نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
سلام مثل اینکه کلا بد متوجه شدی منظور من .
FH و GEOW و HALO بازی های هستن که دهن منتقد قراره ببندن بازی دیگه چی داری دوست عزیز بازی جدید که معرفی شده از استدیو های که تازه خریدین ؟ آیا اون استدیو ها استدیو های بودن که بگی بازی WOW میسازن و بازی هاش روی 200 میلیون دلار هزینه میشه ؟ خوب نه عزیز من مشخصا Netflix هم همینه HBO هم همینه همه این سرویس های این جوری یکی دو عنوان دهن پر کن دارن بقیه مشخصا سطح هیچ وقت به اون چندتا اول نمیرسه HALO و GEOW و FH دقیقا حکم اون بازی خفن و فیلم خفنه داره . در حالت دیگه هم نمیشه هر سال FM HALO و GEOW عرضه کرد برای همین بعضی از استدیو ها شانس ساخت بازی AAA خیلی خفن دارن که در آینده بیشتر خودش نشون میده اما نمیشه انتظار داشت که طرف بیاد 10 تا بازی این جوری بسازه به قیمت 5 دلار عرضه کنه این دیگه نیازی به محاسبه خفن نداره .
من در کل گفتم انقدر انتظار بیش از اندازه نداشته باشین همین وقتی انتظار بیش از اندازه میشه کنفرانس با این همه بازی شاید WOWWWWW نبوده باشه اما دیگه اشغال هم نمیشه مشخصا وقتی سیاست ماکروسافت اینکه این سبک درامد زایی کنه به انتظارتون هم به همین حد باشه این جوری ملت حالشون گرفته نمیشه من نمیگم این بازی ها بد بودن یا بد هستن من خودم از HALO و GEOW خیلی خوشم میاد Xbox360 فقط 3 تا گرفتم برای همین بازی GEOW که با دوستان انلاین بزنم الان هم روی PC بازی میکنم اما دیگه قرار نیست من انتظار بی جا داشته باشم وقتی میبینم سبک و روش فروش این جور سرویس ها به این صورت .

جات خالی همین الان دارم از نتفلیکس فیلم I'm mother نگاه میکنم فیلم خوب و قشنگ اما عالی نیست مشخصا تا اینجای کار . :-"

یک مورد که از کامنت قبلی جا موند رو اینجا اضافه کنم که نمیشه مدیوم سینما و بازی رو با هم یکی کرد! سینما مدیوم پرده چندصد اینچی هست که کارگردان بتونه برای شما نمای اکسترم لانگ شات به تصویر بکشه. و یا تقریبا اکثریت هنرمندها غریب به یقین هم نظرند کلوزاپ تو صفحه نمایش تلویزیون معنی(تاثیر) نداره، برعکس پرده سینما. بحث نتفلیکس و باقی سرویس های اشتراکی در TV با سینما، بحث متفاوت به تصویر کشیدن یک مدیوم هنری هست که برای خیلی ها غیرقابل و غیرقابل اجرا هست. برای مثال آلفونسو کوارون که اخرین فیلمش رو توسط نتفلیکس پخش کرد بعد چند ماه گفت من ترجیح میدم فیلمم تو سینما پخش بشه به جای تلویزیون. و مورد دیگه بحث اثر جمعی مخاطبین کنار هم در تقابل نتفلیکس و سینما مطرحه. برای مثال یک جوک سکس پنهان تو فیلم کمدی تاثیرش روی مخاطب تو سالن سینما چند ده برابر چیزی هست که مخاطب میخواد در تنهایی فیلم رو ببینه
حالا اینکه نتفلیکس فیلم wow نداشته و نمیدونم کدوم یکی از big five سال گذشته داشتند، بماند.
ولی درباره ویدیو گیم ما همون قدیم میشستیم تو خونه امون بازی میکردیم، الان هم همونجوری بازی میکنیم! فقط الان انلاین اضافه شده که مایکروسافت دستی توش داره، قدیم هم کو اپ افلاین داشتیم که مایکروسافت هنوز بهش وفادار هست.

مورد بعدی هم دوستان اشاره کردند که شما چه طور توقع داری در عرض یکسال تمام استدیوها به شما AAA تحیول بدند و یا رشد کنند و ... چیزی که مشخصه مایکروسافت به واسطه همین سرویس اکس باکس گیم پس مسلح تر به سراغ نسل بعد میره در مقایسه با نسل هشتم و در این بین همه مدل بازی هست. با تاکید روی کلمه سرویس محور نمیشه دستاوردهای یکسری ناشر رو تحقیر کرد. چون همه مدل بازی و ژانر تو بازیهای دردست توسعه هست
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
بحث قیمت هم هست ، این کنسول نهایت قیمتش بین 400-600 دلار باشه ، درحالی که شما بخوای 4k روی PC بازی کنی باید بیشتر از 600 دلار خرج کنی.
خب قیمت خیلی مهم نیست . بحث اینه آیا اگه کسی همین الان pc بخواد جمع کنه میتونه چیزی ببنده که در مقابل اسکارلت کم نمیاره؟

Sent from my Che2-L11 using Tapatalk
 

Forgotten

Legend of Death
کاربر سایت
Sep 20, 2012
164
یه چند نکته وجود داره
1- هیچ وقت گفته نشده قراره بازی ها 8K و 120 فریم بشن...گفته کنسول توانایی ارائه همچین خروجی رو خواهد داشت
2- تاریخ ریلیز کنسول اواخر 2020 هست نه 6 ماه دیگه!!!
3- نمایش Gears داخل کنفرانس بسیار نابود بود، اما نمایش هایی که بعدا ازش پخش شد کاملا تعهد تیم کولیشن رو به بازی نشون میده و برای طرفدارای XBOX که اکثرا آنلاین باز هستند بسیار فوق العاده بود، قطعا کسایی که فقط سینگل بازی می کنن(مثل اکثر دوستانی که فقط سونی فن هستند) از نمایش راضی نخواهند بود...

پ.ن: نت فلیکس فیلم با کیفیت نداره؟!!!! dafq
 

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,879
نام
Sajjad
وقتی کنسول معرفی می‌کنه، باید بازیاشم مثل آدم به نمایش بزاره.
این نسل تعداد کنسول‌های معرفی شده توسط مایکروسافت داره به تعداد بازیهای فرست پارتی AAA نزدیک میشه :|
آخه کنسول معرفی کردن مایکرو در حد کنسول معرفی کردن سونی بود دیگه، سونی بازی هاش رو نمایش داد؟:D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,039
نام
مازیار
سلام
چنتا مورد نقض توی مثال شما هست
FH4 یک عنوان AAA واقعا سطح بالا تو همین سرویس عرضه شد. بزرگی و خفنی بازی برای همه عیان هست! و قطعا عنوانی هست که هرکی بشینه پاش بگه Wow
Gears 4 بودجه اش صد میلیون دلار بود و قطعا Gears 5 بیشتر از این رقم هست و داره روی سرویس گیم پس عرضه میشه
و سوم منتقدها اصلا به گیرز5 متای 95 بدند ولی خوده مخاطب از کیفیت بازی ناراضی نباشه سراغش نمیره و قطعا عواقب دنبال دار بعدی برای ناشر و توسعه دهنده رخ میده! نمونه اش ولفنشتاین 2 که منتقدها متای 88 دادند ولی بازی فروشش نابود بود، اونم تازه تو ژانر شوتراول شخص...
چیزی که میخوام بهش برسم مایکروسافت بخواد با همین سرویس هم مخاطب جذب کنه باید بازیهای پشم افکن بسازه





سلام
چنتا از بازیهای مایکروسافت که روی این سرویس عرضه کرده P2W هستند و یا لوت باکس دارند؟
الان عالیه ، فوق العاده هم هست شکی هم درش نیست ! اما اگه به قول دوستان شد آینده گیم و جای بازی های فیزیکی و نسخه های ۶۰ دلاری رو گرفت. که قطعا میرسیم به زمانی که واقعا بازی های aaa تک نفره صرفه نداشته باشن
 
آخرین ویرایش:

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
چند تا مورد وجود داره، اول اینکه آیا کنفرانس دیشب خوب و راضی کننده بود که مشخصا جواب اکثریت منفی هست. مورد بعدی اینکه آیا این نسل ایکس باکس از نظر بازی وضعیت مناسبی داشت که اینم جوابش منفی هست، تا سال 2016 وضعیت خوب بود ولی بعدش نه. مورد بعدی اینکه آیا قراره نسل بعد هم این وضعیت ادامه داشته باشه که این دیگه جوابش منفی نیست! مایکروسافت این نسل رو با 6-5 تا استودیو شروع کرد، نسل بعد رو داره با حداقل 14-13 تا استودیو شروع میکنه، دیگه به وضوح مشخصه شرایط قراره تغییر کنه. مشکل اینه همه من جمله خودم دوست داریم نتیجه تغییرات رو خیلی سریع ببینیم ولی مشخصه که این تغییرات و ساخت بازی های جدید زمان بره و مدتی طول میکشه بازی های جدید به مرحله رونمایی برسن. اینکه کنفرانس خوب نبود بحثش جدا هست، اصلا نحوه اجرا مشکل داشت ولی اینکه خیلی سریع به این نتیجه برسیم که نسل بعد هم سونی بی رقیب هست و مایکروسافت کاری نمیکنه اشتباهه، این استودیوها قرار که نیست فیل اسپنسر رو باد بزنن، قراره بازی بسازن :D

بحث بعدی که مرتبط با خود استودیوها هست، سرویس گیم پس هست که بدون شک بهترین چیزیه که میتونست به صنعت اضافه بشه. دوستان میگن سود این سرویس از کجا میاد، خب مشخصه از حق اشتراک! اینکه الان اشتراک 1 دلاری میزاره و مجانی گیم پس میده و غیره برای اینه که سرویس جا بیفته، آینده این سرویس برای نسل بعد و سال های بعد از اونه. این سرویس قراره بازی های تک نفره رو از بین ببره؟ دقیقا بر کدوم مبنا؟ اتفاقا به کمک این سرویس ریسک ساخت بازی های تک نفره کمتر میشه چون سازنده و ناشر دیگه نگرانی زیادی بابت فروش ندارن و بازی رو به مجموعه گیم پس اضافه میکنن تا ارزش سرویس بالاتر بره و مشتری های بیشتری بیان سراغش. چیزی که مشخصه اینه که اگه گیم پس به مرور زمان بازی خوب کم داشته باشه میزان علاقه ملت بهش اونچنان زیاد نخواهد بود پس مایکروسافت مجبوره بازی با کیفیت تولید کنه براش. قرار هم نیست همه بازی ها AAA باشن ولی بازی های اصلی کماکان پرهزینه می مونن. وقتی استودیو تاسیس میکنن و کلی سازنده خفن جذب میکنن قرار که نیست بازی AA براش بسازن، معلومه هدف یه بازی عظیم و پر هزینه هست. از اون طرف قرار هم نیست همه بازی ها پر هزینه باشن، بتونن یه بالانس بینشون برقرار کنن خیلی عالی میشه.

مورد بعدی در مورد اینه گیم پس دقیقا چطور درآمد زدایی میکنه که خب مشخصه از طریق حق اشتراک. مایکروسافت چرا داره اینقدر استودیو اضافه میکنه؟ برای اینکه بازی های بیشتری بیان رو گیم پس، آیا هدف صرفا اضافه کردن تعداد بازی ها هست؟ معلومه که نه :D هدف اینه مشتری رو نگه داره تو سرویس. وقتی تعداد استودیو بالاتر میره اگه مدیریت مناسبی داشته باشن خروجی ها هم به همون نسبت بالاتر میره و مثلا ژانویه یه انحصاری میاد، دو ماه بعدش یکی دیگه، سه ماه بعدش باز یه انحصاری و به همین ترتیب با عرضه بازی های بیشتر، مشتری هایی که جذب کرده رو نگه میداره. هزینه سرویس ماهی ده دلاره ولی وقتی بتونه تعداد زیادی مشترک ثابت بگیره سودی که به دست میاره سر به فلک میکشه، برای همین سرویس رو برای PC هم عرضه کرده. بگذریم از اینکه فروش بازی هم حداقل در حال حاضر سر جای خودش هست و بازی به صورت عادی هم فروش خودش رو میکنه. حالا اینکه مایکروسافت تو کارش موفق میشه یا نه رو باید منتظر موند و دید ولی اینکه فکر می کنید 4 تا استودیو اضافه کرده که صرفا براش یه مشت بازی بسازن که بگه منم بازی انحصاری دارم تصور غلطی هست. من خودم اگه ببینم بازی های خوبی رو این سرویس نمیان برای چی باید براش هزینه کنم؟

خلاصه روی کاغذ طرحی که مایکروسافت برای نسل بعد در نظر گرفته خیلی خوب به نظر میاد، ولی اینکه بتونن بازی های با کیفیت و خوب بسازن کلا یه مبحث جداگانه هست و فعلا نمیشه نظر قطعی در این مورد داد.

در نهایت اینکه فیل اسپنسر به وقتش میتونه کنفرانس خوب هم برگزار کنه، همون طور که توی این نسل چندین کنفرانس خوب از مایکروسافت دیدیم. مشکل اینه یه مقدار جوگیره انگار :D وگرنه این نظرسنجی کنفرانس پارسال از همون منبعی که چند تا پست بالاتر در مورد کنفرانس امسال گذاشتید:

38fn_e3.jpg
محمد میشه به این سوال من جواب بدی
چطور سونی میاد یکی مثل کوجیما رو3 سال پیش وقتی که هنوز حتی بازیش انجین نداره میاره روی استیج بازی معرفی کنه و در کمال تعجب بازی امسال اماده عرضه هست ولی مایکروسافت و اسپنسر با این تعداد فرست پارتی از این کار هراس دارن که نکنه کنسل بشه
این چطور مدیریتی هست اونم وقتی رقیب بازی معرفی میکنه که انجین نداره بازی و بعد از 3 سال اماده عرضه میشه ولی مدیریت این ور با 14 فرست پارتی جرات این کار رو نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
  • Like
Reactions: beh1382

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
كلا بايد قبول كرد مايكرو بدرد گيمرها نمي خوره يعني از لحاظ گيم بسيار وابسته به شركتهاي ديگه است.
مثلا تو ٣٦٠ هم اصلا بحث انحصاري نبود و الكترونييك ارتز و اكتيويژن و يوبي جور كنسول رو كشيدن و دقيقا تو اين نسل كه اين كمپاني ها بازيهاشون افت كرد مايكرو بي بازي موند .
پلي استيشن هميشه جذاب بوده از پي اس وان تا الان و مايكرو بيشتر سر و صدا داره تا گيم.
مسلما تو نسل بعد هم هيلو و فورزا بازيهاي خوبي هستن اما همون قدر هم انحصاري پلي استيشن خوب هستن .
در كل اگه از ويندوز فون و اينترنت اكسپلورر راضي بودين يا حتي ويندوز ١٠ مي تونين از كنسول مايكرو هم راضي باشين.
مايكروسافت يه كمپاني متموله كه با سرمايه اش سود مي كنه و اصلا نيازي به خلاقيت نداره گوگل و اپل رو ببينيد و مقايسه كنيد.
اكثرا هم تو پروژه هاش نا موفقه
 
  • Like
Reactions: masoud101

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
این نسل که گذشت و رفت، واقعا هم ضعیف کار کرد مایکروسافت تو زمینه ساخت انحصاری. ولی نسل بعد با این همه استودیو اگه باز بخواد خراب کنه باید در کمپانی رو کامل گل بگیرن! :D

j3h3_10.jpg


الان بین اینا 343 و TC و Obsidian و PG و Turn 10 و Rare توانایی ساخت بازی های AAA رو دارن به اضافه TI که فعلا خیلی کار داره تا معرفی بازی. DF و NT هم استودیوهای واقعا با استعدادی هستن و اینا هم با تجهیز بیشتر میتونن بازی های AAA تولید کنن یا به همین روند فعلی بازی AA بسازن. ماینکرفت که بحثش جداست، AoE هم که مشخصه وضعیتش، Undead و Cpmulsion و InXile هم بازی های جمع و جورتری میتونن بسازن. با مدیریت درست خیلی راحت میشه هر سال چندین بازی تو سبک های مختلف تولید کرد، باید منتظر موند و دید.

یک موردی هست مایکروسافت اواخر نسل قبل اپیک گیمز و بانجی رو حالا به هر دلیلی از دست داد . مثل این میمونه که سونی ناتی داگ و سانتا مونیکا رو از دست میداد! و روی کلی استدیو کینکت ساز سرمایه گذاری کرده بود
در کل فکر میکنم این نسل هشتم دکمه reset استدیوهای اکس باکس خورده شده ولی به قول شما خب نسل بعد خیلی فرق میکنه
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
باور کنید تا زمانی که از این سرویس استفاده نکردین، نمی تونین لذتش رو بچشین:D
در مورد نبود بازی های aaa در آینده هم، کمپانی های بزرگ بیشتر وقت ها بعد از چند ماه عرضه اجازه میدن بازی به سرویس گیم‌پس اضافه بشه. بیشتر بازی های aa و انحصاری های خود مایکرو هستن که day one روی گیم‌پس میان. پس به نظرم خیلی ناراحت این نباشید.
کمپانی های بزرگ اول از بازار سهمشون رو میگیرن بعد روی گیم‌پس هم ارائه می‌کنند.
ساختار و شیوه کمپانی ها قطعا عوض نخواهد شد. شاید برعکس بهتر هم شد و دست به ریسک بیشتری برای خلق آی‌پی های جدید بزنند. چون می تونند مطمئن باشند که مایکرو و گیم‌پس هستند که براشون مخاطب و درآمد جذب کنند حتی اگر خودشون نتونن‌.
 

Jack cooper

کاربر سایت
Feb 10, 2017
708
واقعا چرا تو کشور ما کسایی که انلاین باز هستند فکر میکنند گیمر حرفه ای هستند اما کسایی که سینگل باز هستند همه سونی فن و گیمر معمولی هستند ؟
دوستان انلاین باز این نکته رو توجه کنید که این بر میگرده به سلیقه افراد که بازیه داستان محور خوششون بیاد یا انلاین همچنین این رو هم درنظر بگیرید که اگه بازیهای سینگل نبودن الان هنوز تو دوران 360 بودیم .
ودراخر این نکته رو هم بگم که بیشترین افتخار و پیشرفته ترین تکنلوژیها برای بخش سینگل هست .
 

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
اگه منطق استفاده نکردن از فکر مثل شما باشه همون بهتر که مثل شما نباشم . :-"
شما به سبک بازی سازی استدیو های تازه خریداری شده نگاه کن انتظارت هم بر همون منوال بزار یک دفعه یک استدیو که عمری داشته Indie میساخته که یک دفعه از کنارش red dead redemption در نمیاد حاجی یکم فکر هم خوب چیزیه . :|
مشخصا گفتم در آینده بعضی هاشون بازی های بزرگ خواهند ساخت اما انتظار معجزه نداشته باشین با این سبک سرویس محور بودن.
نیازی به انالیز نداره چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است مشخصا کل دنیا داره در مورد این مدل فروش سرویس محور صحبت میکنه نیازی نیست من بیام آنالیز کنم شما بهتر از فکر های رویای در بیای و با واقعیت های زندگی روبرو بشی .
تیم دوم PG داره کار مکینه رو یه بازی AAA RPG Action که احتمال زیاد Fable
343i و TC هم رو هیلو و گیرز
The Initiative هم که معلوم داره رو یه بازی بزرگ کار میکنه با اون تیم خیلی خوبی که داره
Obsidian هم به اندازه کافی بزرگ هست که بازی AAA بسازه
Ninja Theory هم یادمون نره استدیویی که DmC و Enslaved رو ساخته و مثل اینکه دارن نیرو استخدام میکنن و دوتا تیم درست میکنن
Turn10 و تیم اول PG هم Forza
تیم های دیگه مثل Rare رو هم من تازه حساب نکردم الان اینا کمن برای ساخت بازی AAA؟؟ خودت خندت نمیگیره میگی اینا ایندی سازن؟؟

اره سیستم اشتراک خیلی بده و داره باعث کیفیت پایین فیلم ها و سریال ها میشه برای همینه که کمپانی های بزرگ مثل دیزنی اشتراک خودشونو میزنن و اینجا کسی نیست اشتراک Netflix یا Spotify نداشته باشه.
House of Cards
Mindhunter
Black Mirrors
Stranger Things
The Crown
Bojack Horseman (یکی از بهترین انیمیشن هایی که تو ۱۰ سال اخیر ساخته شده)
و ۱۰۰ تا سریال دیگه
هنوز یادمون نرفته اون دلقک بازی اسکار که نزاشت Beast of no nations نایمینی بشه وگرنه راحت بهترین فیلم سال و میبرد

واقعا خسته نباشید این همه مغز متفکر دارید نابود میشید اینجا
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,744
نام
محمد
محمد میشه به این سوال من جواب بدی
چطور سونی میاد یکی مثل کوجیما رو3 سال پیش وقتی که هنوز حتی بازیش انجین نداره میاره روی استیج بازی معرفی کنه و در کمال تعجب بازی امسال اماده عرضه هست ولی مایکروسافت و اسپنسر با این تعداد فرست پارتی از این کار هراس دارن که نکنه کنسل بشه
این چطور مدیریتی هست اونم وقتی رقیب بازی معرفی میکنه که انجین نداره بازی و بعد از 3 سال اماده عرضه میشه ولی مدیریت این ور با 14 فرست پارتی جرات این کار رو نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کوجیما بازیش رو 2016 معرفی کرد، 2019 داره عرضه میشه. مایکروسافت این استودیوها رو همین پارسال اضافه کرده و اکثرشون همون موقع بازی در دست ساخت داشتن، هنوز دیر نشده واسه معرفی بازی ها. من خودم دلم میخواست حداقل Fable IV رو معرفی میکردن ولی اینا چند سال گذشته تجربه جالبی تو این مورد نداشتن و دارن با فاصله نزدیک به عرضه بازی های مهم رو معرفی میکنن. به نظرم یه مدت که زمان بگذره و شرایط بهتر بشه، میتونن دوباره فاصله معرفی تا عرضه یه سری بازی رو بیشتر کنن.
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,996
نام
ehsan
من دارم میگم اگه الان کسی بخواد یه pc جمع کنه که هم تراز باشه با قدرت اسکارلت یعنی 8k و ۱۲۰ فریم خروجی بده چه قطعاتی باید جمع کنه؟ یه سیستم که تا آخر نسل بعد جواب بده. میتونی بگی؟

Sent from my Che2-L11 using Tapatalk
اولا که مشخصات هنوز رونمایی نشده منم نوستراداموس نیستم. ولی اسکارلت هم قرار نیست 8K و 120 فریم باشه. اولا HDMI 2.1 فور کی 120 فریم یا 8k رو 60 فریم میده. یعنی اصلا بحث قدرت هم که مطرح نباشه این دو تا با هم نمیشه باشن. دوما مثل ONE s که خروجی 4k داره ولی بازیاش 4k نیستن اینم همونه.
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,757
نام
علی
موضوع اینه که در کنار یه سینگل خفن هم میشه یه آنلاین عالی داشت مثل TLOU
قرار نیست فقط از یه ور بوم بیفتن و تمام بازی ها آنلاین محور باشن بعد بگن ماها فن مولتی هستیم برا همین xbox خریدیم ! نخیر خیلیا هستن one دارن آرزشونه یه سینگل فوق العاده رو تجربه کنن یه کاراکتر به یادموندنی دوباره شناسنامه XBOX بشه یه بازی بیاد که 10 سال بعد هم ازش حرف بزنن و خاطره انگیز بشه (اینم بگم که سینگل اگر فوق العاده باشه 1 بار مصرف نمیشه) الان هم خدا رو شکر وضعیت طوریه که بازی های آنلاین محور در صنعت قشنگ اشباع شده و کسی هم که مثلا PS4 داشته باشه انتخاب خیلی ریخته براش پس اونقدرا تفاوت نی که کسی بخاطر مولتی گیرز مثلا XBOX بخره کما اینکه نسخه 4 فروش شاخی هم نداشت دلیلش هم خیلی سادس سینگل ضعیف
کسایی دم از منطق میزنن که منطقی تو حرفاشون دیده نمیشه کسی هم نظر مخالف بشه میشه سونی فن
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر