نمایشگاه/رویداد Microsoft's E3 2017 Press Conference

منتظر رونمایی از عنوان چه استودیویی در کنفرانس مایکروسافت هستید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    120
  • نظرسنجی بسته شده است .

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
c81g_img_11699.gif

زمان برگزاری کنفرانس: 22 خرداد سال 1396، ساعت 1:30 بامداد
  • آنچه در پیشِ روست

درست سال پیش بود که فیل اسپنسر در پایان کنفرانس E3 2016، از پروژه‌ای رونمایی کرد که مزایایی بیشتر از توان کنسول‌های کنونی در اختیار بازیکنان و سازندگان قرار می‌دهد؛ مزایایی همچون پشتیبانی از کیفیت 4K واقعی که سخت‌افزاری قدرتمند را طلب می‌کند. رفته رفته مشخص شد که این پروژه، یعنی اسکورپیو، قرار است از خانواده‌ی Xbox One باشد و نه نسلی جدید از کنسول‌های خانگی مایکروسافت و اسپنسر چندین بار در مصاحبه‌های مختلف تأکید کرد که هر چه برای اسکورپیو عرضه شود، برای One هم عرضه خواهد شد اما سوال اینجاست؟ چگونه؟ اختلاف گرافیکی بین این دو کنسول، همین الان بر روی کاغذ بسیار فاحش است و این چالشی خواهد بود که مایکروسافت باید آن را پاسخ دهد. به‌علاوه، این کنسول چه قیمتی خواهد داشت؟ طراحی آن به چه شکل است؟ چه بازی‌هایی در هنگام عرضه قرار است از مزایای اسکورپیو استفاده کنند؟ عنوان جدیدی در راه خواهد بود؟ اصلا نام کنسول چیست؟ از آنجا که در این E3، پروژه اسکورپیو رونمایی کامل دارد، به جواب تمامشان خواهیم رسید؛ آن هم در 90 دقیقه و با متفاوت‌ترین کنفرانس مایکروسافت در این سال‌های اخیر، روبه‌رو خواهیم بود.
  • اخبار
9zr8_untitled-10.jpg

- استودیوی 343i تایید کرده که در E3 امسال حضور خواهد داشت ولی زیاد مشتاق نباشید چون نه خبری از Halo 6 است و نه از نسخه‌ی سالگرد Halo 3! آن‌ها گفته‌اند که «یک چیز کوچک» برای E3 کنار گذاشته‌اند. تیمِ آنلاکد از IGN در این ویدیو گزارش داده که احتمالاً شاهد Halo 5.5 یا به عبارتی Halo 5: ODST خواهیم بود.

wj2j_ssd.jpg

- سکوت خبری Crackdown 3 هم نگران کننده بود و انتظار می‌رفت که این بازی هم به سرنوشت Fable Legend و Scalebound دچار شود ولی با انتشار خبری در چند مدت پیش، متوجه شدیم که Crackdown 3 به عرضه شدن نزدیک است و با این اوصاف، قطعاً در E3 2017 حضور خواهد داشت.

bhj4_refund.jpg

- طبق این عکس که چند وقت پیش لیک شده بود، مایکروسافت قرار است قابلیت بازپس‌گیری پول را به ایکس‌باکس لایو اضافه کند و اگر شما عنوانی را خریداری و فقط دو ساعت از آن را تجربه کردید، می‌توانید طی 14 روز بازی را به صورت دیجیتالی برگردانید و پول خود را تحویل بگیرید. انتظار می‌رود که این قابلیت در E3 امسال، رسما تایید شود.

0ih4_صض.jpg

- مایکروسافت استفاده از نشان تجاری عنوان Scalebound را دوباره تمدید کرده‌است! البته این می‌تواند به این معنا هم باشد که شاید این کمپانی در آینده به ساخت این عنوان برگردد ولی بعضی از کاربران توییتر پا را فراتر گذاشته‌اند و ادعا کرده‌اند که بازی در دست ساخت است توسط یک شرکت نزدیک به مایکروسافت و البته خود این کمپانی هنوز واکنشی نشان نداده که شاید E3 محل خوبی برای اینکار باشد.

تاپیک در حال آپدیت ...
 
آخرین ویرایش:

Dlforshot2

کاربر سایت
Sep 15, 2014
599
اون زمان استیو بالمر بود و مثل اینکه بودجه Xbox خیلی زیاد بوده از وقتی نادلا اومده کیفیت بازیا افت کردن درسته اون سیاستای غلط اول نسل رو درست کرد ولی بازی دهن پرکنی هم نداد الان مثلا ۳۴۳ با این همه آدم باید بازی دومش آماده باشه نه اینکه باز رو هیلو کار کنه که اونم نمایش ندن اینکه گفت یه نمایش کوچیک داریم چی بود اون کله مسترچیف رو میگفت ؟ :D



Sent from my iPhone using Tapatalk

من که در اون حد از جزئیات خبر ندارم که بگم نادلا یا اسپنسر ولی خب به هر حال تصمیمیه که از بالا گرفته شده:D
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
خب من کنفرانس کامل دیدم و از جانب نقد و بررسی خود کنفرانس، یکی از بهترین کنفرانس های مایکروسافت بود. ۴۲ بازی نمایش دادن که خب با مقایسه با سال های قبل، پیشرفت خوبی بود. از ۱۳ انحصاری هم به عدد ۲۲ رسیدن که باز هم رشد محسوب میشه.
اما از لحاظ محتوا، همین طور که انتظار میرفت، چیزه درخوری نبود کنفرانس امسال. هر چند استراحت دادن به یک سری ip از جمله هیلو و گیرز حرکت خوبی بود، اما از اون طرف جای یک ip یا یک عنوان انحصاری درست و حسابی کاملا حس می‌شد. (فورتزا که پا ثابت و داستانش جداست.)
یک سری عنوان هم مثل کرک‌داون واقعا به نظر میرسه یک بازی سطحی باشه. چون اصلا نمایشش کامل و خوب نبود و من خودم ناامید شدم.
البته باید این هم در نظر بگیریم که مایکروسافت واقعا استودیو فرست پارتی هم نداره که بخوایم انتظار انحصاری داشته باشیم و همون چند تا استودیو هم فقط برای ساخت یک سری خاص محدود کرده.
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,277
نام
مهدی
از این لحاظ متریک خیلی بهتر اسپنسر بود اگه سال دیگه هم همین برنامه باشه فاتحه xbx باید خوند:D(ولی 99 درصد میگم اینجور نمیشه بلکه بخواد چشم و گوشش ببنده اسپنسر)
اگر قرار بود فاتحه xbox خونده بشه همون E3 پارسال که افتضاح ترین لاین اپ کل تاریخ مایکرو بود و اون همه قبل نمایشگاه اسپنسر به به و چه چه زد پاش و هیچ غلطی هم توش نکردن و تازه چند ماه بعدشم بازی هایی که داخلش نشون دادنم کنسل شدن ، باس همون موقع فاتحه خونده میشد.
اینم از امسالشون.
فقط بلدن هارتو پورت کنن.امیدوارم حداقل برای نسل بعد مدیرهای بخش سرگرمی به کل عوض شن
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
نمیدونم چرا دوستان اینقدر به کنسول جدید گیر میدن. اگه چیزی که میگن درست باشه و بتونی 4K رو با 60 فریم بازی کنی پس توقع داری قیمت کنسول 200 دلار باشه؟ شخصا ار کنفرانس مایکروسافت راضی بودم.مخصوصا نمایش بازی Anthem. امیدوارم دانگرید نشه.
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
خب من کنفرانس کامل دیدم و از جانب نقد و بررسی خود کنفرانس، یکی از بهترین کنفرانس های مایکروسافت بود. ۴۲ بازی نمایش دادن که خب با مقایسه با سال های قبل، پیشرفت خوبی بود. از ۱۳ انحصاری هم به عدد ۲۲ رسیدن که باز هم رشد محسوب میشه.
اما از لحاظ محتوا، همین طور که انتظار میرفت، چیزه درخوری نبود کنفرانس امسال. هر چند استراحت دادن به یک سری ip از جمله هیلو و گیرز حرکت خوبی بود، اما از اون طرف جای یک ip یا یک عنوان انحصاری درست و حسابی کاملا حس می‌شد. (فورتزا که پا ثابت و داستانش جداست.)
یک سری عنوان هم مثل کرک‌داون واقعا به نظر میرسه یک بازی سطحی باشه. چون اصلا نمایشش کامل و خوب نبود و من خودم ناامید شدم.
البته باید این هم در نظر بگیریم که مایکروسافت واقعا استودیو فرست پارتی هم نداره که بخوایم انتظار انحصاری داشته باشیم و همون چند تا استودیو هم فقط برای ساخت یک سری خاص محدود کرده.
کدوم 22 تا انحصاری دقیقا ؟! 20 تاش ایندی بود که اونم اکثرش lunch exclusive هست یعنی انحصاری لانچ که اصن انحصاری خوندن همچین چیزایی خودش نشون دهنده عمق فاجعس ! قشنگ فقط خواستن بازی با کلمات بکنن که امثال شما هم بگید انحصاری بود در حالی که واقعا نبود ! به نظره من بدترین کنفرانس تاریخ مایکرو بود چه از لحاظ انحصاری چه از لحاظ نحوه نشون دادن بازی ها چه از لحاظ معرفی و قیمت گذاری کنسول جدید . اگر این یکی از بهترین کنفرانس های مایکرو بود که دیگه هیچی ...
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
کدوم 22 تا انحصاری دقیقا ؟! 20 تاش ایندی بود که اونم اکثرش lunch exclusive هست یعنی انحصاری لانچ که اصن انحصاری خوندن همچین چیزایی خودش نشون دهنده عمق فاجعس ! قشنگ فقط خواستن بازی با کلمات بکنن که امثال شما هم بگید انحصاری بود در حالی که واقعا نبود ! به نظره من بدترین کنفرانس تاریخ مایکرو بود چه از لحاظ انحصاری چه از لحاظ نحوه نشون دادن بازی ها چه از لحاظ معرفی و قیمت گذاری کنسول جدید . اگر این یکی از بهترین کنفرانس های مایکرو بود که دیگه هیچی ...
راستش از همون ۲۲ تا اگر ۲۲ تا انحصاری کامل بود هم من احتملا سراغ دو یا سه تا می رفتم. از لحاط محتوا اگر پست من دقیق خونده باشید، گفتم که خوب نبود. اگر به جای همین ایندی ها چند تا عنوان درست و حسابی حتی DLC انحصاری هم داشتن، باز هم محتوا جذاب تری بود.
اما از لحاظ کیفیت و نحوه احرا کنفرانس، خیلی خوب بود. ۴۲ تا بازی به نمایش در اومد که به عنوان یک گیمر کاملا رضایت بخش. نه صحبت اضافه ای زده شد و نه کینکتی مالز و بازی های دیزنی بهمون نشون دادن. بدترین کنفرانس تاریخ مایکروسافت هم اون زمان بود که مرحوم دان متریک در حال معرفی جاست دنس و نسخه کینکت استار وارز بود، نه امسال.
در کل نمیشه از یک کمپانی که در توانش نیست انتظار بیش از حد داشت. همین پارسال مثال چند تا هندوانه برداشتن کامل دیدیم. هر چی معرفی کردند، کنسل شد.
 

ps4 only

کاربر سایت
Jun 7, 2015
993
نام
علی جون
غیر از انحصاری خدایی خوبه کنسولش
چون میتونید 4k تمام بازیای دنیا رو بازی کنید اونم با فریم و گرافیک بهتر
اگ بخواید سیستمی ببنید با ۵ تومن نمیتونید 60 فریم فورزا رو بازی کنید!
 
  • Like
Reactions: Jack cooper

Dlforshot2

کاربر سایت
Sep 15, 2014
599
اگر قرار بود فاتحه xbox خونده بشه همون E3 پارسال که افتضاح ترین لاین اپ کل تاریخ مایکرو بود و اون همه قبل نمایشگاه اسپنسر به به و چه چه زد پاش و هیچ غلطی هم توش نکردن و تازه چند ماه بعدشم بازی هایی که داخلش نشون دادنم کنسل شدن ، باس همون موقع فاتحه خونده میشد.
اینم از امسالشون.
فقط بلدن هارتو پورت کنن.امیدوارم حداقل برای نسل بعد مدیرهای بخش سرگرمی به کل عوض شن

فاتحه که نه :D اونقدر هم وضعش بد نیست ،بازی انحصاری بزرگ نداشتن در این حد که رو زدن به EA بازیشون بیاره اینور نشون بدن :D خودشون هم میدونستن:D مایکروسافت نمیتونه مثل قدیم 3thparty بخره انحصاری کنه
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
تریلر Ori چقدر خوبه! عجب آهنگی! هی میبینمش و اشک میریزم! :((
The Last Night هم وسط کنفرانس گم و گور شد و الآن که دوباره دیدمش، بدجوری باهاش حال کردم. طراحی های جالبی داره و به نظرم از اون بازی هایی باشه که خیلی به سلیقه ـم میخوره.
این بازی بدجوری برای مایکرو دردسر درست میکنه.


همون دیشب چند ساعت بعد از معرفی کلا قضیه خیلی بالا گرفت، جوری که یکی از مسئولای خود مایکرو هم واکنش نشون داد.


واقعا نمیدونم چطوری این مورد از زیر دستشون در رفته بود و حتی توی کنفرانس نشونش دادن. در کل احتمال اینکه کلا بیخیال بازی بشن زیاده.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
والا به عنوان کسی که از 2005 تا الان همه کنفرانس های E3 رو دیدم (تو همین سایت هم کلی در موردشون صحبت شده) به نظرم بدترین کنفرانس مایکروسافت بود. دلایلش رو هم میشه به سادگی بیان کرد:

اول از همه مشکل اصلی کنفرانس معرفی نشدن بازی AAA انحصاری جدید بود. کنفرانس E3 جایی هست که عموم گیمرها دنبال دیدن بازی های بزرگ، جدید و البته انحصارین. شایعاتی هم که قبل کنفرانس وجود داشت به خوبی نشون میده همه منتظر بازی های بزرگ و جدید و انحصاری بودن. Splinter Cell و Ninja Gaiden و Scalebound و ... اما عملا مایکرو هیچ بازی AAA انحصاری جدید معرفی نکرد. و برای پنهان کردن این ضعف فقط یه سری بازی ایندی و جمع و جور نمایش داد که بعدا بگن 22 تا انحصاری نشون دادیم. ولی واقعیت اینه که کسی تو E3 منتظر دیدن این بازی ها نیست. سونی هم کلا نمایش این بازی هارو انداخته تو PSX و E3 به بازی های مهم ترین اختصاص داده میشه. فکر میکنم گیمرها و خصوصا فن های مایکرو هم مرعوب این اعداد و ارقام و تاکیدهای بیش از اندازه روی انحصاری نشدن.

ضعف دوم معرفی ضعیف Scorpio بود. ایشون کنسول خیلی قوی هست، و مایکرو حتی بیشتر از حد کفایت روی این قدرت مانور داده. قیمت ارزونی هم نداره. پس گیمرها باید یه دلیل خیلی خوب برای خریدش داشته باشن که اون هم نمایش گرافیک های فک براندازه تا همه بدونن اگه X1X بخرن چی گیرشون میاد. اما تو کل کنفرانس اثری از این بازی های ندیدیم. حتی به نظرم گرافیک Forza 7 هم اون چیزی که باید باشه نبود. کیفیت بد نمایش های X1X در کنار قیمت صرفا قابل قبول اتوماتیک هایپ کنسول بین نسلی مایکروسافت رو برای خیلی ها خابوند.

مشکل آخر کنفرانس هم باز به ظر من نمایش های خسته کننده و طولانی از بازی هایی بود که اکثرا نمایش های چندمشون رو داشتن. در مقابل بازی های مهمی که بعد این همه سال همه منتظر بودن ببینن چین ولی باز خیلی گنگ و نامفهوم معرفی شدن. به عنوان مثلا به نظر من نمایش SoD2 و یا SoT خیلی طولانی و خسته کننده بود. میتونستن این بازی هارو خیلی خلاصه و جمع و جور نمایش بدن. در عوض CD3 با توجه به شایعاتی که درباری خوب پیش نرفتن روند ساختش وجود داشت میتونست یه نمایش کامل از گیم پلی داشته باشه اما همونطور که گفتم نمایشش به شدت گنگ بود.

و در آخر این از دست دادن شرکای تجاری بزرگ کار دست مایکرو داده و مولتی های جذاب دیگه تو کنفرانسش نیستن. مثلا نمایش مترو و AC:O یا Anthem جزو نقاط عطف کنفرانس بودن. میتونست این بازی های خیلی بیشتر و بهتر باشه و جایگزین این همه بازی ایندی بشه.

البته در کنار این ایرادات کنفرانس نقاط مثبتی هم داشت. اول اینکه روند اجرا خیلی خوب بود. یعنی محتوی رو بزاریم کنار اینکه پشت سر هم بازی نمایش دادن خیلی عالی بود. معرفی Ori عالی بود. از خود بازی بگیر تا اجرا. مولتی هایی که گفتم نمایش های خوبی داشتن. یه سری هم بازی خلاقانه دیدیم، مثل Last Light. ولی مساله اینه که نسبت بخش های خوب به بخش های خسته کننده کم بود و مهم تر از همه این کنفرانس نتونست انتظار فن ها و گیمرهارو برآورده کنه. اینکه مایکرو میاد تو کنفرانس E3 ایش، اونم تو سالی که کنسول جدید معرفی کرده و همه منتظر بازی جدید و انحصاری بزرگن تریلر تکراری از یه بازی درجه دو ژاپنی نشون میده یعنی ضعف مطلق.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,087
نام
مــاکــان
فکر کنم اولین سالی باشه که کنفرانس مایکرو پخش میشه و کسی حس اینو نداره که تاپیک بازیهای معرفی شده رو بزنه!
اگه بهرام تاپیک Forza رو نمیزد رسما بخش Xbox پر از خالیه!
============
من همونطور که قبلا گفتم فکر میکنم مشکل مایکروسافت نبود استودیو FP نیست، نداشتن مغزهای متفکر تو استودیوهاست که رهبریتیم های مجزا رو به دستشون بسپرن.
تو این سالها هم هیچ تلاشی نکردن که از استودیوهای طراز اول همچین آدمهائی رو جذب کنن، بالعکس همون چندتا هم هی ازشون جدا میشن.
خدائیش الان بخواین فکر کنید چند نفر با همچین مشخصاتی تو کل مایکروسافت استودیوز میتونید نام ببرید؟ (در مقابل استودیوهای سونی)
 
  • Like
Reactions: benjohn

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
دوستان یه سوال در مورد ANTHEM
بازی ایا دارای PVP (PLAYERS VS PLAYERS هستش یا نه ؟
یا فقط صرفا یه سری میشن هست که میتونیم اونارو COOP بریم ؟ اگه اینجوریه COOP توش اجباریه ؟ یا نه هرکی دلش خواست میتونه تنها هم بره ؟
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
دوستان یه سوال در مورد ANTHEM
بازی ایا دارای PVP (PLAYERS VS PLAYERS هستش یا نه ؟
یا فقط صرفا یه سری میشن هست که میتونیم اونارو COOP بریم ؟ اگه اینجوریه COOP توش اجباریه ؟ یا نه هرکی دلش خواست میتونه تنها هم بره ؟
احتمالا PVP داشته باشه مثل بازیای هم سبکش.
تو تاپیک بازیش یکی گفت که گویا اعلام کردن بازیو تک نفرم میشه انجام داد.
 
  • Like
Reactions: SPILL

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر