زمان برگزاری کنفرانس: 22 خرداد سال 1396، ساعت 1:30 بامداد
- آنچه در پیشِ روست
درست سال پیش بود که فیل اسپنسر در پایان کنفرانس E3 2016، از پروژهای رونمایی کرد که مزایایی بیشتر از توان کنسولهای کنونی در اختیار بازیکنان و سازندگان قرار میدهد؛ مزایایی همچون پشتیبانی از کیفیت 4K واقعی که سختافزاری قدرتمند را طلب میکند. رفته رفته مشخص شد که این پروژه، یعنی اسکورپیو، قرار است از خانوادهی Xbox One باشد و نه نسلی جدید از کنسولهای خانگی مایکروسافت و اسپنسر چندین بار در مصاحبههای مختلف تأکید کرد که هر چه برای اسکورپیو عرضه شود، برای One هم عرضه خواهد شد اما سوال اینجاست؟ چگونه؟ اختلاف گرافیکی بین این دو کنسول، همین الان بر روی کاغذ بسیار فاحش است و این چالشی خواهد بود که مایکروسافت باید آن را پاسخ دهد. بهعلاوه، این کنسول چه قیمتی خواهد داشت؟ طراحی آن به چه شکل است؟ چه بازیهایی در هنگام عرضه قرار است از مزایای اسکورپیو استفاده کنند؟ عنوان جدیدی در راه خواهد بود؟ اصلا نام کنسول چیست؟ از آنجا که در این E3، پروژه اسکورپیو رونمایی کامل دارد، به جواب تمامشان خواهیم رسید؛ آن هم در 90 دقیقه و با متفاوتترین کنفرانس مایکروسافت در این سالهای اخیر، روبهرو خواهیم بود.
- اخبار
تاپیک در حال آپدیت ...
آخرین ویرایش:


)درباره 4kهم من فعلا علاقه ای بهش ندارم.کلی بخوام بگم بعد چند دقیقه اول واقعا خسته شدم دیگه علاقه ای به دیدن ادامه کنفرانس نداشتم فقط منتظر بودم گیم پلی anthem پخش بشه تا بگیرم بخوابم،اونم که نامردی نکردن گذاشتن آخر کنفرانس
.assassins هم که تقریبا همون گیم پلی همیشگی خودش رو داشت و چیز خواصی نداشت.البته من یکم تعجب کردم که تو کنفرانس مایکرو گیم پلی اش پخش شد (یعنی یوبی برنامه خواصی داره که گیم پلی assassins رو در کنفرانس مایکرو پخش کرده
خب مرد حسابی تو که کلا 3-4تا آی پی به معنای کلمه نسل بعدی داری تو آستینت چرا چیدمان برنامت رو اینجوری انتخاب میکنی!؟ من اگر مسوول اون خراب شده بودم (
