Multi Platform Monster Hunter Wilds

سازنده
capcom
تاریخ انتشار
February 28, 2025
ناشر
capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S


1111111111 - Copy.png


Developer & Publisher: Capcom
Genre: Action RPG
Platforms: PS5 - Xbox Series X|S - PC(Steam)
Release Date: February 28, 2025


Trailers

Monster Hunter Wilds - Official Reveal Trailer | TGA 2023




Monster Hunter Wilds - 1st Trailer




Monster Hunter Wilds - 2nd Trailer: The Hunter's Journey




Monster Hunter Wilds: Focus Mode Overview



Monster Hunter Wilds: 4th Trailer | Release Date Reveal



Monster Hunter Wilds: 5th Trailer | The Black Flame



Monster Hunter Wilds: 6th Trailer | Into the Iceshard Cliffs



Monster Hunter Wilds - Launch Trailer



Screenshots

222222 - Copy.png
777777.png 9999999.png 55555555.png 66666666.png 444444444.png 3333333333.png 8888888888.png

 
آخرین ویرایش:
آقا من اولین تجربه مانستر هانتر ام بود این بتا ، چقدر پیچیده س ، مخم نمیکشه اینقدر پیچیدگی کامبت و جزئیات اینونتوری :دی
یه توتریال هم نداشت یه هو انداختم جلو باس! البته میدونم کسایی که اینو پلی میدن مانستر بازن .
 
  • Smile
Reactions: NHM
آقا من اولین تجربه مانستر هانتر ام بود این بتا ، چقدر پیچیده س ، مخم نمیکشه اینقدر پیچیدگی کامبت و جزئیات اینونتوری :دی
یه توتریال هم نداشت یه هو انداختم جلو باس! البته میدونم کسایی که اینو پلی میدن مانستر بازن .
تا قلقش دستت بیاد پیچیدس ولی یکم زمان بده بهش بعدش میبینی خود بازی اصلی ۱۰۰۰ ساعت پلی تایم داری :D مخصوصا اگه کوآپ بازی کنی که اصل جنسه.
سلاح های مختلف داره همرو تست کن تا پلی استایل مورد علاقتو یاد بگیری یا شده ویدیو ببین حتی. اینقدر برو شکار تا جزییات بازی دستت بیاد. اگرم خودش رو میگیری که ایدیتو بذار تیمی شکار کردن خیلی بهتره:D
 
آقا من اولین تجربه مانستر هانتر ام بود این بتا ، چقدر پیچیده س ، مخم نمیکشه اینقدر پیچیدگی کامبت و جزئیات اینونتوری :دی
یه توتریال هم نداشت یه هو انداختم جلو باس! البته میدونم کسایی که اینو پلی میدن مانستر بازن .
تو خوبه حالا تجربه اولته.
من تا حالا 4-3 بار دموهای نسخه های مختلف رو نصب کردم و بخش آموزشی رو تموم کردم ولی اونی که باید نمیفته:دی
بعدش اعصابم خورد میشه که چرا.

نمیدونم شاید چون نهایتا یک دمو هست و کل بازی در دسترسم نیست اینطور میشه.

خلاصه این یکی رو هم دانلود کردم ببینم چی میشه.

اگه این هم جواب نداد احتمالا تو یکی از این تخفیفها Rise یا World رو بخرم و قفلی بزنم روشون تا دستم بیاد که چی به چیه.
یه خوبی که دارم اینه که خیلی پررو تر و پوست کلفت تر از این حرفهام که بخوام جلوی یه بازی کم بیارم ، باید بتونم بازی کنمش:دی
 
تو خوبه حالا تجربه اولته.
من تا حالا 4-3 بار دموهای نسخه های مختلف رو نصب کردم و بخش آموزشی رو تموم کردم ولی اونی که باید نمیفته:دی
بعدش اعصابم خورد میشه که چرا.

نمیدونم شاید چون نهایتا یک دمو هست و کل بازی در دسترسم نیست اینطور میشه.

خلاصه این یکی رو هم دانلود کردم ببینم چی میشه.

اگه این هم جواب نداد احتمالا تو یکی از این تخفیفها Rise یا World رو بخرم و قفلی بزنم روشون تا دستم بیاد که چی به چیه.
یه خوبی که دارم اینه که خیلی پررو تر و پوست کلفت تر از این حرفهام که بخوام جلوی یه بازی کم بیارم ، باید بتونم بازی کنمش:دی
ماکان منم مثل خودت بودم و اصلا با این سری حال نمیکردم و نمیفهمیدم باید تو بازی دقیقا چیکار کنم ، یادمه world که اومد به اصرار رفیقم خریدیم و قرار شد کوآپ بریم ... اولش رفتم تو بازی دیدم ای بابا چرا این مانستر هلث بار نداره چرا هر چی میزنم نمیمیره ، چقدر آیتم داره که اصلا معلوم نیست به چه کاری میاد ... خلاصه بهش وقت دادم تا اینکه قلق بازی اومد دستم و تبدیل شد به یکی از بهترین سری بازیهای عمر گیمریم
 
ماکان منم مثل خودت بودم و اصلا با این سری حال نمیکردم و نمیفهمیدم باید تو بازی دقیقا چیکار کنم ، یادمه world که اومد به اصرار رفیقم خریدیم و قرار شد کوآپ بریم ... اولش رفتم تو بازی دیدم ای بابا چرا این مانستر هلث بار نداره چرا هر چی میزنم نمیمیره ، چقدر آیتم داره که اصلا معلوم نیست به چه کاری میاد ... خلاصه بهش وقت دادم تا اینکه قلق بازی اومد دستم و تبدیل شد به یکی از بهترین سری بازیهای عمر گیمریم
آره باید همینکارو کنم.
الان دیدم همه تو تخفیفن و احتمال زیاد بالاخره باید بخرم.

Wilds رو اجرا کردم رسما کرایسیس زمانه:D
مثل اینکه رو کارتهای قدیمی آپسکیل که میکنی صفحه سیاه میشه و FSR و... رو که خاموش میکنی درست میشه.
ولی با Lossless خیلی خوب شد.

تا همینجا به نظرم خیلی نوب فرندلی تر از دموهای نسخه های قبلیه که بازی کردم.
 
عجب انجین سنگینی داره؟!!
DD2 رو که بازی میکنم متوجه میشم چرا ولی اینجا برای این گرافیک خیلی معمولی عجیبه اینقدر پرفورمنس داغون!

بازی رسما بدون فریم جن قابل بازی نیست و اصلا تو صفحه استیم جزو مشخصات بازی آوردتش که باز هم جای سوال داره که چرا؟
Screenshot 2025-02-09 161001.png

بازیهای جهان باز چند سال پیش یا اصلا همین KCD2 که به تازگی اومده خیلی گرافیک و در عین حال پرفورمنس بهینه تری دارن.
نمیدونم چرا با هر نسخه کپکام داره این انجین رو شکم گنده تر میکنه.
این انجین بیرون از نسخه های RE رسما داره گند میزنه به تجربه بازیها.
اون از داگما و این هم MH که اگه روی کارتهای جدیدتر بدون مشکل اجرا میشه ولی متوجه نمیشم که مزیت این انجین به نمونه های دیگه چیه که کپکام حاضر نیست اون رو کنار بزاره یا درش جراحی انجام بده و مزخرفاتش رو بریزه دور که از سنگینیش کم کنه.
حداقل از لحاظ ظاهری من هیچ مزیتی نمیبینم و اصلا قابل مقایسه نیست با بازیهای حتی چندسال پیش.

===================
خوبی که این بتا داشت متوجه شدم که به نسبت دمو/بتاهای نسخه های قبل که بازی کردم برای پلیر جدید خیلی جذابتره و شروع به نسبت سرراست تری داره.
من خیلی خوشم اومد.

در مقابل اینکه اصلا برام قابل بازی نیست حتی با Lossless.
برای همین هنوز تمومش نکردم ، پرفورمنس پایین خیلی اذیت میکنه.

باید برم نسخه های قبلی رو بازی کنم تا یه فکری برای PC بکنم.
اینطور که بوش میاد امسال سال آخریه که میتونم AAAهارو جسته و گریخته روی سیستمم اجرا کنم.

باید تصمیم بگیرم میخوام PC ببندم یا همین رو برای بازیهای فعلی داشته باشم و کنارش یه کنسول دستی بگیرم چون بیشتر وقتم رو بیرون از خونم.
 
اگه این هم جواب نداد احتمالا تو یکی از این تخفیفها Rise یا World رو بخرم و قفلی بزنم روشون تا دستم بیاد که چی به چیه.
اگر تصمیمت این شد @ me :D

مخصوصا رایز، DLC هم خریدم حوصله نکردم برم هنوز

حداقل از لحاظ ظاهری من هیچ مزیتی نمیبینم و اصلا قابل مقایسه نیست با بازیهای حتی چندسال پیش.
وازلین رو مالیدن به صفحه با Temporal AA و پرفرمنس هم سر انجین زبالست :D

ولی بنچمارک رو تست کنی خیلی اپتیمایز تر شده، امیدوارم یک دمو هم قبل از ریلیز با بیلد نهایی بازی بذارن که ببینم اصلا سیستم میکشه بخرم یا نه

تازه به یه مرحله "acceptence" رسیده بودم که جهنم نمیخرمش این همه بازی بازی نکرده دارم اونارو میرم(مخصوصا سانبریک)

بعد یهو دلار سوار موشک شد برگشتم به مرحله depression :D

1739108852872.png
 
من بعد از چند ساعتی که دوباره بتا رو بازی کردم هنوزم بنظرم UI یکم زیادی شلوغ هست. حتی با وجود customization هم تمرکز روی گیم پلی و ui موقع مبارزه مخصوصا برای پلیرهای کم تجربه سخته. هرچند میدونم این موضوع با گذشت زمان و تمرین و تکرار بهتر میشه. اما اگر این یه بازی یوبیسافت بود خیلی به ui گیر میدادند و انتقاد میکردند همونطور که برای بعضی از ac های اخیر اینکارو کردند و ui رو با بازی های فرام مقایسه و مسخره میکردند. اما در مورد کپکام فکر کنم تا زمانی که گیم پلی و بقیه موارد به اندازه کافی سرگرم‌کننده و اوکی باشه همه و مخصوصا فن های هاردکور سری از این قضیه چشم پوشی میکنند :دی.

ولی متوجه نمیشم که مزیت این انجین به نمونه های دیگه چیه که کپکام حاضر نیست اون رو کنار بزاره یا درش جراحی انجام بده و مزخرفاتش رو بریزه دور که از سنگینیش کم کنه.
حداقل از لحاظ ظاهری من هیچ مزیتی نمیبینم و اصلا قابل مقایسه نیست با بازیهای حتی چندسال پیش.

مزیتش که مشخصه. از انجین داخلی و ساخت خودشون استفاده میکنند که هم کار برای دولوپرهای خودشون راحت بشه و اگر بخوان انجین رو در طول نسل یا نسل های بعدی ارتقا بدن راحتتر اینکارو بکنند. مثل کاری که همین الان دارند میکنند. هم اینکه نخوان بخشی از سود درامد بازی برای استفاده از انجین ثرد پارتی از دست بدن.
کپکام همیشه از نسل های قبل هم از انجین داخلی خودش برای بیشتر بازی ها استفاده کرده. آره واقعیت اینه که RE engine توی بازی های جهان باز مشکل پرفورمنس داره. جالبه انجینی که میخواستند اوایل نسل هشت برای deep down استفاده کنند یعنی Panta Rhei هم طبق شایعات ظاهرا مشکل پرفورمنس شدید داشته و دلیل کنسل شدن بازی هم احتمالا همین بوده. بازی هم اگر اشتباه نکنم mmo و احتمالا تا حدودی جهان باز یا نیمه جهان باز بوده. بعد از اون RE engine رو بر پایه اون انجین ساختند. شاید زیاد ربطی نداشته باشه اما این یعنی اون مشکل پرفورمنس تو اینجور بازی ها رو هنوز نتونستند کامل برطرف کنند. حالا امیدوارم این مشکل پرفورمنس توی نسخه ارتقا یافته RE engine یا همون REX حل یا بهتر شده باشه.
 
مزیتش که مشخصه. از انجین داخلی و ساخت خودشون استفاده میکنند که هم کار برای دولوپرهای خودشون راحت بشه و اگر بخوان انجین رو در طول نسل یا نسل های بعدی ارتقا بدن راحتتر اینکارو بکنند. مثل کاری که همین الان دارند میکنند. هم اینکه نخوان بخشی از سود درامد بازی برای استفاده از انجین ثرد پارتی از دست بدن.
البته مزیتش رو برای خودمون گفتم.
همونطور که گفتی مشخصه که برای کپکام تغییر نکردن راحت ترین کاره.

ولی باقی کمپانیها هم همین موارد رو داشتن اما در آخر سوییچ کردن.
نمیگم باید این هم آنریل بشه ولی واقعا نیاز داره یک جراحی حسابی روش انجام بدن.
چون انجینهای دیگه با منابع خیلی کمتر بارها خروجی گرافیک/پرفورمنس بیشتر و بهتری میدن.

این انجین تو این دوتا بازی جهان باز آخر که تجربه کردم واقعا شرایط بدی داره و زجه میزنه (DD2 و این)
کاملا مشخصه که داره زور میزنه که بتونه ویژگیهای ابتدایی انجینهای رایج رو ارائه بده.
یکسری جاها یه چیزهایی میبینی که حداقل یک نسله که منسوخ شده ولی تو این دوتا بازی بطور مشترک همچین مواردی رو میشه دید.
یکیش غیب و ظاهر شدن NPC تو فاصله چندمتری.

باز تو DD2 به این فضاحت نبود.
امیدوارم تو بیلد نهایی حداقل از این شرایط بهتر بشه که به احتمال زیاد اینطور میشه ولی همونطور که DD2 هنوز کاملا فیکس نشده فکر نکنم این هم ناگهان 180 بزنه و تمام مشکلاتش حل بشه.
 
لانچ تریلر بسی خفن بود! باورم نمیشه یه مانستر هانتر نسل نهمی تا چند هفته دیگه عرضه میشه! :D
با MH ورلد رسما زندگی کردم و حدود هزار ساعت بازیش کردم که بنظرم خیلی بازم کم بود. امیدوارم حسابی از نسخه جدید ساپورت کنن با اکسپنشن و ایونتای مختلف!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or