Multi Platform Monster Hunter Wilds

سازنده
capcom
تاریخ انتشار
February 28, 2025
ناشر
capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S


1111111111 - Copy.png


Developer & Publisher: Capcom
Genre: Action RPG
Platforms: PS5 - Xbox Series X|S - PC(Steam)
Release Date: February 28, 2025


Trailers

Monster Hunter Wilds - Official Reveal Trailer | TGA 2023




Monster Hunter Wilds - 1st Trailer




Monster Hunter Wilds - 2nd Trailer: The Hunter's Journey




Monster Hunter Wilds: Focus Mode Overview



Monster Hunter Wilds: 4th Trailer | Release Date Reveal



Monster Hunter Wilds: 5th Trailer | The Black Flame



Screenshots

222222 - Copy.png
777777.png 9999999.png 55555555.png 66666666.png 444444444.png 3333333333.png 8888888888.png

 
آخرین ویرایش:
خوب بتا تست رو PC هم از صبح شروع شده بریم تو کارش :D

1730453855987.png

یادش بخیر قدیم سر world لیست اینطوری بود همیشه :D

ویرایش:
با همین سرعت پیش بره pre-compilation شیدر هاش حداقل 15 دقیقه طول خواهد کشید :D

ولی اگر استاتر نداشته باشه میارزه
1730454051059.png
 
خوب بتا تست رو PC هم از صبح شروع شده بریم تو کارش :D

View attachment 355377

یادش بخیر قدیم سر world لیست اینطوری بود همیشه :D

ویرایش:
با همین سرعت پیش بره pre-compilation شیدر هاش حداقل 15 دقیقه طول خواهد کشید :D

ولی اگر استاتر نداشته باشه میارزه
View attachment 355378
نیما از صفر تا منفی ۱۰ به پرفورمنس بازی چند میدی؟
 
  • Smile
Reactions: NHM and DedSec88
نیما از صفر تا منفی ۱۰ به پرفورمنس بازی چند میدی؟
انقدر خورده تو ذوقم که بعد از اون کوئست استوری رسیدم به هاب ALT+F4 زدم :>

بدیش میدونی چیه، خود گرافیک بازی غیر از پارتیکل افکت بنظرم هیچ جهش خاصی نداشته که اینقدر بد فریم میده

از علاقه خوردن CPU بازی هم برات نگم که تو ویدیو دانیال(:D) با 7800X3D رو 4K بازم باتل نک میشد


اگر 10 سال پیش بود میگفتم "بتاست دیگه این مشکلات طبیعیه" ولی تو 10 سال اخیر هرچی بتا و ارلی اکسس دیدیم حداقل از نظر optimization با محصول نهایی فرقی نداشتن :-s


اگر معلوم بشه اینم سر DRM های Denuvo و Enigma باشه وقت قیامه :D


ولی اگر استاتر نداشته باشه میارزه
famous last words :D
 
انقدر خورده تو ذوقم که بعد از اون کوئست استوری رسیدم به هاب ALT+F4 زدم :>

بدیش میدونی چیه، خود گرافیک بازی غیر از پارتیکل افکت بنظرم هیچ جهش خاصی نداشته که اینقدر بد فریم میده

از علاقه خوردن CPU بازی هم برات نگم که تو ویدیو دانیال(:D) با 7800X3D رو 4K بازم باتل نک میشد


اگر 10 سال پیش بود میگفتم "بتاست دیگه این مشکلات طبیعیه" ولی تو 10 سال اخیر هرچی بتا و ارلی اکسس دیدیم حداقل از نظر optimization با محصول نهایی فرقی نداشتن :-s


اگر معلوم بشه اینم سر DRM های Denuvo و Enigma باشه وقت قیامه :D



famous last words :D
نه مشکل این RE engine مزخرف هست ، DD2 هم همین مشکل رو داشت قابل حل هم نیست، فقط صورت مسله رو پاک میکنن میان NPC هارو کم میکنن ، این اینجن برای بازی اپن ورد ساخته نشده نمیدونم کپ کام کی میخواد بفهمه وگرنه بازی های خطی مثل هلو ران می شه با این اینجن نمونش DMC و RE های اخیر .

بدبختی خوب هم میفروشه اینا درس نمیگرن میوفتن رو دور باطل
 
خب حدود سه ساعت اوپن بتا رو بازی کردم. هسته اصلی گیم پلی مثل اکثر بازی های کپکام و بازی های قبلی این سری قطعا لذت بخش و سرگرم کننده هست اما شخصا هیچوقت نتونستم مثل اون دوستمون با بازی های این سری و مخصوصا گیم پلی اونها ارتباط برقرار کنم و اونطور که باید لذت ببرم. شاید بیشتر بخاطر پیچیدگی بیش از حد کنترل و تنوع زیاد مکانیزم های بازی باشه. یجورایی منو یاد RE6 از بین بازی های دیگه کپکام میندازه اما خب مانستر هانترها مخصوصا نسخه های اخیر تو این مورد خیلی پیشرفته تر هستند.
قبلا هم rise و هم world رو هر کدوم بیشتر از ده ساعت بازی کردم. حتی یکی دو تا از نسخه های اسپین آف مثل freedom رو هم اگر اشتباه نکنم چند ساعتی بازی کردم اما هیچ کدوم رو نتونستم ادامه بدم. بنظرم بازی های این سری بخاطر گیم پلی یونیک و تنوع خاصی که دارند باید حداقل 20 تا 30 اول بازی رو صرف یادگیری مکانیزم های بازی کنی. نه تنها گیم پلی و‌ کامبت بلکه تو نسخه های اخیر منوها، آپشن‌ها و کلا کنترل UI بازی مخصوصا روی کنسول هم بنظرم گیج کننده هست. طوریکه شخصا توی سه ساعت تجربه این اوپن بتا برای بخاطر آوردن کامند ها و مکانیزم های مختلف مدام مثل این عکس بودم :دی

fetchimage.jpeg

با این وجود میدونم بخاطر همین تنوع و آزادی عمل زیاد توی گیم پلی و مکانیزم ها هست که این بازی طرفدار زیاد داره. هرچند بنظرم کنترل بازی مخصوصا انیمیشن کرکترها موقع مبارزه یه مقدار کلانکی هست و امیدوارم کپکام روی این مورد برای بازی های آینده اش با ارتقاء و پیشرفت انجین بیشتر کار کنه.
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or