نمایشگاه/رویداد Microsoft's E3 2016 Press Conference

شما از 10 به کنفرانس چه نمره‌ای می‌دهید؟

  • 10

  • 9

  • 8

  • 7

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3

  • 2

  • 1

  • 0


Results are only viewable after voting.

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
cmj38nbvguatvhqrbh3s.gif

xfoimedudur6pa6os2jd.png

6srtbe1871x75hr72opc.png

Thank You
 
آخرین ویرایش:
با توجه به اطلاعاتی که از کمپین گیرز اومده... یه حسی نسبت بهش دارم که دقیقا مشابه حسیه که سال پیش بعد از اومدن اطلاعات توم ریدر داشتم! :D
منتها قبلا نسبت به کریستال داینامیک و کارش ذهنیت داشتیم ولی اینجا نه.
بعد از اومدن اطلاعات توم ریدر به نظر می‌رسید که لول دیزاین، محیط و گیم‌پلی با هم خیلی ارتباط داشته باشن و تعامل بازیکن باهاشون زیاد باشه. مثلا تیرهایی که داخل چوب می‌زدیم و می‌شد روشون بایستی که کنترل یه بخشی از لول دیزاین رو می‌داد به بازیکن و استفاده‌اش روی درخت‌ها به مخفی کاری کمک می‌کرد. همیشه توی برخورد با دشمن‌ها چنتا انتخاب داشتید که حالا یه بخشیش هم به محیط و طراحی مرحله که خودتون توی تغییر دادنش نقش داشتید واگذار شده بود! :D
ولی خب به نظرم توی بازی نهایی از همه پتانسیل‌های این بخش استفاده نشد.
حالا حدسی که من می‌زنم تصمیم کوالیشن هم برای ایجاد تغییرات توی گیرز همینه. توی یه بازی اکشن ادونچر، RPG، مخفی کاری یا حتی شوتر سند باکس مثل هیلوهای بانجی (;))) دیدیم که چنتا مسیر و انتخاب برای طی کردن مرحله وجود داشته باشه ولی توی شوتر خطی؟ تقریبا نه. اونم با این سطح که با محیط تعامل داشته باشی و روی ساختار مرحله تاثیر بذاری! :D مثلا Spec Ops با مطرح کردن ایده استفاده از شن، یه ذره این هدف رو داشت. یه جاهایی طوفان شن می‌شد و دید رو محدود می‌کرد و گاهی هم می‌شد با تیر زدن به دیوارهای شیشه‌ای باعث شد تا شن پشت دیوارها روی دشمن‌ها بریزه و باعث مرگشون بشه. ولی این بخش‌ها خیلی محدود بودن.
اگر گیرز بتونه ایده‌ی استفاده از باد و تاثیر روی بقیه بخش‌ها رو درست پیاده بکنه و حرف‌هایی که زدن راجب بقیه چیزها، مثلا تخریب بخشی از محیط و استفاده ازش به عنوان کاور و... درست انجام بشه، واقعا بعد از سال‌ها علاوه بر اینکه می‌تونیم یه شوتر سوم شخص خوب بازی کنیم، شاید یه جهش توی لول دیزاین شوترهای خطی هم ببینیم.
ولی انصافا بخش مناسبی رو هم برای اعمال تغییرات انتخاب کردن چون توی بخش دیگه مثل گیم‌پلی سری به بلوغ رسیده بود و نمی‌شد از زیر سایه GeoW 3 بیرون اومد! :D این در حالی که کلیف بی هم که تقریبا تمام ایده‌های گیم‌پلی رو می‌داد، توی تیم نیست.
درسته یه سری از دوستان نسبت به گیرز ناامیدن ولی ترجیح میدم تا E3 صبر کنم ببینم این چیزهایی که گفتن و من فکر می‌کنم به واقعیت تبدیل میشه یا نه. :D

بتفیلد 1 اول تو مراسم خوده EA نمایش داره و بعدش تو مراسم مایکروسافت خداکنه این دیوانگی که سال پیش سره فالوت دراوردن رو در نیارند. حالا فالوت یک بازی هست چند ده ساعت گیمپلی داره، ازش تکراری نشون دادند خدا بتفلد 1 رو بخیر کنه !

فرقش اینه که فال‌اوت مولتی نداشت ولی بتل داره! :D 2013 هم کمپین رو کنفرانس مایکرو نشون دادن، مولتی رو کنفرانس زاغارت خودشون.
من بیشتر نگران Mass Effectـم. :D توی کنفرانس خودشون به همون سیستم نمایش کانسپت سال‌های پیش بسنده کنن لطفا تا با خیال راحت کنفرانس رو نـبینیم! :)):D
 
پیرو کامنت میلاد بگم که طراح ارشد مراحل گیرز 4، Damien Galipot هست که از نوامبر 2011 به استخدام The Coalition در اومده. از سوابق ایشون طراحی مراحل شماره های مختلف Splinter Cell و همین طور XIII میشه نام برد. طبق تایید (!) @TCSCELL مراحلی که ایشون توی SC طراحی کردن از جمله بهترین مراحل این سری بوده.
 
احتمال رونمایی از دارک سایدرز 3 چه قدره؟ :-" سال 2013 بعد از خریداری شدن این فرنچایز گفتن تا دو سال فن ها نباید منتظر اطلاعاتی از باشن. از طرفی چند ماه پیش هم گفتن دارک سایدرز 3 در حال ساخته و 2015 هم ریمستر دارک سایدرز 2 رو منتشر کردن. بنابراین میشه انتظار معرفی ازش تو E3 رو داشته باشیم. ولی نمی دونم چرا حس می کنم اگر معرفی در کار باشه، تو کنفرانس مایکروسافت خواهد بود :-@
 
نشانه های دیگری از VR، انگار قضیه جدیه :D
Official E3 Website adds "Xbox One Virtual Reality" Filter. 4+ companies register

شخصیت جدید KI امروز قابل بازی خواهد شد، احتمالا تو کنفرانس از RAAM رونمایی میشه :D
Killer Instinct's Latest DLC Character Gargos Is Out Now With New Patch
==
آپدیت جدید قطار، کسی جا نمونه! :D

2rzna53hxt29sl4kx377.jpg
ما را هم مثل همیشه تو قطار جا بدید:))
 
  • Like
Reactions: Frobary
دوستان این قضیه قطار رو لطف کنید از این به بعد، از طریق پیام پروفایل یا پیام خصوصی بهم اطلاع بدید و اینجا نگید :دی البته دوستانی که کامنت دادن تو آپدیت بعدی قطار حضور پیدا میکنن :دی
=========
Blown away by the work of #TEAMXBOX, doing things we've never done
Xbox Exec Teases: "Doing Things We've Never Done"
فکر کنم کل کنفرانس رفت واسه معرفی VR یا وسیله جانبی جدید :-" :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or