Multi Platform Mortal Kombat 1

سازنده
NeatherRealm Studios
تاریخ انتشار
September 19th
ناشر
Warner Bros
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
  4. Nintendo Switch
View attachment 319524

وضعیت نسخه PC :D
اومنی من یکم OP نیست؟
من بازی رو فعلا اینویژن رو دارم بازی می‌کنم با استوری مود، ولی ۲-۳ شب پیش چند دست آنلاین زدم و هر سری طرف مقابل اومنی من برمی‌داشت و خرکی هم قوی بود.
این matchmaking بازی هم مورد داره بعضاً، دفعه اول من رو انداخت با یه لول ۸۴ حالا لول من چند بود ۱۰. :)
 
اومنی من یکم OP نیست؟
من بازی رو فعلا اینویژن رو دارم بازی می‌کنم با استوری مود، ولی ۲-۳ شب پیش چند دست آنلاین زدم و هر سری طرف مقابل اومنی من برمی‌داشت و خرکی هم قوی بود.
این matchmaking بازی هم مورد داره بعضاً، دفعه اول من رو انداخت با یه لول ۸۴ حالا لول من چند بود ۱۰. :)
حرکاتش امنی من اکثرا Punishable هستن، مخصوصا Viltrumite Stance یکم تمرین کنی راحت میشه همه رو پانیش کرد.

تو رنکد لول پروفایل اهمیتی نداره، matchmaking براساس لول tier ـی که تو اون فصل هستی انجام میشه، مثلا تو شروع Warrior یا Champion پیدا می‌کنه که همگی Tier اول هستن.
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman
حرکاتش امنی من اکثرا Punishable هستن، مخصوصا Viltrumite Stance یکم تمرین کنی راحت میشه همه رو پانیش کرد.
آفلاین آره ولی رو پینگ بالای 90 باید لحظه به لحظه آماده باشی چون لگ باعث میشه حرکاتش از چیزی که هستن قوی تر بشن.

NRS با پچ بعدی واقعا سیاستش رو در مورد بالانس و کلا فلسفه کمیوها و سیستم کلی گیم پلی مشخص میکنه. و به نظر من باید بذاره بازی همون چیزی باشه که قبل از عرضه تبلیغ کرده بودن.

تغییراتی که به نظر من باید روی کمیوها اعمال بشه:

داریوس: بعد از اومدن ترمور کارایی داریوس کمتر شده. به نظر من باید حرکت اصلیش که کل bar رو استفاده میکنه به نصف bar تغییر کنه با این تفاوت که توی 1 کامبو اگه دو بار از این حرکت استفاده بشه، برای استفاده دوم هم جاذبه بیشتر بشه، هم damage scaling داشته باشه و خلاصه استفاده دوم رو بالانس کنن. حرکتی که کرکتر اصلی داریوس رو میچرخونه و حمله میکنه باید استارتاپش کمتر بشه که قابل استفاده تر بشه.

سارینا: حرکت ambush سارینا که meter حریف رو کم میکنه باید auto track بهتری داشته باشه و خود سارینا هم مثلا 20 فریم بعد از فعالسازی از صفحه بره و دیگه در خطر حمله نباشه. اما حرکت اصلی سارینا (بومرنگ) باید در صورت whiff (برخورد نکردن با حریف) دیگه برنگرده و فقط در صورت دفاع شدن یا hit برگرده.

سایرکس: هلیکوپتر افقی باید دوباره 1 bar بشه اما، 1-پر شدن bar بعد از انجام این حرکت نسبت به زمان لانچ بازی کندتر بشه. 2-سرعت حمله هلیکوپتر افقی (زمان اومدن سایرکس توی صفحه رو کاری ندارم) در حدی سریع تر بشه که پلاس فریم زیادی نده. حرکت bomb سایرکس هم باید استارتاپ فریمش کمی کمتر بشه.

کینو: برای پرتاپ چاقو کینو باید یه صدای مخصوص قبل از اومدنش اضافه کنن که در مواقعی که کرکتر حریف سریع توی صفحه حرکت میکنه (مثلا تلپورت یا حرکت سوپرمن raiden) و کینو فعال میشه اما توی صفحه مشخص نیست، بشه عکس العمل نشون داد. حرکت لیزر کینو هم باید حداقل 10% بیشتر دمیج داشته باشه.

سونیا: leg grab باید به ambush تغییر کنه اما استارتاپ در حد همین الان که summon هست باشه تا کانورت کردن روی هوا خیلی راحت نباشه و بعنوان ابزار فشار هم قابل استفاده نباشه. برای پروجکتایل عادی سونیا، کرکتر اصلی فقط چند فریم اول نتونه حرکت کنه و سریع قابل کنترل بشه (میدونم این حرکت الان به جانی کیج خیلی دمیج میده ولی فقط در این مورد خوبه و نباید کمیو نرف بشه، باید hype star جانی کیج بالانس بشه)، برای شارژ پروجکتایل، اون فریم های اول بیشتر بشن و کرکتر اصلی بیشتر از پروجکتایل عادی تو حالت "انتظار" بمونه. (ولی بازم از حالت فعلی باید سریع تر باشه)

سکتور: اینو مطمئن نیستم الان در حالت های خاص میشه یا نه ولی flame thrower سکتور باید همیشه restand کنه ولی pushback بیشتری داشته باشه که free pressure نباشه. حرکت تلپورت سکتور در صورتی که به تنهایی بتونه برخورد کنه، شدت جاذبه کمتری داشته باشه و راحت تر بشه به کامبو تبدیلش کرد.

فراست: orb فراست باید به ambush تبدیل بشه و سرعتش هم به همون سرعت روز اول برگرده (با پچ Omni-Man کمی سریع تر شده بود). حرکت ambush فعلی فراست که با یخ میکوبه به زمین باید استارتاپ سریع تری داشته باشه که قابل استفاده بشه و مثلا 12- در صورت بلاک شدن، که دائم safety نده و بعدش همیشه turn حریف باشه.

جکس: حرکت unblockable جکس باید به low تغییر کنه (همونطور که خیلیا آنلاین اشاره کردن) ولی در هر شرایطی در صورت hit یک pop up خوب داشته باشه برای کانورت کردن. پروجکتایل جکس باید واقعا پروجکتایل باشه ولی مطمئن نیستم mid هست یا high. اگه نیست که باید به high تغییر کنه ولی طوری باشه که هنوز بشه بعضی کامبوها رو به پروجکتایل jail کرد.

استرایکر: مثل کینو، برای پرتاپ نارنجک استرایکر باید یه صدای مخصوص قبل از اومدنش اضافه کنن که در مواقعی که کرکتر حریف سریع توی صفحه حرکت میکنه و استرایکر فعال میشه اما توی صفحه مشخص نیست، بشه فهمید و عکس العمل نشون داد.

اسکورپیون: با اینکه همینجوری هم اسکورپیون کمیو خوبیه، ولی نمیشه از 3 حرکت کمیو یکیش اصلا قابل استفاده نباشه. برای همین به نظرم حرکت دفاعی spear اسکورپیون اگه 2 bar استفاده میکنه باید تبدیل بشه به 1 bar، و سرعت استارتاپ و کشیدن به عقب هم باید بیشتر بشه ولی در مقابل ریکاوریش هم بیشتر بشه که دائم قابل استفاده نباشه.

سابزیرو: اول از همه افکت یخ روی حرکت ice burst سابزیرو باید بیشتر بشه که نمایانگر range زیادش باشه :D. در مقابل ریکو نباید تک تک starهاش بعنوان یک پروجکتایل حساب بشن و مثلا حالت عادی پروجکتایل ریکو دو hit و حالت enhanced بعنوان سه hit حساب بشه. در این حالت دیگه کمیو سابزیرو مقابل ریکو آنچنان هم بی استفاده نیست. حرکت shoulder کمیو سابزیرو هم باید مثل ice wall سابزیرو توی MK11 عمل کنه، یعنی بخش زیادی از صفحه رو پوشش بده. حالا اگه نیاز بود افکت جدیدی هم روش اعمال بشه که این تغییر بیشتر قابل فهم باشه.

کونگ لائو: هیچی :D (اصلا خیلی از این تغییراتی که دارم مینویسم برای اینه که همه کمیوها به لول کونگ لائو برسن :)) )

شوجینکو: شارژ کردن شوجینکو واقعا بی استفادش کرده. شارژش باید برداشته بشه ولی در مواردی که دمیج خیلی زیادی میده، اسکیل دمیج داشته باشه.

موتارو: oh boy.... اول از همه باید حرکت 3 لیزر موتارو به ambush تبدیل بشه. استارتاپ حرکت deflect باید کمتر بشه و زمانی که فعال هست هم باید حداقل نیم ثانیه بیشتر بشه.

گورو: حرکت punch walk اگه از 2 bar استفاده میکنه باید به 1 bar تغییر کنه و در صورت hit دمیج خیلی بیشتر داشته باشه ولی دمیج بلاک تغییری نکنه.
 
آخرین ویرایش:
آفلاین آره ولی رو پینگ بالای 90 باید لحظه به لحظه آماده باشی چون لگ باعث میشه حرکاتش از چیزی که هستن قوی تر بشن.

NRS با پچ بعدی واقعا سیاستش رو در مورد بالانس و کلا فلسفه کمیوها و سیستم کلی گیم پلی مشخص میکنه. و به نظر من باید بذاره بازی همون چیزی باشه که قبل از عرضه تبلیغ کرده بودن.

تغییراتی که به نظر من باید روی کمیوها اعمال بشه:

داریوس: بعد از اومدن ترمور کارایی داریوس کمتر شده. به نظر من باید حرکت اصلیش که کل bar رو استفاده میکنه به نصف bar تغییر کنه با این تفاوت که توی 1 کامبو اگه دو بار از این حرکت استفاده بشه، برای استفاده دوم هم جاذبه بیشتر بشه، هم damage scaling داشته باشه و خلاصه استفاده دوم رو بالانس کنن. حرکتی که کرکتر اصلی داریوس رو میچرخونه و حمله میکنه باید استارتاپش کمتر بشه که قابل استفاده تر بشه.

سارینا: حرکت ambush سارینا که meter حریف رو کم میکنه باید auto track بهتری داشته باشه و خود سارینا هم مثلا 20 فریم بعد از فعالسازی از صفحه بره و دیگه در خطر حمله نباشه. اما حرکت اصلی سارینا (بومرنگ) باید در صورت whiff (برخورد نکردن با حریف) دیگه برنگرده و فقط در صورت دفاع شدن یا hit برگرده.

سایرکس: هلیکوپتر افقی باید دوباره 1 bar بشه اما، 1-پر شدن bar بعد از انجام این حرکت نسبت به زمان لانچ بازی کندتر بشه. 2-سرعت حمله هلیکوپتر افقی (زمان اومدن سایرکس توی صفحه رو کاری ندارم) در حدی سریع تر بشه که پلاس فریم زیادی نده. حرکت bomb سایرکس هم باید استارتاپ فریمش کمی کمتر بشه.

کینو: برای پرتاپ چاقو کینو باید یه صدای مخصوص قبل از اومدنش اضافه کنن که در مواقعی که کرکتر حریف سریع توی صفحه حرکت میکنه (مثلا تلپورت یا حرکت سوپرمن raiden) و کینو فعال میشه اما توی صفحه مشخص نیست، بشه عکس العمل نشون داد. حرکت لیزر کینو هم باید حداقل 10% بیشتر دمیج داشته باشه.

سونیا: leg grab باید به ambush تغییر کنه اما استارتاپ در حد همین الان که summon هست باشه تا کانورت کردن روی هوا خیلی راحت نباشه و بعنوان ابزار فشار هم قابل استفاده نباشه. برای پروجکتایل عادی سونیا، کرکتر اصلی فقط چند فریم اول نتونه حرکت کنه و سریع قابل کنترل بشه (میدونم این حرکت الان به جانی کیج خیلی دمیج میده ولی فقط در این مورد خوبه و نباید کمیو نرف بشه، باید hype star جانی کیج بالانس بشه)، برای شارژ پروجکتایل، اون فریم های اول بیشتر بشن و کرکتر اصلی بیشتر از پروجکتایل عادی تو حالت "انتظار" بمونه. (ولی بازم از حالت فعلی باید سریع تر باشه)

سکتور: اینو مطمئن نیستم الان در حالت های خاص میشه یا نه ولی flame thrower سکتور باید همیشه restand کنه ولی pushback بیشتری داشته باشه که free pressure نباشه. حرکت تلپورت سکتور در صورتی که به تنهایی بتونه برخورد کنه، شدت جاذبه کمتری داشته باشه و راحت تر بشه به کامبو تبدیلش کرد.

فراست: orb فراست باید به ambush تبدیل بشه و سرعتش هم به همون سرعت روز اول برگرده (با پچ Omni-Man کمی سریع تر شده بود). حرکت ambush فعلی فراست که با یخ میکوبه به زمین باید استارتاپ سریع تری داشته باشه که قابل استفاده بشه و مثلا 12- در صورت بلاک شدن، که دائم safety نده و بعدش همیشه turn حریف باشه.

جکس: حرکت unblockable جکس باید به low تغییر کنه (همونطور که خیلیا آنلاین اشاره کردن) ولی در هر شرایطی در صورت hit یک pop up خوب داشته باشه برای کانورت کردن. پروجکتایل جکس باید واقعا پروجکتایل باشه ولی مطمئن نیستم mid هست یا high. اگه نیست که باید به high تغییر کنه ولی طوری باشه که هنوز بشه بعضی کامبوها رو به پروجکتایل jail کرد.

استرایکر: مثل کینو، برای پرتاپ نارنجک استرایکر باید یه صدای مخصوص قبل از اومدنش اضافه کنن که در مواقعی که کرکتر حریف سریع توی صفحه حرکت میکنه و استرایکر فعال میشه اما توی صفحه مشخص نیست، بشه فهمید و عکس العمل نشون داد.

اسکورپیون: با اینکه همینجوری هم اسکورپیون کمیو خوبیه، ولی نمیشه از 3 حرکت کمیو یکیش اصلا قابل استفاده نباشه. برای همین به نظرم حرکت دفاعی spear اسکورپیون اگه 2 bar استفاده میکنه باید تبدیل بشه به 1 bar، و سرعت استارتاپ و کشیدن به عقب هم باید بیشتر بشه ولی در مقابل ریکاوریش هم بیشتر بشه که دائم قابل استفاده نباشه.

سابزیرو: اول از همه افکت یخ روی حرکت ice burst سابزیرو باید بیشتر بشه که نمایانگر range زیادش باشه :D. در مقابل ریکو نباید تک تک starهاش بعنوان یک پروجکتایل حساب بشن و مثلا حالت عادی پروجکتایل ریکو دو hit و حالت enhanced بعنوان سه hit حساب بشه. در این حالت دیگه کمیو سابزیرو مقابل ریکو آنچنان هم بی استفاده نیست. حرکت shoulder کمیو سابزیرو هم باید مثل ice wall سابزیرو توی MK11 عمل کنه، یعنی بخش زیادی از صفحه رو پوشش بشه. حالا اگه نیاز بود افکت جدیدی هم روش اعمال بشه که این تغییر بیشتر قابل فهم باشه.

کونگ لائو: هیچی :D (اصلا خیلی از این تغییراتی که دارم مینویسم برای اینه که همه کمیوها به لول کونگ لائو برسن :)) )

شوجینکو: شارژ کردن شوجینکو واقعا بی استفادش کرده. شارژش باید برداشته بشه ولی در مواردی که دمیج خیلی زیادی میده، اسکیل دمیج داشته باشه.

موتارو: oh boy.... اول از همه باید حرکت 3 لیزر موتارو به ambush تبدیل بشه. استارتاپ حرکت deflect باید کمتر بشه و زمانی که فعال هست هم باید حداقل نیم ثانیه بیشتر بشه.

گورو: حرکت punch walk اگه از 2 bar استفاده میکنه باید به 1 bar تغییر کنه و در صورت hit دمیج خیلی بیشتر داشته باشه ولی دمیج بلاک تغییری نکنه.
تو رو باید میبردن توی قلب NRS بخش بالانس عالی بود حرفات حتی من خودم با همون قضیه سارینا و فراستش روش فکر کرده بودم با خودم میگفتم اگر اینطوری بود بهتر بود.مثلا سر کیمو سابزیرو و فراست کلی الکی پانیش میشم بخاطر یوز کردنشون که بنظر من اصلا نباید پانیش بشه ادم بخاطر استفاده از کیمو یسری از کیمو کلا سیف و امنن یسریام مثل ساب زیرو و فراست و غیره میزنین بعد چهل پنجاه درصد کمبو میخورین
ولی نه فکر نکنم در ابعاد تغییرات بدن به کیمو ها ولی امیدوارم یه تغییراتی حاصل بشه دمبج ربدنم کاش بافش کنن خیلی مسخرس واقعا جانی کیج کلا اسپم حرکاتش این همه دمبج میده یا حتی لی می که خیلی سوسکی شصت درصد میشه باهاش زد ولی کسی دقت نمیکنه شاید نیاز داشته باشه به نرف فقط این ریدن بدبخت بخاطر ez بودنش نرفش کردن و این خیلی مسخرس...
 
کنشی روی کاغذ اگه از جانی کیج هم بهتر باشه، ولی در عمل خیلی از کارهایی که جانی به راحتی میتونه انجام بده، کنشی باید خیلی تلاش کنه که به اون شرایط برسه. مثلا فشاری که sento وارد میکنه فوق العادست ولی برای اینکه بتونی ازش استفاده کنی یا باید ریسک کنی یا باید گارد حریف رو بشکنی، اما در طرف مقابل جانی کیج بدون هیچ زحمتی میتونه همون فشار رو اعمال کنه.
 
همچین حجم ابدیتی که شما داری میگی من ندیدم
دوستان من تازه میخوام انلاین بازی کنم چه شخصیتی رو توصیه میکنید من خودم از قدیم الایام با اسکورپین بازی میکردم ولی خوب تو این نسخه نتونستم باهاش ارتباط بگیرم احساس میکنم ضعیفترش کردن نسبت به نسخه قبلی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Jaw
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or