The Crew is originally built for the new generation of consoles so when we made the decision to port it to the previous generation of consoles, we decided to focus solely on the platform closest to the new gen's technical infrastructure, which is the Xbox 360
کل تاپیکتون بعد مراسم به جای صحبت راجع به بازی ها دارین به هم کیک و شیرنی میدید که بردید سونی شد 4.5 فلان بعد اینطوری کلاس هم میذارین؟:d زمان مشخص میکنه کی بهتر عمل کرده این حرف هایی که شما الان میزنید پارسال بعد از e3 هم خیلیا میزدن...یه چیزی که خیلی مشخصه اینه که مایکرو همیشه کنفرانس هاش جوریه که خیلی از اون طرفی ها به جای اینکه از کنفرانس خودشون لذت ببرن میان زود با این کنفرانس مقایسش می کنن :d دقیقا سره هر بازی ای که سونی نشون میده میان یه تیکه به ماها میندازن :d این نشون میده مایکرو چقدر خوب انجام داده کارش رو و طرفداراش رو کاملا راضی کرده. خدارو شکر مایکرو فن های واقعی حتی به خودشون اجازه ندادن یه کلمه بد در مورد سونی بگن :d
It's dead Philاسپنسر در مورد اهمیت Rare در آینده گفته![]()
Phil Spencer: Rare 'will be an important part of our future' - NeoGAF
اسپنسر در مورد اهمیت Rare در آینده گفته
راجع به اون امتیاز 4.5 که فقط 5 تا کامنت تو این تاپیک ارسال شده (2 تاش رو خودم دادمکل تاپیکتون بعد مراسم به جای صحبت راجع به بازی ها دارین به هم کیک و شیرنی میدید که بردید سونی شد 4.5 فلان بعد اینطوری کلاس هم میذارین؟:d زمان مشخص میکنه کی بهتر عمل کرده این حرف هایی که شما الان میزنید پارسال بعد از e3 هم خیلیا میزدن...
به شخصه با جفت کنفرانس ها حال کردم...
مگه شک داری؟الآن فروبری میاد میگه بازی جدیدشون تو TGS معرفی میشه
بازی معلومه روی درجه سختی آسون بود که داشت بازی میشد و در ضمن به احتمال خیلی زیاد درجه سختی هر چی بالاتر بره او توانایی های مربوط به شخص مثل نگه داشتن زمان هم کمتر میتونه قابل استفاده باشه . بازی های رمدی تو درجه سختی و بالانس بودنشون هیچ وقت مشکلی نداشتن که بخواد این یکی داشته باشه هم مکس پین و هم آلن ویک درجه سختی خوبی داشتن و خیلی بالانس بودن .qb گرافیکش خیلی خوب بود ولی یه مشکلی هست این وسط که با این حرکت که زمان ر نگه میداشت راحت میتونست همه ر بکش حتی این 2 تا گنده هایی که آخرش اومدن ر خیلی راحت میتونست بکشه بعد تازه یه حرکت دیگه هم بود که زما ر دور یارو نگه میداشت بعد تیر میزد بهش میخورد دیگه خیلی خیلی راحت میشه همه ر کشت حتی اگه این حرکت محدود باشه و زمانی طول بکشه که دوباره بشه استفاده کرد
بازی معلومه روی درجه سختی آسون بود که داشت بازی میشد و در ضمن به احتمال خیلی زیاد درجه سختی هر چی بالاتر بره او توانایی های مربوط به شخص مثل نگه داشتن زمان هم کمتر میتونه قابل استفاده باشه . بازی های رمدی تو درجه سختی و بالانس بودنشون هیچ وقت مشکلی نداشتن که بخواد این یکی داشته باشه هم مکس پین و هم آلن ویک درجه سختی خوبی داشتن و خیلی بالانس بودن .
QB رو بر عکس خیلی از دوستان من خیلی باهاش حال کردم