نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:
چطور میگین کنفرانس "آشغال" بود بزرگواران؟ من اونایی که ضعیف بود مثل گیرز پاپ رو کلا نمیگم، ضعیفم نباشه جاش توی کنفرانس نبود. کاری به اکسپنشن ها هم ندارم با اینکه به نظرم مال فورتزا حداقل خیلی میتونه فروش خوبی داشته باشه سر فان بودن. ولی با وجود یه سری ضعفا کاملا متوسط به بالا بود. قرار نبود کار عجیب و غریبی بکنن اونم در نبود سونی و 1 سال مونده به شروع نسل جدید. تازه استودیوهای جدید هم هنوز دارن نیرو میگیرن مث Initiative.
حالا با وجود اینا چطور این کنفرانس آشغاله من نمیدونم:

- شروع با Outer worlds که خیلی بازی خوبی به نظر میرسه و ادامه دهنده ی راهیه که با نیو وگاس شروع کردن
- بازی جدید نینجا تئوری با گیم پلی
- Blair Witch تو سبک هارر که ظاهرا فقط قراره برای PC و X1 بیاد و به نظر خیلی پتانسیل خوبی داره
- ori که از نظر طراحی هنری و بصری با اختلاف وحشتناک بهترین بازی ایه که نشون داده شده تو این چند وقت اخیر
- ماینکرفت جدید با گیم پلی (شخصا اصلا حال نمیکنم باهاش ولی n میلیون نفر فن داره زوری نشون میدن)
- کیانو رو استیج و تیزر جدید سایبر پانک که فک میکنم خفنترین حرکتی بود که تو این سالای اخیر دیدیم از نظر آوردن شخصیتای مهم روی استیج (البته من شرکت میشناسم 10 دیقه بازی نشون میده بعد میرن یه سالن دیگه 10 دیقه فلوت میزنن :D)
- نسخه جدید Battletoads با گیم پلی
- خبر اومدن گیم پس برای کامپیوتر و مترو و بتمن و ...
- فلایت سیم با گیم پلی که درسته AI خاصی نداره یا تعامل محدودی توشه ولی از نظر گرافیکی نزدیک به فیلم بود کاملا
- ریمستر 2 age of empire و معرفی غیر مستقیم استودیویی که قراره استراتژی بسازه با کمپین جدید و گیم پلی
- خریدن دابل فاین و اومدن یه شخصیت افسانه ای مث شیفر روی استیج (همین اصن سطح کنفرانس رو از متوسط بالاتر میبره)
- مدای جدید گیرز و تیزر. دلیل نشون ندادن کمپین اینه که تغییرات زیادی داره و میخوان تو گیمزکام احتمالا چیزی برای نمایش داشته باشن
- دسته ی جدید که به نظر من خیلی خیلی خفنه فقط حیف که گرونه زیادی
- تیزر نسخه جدید کراس فایر که رمدی داره سینگل پلیرشو ریمیک میکنه و جزو پر درآمد ترین بازیای تاریخه برای وان
- معرفی کوتاه کنسول نسل بعدی پشتیبانی از 8K که البته صرفا با Upscale امکانش هست و قدرت 4 برابری نسبت به وان اکس (همین اصن خیلی عجیبه نمیدونم چطور کسی کف و خون قاطی نمیکنه :D) و 120 فریم که به نظرم از رزولوشن 8k خیلی مهمتره
- هیلو هم که لانچ تایتل نسل بعد هست و تیزر انجین نشون دادن ازش و گیم پلی رو نگه داشتن برای سال بعد که با کنسول نمایش بدن و طبیعیه.
- کنار همه ی اینا بازیای 3rd party مث بازی فرام سافتور و مارتین که خسته نمیشه از اسکی رفتن از ارباب حلقه ها :D و ایندی خفنی مث 12 minutes

نمیدونم دیگه اساتید توقع داشتن سال قبل از عرضه ی کنسول جدید چی ببینن تو کنفرانس اونم وقتی رقیب اصلی حضور نداره :D شخصا در حد 7.5/10 رضایت دارم از کنفرانس. مشکل کسایی که که ناراضین یکی اینه که احتمالا فن سونی هستن و به هر حال چون اکثر ایرانیا سهامدار شرکت سونی هستن باید سریع به رقیبش حمله کنن، یا از اول توقعات الکی زیاد مثل نمایش کنسول یا خرید 50 تا استودیو یا معرفی 10 تا انحصاری جدید داشتن.
شما فن XBOX هستی من هم هستم
هر دومون میلیونی برای کنسول و بازی هامون هزینه کردیم
حالا من مخالف کنفرانس دیشب بودم شما موافق
نه سونی فن هستم و نه سونی فن قراره بشم
همه حرف ماها که میگیم کنفرانس افتضاح بوده و اتفاق کلی هم فن XBOX بین مخالفین هست این هست که
چرا این قدر درباره گرز هایپ میشه و تهش همچین چیزی نمایش میدن چرا چرا؟؟
اصلا IP جدید نخواستیم امیدمون که گیم پلی هیلو و گرز بود
چرا نباید گیم پلی توی کنفرانسی که 1 سال منتظیریم و 1 هفته هست براش استرس داریم پخش نشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا باید به جای اینکه یه DLC معرکه برای فورتزا بدن و بیان به عنوان مثال به بازی موتور اضافه کنن و کلی بازی از این رو به اون رو بشه بیاد لگو اضافه کنه چرا؟؟؟؟

چرا وقتی این قدر شایعه اطراف فیبل جدید هست وقتی توی میکسر فیبل4 لو میره اسپنسر دربارش سال پیش صحبت میکنه
خب چرا وقتی ته دل همه ماها نمایش فیبل هست پلی گراند گیمز نمیاد مثل بچه ادم بگه اقا ما قرار نیست از بازی تیم دوممون رونمایی کنیم؟؟؟؟؟
مگه راکستدی همین کار رو نکرد؟؟؟
مثل مرد امد گفت مردم منتظر ما نباشید
چرا وقتی این قدر هایپ پشت کنفرانس هست یکی از این ها نیامد بگه ملت ما قرار نیست از بازی جدیدمون رونمایی کنیم
مگه 343 توی E3 2017 قبلش نگفت اقا از هیلو جدید خبری نیست پس چرا مایکروسافت و پلی گراند 1 کلام به ملت هایپ شده اطلاع ندادن

چرا اسپنسر میاد میگه بزرگ ترین کنفرانس تاریخ مایکروسافت بعدش من باید چپ و راست بازی ایندی ببینم مگه بازی ایندی رو نمیشه توی INSIDE XBOX نشون داد؟؟؟ چرا باید توی کنفرانس اصلی مایکروسافت ما این تعداد ایندی ببینیم؟؟؟

چرا کمیت برای اسپنسر باب شده که بگه ما N تعداد بازی قراره نشون بدیم و اینو افتخار بدونه درصورتی که 70 درصد کنفرانس میشه ایندی؟؟؟
خداییش یک کنفرانس 50 دقیقه ای و جمع و جور بهتر از 100 دقیقه این مدلی نیست؟؟؟؟

چطور سونی میاد یکی مثل کوجیما رو3 سال پیش وقتی که هنوز حتی بازیش انجین نداره میاره روی استیج بازی معرفی کنه و در کمال تعجب بازی امسال اماده عرضه هست ولی مایکروسافت و اسپنسر با این تعداد فرست پارتی از این کار هراس دارن که نکنه کنسل بشه
این چطور مدیریتی هست اونم وقتی رقیب بازی معرفی میکنه که انجین نداره بازی و بعد از 3 سال اماده عرضه میشه ولی مدیریت این ور با 14 فرست پارتی جرات این کار رو نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
این بحث Game Pass خیلی از دور قشنگ اما ما داریم نمونش با Netflix میبینیم فیلم های خوب کم نمیسازه یا سریال اما چیزی نمیسازه که ملت بگن WOW الان هم همینه هیچ وقت یک شرکت مثل ماکروسافت نمیاد چندتا بازی بسازه 100 میلیون دلار هزینه کنه روی هر کدام بعد بیاد برای 5 دلار در ماه عرضه کنه نمونه فیلمیش داریم تو Netflix میبینیم .
سیاست ماکروسافت همینه میخواد یک اکوسیستم یک پارچه داشته باشه براش عرضه بازی ... زیاد مهم نیست درسته میخواد چندتا داشته باشه که دهن منتقدا رو ببنده اما جوری نیست که بخواد بریز و بپاش کنه برای بازی که قراره برای Game Pass عرضه بشه.

سلام
چنتا مورد نقض توی مثال شما هست
FH4 یک عنوان AAA واقعا سطح بالا تو همین سرویس عرضه شد. بزرگی و خفنی بازی برای همه عیان هست! و قطعا عنوانی هست که هرکی بشینه پاش بگه Wow
Gears 4 بودجه اش صد میلیون دلار بود و قطعا Gears 5 بیشتر از این رقم هست و داره روی سرویس گیم پس عرضه میشه
و سوم منتقدها اصلا به گیرز5 متای 95 بدند ولی خوده مخاطب از کیفیت بازی ناراضی نباشه سراغش نمیره و قطعا عواقب دنبال دار بعدی برای ناشر و توسعه دهنده رخ میده! نمونه اش ولفنشتاین 2 که منتقدها متای 88 دادند ولی بازی فروشش نابود بود، اونم تازه تو ژانر شوتراول شخص...
چیزی که میخوام بهش برسم مایکروسافت بخواد با همین سرویس هم مخاطب جذب کنه باید بازیهای پشم افکن بسازه



دقیقا من همیشه گفتم و هیچوقت هم کسی حرفم رو جدی نگرفته ، ته و توی گیم پس رو که در میاری ، آخرش می‌رسی به آب و برق و مسکن مجانی ! الان شاید وعده های قشنگ بدن و آینده رویایی ترسیم کنند ، ولی وقتی به نقطه مد نظرشون برسن و سرویس جای وضعیت فعلی و بازی های ۶۰ دلاری رو بگیره ، مشخص نیست چی پیش میاد! اون اکتیوژن و یوبی سافتی که میگفتن قیمت ۶۰ دلاری خیلی کمه و باید ۱۰۰ دلار بشن ! چطور الان حاضر بشن بازیاشون رو روی سرویس ماهی یک-پنج دلار عرضه کنن؟

T2 و راک استار که ۲۰۰-۳۰۰ میلیون دلار خرج میکنن رو بازیاشون چطور میخوان به سود دهی برسن؟

این سرویس ها بزرگترین تهدید برای بازی های aaa تک نفره داستان محور هستن !
تمام پتانسیل سرویس ها بازی های مولتی پلیر لوت باکس ی و pay to win هست!

سلام
چنتا از بازیهای مایکروسافت که روی این سرویس عرضه کرده P2W هستند و یا لوت باکس دارند؟
 
دوستان !

یه خواهش

لطفا مشخصات کنسول نسل بعد مایکروسافت (اسکارلت) که اعلام کرد رو بذارید با معادل قطعاتش برای PC که ببینیم میشه از الان پی سی در تراز کیفیتیش بست که احتمالا من کوچ کنم به پی سی گیمینگ . ممنون میشم

Sent from my Che2-L11 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: saeed_sg
من از یه چیزی که تعجب میکنم اینه که چرا بعضیا بجای اینکه خودشون از MS شاکی و طلبکار باشن هنوزم میخوان تعصب بیجا بخرج بدن و با فنهای سونی بجنگن ؟!! بقول خودتون تو این فن بازیها حتی اگه 10 تا بازی انحصاری AAA با گیمپلی 10 دقیقه ای نمایش بدن بازم یه سری هستن که چرت و پرت میگن . ولی الان اصلا موضوع این نیست ! مایکروسافت واقعا این نسل Xbox رو نابود کرد و هر چی نسل قبل رشته بود پنبه که هیچی ، آتیش زد رسما . Xbox نسل پیش خیلی کار بزرگی کرد که تونست خودشو به PS برسونه و حتی اوایل خیلی بهتر هم عمل کرد.
من واقعا توی این نسل دنبال یه بهونه کوچیک بودم که Xbox one بخرم ، ولی متاسفانه هیچ دلیلی برای خریدن X1 پیدا نمیشه . در حالی که نسل قبل باید برای نخریدن 360 دنبال دلیل میگشتی !
الانم هر چی X1 فروش داشته بخاطر فن بیس 360 بوده ، وگرنه احتمالا اگه بخوان آمار مشتری های جدید رو اعلام کنن عدد جالبی میشه .
من واقعا دیشب عصبی شدم با اینکه فن Xbox نیستم ولی لجم گرفت که تا کجا میخوان هیچ غلطی نکنن و چرت و پرت بگن ؟ مخصوصا از فیل اسپنسر که با یه اعتماد بنفس کاذب دهنش رو کج میکنه و یجوری حرف میزنه که انگار 20 - 0 جلو هستن !!
رسما حرفهایی که میزنید نشون دهنده اینه که هیچی نه از طرفدارای کنسولش میدونید و نه از بازیاش. Playtime که من تو Gears 4 دارم قابل مقایسه نیست با هیچ بازی دیگه که تو ۳ نسل قبل کردم. مشکل اینجاست که ملت میخوان Xbox تبدیل بشه به سونی ۲.۰
فقط بازیهای سینگل چند ساعته. که طرفدارای خودشو داره ولی من بشخصه هیچ علاقه ای ندارم برای یه بازی ۵ سال صبر کنم که تو دو روز تعطیل تمومش کنم بزارمش کنار. هر بازی مایکرو این نسل عرضه کرده بجز QB یا Coop داشته یا مولتی یا هر دو مود رو باهم که برای من ارزش بازی رو خیلی بالاتر میبره تا بخش کمپین با کیفیت. اینکه شما میای اینجا جوری در مورد فن های Xbox حرف میزنی که انگار یک مشت احمقن که برای فن بازی رفتن کنسول و خریدن و ۵ سال دارن حمایت میکنن دید کوچیکی که به صنعت گیم دارید و نشون میده. همین کنفرانس بازیهایی مثل Bleeding Edge منو خیلی هیجان زده کرده یا گیم پلی Escape گیرز ۵ نشون دادن بعد کنفرانس تغییراتی که روی گیم پلی دادن معلوم قشنگ که به فیدبک ملت تو گیرز ۴ گوش دادن و منو برای مولتیش کلی هایپ کرده. حالا بماند گیم پس که تا سال دیگه کلی محتوا براش میاد ولی خب همه اینا هیچ ارزشی نداره و ماها احمقیم که حمایت میکنیم چون مایکرو یه IP جدید که قرار ۴ سال دیگه عرضه شه نشون نداد:)
 
سلام
چنتا مورد نقض توی مثال شما هست
FH4 یک عنوان AAA واقعا سطح بالا تو همین سرویس عرضه شد. بزرگی و خفنی بازی برای همه عیان هست! و قطعا عنوانی هست که هرکی بشینه پاش بگه Wow
Gears 4 بودجه اش صد میلیون دلار بود و قطعا Gears 5 بیشتر از این رقم هست و داره روی سرویس گیم پس عرضه میشه
و سوم منتقدها اصلا به گیرز5 متای 95 بدند ولی خوده مخاطب از کیفیت بازی ناراضی نباشه سراغش نمیره و قطعا عواقب دنبال دار بعدی برای ناشر و توسعه دهنده رخ میده! نمونه اش ولفنشتاین 2 که منتقدها متای 88 دادند ولی بازی فروشش نابود بود، اونم تازه تو ژانر شوتراول شخص...
چیزی که میخوام بهش برسم مایکروسافت بخواد با همین سرویس هم مخاطب جذب کنه باید بازیهای پشم افکن بسازه
سلام مثل اینکه کلا بد متوجه شدی منظور من .
FH و GEOW و HALO بازی های هستن که دهن منتقد قراره ببندن بازی دیگه چی داری دوست عزیز بازی جدید که معرفی شده از استدیو های که تازه خریدین ؟ آیا اون استدیو ها استدیو های بودن که بگی بازی WOW میسازن و بازی هاش روی 200 میلیون دلار هزینه میشه ؟ خوب نه عزیز من مشخصا Netflix هم همینه HBO هم همینه همه این سرویس های این جوری یکی دو عنوان دهن پر کن دارن بقیه مشخصا سطح هیچ وقت به اون چندتا اول نمیرسه HALO و GEOW و FH دقیقا حکم اون بازی خفن و فیلم خفنه داره . در حالت دیگه هم نمیشه هر سال FM HALO و GEOW عرضه کرد برای همین بعضی از استدیو ها شانس ساخت بازی AAA خیلی خفن دارن که در آینده بیشتر خودش نشون میده اما نمیشه انتظار داشت که طرف بیاد 10 تا بازی این جوری بسازه به قیمت 5 دلار عرضه کنه این دیگه نیازی به محاسبه خفن نداره .
من در کل گفتم انقدر انتظار بیش از اندازه نداشته باشین همین وقتی انتظار بیش از اندازه میشه کنفرانس با این همه بازی شاید WOWWWWW نبوده باشه اما دیگه اشغال هم نمیشه مشخصا وقتی سیاست ماکروسافت اینکه این سبک درامد زایی کنه به انتظارتون هم به همین حد باشه این جوری ملت حالشون گرفته نمیشه من نمیگم این بازی ها بد بودن یا بد هستن من خودم از HALO و GEOW خیلی خوشم میاد Xbox360 فقط 3 تا گرفتم برای همین بازی GEOW که با دوستان انلاین بزنم الان هم روی PC بازی میکنم اما دیگه قرار نیست من انتظار بی جا داشته باشم وقتی میبینم سبک و روش فروش این جور سرویس ها به این صورت .

جات خالی همین الان دارم از نتفلیکس فیلم I'm mother نگاه میکنم فیلم خوب و قشنگ اما عالی نیست مشخصا تا اینجای کار . :-"
 
سلام مثل اینکه کلا بد متوجه شدی منظور من .
FH و GEOW و HALO بازی های هستن که دهن منتقد قراره ببندن بازی دیگه چی داری دوست عزیز بازی جدید که معرفی شده از استدیو های که تازه خریدین ؟ آیا اون استدیو ها استدیو های بودن که بگی بازی WOW میسازن و بازی هاش روی 200 میلیون دلار هزینه میشه ؟ خوب نه عزیز من مشخصا Netflix هم همینه HBO هم همینه همه این سرویس های این جوری یکی دو عنوان دهن پر کن دارن بقیه مشخصا سطح هیچ وقت به اون چندتا اول نمیرسه HALO و GEOW و FH دقیقا حکم اون بازی خفن و فیلم خفنه داره . نمیشه انتظار داشت که طرف بیاد 10 تا بازی این جوری بسازه به قیمت 5 دلار عرضه کنه این دیگه نیازی به محاسبه خفن نداره .
من در کل گفتم انقدر انتظار بیش از اندازه نداشته باشین همین وقتی انتظار بیش از اندازه میشه کنفرانس با این همه بازی شاید WOWWWWW نبوده باشه اما دیگه اشغال هم نمیشه مشخصا وقتی سیاست ماکروسافت اینکه این سبک درامد زایی کنه به انتظارتون هم به همین حد باشه این جوری ملت حالشون گرفته نمیشه من نمیگم این بازی ها بد بودن یا بد هستن من خودم از HALO و GEOW خیلی خوشم میاد Xbox360 فقط 3 تا گرفتم برای همین بازی GEOW که با دوستان انلاین بزنم الان هم روی PC بازی میکنم اما دیگه قرار نیست من انتظار بی جا داشته باشم وقتی میبینم سبک و روش فروش این جور سرویس ها به این صورت .
استدیو های جدید یکساله نمیتونن برات بازیهای AAA درست کنن. شماها دیگه کلا منطق بوسیدید گذاشتید کنار. حالا بماند دوتا از استدیو هایی هم که خریدن داشتن رو یه بازی دیگه کار میکردن کلا و دستشون تا سال دیگه پر هم هست. هر بازی که مایکرو نشون داد این E3 بجز Halo تا E3 سال دیگه عرضه میشه. پس میشه نتیجه گرفت که توی برنامه مایکرو نبوده که بیاد بازیهای نسل بعدشو الان معرفی کنه. ولی خب وقتی منطق نباشه با پست های قشنگ شما و انالیزهای زیباتون در مورد Netflix باید کنار بیایم فعلا.
 
دوستان !

یه خواهش

لطفا مشخصات کنسول نسل بعد مایکروسافت (اسکارلت) که اعلام کرد رو بذارید با معادل قطعاتش برای PC که ببینیم میشه از الان پی سی در تراز کیفیتیش بست که احتمالا من کوچ کنم به پی سی گیمینگ . ممنون میشم

Sent from my Che2-L11 using Tapatalk
بحث قیمت هم هست ، این کنسول نهایت قیمتش بین 400-600 دلار باشه ، درحالی که شما بخوای 4k روی PC بازی کنی باید بیشتر از 600 دلار خرج کنی.
 
دوستان !

یه خواهش

لطفا مشخصات کنسول نسل بعد مایکروسافت (اسکارلت) که اعلام کرد رو بذارید با معادل قطعاتش برای PC که ببینیم میشه از الان پی سی در تراز کیفیتیش بست که احتمالا من کوچ کنم به پی سی گیمینگ . ممنون میشم

Sent from my Che2-L11 using Tapatalk
قیمتی همیشه صرف با کنسوله بعلاوه اینکه اون سیستمی که اول نسل میبندی اولش خوبه آخرای نسل عقب میفته. ولی در کل بنظر شخص خودم الان اگر بخوام با شرایط فعلی انتخاب کنم PC میگیرم و PS5.
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999
چند تا مورد وجود داره، اول اینکه آیا کنفرانس دیشب خوب و راضی کننده بود که مشخصا جواب اکثریت منفی هست. مورد بعدی اینکه آیا این نسل ایکس باکس از نظر بازی وضعیت مناسبی داشت که اینم جوابش منفی هست، تا سال 2016 وضعیت خوب بود ولی بعدش نه. مورد بعدی اینکه آیا قراره نسل بعد هم این وضعیت ادامه داشته باشه که این دیگه جوابش منفی نیست! مایکروسافت این نسل رو با 6-5 تا استودیو شروع کرد، نسل بعد رو داره با حداقل 14-13 تا استودیو شروع میکنه، دیگه به وضوح مشخصه شرایط قراره تغییر کنه. مشکل اینه همه من جمله خودم دوست داریم نتیجه تغییرات رو خیلی سریع ببینیم ولی مشخصه که این تغییرات و ساخت بازی های جدید زمان بره و مدتی طول میکشه بازی های جدید به مرحله رونمایی برسن. اینکه کنفرانس خوب نبود بحثش جدا هست، اصلا نحوه اجرا مشکل داشت ولی اینکه خیلی سریع به این نتیجه برسیم که نسل بعد هم سونی بی رقیب هست و مایکروسافت کاری نمیکنه اشتباهه، این استودیوها قرار که نیست فیل اسپنسر رو باد بزنن، قراره بازی بسازن :D

بحث بعدی که مرتبط با خود استودیوها هست، سرویس گیم پس هست که بدون شک بهترین چیزیه که میتونست به صنعت اضافه بشه. دوستان میگن سود این سرویس از کجا میاد، خب مشخصه از حق اشتراک! اینکه الان اشتراک 1 دلاری میزاره و مجانی گیم پس میده و غیره برای اینه که سرویس جا بیفته، آینده این سرویس برای نسل بعد و سال های بعد از اونه. این سرویس قراره بازی های تک نفره رو از بین ببره؟ دقیقا بر کدوم مبنا؟ اتفاقا به کمک این سرویس ریسک ساخت بازی های تک نفره کمتر میشه چون سازنده و ناشر دیگه نگرانی زیادی بابت فروش ندارن و بازی رو به مجموعه گیم پس اضافه میکنن تا ارزش سرویس بالاتر بره و مشتری های بیشتری بیان سراغش. چیزی که مشخصه اینه که اگه گیم پس به مرور زمان بازی خوب کم داشته باشه میزان علاقه ملت بهش اونچنان زیاد نخواهد بود پس مایکروسافت مجبوره بازی با کیفیت تولید کنه براش. قرار هم نیست همه بازی ها AAA باشن ولی بازی های اصلی کماکان پرهزینه می مونن. وقتی استودیو تاسیس میکنن و کلی سازنده خفن جذب میکنن قرار که نیست بازی AA براش بسازن، معلومه هدف یه بازی عظیم و پر هزینه هست. از اون طرف قرار هم نیست همه بازی ها پر هزینه باشن، بتونن یه بالانس بینشون برقرار کنن خیلی عالی میشه.

مورد بعدی در مورد اینه گیم پس دقیقا چطور درآمد زدایی میکنه که خب مشخصه از طریق حق اشتراک. مایکروسافت چرا داره اینقدر استودیو اضافه میکنه؟ برای اینکه بازی های بیشتری بیان رو گیم پس، آیا هدف صرفا اضافه کردن تعداد بازی ها هست؟ معلومه که نه :D هدف اینه مشتری رو نگه داره تو سرویس. وقتی تعداد استودیو بالاتر میره اگه مدیریت مناسبی داشته باشن خروجی ها هم به همون نسبت بالاتر میره و مثلا ژانویه یه انحصاری میاد، دو ماه بعدش یکی دیگه، سه ماه بعدش باز یه انحصاری و به همین ترتیب با عرضه بازی های بیشتر، مشتری هایی که جذب کرده رو نگه میداره. هزینه سرویس ماهی ده دلاره ولی وقتی بتونه تعداد زیادی مشترک ثابت بگیره سودی که به دست میاره سر به فلک میکشه، برای همین سرویس رو برای PC هم عرضه کرده. بگذریم از اینکه فروش بازی هم حداقل در حال حاضر سر جای خودش هست و بازی به صورت عادی هم فروش خودش رو میکنه. حالا اینکه مایکروسافت تو کارش موفق میشه یا نه رو باید منتظر موند و دید ولی اینکه فکر می کنید 4 تا استودیو اضافه کرده که صرفا براش یه مشت بازی بسازن که بگه منم بازی انحصاری دارم تصور غلطی هست. من خودم اگه ببینم بازی های خوبی رو این سرویس نمیان برای چی باید براش هزینه کنم؟

خلاصه روی کاغذ طرحی که مایکروسافت برای نسل بعد در نظر گرفته خیلی خوب به نظر میاد، ولی اینکه بتونن بازی های با کیفیت و خوب بسازن کلا یه مبحث جداگانه هست و فعلا نمیشه نظر قطعی در این مورد داد.

در نهایت اینکه فیل اسپنسر به وقتش میتونه کنفرانس خوب هم برگزار کنه، همون طور که توی این نسل چندین کنفرانس خوب از مایکروسافت دیدیم. مشکل اینه یه مقدار جوگیره انگار :دی وگرنه این نظرسنجی کنفرانس پارسال از همون منبعی که چند تا پست بالاتر در مورد کنفرانس امسال گذاشتید:

38fn_e3.jpg
 
فیبل 4 و کیلر ایتسکت 2 و پرفکت دارک و بانجو پانچو و بازی کپکام کونامی پیشکش ایج امپراتور 4 و ده ها بازی که تو کنفرانس پارسال بودن کجان الان عرضه شدند؟ یعنی دی ال سی کاپ هد چی شد؟ سزیون و ...؟؟؟!!! اسم سونی بیچاره بد در رفته. البته به گیرز 5 نباید شک شود بش هر چند نمایشی درست نداشت بازی کامل و حسابی خواهد بود پارسال نمایش سینگلش بود.
 
  • Like
Reactions: Milad_HW
استدیو های جدید یکساله نمیتونن برات بازیهای AAA درست کنن. شماها دیگه کلا منطق بوسیدید گذاشتید کنار. حالا بماند دوتا از استدیو هایی هم که خریدن داشتن رو یه بازی دیگه کار میکردن کلا و دستشون تا سال دیگه پر هم هست. هر بازی که مایکرو نشون داد این E3 بجز Halo تا E3 سال دیگه عرضه میشه. پس میشه نتیجه گرفت که توی برنامه مایکرو نبوده که بیاد بازیهای نسل بعدشو الان معرفی کنه. ولی خب وقتی منطق نباشه با پست های قشنگ شما و انالیزهای زیباتون در مورد Netflix باید کنار بیایم فعلا.
اگه منطق استفاده نکردن از فکر مثل شما باشه همون بهتر که مثل شما نباشم . :-"
شما به سبک بازی سازی استدیو های تازه خریداری شده نگاه کن انتظارت هم بر همون منوال بزار یک دفعه یک استدیو که عمری داشته Indie میساخته که یک دفعه از کنارش red dead redemption در نمیاد حاجی یکم فکر هم خوب چیزیه . :|
مشخصا گفتم در آینده بعضی هاشون بازی های بزرگ خواهند ساخت اما انتظار معجزه نداشته باشین با این سبک سرویس محور بودن.
نیازی به انالیز نداره چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است مشخصا کل دنیا داره در مورد این مدل فروش سرویس محور صحبت میکنه نیازی نیست من بیام آنالیز کنم شما بهتر از فکر های رویای در بیای و با واقعیت های زندگی روبرو بشی .
 
قیمتی همیشه صرف با کنسوله بعلاوه اینکه اون سیستمی که اول نسل میبندی اولش خوبه آخرای نسل عقب میفته. ولی در کل بنظر شخص خودم الان اگر بخوام با شرایط فعلی انتخاب کنم PC میگیرم و PS5.
من دارم میگم اگه الان کسی بخواد یه pc جمع کنه که هم تراز باشه با قدرت اسکارلت یعنی 8k و ۱۲۰ فریم خروجی بده چه قطعاتی باید جمع کنه؟ یه سیستم که تا آخر نسل بعد جواب بده. میتونی بگی؟

Sent from my Che2-L11 using Tapatalk
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or