمرکز کنه

یه unpopular opinion هم برم، سری Aliens رو همین کامرون به بیراهه برد ??‍♂️
جیمز کامرون به طورکلی نچسبه و یکی از اورریت ترین کارگردانای این چند دهه هست.
 
رسالت پایه ای سینما به نظر من سرگرم کردنه، از اولم که ایجاد شد هدف اصلیش سرگرم کردن ملت بود (نمونه ـش کمدین های زیاد دوران سینمای صامت)، اینکه یکی دو ساعت دور از مشکلات زندگی به پرده نقره ای خیره بشن و به عالم دیگه ای برن، اما خب به مرور افرادی اومدن و با ایده های جدیدشون تبدیلش کردن به هنر هفتم و نشون دادن که این مدیوم علاوه بر تفریح چه پتانسیل بالایی داره. این فیلمای ابرقهرمانی که الان بیش از یک دهه اس خیلی غوغا کرده داره همین رسالت سرگرمی رو ظاهرا داره خوب انجام میده اما خب کسی که دنبال چیزی بالاتر از سرگرمی باشه، دنبال حرف جدید باشه دیگه ارضا نمیشه. یه جورایی به نظر میاد واقعا ایده ها ته کشیده یا شاید افرادی که ایده های خوب دارن دیگه بهشون بها داده نمیشه، حاصلش شده همین سیل ریمیک ها و اسکی از فیلمای محبوب قدیمی، حتی همین مثلا irishman اسکورسیزی هم یه کپی از کارای قبلی خودش (مث رفقای خوب و کازینو) بود و واقعا چیزی جدیدی اضافه نکرد. دیگه حتی اسکورسیزی هم نمی تونه چیز جدیدی به ژانر گنگستری اضافه کنه؟!
در نتیجه سینما همچنان سرگرم کننده هست و خواهد موند اما دیدن ایده نو، فیلمی که آدمو به وجد بیاره، فیلمی که بالاتر از یک خوشگذرونی و تفریح 2 3 ساعته باشه؟! به نظر من چشم انداز اصلا روشن نیست! :D
 
هرچی که هست فعلا یه موضوع رو میشه با قطعیت گفت و اون اینکه در یکی از ضعیفترین برهه های تاریخ سینما و فیلمسازی قرار داریم متاسفانه. کارگردانای بزرگ مثل اسکورسیزی و اسکات و نولان نمیتونن دوران اوج خودشونو تکرار کنن و کارگردانای جوون هم خلاقیتی تزریق نمیکنن به سینما. جادوی فیلمهای دهه 90 یا 70 میلادی دیگه احتمالا هیچوقت تکرار نشه.
البته من این موضوع رو در مورد همه مسائل دوران کنونی تعمیم میدم. فوتبال هم جذابیت خودشو تا حد زیادی از دست داده در مقایسه با گذشته و بازیای جذاب که بخواد یاد آدم بمونه یا ستارگان بزرگ و گردن کلفت دیگه سخت پیدا میشن. حتی سیاستمدارا هم تو کل‌ دنیا کوتوله شدن. نمیشه چرچیل یا روزولت یا ریگانی پیدا کرد.
بقول تایلر داردن تو فایت کلاب که گفت نسل ما هیچ جنگ بزرگ (جنگ جهانی اول) یا رکود بزرگی (رکود ۱۹۲۹) رو ندارن و تجربه نمیکنن.
 
«رالف اینسون» در گفتگو با وبسایت NME، فیلم جدید داداشمون «رابرت اگرز» دوست داشتنی:D:x>:D< یعنی The Northman را «قطعه‌ای از یک شاهکار» خواند و تا به الان به نظر میرسد که پشمی برا این بازیگر - که در فیلم تحسین شده Witch با رابرت اگرز نیز همکاری کرده بود - باقی نگذاشته است!:D

فیلم عظیمی است. چهار دقیقه از مونتاژ بعضی از تصاویری که ضبط کرده‌اند را دیده‌ام و واقعاً هوش از سرم پرید. پیوند «رابرت اگرز» و داستان فولکلر وایکنیگ‌ها… خدای من. الکساندر اسکارزگارد مثل یک هیولای واقعی شده. صحنه‌ای وجود دارد که او در یک نبرد بر مردی غلبه می‌کند؛ خم می‌شود و گلویش را با دندان پاره می‌کند – و باعث می‌شود با خود فکر کنید: «خدای من این یک بادی‌بیلدر نیست که در حال بازی است، یک بازیگر جدی است!

«رالف اینسون» در پایان صحبت های گفت:

خودش را برای این نقش به نوعی هیولا تبدیل کرده، تعهد او مثال‌زدنی است. به نظر من قطعه‌ای از یک شاهکار خواهد بود.

داستان فیلم به شدت مورد انتظار The Northman در قرن دهم میلادی و در ایسلند روایت میشود. متاسفانه ته به الان خبری از تاریخ اکران The Northman نیست.

دومین فیلم «رابرت اگرز»، The Lighthouse نیر با هنرنمایی زیبا و فوق العاده «ویلم دافو» به شدت مورد توجه منتقدان قرار گرفته بود.
 
«رالف اینسون» در گفتگو با وبسایت NME، فیلم جدید داداشمون «رابرت اگرز» دوست داشتنی:D:x>:D< یعنی The Northman را «قطعه‌ای از یک شاهکار» خواند و تا به الان به نظر میرسد که پشمی برا این بازیگر - که در فیلم تحسین شده Witch با رابرت اگرز نیز همکاری کرده بود - باقی نگذاشته است!:D



«رالف اینسون» در پایان صحبت های گفت:



داستان فیلم به شدت مورد انتظار The Northman در قرن دهم میلادی و در ایسلند روایت میشود. متاسفانه ته به الان خبری از تاریخ اکران The Northman نیست.

دومین فیلم «رابرت اگرز»، The Lighthouse نیر با هنرنمایی زیبا و فوق العاده «ویلم دافو» به شدت مورد توجه منتقدان قرار گرفته بود.

همنامی با Eric Northman و بازی الکساندر هم جالبه

199444
 
آخرین ویرایش:
«رالف اینسون» در گفتگو با وبسایت NME، فیلم جدید داداشمون «رابرت اگرز» دوست داشتنی:D:x>:D< یعنی The Northman را «قطعه‌ای از یک شاهکار» خواند و تا به الان به نظر میرسد که پشمی برا این بازیگر - که در فیلم تحسین شده Witch با رابرت اگرز نیز همکاری کرده بود - باقی نگذاشته است!:D



«رالف اینسون» در پایان صحبت های گفت:



داستان فیلم به شدت مورد انتظار The Northman در قرن دهم میلادی و در ایسلند روایت میشود. متاسفانه ته به الان خبری از تاریخ اکران The Northman نیست.

دومین فیلم «رابرت اگرز»، The Lighthouse نیر با هنرنمایی زیبا و فوق العاده «ویلم دافو» به شدت مورد توجه منتقدان قرار گرفته بود.

از همون لایت هاوس معلومه این کارگردان با کمک داستان های افسانه ها و اساطیری چه فیلمی میسازه... نمیشه صبر کرد :D
 
Last edited by a moderator:
حرفتون تا حدی درسته . اما به نظر من مارول عامل سقوط سینما نیست سینما خودش رو به سقوطه . شما نگاه کنید این موج ادامه سازی و بازسازی و شیره ی یک داستان رو کشیدن فقط مختص به سوپرقهرمان ها نیست. قبلش هم بوده نمونه اش کش دادن سری استار وارز یا مثلا تو دنیای سریال که کم نبوده آب بستن به سریال ها و 15 16 فصل ادامه دادن سریال ها طوری که حتی خود فن های سریال هم حالشون هم خورده . حالا دنیای سوپرقهرمان ها پتانسیل اش بالاتره برای ادامه سازی .چون بی شمار داستان و اقتباس از نویسنده های مختلف وجود داره ازشون. کاملا دفاع نمی کنم .خود من از یک سری از ایده های جاافتاده تو دنیای کامیک بوک ها خوشم نمیاد مثل دنیای موازی و سفر در زمان و زنده کردن کاراکتر های مرده . ولی در کل به نظرم در نبود این ژانر هم خیلی نباید امیدی داشت به سینما . شما تو دنیای گیم هم نگاه کنید اون جا سهم سوپرقهرمان ها خیلی کمه در بازار . ولی کمبود خلاقیت در آثار aaa موج میزنه . اکثرش ادامه سازی و ریمستر و نبش قبر آثار قدیمی یا تقلید و کپی کردن اشون. تو همین سینما یک بخشی اش میشه فیلم های سوپرقهرمانی . بقیه اش هم باز بگیم یک بخشی اش به خاطر مارول باشه که همه به فکر یونیورس سازی افتادن . بقیه اش هم تعریفی نداره. قواعد جدید آکادمی و ترند های روز که فیلم ها به شکل وقیحانه و غیر حرفه ای دارن ازشون اسکی میرن که کارشون بگیره .درباره بزرگوارانی که در پست های بعدی اتون بهشون اشاره کردید هم به نظرم خیلی موانع دیگری برای فیلم سازی اشون دارن که ربطی نداره به این فیلم ها . یعنی به نظرم اون جا مثل این جا نیست که یک بودجه محدود و روش محدود برای فیلم سازی باشه و کسی جای دیگری رو تنگ نمی کنه. کم کاری اساتید بخشی اش بر می گرده به خودشون. قطعا وقتی جیمز کامرون باشی و هر فیلمی ساختی رکورد زده و تا سال ها رکورد فروش و افتخار دست خودت باشه هیچ تهیه کننده ای بهت نه نمیگه . پس این به خود کامرون بر می گرده که میخواد فیلم اش رو دیر آماده کنه. یا پیتر جکسون هر بار که سعی کرد از فضای ارباب حلقه ها دور بشه با اقبال روبرو نشد .فقط یک کینگ کنگ اش گرفت. برای همین مجبور شد برگرده به همون فضای کارهای تالکین . و خب مگه چقدر متریال اقتباسی داره که بخواد زارت و زارت فیلم بسازه . تو همین سینمای سوپرقهرمان زده هم می تونن کارخوب بسازن دیگه خودشون کم کاری می کنند ربطی نداره. این که خیلی از بزرگان سال های قدیم دیگه نمی تونن بدرخشن بیشتر به خودشون بر میگرده . وگرنه سینما تا بوده جولانگاه آثار گیشه ای و بساز بفروش بوده .مشکل مارول نیست که مایکل مان وقتی میاد هیت اش رو تکرار کنه یک فیلم بد مثل دشمنان ملت ازش درمیاد. یا سودربرگ همش میگه نمیخوام فیلم بسازم ولی بعد یک فیلم میسازه که ساخته نمیشد بهتر بود. نولان هم اگه همین فیلم های سوپرقهرمانی و این بستر رو نداشت که بترکونه این طوری نزد کمپانی ها عزیز نمیشد که دستش رو باز بگذارن برای فیلم های موفق و خوب بعدی اش .
من با این که لقب شاهکار بگذارن رو این فیلم ها و جوگیرانه اون هارو هم سطح آثار مهم سینمایی کنن و حتی به خودشون اجازه مقایسه و تخریب بدن موافق نیستم ولی کلا مشکلی ندارم لذت هم می برم ازشون. فقط اگه خلاقیت رو بالا ببرن خوب میشه .
اون بخشی هم که درباره دیزنی گفتید بیشتر به دیزنی بر میگرده تا فیلم های کامیک بوکی و سوپرقهرمانی .که خب موافقم دیزنی امروز آفت سینماست
همین فیلم های مهم و مطرح امسال رو ببینید . والله یک سری اشون از واندروومن 64 که یکی از زباله های سبک سوپرهیروییه داغون تر بودن
درود بسیار هم عقیده هستیم. همه این شرکت ها اکثرا سرو ته یک کرباس هستند. منتهی این مارول شده یک کوهی برای همه اقا خسته شدیم از بس میریم تو یوتوب عکس قهرمانان است کروم رو باز میکنی عکس نحس تنوس میاد جلوت اصلا یک اوضاعی شده. خوب ولی مخاطب دارند اشکالی نداره بزارید تماشا کنن. من از بس سینما ی مورد علاقه ام ضعیف شده فقط دیگه انیمه نگاه میکنم بیش از100 انیمه رو تماشا و بررسی کردم سال پیش حالا به واسطه پندمی و بیماری و قرنطینه کار من هم حجمش کم شد فرصت پیدا کردم متوجه شدم که اصلا با وجود انیمه ها متوجه سینمای ضعیف نمیشم. من سالهاس کلکشن انیمه جمع اوری میکنم تا الان فکر میکنم 6 ترابایت شدن!! واقعا سینما رو بندرت میرم مگر یک فیلم خاصی تو ژانر های مورد علاقه ام لاوکرافتی یا علمی تخیلی یا علمی تخیلی هراسناک بیاد خوب باشه نگاه کنم. بهرحال فکر میکنم سینمای ابرقهرمانی برای من چیزی نداره و پوچه نهایت هم جمع میشه و عطشش میشینه درکل آفت برای دیزنی کلمه خوبیه.
 
آخرین ویرایش:
جیمز کامرون به طورکلی نچسبه و یکی از اورریت ترین کارگردانای این چند دهه هست.
درود نظرتان محترم است.
ترمیناتور 2 و aliens رو توی همین دهه ها ساختن ایشون و جز بهترین و شاید بهترین اثار اکشن علمی تخیلی تاریخ سینما هستند. چنددهه؟ ایشون همش چند تا فیلم بیشتر نساختن. من فکر میکنم فیلم های بسیار مهمی ساخته. Abyss یکی از پیشرو ترین فیلم های زمان خودش بود هنوز خیلی ها درکش نمیکنن متاسفانه البته این مارولیزیم نمیزاره همش هی مشت میزنن به هم دیگه جایی برای عقل نمیماند.
 
از همون لایت هاوس معلومه این کارگردان با کمک داستان های افسانه ها و اساطیری چه فیلمی میسازه... نمیشه صبر کرد :D
درود
رابرت اگرز استاد است واقعا لایت هوس شاهکار بود جواهر سینمایی بود. من در یک روز بارانی دیدم باد خنکی از پنجره میوزید صدای رعد و برق تو تاریکی روی یک تصویر بزرگ با کیفیت بالا دیدم تجربه فراموش نشدنی بود برای من. به قول شما با افسانه های نورث چه میکنه ایشون شاهکار میسازه برای خودش elden ring نسازه خوبه!! واقعا لایت هوس بی نظیر بود.
 
همیشه و همه جا اینو گفتم که ترمیناتور ۲ بهترین فیلم اکشن تاریخ هست و می تونم اینو بگم که نمونه اش دیگه پیدا نمیشه. جیمز کامرون هم کارنامه‌اش کاملا مشخص هست بجز تایتانیک همه فیلم هاشو دوست دارم هرکی هم مشکل داره بیا دم در بازیسنتر تا براش بگم :D
 
همیشه و همه جا اینو گفتم که ترمیناتور ۲ بهترین فیلم اکشن تاریخ هست و می تونم اینو بگم که نمونه اش دیگه پیدا نمیشه. جیمز کامرون هم کارنامه‌اش کاملا مشخص هست بجز تایتانیک همه فیلم هاشو دوست دارم هرکی هم مشکل داره بیا دم در بازیسنتر تا براش بگم :D
تکبیر خیلی خوشحالم که یک جیمز کامرون باز جستم به نظر میاد جناب شما هم بسیار خوش سلیقه هستید.
 
آخرین ویرایش:
همیشه و همه جا اینو گفتم که ترمیناتور ۲ بهترین فیلم اکشن تاریخ هست و می تونم اینو بگم که نمونه اش دیگه پیدا نمیشه. جیمز کامرون هم کارنامه‌اش کاملا مشخص هست بجز تایتانیک همه فیلم هاشو دوست دارم هرکی هم مشکل داره بیا دم در بازیسنتر تا براش بگم :D
موافقم، نمی تونم بگم سلیقه توی انتخابم تاثیر داشته! از نظر من T-1000 هم بهترین ویلین تاریخه، ولی خب.. اون جیمز کامرون گذشته کجائو.. این جیمز کامرون زمان حال کجا!!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or