Multi Platform Mortal Kombat 1

سازنده
NeatherRealm Studios
تاریخ انتشار
September 19th
ناشر
Warner Bros
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
  4. Nintendo Switch
نمیدونم فقط من اینجورم یا نه(البته باید بگم هنوز بازیو روی PS5تجربه نکردم😂😂 و فقط گیم پلی و بررسی هاشو توی یوتیوب دیدم و با وجود اینکه سوییچم کپیخوره مشتاق نشدم که حتی دانلودش کنم)حس میکنم کارتونی شده بازی،حس و حال استریت فایت میده به من توی بررسی هایی که دیدم و واقعا نسبت به مورتال ۱۱ افت کرده؟!
 
این لانچ بازی اصلی بیاد ببینیم وضعیت سرورا اوکی میشه انگار زیاد پلیر نداره بخش انلاین رنکد باز اوکیه هر دو مین یبار یکی پسدا میشه ورسوس کلا تو دیواره اصلا کسی نیست انگار توش
 
شما هم اینطوری هستید که fatality های این نسخه اصلا حس woow بودن نمیدند؟ انگار بسیار آبکی طراحی شدند(غیر از یکی دو مورد)
کلا ابهت فیتالیتی ها از بین رفته چند نسخه اس همینه، جاش به gore داده، اینقدر حرکت اضافی چپوندن، اون کلاسیک ها کجا این چند نسخه اخیر کجا
 
  • Like
Reactions: Amir09 and aha2012
با توجه به دیتاماین های انجام شده، به نظر میاد یه اکسپنشن داستانی خواهیم داشت با محوریت Khaos Havik که البته انتظارش هم می‌رفت.

همچنین با توجه به فایل تکستی که از Intro Dialogue ها تو بازی هست، Kung Jin, Cassie و Jade در آینده قابل بازی خواهند بود یه سری کارکتر دیگه هم هستن که هنوز قطعی نیستن چون فایل هاشون ناقصه اما احتمال حضورشون خیلی بالاست.
  • Noob
  • Cyrax
  • Ghostface
  • Conan
  • Sektor
  • Sareena
  • Harumi
امیدوارم ربات ها قابل بازی باشن مخصوصا که تو Arcade Ending ساب زیرو نشون میده یه تویست جالب دارن تو این تایملاین! :-"
-----------

یه تصویر بهتر از اسکین فصل بعد Invasions

RDT_20230918_0827347164507220246079048.png


این اسکین ها هم تو فایلا هست اما مشخص نیست چه زمانی در دسترس قرار میگیره.

Smoke_Skin003_Pal001.png
KungLao_Skin003_Pal001.png
LiuKang_Skin003_Pal001.png
Raiden_Skin003_Pal001.png

Kitana_Skin003_Pal001.png
Mileena_Skin003_Pal001.png
Tanya_Skin003_Pal001.png
RainMage_Skin003_Pal001.png
LiMei_Skin003_Pal001.png
Baraka_Skin003_Pal001.png
Ashrah_Skin003_Pal001.png
Havik_Skin003_Pal003.png
 
شما هم اینطوری هستید که fatality های این نسخه اصلا حس woow بودن نمیدند؟ انگار بسیار آبکی طراحی شدند(غیر از یکی دو مورد)
ابن نسخه که هم شامل فتال کلاسیک کارکترای قدیمی و فتالای جدیده بنظرم بیشتر فتالای بازی خیلی خوب بودن مخصوصا ریکو و هاویک و لیو کنگ بی نظیر بودن شاید یه چنتا باشد که فتال اولشون خوب نباشه ولی دومی بهتر از اولیه.
 
با توجه به دیتاماین های انجام شده، به نظر میاد یه اکسپنشن داستانی خواهیم داشت با محوریت Khaos Havik که البته انتظارش هم می‌رفت.

همچنین با توجه به فایل تکستی که از Intro Dialogue ها تو بازی هست، Kung Jin, Cassie و Jade در آینده قابل بازی خواهند بود یه سری کارکتر دیگه هم هستن که هنوز قطعی نیستن چون فایل هاشون ناقصه اما احتمال حضورشون خیلی بالاست.
  • Noob
  • Cyrax
  • Ghostface
  • Conan
  • Sektor
  • Sareena
  • Harumi
امیدوارم ربات ها قابل بازی باشن مخصوصا که تو Arcade Ending ساب زیرو نشون میده یه تویست جالب دارن تو این تایملاین! :-"
-----------

یه تصویر بهتر از اسکین فصل بعد Invasions

View attachment 309974


این اسکین ها هم تو فایلا هست اما مشخص نیست چه زمانی در دسترس قرار میگیره.

View attachment 309977
View attachment 309978
View attachment 309979
View attachment 309980

View attachment 309981
View attachment 309982
View attachment 309983
View attachment 309984
View attachment 309985
View attachment 309986
View attachment 309987
View attachment 309988
اسکین Lao رو ندیده بودم عجب چیزیه.

اگه ربات ها بعنوان کرکترهای قابل بازی اضافه بشن عملا میشه گفت بهترین راستر تاریخ MK.
 
خب اینو سریع میذارم اینجا. روزهای بعد فقط از MK1 ویدیو میذارم.

مهمترین چیز برای کسی که MK بازی نکرده (یا هر فایتر دیگه ای) یا میخواد پیشرفت کنه، اینه که خودشو عادت بده به mash نکردن.

بجای دکمه زدن بی هدف: (دکمه های سمت چپ تصویر رو ببینید که چقدر بی هدف داره زده میشه) خیلیا تو کامبت لیگ دیدم که button log شون این شکلی یا بدتر از اینه.


View attachment Mk11 Mashing-1.mp4


سعی کنید هر حرکت و ترتیب دکمه هاش رو با دقت انجام بدید و اینقدر تمرین کنید تا براتون عادت بشه. این اولین مرحله برای پیشرفته.

View attachment Mk11 Not Mashing-1.mp4
 
اینو نگفتم که درمورد داستان بازی خیلی چیزا برای گفتن دارم ولی میخوام یه بار دیگه خودم با کیفیت بالا تجربش کنم بعد نظرمو بگم. ولی انتظار زیادی ازش نداشتم و همونطور شد که فکرشو میکردم. very mid
 
اینو نگفتم که درمورد داستان بازی خیلی چیزا برای گفتن دارم ولی میخوام یه بار دیگه خودم با کیفیت بالا تجربش کنم بعد نظرمو بگم. ولی انتظار زیادی ازش نداشتم و همونطور شد که فکرشو میکردم. very mid
تقریبا همه مورتال ها همین بودن داستان متوسط ولی این یکی خیلی خوب در اورده بودن تا دو سه چپتر اخرو نسبت به نسخه های قبلی.کلا زیاد نباید انتظار یه داستان خیلی عمیق داشته باشی از یه بازی فایتینگ همینم باز خوب در اوردن
 
  • Like
Reactions: DFSHINNOK7
چقدر بازی کانتنت تک نفره داره و برای افرادی مثل من که اصلا علاقه ای به انلاین بازی کردن ندارن فوق العاده است.از invasion بگیرید که خیلی حال میده تا بخش داستانی که به نظرم بهترین داستان را داره نسبت به قبلیا تازه اگه بخواین با مثلا تکن یا استریت فایتر مقایسه کنید یه سر و گردن بالاتره.
تاور های کلاسیک هم که مثل همیشه هستند .کلا بازی خیلی حال میده فقط roster بازی را دوست ندارم و طراحی لباس ها و شخصیت ها هم خیلی شبیه به همه .
 
یچیزی که احساس میکنم باید میبود توی بازی نیستش یچیزی مثل استار متر جانی کیج برای کارکترای دیگس مثلا وقتی یه اسیپشال میزنید با یه دکمه مثل L2 اون استار متر کارکتر پر میکردین و وقتیم فعالش میکردین یسری اسیپشال های دیگه یا یسری قابلیت طرف مقابل میداد مثلا باراکا تیغ های دستش بیشتر در میومدن وقتی استار مترش کامل میشد یوز میدادین و رنج اتکش بیشتر میشد مثلا برای یه بازه زمانی کوتاه یا مثلا استار متر اسکورپین حالت اینفرنوش فعال میشد برای یه بازی زمانی کوتاه یا مثلا ساب زیرو کلا حرکتاش همراه با کلون بود و خیلی چیزای که میشد انجام بدن با یچیزی مثل استار متر که عمق گیم پلی باز بیشتر میکردن که نکردن که و فکر کنم عمدا اومدن تستش کنن این قابلیتو برای اینجاستیس بعدی ظاهرا ببین چطوری میشه.
 
  • Like
Reactions: DFSHINNOK7
یچیزی که احساس میکنم باید میبود توی بازی نیستش یچیزی مثل استار متر جانی کیج برای کارکترای دیگس مثلا وقتی یه اسیپشال میزنید با یه دکمه مثل L2 اون استار متر کارکتر پر میکردین و وقتیم فعالش میکردین یسری اسیپشال های دیگه یا یسری قابلیت طرف مقابل میداد مثلا باراکا تیغ های دستش بیشتر در میومدن وقتی استار مترش کامل میشد یوز میدادین و رنج اتکش بیشتر میشد مثلا برای یه بازه زمانی کوتاه یا مثلا استار متر اسکورپین حالت اینفرنوش فعال میشد برای یه بازی زمانی کوتاه یا مثلا ساب زیرو کلا حرکتاش همراه با کلون بود و خیلی چیزای که میشد انجام بدن با یچیزی مثل استار متر که عمق گیم پلی باز بیشتر میکردن که نکردن که و فکر کنم عمدا اومدن تستش کنن این قابلیتو برای اینجاستیس بعدی ظاهرا ببین چطوری میشه.
این قابلیت وجود داره که
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or