Movie Center

دوست عزیز نمیدونم مدرک این حرفتون در مورد قضاوت افخمی در مورد ابد چیه ولی اونطور که من یادمه افخمی از همون روزای جشنواره از ابد تعریف میکرد خودم یک جلسه رو یادمه در صورتی که فروشنده تو زمان جشنواره اکران نشده بود.
بحث تقلب نیست بحث داوری اشتباهه و این رو هم ایوبی بزرگ کرد خود داورام قبول داشتن اشتباه کردن و نامه دادن ایوبی الکی دفاع میکرد.
اگر به منتقد هم اجازه نقد ندیم این سینما هیچ وقت پیشرفت نمیکنه دوست من.
من در مورد تمام انتخاب های داور ها نطری ندادم در مورد انتخاب بهترین فیلم نظرم رو گفتم
در مورد ابد و یک روز و مدرک من همون برنامه هفته و نقد ابدو یک روز که اقای فراستی یه نظراتی در مورد فیلم دادن قبل اون میز نقد افخمی نظر خودشو در مورد فیلم گفته بود و تا جایی که یادمه تاکید داشت که فیلم فقط کارگردانیه خوبیه داره و از اون طرف تاکید داشت که ایستاده در غبار بسیار خوبه این واژه های خوب و بسیار خوب رو من دقیقا به خاطر دارم
اما وقتی فروشنده اکران شد و اون ماجرا ها ابدویک روز تبدیل شد به بهترین فیلم افخمی نکته اینجاست قبل از فروشنده ابد صرفا یک فیلم خوب بود براش و هنوزم هم توی برنامه هفت تا یه فرصتی پیش میاد و اسمی از فروشنده برده میشه روی این تاکید میکنه که ابد بهترین بود من هیچ وقت هم نگفتم که نقد نکنن ولی این جور مسخره بازیا نقد نیست و افخمی هم منتقد نیست
 
رفیق شما ناراحت نشو،ساندیس بزن مومن
وقت نشد تو حین جشنواره نظری بدم ولی سال های پیش وقتی بعد از جشنواره فیلم های خوبی که نتونسته بودم ببینم رو منتظر بودم به اکران عمومی برسه تا بتونم تماشا کنم ولی امسال حتی برای خود جشنواره و فیلم هاش هم همیچین ذوقی نداشتم.به امید خدا میریم که سال به سال بدتر بشیم
ساندیسشو دوست داشتم.
 
افخمی جزو افرادی بود که از ابد خیلی تعریف هم کرد شما اطلاعاتت رو ببر بالا دوست عزیز
بعدش هم مشکل داوری ایندوره اینقدر واضح بود که خیلی از اهالی سینما هم قبول داشتن فقط میتونی بری ببینی چند نفر اختتامیه شرکت نکردند،فیلمی که همه اهالی سینما فارغ از جهت گیری سیاسی میگفتن بده مثل نگار وقتی تو اون همه رشته نامزد شد صدا همه در اومده بود.
ناظری آهنگساز رگ خواب که اگه دیده باشی هم فیلم خوب بود هم آهنگ عالی بود میگفت تعجب کردم چرا نامزد نشدم زنگ زدم گفتن نمیدونستیم کی ساخته آهنگو واضح نبود نزدیم جزو نامزدها بعد میگفت مگه تیتراژ آخر نگاه نکردین گفته بودن نفهمیدیم!!!!!
چشم ها را باید شست

مرسی بابت یادآوری اما من خودم میدونم دارم چی میگم. فراستی یه مقاله رفت درباری ابد و گفت به شدت سیاه نمایی و ضد ایران هست. چون اون خونه نماد ایرانه و دیالوگ پیمان معادی (هرکی از اینجا نره از سگ کمتره و هرکی بره بعد دوباره برگرده از اون سگ کم تره هم کم تره!) کاملا داره ایران رو میکوبه... به هر صورت برنامه هفت تو خود جشنواره منتقد ابد بود و فراستی تا جا داشت فیلم رو کوبید.

شما دقت کنی تو این برنامه افخمی و فراستی یجورایی آدم خوب و بد داستان هستن. یعن فراستی میاد هرچی دلش میخواد به همه میگه، از فیلمت استمتا بود گرفته تا دیاثت، و وظیفه افخمی تعدیل این جو منفی هست و با جانب داری کردن های خیلی لوس از کارگردان ها در مقابل فراستی میخواد بگه ما خیلی دموکراتیم. ولی در واقع افخمی حتی زمانی که داره فراستی رو میکوبه هم ازش دفاع میکنه.

در کل موضوع خیلی شفافی هست. تو این صدا و سیما به شدت میلی که از اساس تولید برنامه بر مبنی یه سری سیاست های کلی نظام صورت میگیره خیلی ساده انگارانس که فکر کنیم برنامه های پربینده ای مثل همین هفت بر مبنی رای و تصمیم تهیه کننده و مجری ساخته بشه. قطعا اینا باید سیاست های کلی شبکه و کلا صدا و سیما رو اجرا کنن و کامل دستور میگیرن چیکار کنن چیکار نکن. چی رو بکوبن، از چی تعریف کنن، کی رو بیارن بالا، کی رو ببرن پایین و ... نظام فکری که داره کلا عرصه فرهنگ و هنر رو کنترل و ساسنور میکنه از هفت برای مقابله با فیلم، بازیگر و مهم تر از همه کارگردان هایی که میتونن جایگاه مردمی داشته باشن سود میبره. اگه ابد و یک روز به عنوان یه فیلم منتقد اجتماعی نظر مثبت مردم رو جلب کنه، باید کوبیده بشه. همونطور که قصه ها و جدایی و خیلی فیلم دیگه محکوم به سیاه نمایی شدن و میشن. بدون اینکه کسی به خودش زخمت توضیح این مفهوم رو بده که اصلا سیاه نمایی یعنی چی، آیا واقعا فیلمی که میره اسم ایران رو در محافل هنری درجه یک دنیا مطرح میکنه اسمش سیاه نمایی هست و اصلا سیاه نمایی چه سفیدی؟

در نتیجه برداشت شما از زاویه برنامه هفت نسبت به ابد به شدت سطحی هست. چون تعریف کردن افخمی هیچ نقطه ای رو روشن نمیکنه. مهم نظر منتقدی هست که آوردن و اون هم داره به شدت فیلم رو میکوبه و بالاخره داره حرفش رو میزنه و انگ میچسبونه. سیاه نمایی! ضد ملت. ضد ایران. دشمن شاد کن. فیلم جشنواره ای. کارگردان جایزه بگیر. همه این عبارت هایی که تو این 8 سال اخیر از بس تکرار شده همه از بریم. اینکه افخمی هم در یه جایی نظر خودش رو گفته و به عقیده شما دفاع کرده باز یه چیز گمراه کننده برای ظاهر سازی هست. بالاخره این فیلم تو جشنواره تحویل گرفته شده و سانسور انقدری قوی نیست که اجازه دیده شدن رو ندن. پس 7 هم نمیتونه بیاد بگه های فیلم آشغال بود و ... چون خود جشنواره میره زیر سوال و بیننده از خودش سوال میپرسه اگه انقدر آشغاله پس چرا جایزه دادید؟

پ.ن: در رابطه با اینکه تو جشنواره کاملا از بالا دستور میاد به کی جایزه بدید هم بهتره صحبت های بهمن قبادی، جیرانی و همین اخیر ساره بیات رو به عنوان مثال گوش بدید. بهمن قبادی زمانی که داور بود و کناره گیری کرد توضیح داد بهش گفتن باید به فولانی جایزه بدی اونم گفت اگه من داورم چرا باید حرف تورو گوش بدم امد بیرون. یا جیرانی زمان اکران جدایی تو جشنواره صراحتا گفت اجازه ندادن سیمرغ بهترین فیلم رو جدایی ببره و بهانه تقدیر از کیمیایی دادن به جرم. در صورتی که حتی اگه اینکارو میخواستن بکنن هم باید بهترین کارگردان رو میدادن بهش نه بهترین فیلم! تو خود 7 هم که هزار بار گفتن وقتی جدایی خوبه جوایز رو از بالا پخش نکنید بدید به جدایی. صحبت های ساره بیات هم که شاهکاره. اول جزو کاندیدها بوده بعدا حذف شده! یا سهراب پورناظری و همایون شجریان که به یه بهانه احمقانه حذف شدن!! گفتن نمیدونستیم کی آهنگسازه!!!!
 
مرسی بابت یادآوری اما من خودم میدونم دارم چی میگم. فراستی یه مقاله رفت درباری ابد و گفت به شدت سیاه نمایی و ضد ایران هست. چون اون خونه نماد ایرانه و دیالوگ پیمان معادی (هرکی از اینجا نره از سگ کمتره و هرکی بره بعد دوباره برگرده از اون سگ کم تره هم کم تره!) کاملا داره ایران رو میکوبه... به هر صورت برنامه هفت تو خود جشنواره منتقد ابد بود و فراستی تا جا داشت فیلم رو کوبید.

شما دقت کنی تو این برنامه افخمی و فراستی یجورایی آدم خوب و بد داستان هستن. یعن فراستی میاد هرچی دلش میخواد به همه میگه، از فیلمت استمتا بود گرفته تا دیاثت، و وظیفه افخمی تعدیل این جو منفی هست و با جانب داری کردن های خیلی لوس از کارگردان ها در مقابل فراستی میخواد بگه ما خیلی دموکراتیم. ولی در واقع افخمی حتی زمانی که داره فراستی رو میکوبه هم ازش دفاع میکنه.

در کل موضوع خیلی شفافی هست. تو این صدا و سیما به شدت میلی که از اساس تولید برنامه بر مبنی یه سری سیاست های کلی نظام صورت میگیره خیلی ساده انگارانس که فکر کنیم برنامه های پربینده ای مثل همین هفت بر مبنی رای و تصمیم تهیه کننده و مجری ساخته بشه. قطعا اینا باید سیاست های کلی شبکه و کلا صدا و سیما رو اجرا کنن و کامل دستور میگیرن چیکار کنن چیکار نکن. چی رو بکوبن، از چی تعریف کنن، کی رو بیارن بالا، کی رو ببرن پایین و ... نظام فکری که داره کلا عرصه فرهنگ و هنر رو کنترل و ساسنور میکنه از هفت برای مقابله با فیلم، بازیگر و مهم تر از همه کارگردان هایی که میتونن جایگاه مردمی داشته باشن سود میبره. اگه ابد و یک روز به عنوان یه فیلم منتقد اجتماعی نظر مثبت مردم رو جلب کنه، باید کوبیده بشه. همونطور که قصه ها و جدایی و خیلی فیلم دیگه محکوم به سیاه نمایی شدن و میشن. بدون اینکه کسی به خودش زخمت توضیح این مفهوم رو بده که اصلا سیاه نمایی یعنی چی، آیا واقعا فیلمی که میره اسم ایران رو در محافل هنری درجه یک دنیا مطرح میکنه اسمش سیاه نمایی هست و اصلا سیاه نمایی چه سفیدی؟

در نتیجه برداشت شما از زاویه برنامه هفت نسبت به ابد به شدت سطحی هست. چون تعریف کردن افخمی هیچ نقطه ای رو روشن نمیکنه. مهم نظر منتقدی هست که آوردن و اون هم داره به شدت فیلم رو میکوبه و بالاخره داره حرفش رو میزنه و انگ میچسبونه. سیاه نمایی! ضد ملت. ضد ایران. دشمن شاد کن. فیلم جشنواره ای. کارگردان جایزه بگیر. همه این عبارت هایی که تو این 8 سال اخیر از بس تکرار شده همه از بریم. اینکه افخمی هم در یه جایی نظر خودش رو گفته و به عقیده شما دفاع کرده باز یه چیز گمراه کننده برای ظاهر سازی هست. بالاخره این فیلم تو جشنواره تحویل گرفته شده و سانسور انقدری قوی نیست که اجازه دیده شدن رو ندن. پس 7 هم نمیتونه بیاد بگه های فیلم آشغال بود و ... چون خود جشنواره میره زیر سوال و بیننده از خودش سوال میپرسه اگه انقدر آشغاله پس چرا جایزه دادید؟

پ.ن: در رابطه با اینکه تو جشنواره کاملا از بالا دستور میاد به کی جایزه بدید هم بهتره صحبت های بهمن قبادی، جیرانی و همین اخیر ساره بیات رو به عنوان مثال گوش بدید. بهمن قبادی زمانی که داور بود و کناره گیری کرد توضیح داد بهش گفتن باید به فولانی جایزه بدی اونم گفت اگه من داورم چرا باید حرف تورو گوش بدم امد بیرون. یا جیرانی زمان اکران جدایی تو جشنواره صراحتا گفت اجازه ندادن سیمرغ بهترین فیلم رو جدایی ببره و بهانه تقدیر از کیمیایی دادن به جرم. در صورتی که حتی اگه اینکارو میخواستن بکنن هم باید بهترین کارگردان رو میدادن بهش نه بهترین فیلم! تو خود 7 هم که هزار بار گفتن وقتی جدایی خوبه جوایز رو از بالا پخش نکنید بدید به جدایی. صحبت های ساره بیات هم که شاهکاره. اول جزو کاندیدها بوده بعدا حذف شده! یا سهراب پورناظری و همایون شجریان که به یه بهانه احمقانه حذف شدن!! گفتن نمیدونستیم کی آهنگسازه!!!!
کاملا باهات موافقم
فقط همین حرفا رو افخمی هم به ایوبی تو برنامه هفت گفت و ایوبی هم جوابای بی راه میداد!
ایرادتو به افخمی و هفت وارد نمیدونم این تفاسیر پلیس بد پلیس خوبم فکر نمیکنم در مورد این دو نفر لااقل درست باشه من خودم با فراستی خیلی اختلاف نظر دارم با خودشم زیاد بحث کردم:D:-?حرفمم گوش نمیده!
 
The Batman” standalone film has found its new director.

Matt Reeves is in early talks to take over directing duties after Ben Affleck stepped down from the role in late January. Affleck will still star in and produce the Warner Bros. movie.

Sources tell Variety that the “Cloverfield” and “War for the Planet of the Apes” director has already committed to helming the superhero pic, although a deal isn’t done yet. Variety first reported that Reeves was high on the list of directors to replace Affleck, but, until recently, meetings were still being held with other filmmakers

وارنر تو این یکی دخالت نکنه میتونه فیلم خوبی در بیاد
 
  • Like
Reactions: arash1996
Untitled.png

آیا ادامه ای برای فیلم Warcraft ساخته می شود؟

Duncan Jones کارگردان فیلم Warcraft هنوز نمی داند که آیا ادامه ای برای این فیلم ساخته خواهد شد.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

طبق توییت منتشر شده این کارگردان که در صفحه شخصی اش نوشته است خیلی دوست دارد ادامه این فیلم را بسازد اما به طور کلی تصمیم نهایی را باید کمپانی Legendary Entertainment بگیرد.

وقتی که یک از طرفداران از او پرسیده بود که ادامه فیلم مورد علاقه من کجاست او جواب داد:

« من هم دوست دارم این امر محقق شود اما منتظرم چراغ سبز از طرف Legendary Entertainment هستم.»

فیلم Warcraft سال 2016 اکران شد و با اینکه در آمریکا فروش خوبی نداشت اما موفق به فروش 430$ میلیون دلار در کشور چین شد که رقم بسیار قابل توجهی است.

در کل فیلم Warcraft از لحاظ تجاری عنوان بسیار موفقی است که براساس یک بازی ویدیوی ساخته شده.




لینک منبع
 
0af6c257d103d0b0c317c94d6f1b12af.jpg


Ghostbusters سال ١٩٨٤.
جلوه هاي ويژه يعني اين نه يه پرده ابي دويست متري.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Untitled.png

تاریخ اکران فیلم Scarface مشخص شد.

کمپانی Universal پروژه بازسازی فیلم Scarface را با قدرت به جلو می برند.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

برادران Coen که روی فیلم های تحسین شده زیادی من جمله The Big Lebowski، Fargo و No Country for Old Men کار کرده اند قرار است وظیفه نویسندگی بازسازی فیلم Scarface را بر عهده بگیرند. لازم به ذکر است که، هنوز کارگردانی برای این مشخص نشده است قرار بود Antoine Fuqua این وظیفه را بر عهده بگیرد اما به دلیل شروع ساخت ادامه فیلم The Equalizer از پروژه انصراف داد.طبق گزارشات منتشر شده از سوی Hollywood Reporter، ممکن است یکی از این دو کارگردان برای این پروژه انتخاب شوند:

David Mackenzie (Hell or High Water )

Peter Berg (Patriots Day)

این دو نفر در حال مذاکره با Universal هستند. این فیلم قرار است با هنرنمای Diego Luna دهم آگوست 2108 اکران شود.



لینک منبع
 
خوب این شد یه انتخاب درست و حسابی:D خیالم راحت شد برادران Coen نویسنده فیلم هستند
نه که بخوام تو ذوقت بزنم ها، ولی قرار نیست کل فیلمنامه رو بنویسن :D
فقط قراره فیلمنامه‌ای رو که نوشته شده پولیش کنن :D
قبلا این کارو برا Unbroken آنجلینا جولی و Bridge of Spies اسپیلبرگ کرده بودن. کلا یعنی محصول نهایی خیلی حال و هوای کوئنی نخواهد داشت (که البته به اسکارفیس هم نمیخوره واقعا :D)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or