تو این تریلر تام هاردی دنبال کارای خیرخواهانه بود ونوم آدم می کشت
الان داستان چطور میشه؟ کلا دنبال کارای خوب میره یا چی؟
تا جایی که می دونم ونوم ضد قهرمانه این یعنی کنترل میکنه شخصیت درونشو؟
تو این تریلر تام هاردی دنبال کارای خیرخواهانه بود ونوم آدم می کشت
الان داستان چطور میشه؟ کلا دنبال کارای خوب میره یا چی؟
تا جایی که می دونم ونوم ضد قهرمانه این یعنی کنترل میکنه شخصیت درونشو؟
هنوز معلوم نیست، چون کلا بر مبنای کمیکی نیست، اطلاعاتی هم منتشر نکردن، کلا ونوم رو شخم زدن که البته بسیار هم استقبال می شه
یک نکته ای هم من در مورد Anti-hero های مارول بگم، ببینید اینطور نیست که شما Anti-Hero های مارول رو همیشه مفنی ببینید و حتما انتظار داشته باشید یک Hero جلوش وایسته
شخصیت محبوب Wolverine در اصل آنتی هیرو بوده توی کمیک ها، Deadpool آنتی هیرو اه، Black Widow که توی MCU الان کنار Avengers اه و قراره فیلم مجزا هم داشته باشه آنتی هیرو اه، حضرت پانیشر که توی MCU Netflix Series داره می درخشه آنتی هیرو اه و ...
کلا فکر نکنید آنتی هیرو مارول یعنی این که اول آخر طرف باید به عنوان دشمن توی یکی از فیلم سوپر هیرو ها نمایش داده بشه، شخصیت ها رو مارول 10000 جور بلا سرشون میاره هم توی کمیک ها هم توی فیلم ها
هنوز معلوم نیست، چون کلا بر مبنای کمیکی نیست، اطلاعاتی هم منتشر نکردن، کلا ونوم رو شخم زدن که البته بسیار هم استقبال می شه
یک نکته ای هم من در مورد Anti-hero های مارول بگم، ببینید اینطور نیست که شما Anti-Hero های مارول رو همیشه مفنی ببینید و حتما انتظار داشته باشید یک Hero جلوش وایسته
شخصیت محبوب Wolverine در اصل آنتی هیرو بوده توی کمیک ها، Deadpool آنتی هیرو اه، Black Widow که توی MCU الان کنار Avengers اه و قراره فیلم مجزا هم داشته باشه آنتی هیرو اه، حضرت پانیشر که توی MCU Netflix Series داره می درخشه آنتی هیرو اه و ...
کلا فکر نکنید آنتی هیرو مارول یعنی این که اول آخر طرف باید به عنوان دشمن توی یکی از فیلم سوپر هیرو ها نمایش داده بشه، شخصیت ها رو مارول 10000 جور بلا سرشون میاره هم توی کمیک ها هم توی فیلم ها
این مثل این میمونه که ولورین رو بسازی ولی هیچ دنیایی نباشه که Mutant دیگهای باشه، یا اصاً توی دنیای X-men نباشه. یعنی تحریف شخصیته و صرفاً یه دوشیدن برند اسپایدرمن توسط سونی وقتی که دوباره بعد Homecoming احیاشده هستش.
ونوم همین که این قیافس به خاطر نفرتش از اسپایدرمنه. نمیدونم چقد از پیشینهی کاراکتر توی کامیکها خبر داری ولی توی سری داستان Sin-Eater، ادی براک یه خبرنگاره که یه خبر دروغ راجع به مظنون یه سری قتل زنجیرهای میده و تو روزنامه مقالهی دروغینش چاپ میشه، بعد که اسپایدرمن مظنون اصلی رو پیدا میکنه و تحویل پلیس میده و و در نتیجه ادی براک سر چاپ اون مقاله از کار بیکار میشه و از اسپایدرمن متنفر میشه. تو همین مدت هم اسپایدرمن میفهمه که خیلی از زندگیش تحتٰ کنترل این Symbiote قرار گرفته و تصمیم میگیره که از شرش خلاص شه، سر این سیمبیوت از اسپایدرمن متنفر میشه.
وقتی که سیمبیوت و ادی براک همدیگه رو پیدا میکنن این نفرت غلیظی که از اسپایدرمن پیدا کردن باعث میشه که به هم Bond شن (فارسیش میشه وصل شدن؟) و در نتیجه سیمبیوت و ادی براک عملاً میشن یه چیز و اونم میشه ونوم.
کل زیبایی ونوم اینه که فقط و فقط هدفش توی زندگی خراب کردن زندگی اسپایدرمن (پیترپارکر) و کشتن اون هست، و به خاطر این که سیمبیوت یادشه اسپایدرمن چه قابلیتایی داشت ونوم شبیه یه اسپایدرمن ترسناک میشه. ونوم یه کد اخلاقی عجیب و غریب داره که حاضر نیست به آدمای بیگناه و معصوم صدمه بزنه (و باور داره خودش یه زمانی معصوم بوده و اسپایدرمن سر خراب کردن زندگیش گناهکاره) ، و آدما توی این کد در صورتی گناهکار میشن که یا به کس دیگهای صدمه بزنن، یا جلوی انتقام ونوم از اسپایدرمن رو بگیرن.
خلاصه هم ونوم، هم Black Cat و هم Silver Sable که فیلماشون در دست ساخته، فقط و فقط توی دنیایی که اسپایدرمن حضور پر رنگ داره معنی دارن.
من خیلی پیگیر اخبار سینما نیستم ولی ایا تو اون خراب شده غیر از ژانر سوپر هیرویی فیلم دیگه ای نمیسازن که ۹۰ درصد پست های اینجا مربوط به اونا هست یا طرفداراشون اینجا حضور فعال تری دارن؟
==============
تریلر ونوم هم خوب بود خوشمان امد
این مثل این میمونه که ولورین رو بسازی ولی هیچ دنیایی نباشه که Mutant دیگهای باشه، یا اصاً توی دنیای X-men نباشه. یعنی تحریف شخصیته و صرفاً یه دوشیدن برند اسپایدرمن توسط سونی وقتی که دوباره بعد Homecoming احیاشده هستش.
ونوم همین که این قیافس به خاطر نفرتش از اسپایدرمنه. نمیدونم چقد از پیشینهی کاراکتر توی کامیکها خبر داری ولی توی سری داستان Sin-Eater، ادی براک یه خبرنگاره که یه خبر دروغ راجع به مظنون یه سری قتل زنجیرهای میده و تو روزنامه مقالهی دروغینش چاپ میشه، بعد که اسپایدرمن مظنون اصلی رو پیدا میکنه و تحویل پلیس میده و و در نتیجه ادی براک سر چاپ اون مقاله از کار بیکار میشه و از اسپایدرمن متنفر میشه. تو همین مدت هم اسپایدرمن میفهمه که خیلی از زندگیش تحتٰ کنترل این Symbiote قرار گرفته و تصمیم میگیره که از شرش خلاص شه، سر این سیمبیوت از اسپایدرمن متنفر میشه.
وقتی که سیمبیوت و ادی براک همدیگه رو پیدا میکنن این نفرت غلیظی که از اسپایدرمن پیدا کردن باعث میشه که به هم Bond شن (فارسیش میشه وصل شدن؟) و در نتیجه سیمبیوت و ادی براک عملاً میشن یه چیز و اونم میشه ونوم.
کل زیبایی ونوم اینه که فقط و فقط هدفش توی زندگی خراب کردن زندگی اسپایدرمن (پیترپارکر) و کشتن اون هست، و به خاطر این که سیمبیوت یادشه اسپایدرمن چه قابلیتایی داشت ونوم شبیه یه اسپایدرمن ترسناک میشه. ونوم یه کد اخلاقی عجیب و غریب داره که حاضر نیست به آدمای بیگناه و معصوم صدمه بزنه (و باور داره خودش یه زمانی معصوم بوده و اسپایدرمن سر خراب کردن زندگیش گناهکاره) ، و آدما توی این کد در صورتی گناهکار میشن که یا به کس دیگهای صدمه بزنن، یا جلوی انتقام ونوم از اسپایدرمن رو بگیرن.
خلاصه هم ونوم، هم Black Cat و هم Silver Sable که فیلماشون در دست ساخته، فقط و فقط توی دنیایی که اسپایدرمن حضور پر رنگ داره معنی دارن.
من می گم کلا نباید کمیک ها رو ملاک قرار داد، البته در اینی که توی دنیای مارول اسپایدر من برای فن ها یک چیز دیگست و فن دو آتیشه داره کمیک هاش شکی نیست
اما توی کمیک ها Venom خودش چندین میزبان مختلف داشته، چندین فلسفه مختلف داشته و ...، یعنی توی Ultimate Marvel یک جوره، توی Earth X یک جور دیگه و ...
اگر به دید کمیکی نگاه کنید، Logan مضخرف به تمام معناست چون الهام گرفته از Old Man Logan اه، و اگر Old Man Logan رو بخونید می بینید که کلا شباهتی به فیلم Logan نداره
در ضمن توی همین تریلر تقریبا خط داستانی رو گفتن و نحوه به وجود اومدن Venom هم تقریبا معلومه
Carlton Drake و Life Foundation رسما به نمایش در اومدن
قبلا هم گفتن که Venom در آینده Crosover با Spiderman خواهد داشت
در کل همونطوری که فن های X-MEN سخت می گرفتن بعدش عادت کردن و الان دارن از فیلم ها لذت می برن فن های اسپایدرمن هم اگر واقعا فیلم ها با کیفیت خوب ساخته بشن، عادت می کنن
مشکل اینه که هنوز ملت به دید کمیک به فیلم ها نگاه می کنن، ماشاالله سونی هم با The Amazing Spiderman ها و اون Venom مضخرفش توی Spider-Man 3 گل کاشت دیگه رسما فن ها ذره ای اعتماد ندارن به سونی
------------------------------------------------------------------------------------------
راستی نقد های Infinity War هم ساعت 2:30 صبح فردا میاد، یعنی 3 ساعت و 45 دقیقه دیگه
این مثل این میمونه که ولورین رو بسازی ولی هیچ دنیایی نباشه که Mutant دیگهای باشه، یا اصاً توی دنیای X-men نباشه. یعنی تحریف شخصیته و صرفاً یه دوشیدن برند اسپایدرمن توسط سونی وقتی که دوباره بعد Homecoming احیاشده هستش.
ونوم همین که این قیافس به خاطر نفرتش از اسپایدرمنه. نمیدونم چقد از پیشینهی کاراکتر توی کامیکها خبر داری ولی توی سری داستان Sin-Eater، ادی براک یه خبرنگاره که یه خبر دروغ راجع به مظنون یه سری قتل زنجیرهای میده و تو روزنامه مقالهی دروغینش چاپ میشه، بعد که اسپایدرمن مظنون اصلی رو پیدا میکنه و تحویل پلیس میده و و در نتیجه ادی براک سر چاپ اون مقاله از کار بیکار میشه و از اسپایدرمن متنفر میشه. تو همین مدت هم اسپایدرمن میفهمه که خیلی از زندگیش تحتٰ کنترل این Symbiote قرار گرفته و تصمیم میگیره که از شرش خلاص شه، سر این سیمبیوت از اسپایدرمن متنفر میشه.
وقتی که سیمبیوت و ادی براک همدیگه رو پیدا میکنن این نفرت غلیظی که از اسپایدرمن پیدا کردن باعث میشه که به هم Bond شن (فارسیش میشه وصل شدن؟) و در نتیجه سیمبیوت و ادی براک عملاً میشن یه چیز و اونم میشه ونوم.
کل زیبایی ونوم اینه که فقط و فقط هدفش توی زندگی خراب کردن زندگی اسپایدرمن (پیترپارکر) و کشتن اون هست، و به خاطر این که سیمبیوت یادشه اسپایدرمن چه قابلیتایی داشت ونوم شبیه یه اسپایدرمن ترسناک میشه. ونوم یه کد اخلاقی عجیب و غریب داره که حاضر نیست به آدمای بیگناه و معصوم صدمه بزنه (و باور داره خودش یه زمانی معصوم بوده و اسپایدرمن سر خراب کردن زندگیش گناهکاره) ، و آدما توی این کد در صورتی گناهکار میشن که یا به کس دیگهای صدمه بزنن، یا جلوی انتقام ونوم از اسپایدرمن رو بگیرن.
خلاصه هم ونوم، هم Black Cat و هم Silver Sable که فیلماشون در دست ساخته، فقط و فقط توی دنیایی که اسپایدرمن حضور پر رنگ داره معنی دارن.
داستان داره ولی وقتی داری این که چجوری ادی براک ونوم شده رو میسازی باید به تاریخچهی اسپایدرمن و سیمبیوت اشاره کنی چون این که ونوم این قیافس کاملاً تحت تأثیر اونه.
جدا از اون من خودم کلاً از کارنیج خوشم نمیاد، شخصیت یه بعدی داره و اصاً جذاب نیست. ونوم هم به عنوان ضد-قهرمان کمتر از ونومی که «آدم بده» هست دوست دارم.
من می گم کلا نباید کمیک ها رو ملاک قرار داد، البته در اینی که توی دنیای مارول اسپایدر من برای فن ها یک چیز دیگست و فن دو آتیشه داره کمیک هاش شکی نیست
اما توی کمیک ها Venom خودش چندین میزبان مختلف داشته، چندین فلسفه مختلف داشته و ...، یعنی توی Ultimate Marvel یک جوره، توی Earth X یک جور دیگه و ...
اگر به دید کمیکی نگاه کنید، Logan مضخرف به تمام معناست چون الهام گرفته از Old Man Logan اه، و اگر Old Man Logan رو بخونید می بینید که کلا شباهتی به فیلم Logan نداره
در ضمن توی همین تریلر تقریبا خط داستانی رو گفتن و نحوه به وجود اومدن Venom هم تقریبا معلومه
Carlton Drake و Life Foundation رسما به نمایش در اومدن
قبلا هم گفتن که Venom در آینده Crosover با Spiderman خواهد داشت
در کل همونطوری که فن های X-MEN سخت می گرفتن بعدش عادت کردن و الان دارن از فیلم ها لذت می برن فن های اسپایدرمن هم اگر واقعا فیلم ها با کیفیت خوب ساخته بشن، عادت می کنن
مشکل اینه که هنوز ملت به دید کمیک به فیلم ها نگاه می کنن، ماشاالله سونی هم با The Amazing Spiderman ها و اون Venom مضخرفش توی Spider-Man 3 گل کاشت دیگه رسما فن ها ذره ای اعتماد ندارن به سونی
------------------------------------------------------------------------------------------
راستی نقد های Infinity War هم ساعت 2:30 صبح فردا میاد، یعنی 3 ساعت و 45 دقیقه دیگه
صحبت سر این نیست که ونوم رو میخوان به عنوان ضد-قهرمان نشون بدن یا نه. وقتی که دارن داستان اولیهی یه شخصیت رو نقل میکنن، باید تا حدی وفاداری باشه دیگه. اساس شکلگیری ونوم به خاطر نفرت از اسپایدرمنه و این توش خیلی بولد هست، قیافه رفتار و همهچی تحت تأثیر این قرار میگیره و کاراکتر ونوم به صورت جنونواری از اسپایدرمن نفرت داره. تغییر دادن این توی نحوهی به وجود اومدن ونوم کلی از بعد کاراکتر کم میکنه. من اول فکر کرده بودم که ما از اول توی این داستان ونوم رو داریم و ادی براک کوچ کرده به یه شهر دیگه تا با اسپایدرمن روبهرو نشه و با هم یه صلح موقت بستن، ولی اینجا به کل عوض کردن داستان رو. حذف کردن همچین چیزی مثه حذف کردن Weapon X از دنیای Wolverine هست، حتی بدتر مثه همون مثالی که برات زدم راجب X-Men. این کاراکترا یه سری اصول دارن واقعاً اینا رو عوض کنی میشن یه چیز دیگه.
فیلم لوگان بر اساس Old Man Logan و Death of Wolverine ساخته شده، جدا از اون در مورد یه شخصیتی که ازش کلی فیلم قبلاً دیدیم ساخته شده و اولین حضورش پای پرده نیست و تیم کارگردانی و نویسندگیش هم قابل مقایسه با Venom نیست. سونی هم انقد گند زده که همه بخوان از دستش شاکی باشن، همین الان همین پروژهی Silver and Black که بهش چراغ سبز دادن نشون میده چقد وضع نگران کنندس. نمیدونم شما اون فیلم آشغال کت ومن اوائل ۲۰۰۰ رو یادتونه یا نه؟ من دقیقاً منتظرم همچین فاجعهای از Silver and Black یا Venom دربیاد. چون این کاراکترها کل جذابیتشون توی تقابل با باقی کاراکتراس. شما فرض کن این فیلم Venom از ما همچین صحنههای ترسناکی رو توی دنیای اسپایدرمن بگیره و جاش اون دیالوگای واقعاً سبک رضاموتوری تریلر رو بهمون بده.
پالیگان یه تحلیل خیلی خوب واسه تریلر ونوم نوشته , مخصوصا این جمله آخر:
The Venom trailer feels both goofy and strangely generic without Spider-Man as a narrative foil. The trailer doesn’t give the character a reason to exist — and even worse, it still
doesn’t convince anyone to care about Venom in the first place.
نقش منفی فیلم هم واقعا کلیشه تر از این نمیشد در بیارن.
صحبت سر این نیست که ونوم رو میخوان به عنوان ضد-قهرمان نشون بدن یا نه. وقتی که دارن داستان اولیهی یه شخصیت رو نقل میکنن، باید تا حدی وفاداری باشه دیگه. اساس شکلگیری ونوم به خاطر نفرت از اسپایدرمنه و این توش خیلی بولد هست، قیافه رفتار و همهچی تحت تأثیر این قرار میگیره و کاراکتر ونوم به صورت جنونواری از اسپایدرمن نفرت داره. تغییر دادن این توی نحوهی به وجود اومدن ونوم کلی از بعد کاراکتر کم میکنه. من اول فکر کرده بودم که ما از اول توی این داستان ونوم رو داریم و ادی براک کوچ کرده به یه شهر دیگه تا با اسپایدرمن روبهرو نشه و با هم یه صلح موقت بستن،
Infinity War is all manic monotony. It's passably numbing in the moment. And despite the hard-luck finish—something an obligatory post-credits sequence goes a long way toward neutering—it's instantly forgettable. Strange thing to say about a film featuring Peter Dinklage as the tallest dwarf in the universe.
In theory, all these superheroes crammed into one movie should trigger the law of diminishing returns and the Travelling Wilbury effect. And yet somehow in its pure uproariousness, it works. It’s just a supremely watchable film, utterly confident in its self-created malleable mythology. And confident also in the note of apocalyptic darkness. I know it’s silly. And yet I can’t help looking forward to the next supersized episode of mayhem.
Infinity War” moves so fast and runs so long (over two and a half hours) it seems intent on exhausting even the most committed of viewers. But even as the movie forces audiences to submit to so many cataclysmic events, the directors manage to direct the cascading mayhem to a unique kind of cliffhanger. As it turns out, Thanos’ refusal to give up reflects Marvel’s own multi-year ambition, with the movie concluding on such a jarring note it demands people remain interested in the years of movies scheduled to open over the next decade. Hopefully, they’re worth the effort, because Marvel has developed an unprecedented degree of confidence about its ability to hold audiences’ attention. Consider the post-credits scene. Viewers must sit through a mesmerizing list of locations, drivers, executive assistants, and accounting departments for a few minutes of additional material. This time, the epilogue suggests that no matter how dire the scenario circumstances of the next chapter, the show will always go on
Avengers: Infinity War may be the biggest Marvel Cinematic Universe thus far, it is nowhere near the best. It is esssentially set-up for whatever comes next year. But it works as big-scale entertainment. And, come what may, I'm willing to presume that the Russos are merely table-setting a finale for the ages
Yet it is a little hard to talk about Avengers: Infinity War in full, if only because we’ve only seen the first half of this story. The Marvel Cinematic Universe began 10 years ago — this film’s studio logo nods to that anniversary, too — and was built on the notion of an interconnected world full of heroes with shocking new powers. But a number of those films felt like stand-alone pictures, especially the recent run culminating with Ryan Coogler’s Black Panther. Infinity War, by design, feels like one half of a completed puzzle, with the other pieces strewn about waiting to be put together. Maybe once it’s whole, the puzzle will be wholly satisfying. For now, Infinity War suggests that Marvel is able to wrangle together a massive, charming cast, but not quite create a story that deserves their presence
Yet while that inherent construction may frustrate those looking for stand-alone cohesiveness, the directors so capably capture, and blend together, their myriad disparate personalities for a thrilling campaign against annihilation that their would-be epic ably justifies the studio’s interconnected storytelling approach—and immediately solidifies Avengers 4 as the multiplex event of 2019.
ign:9/10
AMNewYork- Scott A. Rosenberg – 3.5/4
Vox - Alex Abad-Santos – 3.5/5
USA Today – Brian Truitt - 3.5/4
CNET – Mike Sorrentino – Fresh
Irish TImes – Donald Clarke – 3/5
Express – George Simpson - 5/5
Comicbook.com – Brandon Davis - 4/5
US Magazine – Mara Reinstein - 3/4
Cinemablend – Eric Eisenberg - 4.5/5
The Guardian - 4/5
EW – Chris Nashawaty - B
Vulture – David Edelstein - Fresh
تریلر بد نبود ولی خیلی جای سوال باقی گذاشت . وقتی به زمان و چگونگی به وجود اومدن ونوم اشاره میکنی ، یه جورایی مسخرست که هیچ خبری از اسپایدرمن نباشه . تقابل این دو میتونست فیلم رو فوق العاده کنه .
فکر کنید فیلمی در مورد bane ( چون اون کرکتر رو هم تام هاردی بازی کرد ، قابل لمس تره ) ساخته شه که حتی لحظه ای هم بتمن رو به نمایش نگذاره . این جوری خود bane هم به نهایت پتانسیلی که داره ، نمیرسه .
پ.ن : در مورد cgi هم نظرات خیلی متفاوت بوده . یه سری گفتن عالیه ، یه سری هم انتقاد کردن !