نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:
الان تا 6 ماه دیگه چه کنفرانس های دیگه ای داریم یادم نمیاد ؟ سونی که کنفرانس خودش داره اما ماکروسافت کجا میخواد کنسول نشون بده و اطلاعات دقیق عرضه کنه ؟
 
Flight Simulator سازندش کیه من متوجه نشدم
انتظار داشتم aoe iv رو ببینیم معلوم نیست relic چکارمیکنه !
 
وقتی صحبت از E3 و کنفرانس میشه ناخود آگاه ذهن ما میره سمت نمایشای خفن از گیم پلی بازی و بخش داستانی مخصوصا با نمایشای فوق العاده ای که سونی تو E3 سالای 2015 یا 2016 داشت اون نمایش محشر GOW با اون گروه ارکستری که اومد و اون کارگردانی بی نقص. که استارتش یجورایی از نمایش TLOU تو E3 2012 شروع شد اما خوب سبک کاری مایکرو کلا متفاوته یعنی فیل اسپنسر داره استدیو اضافه میکنه اما ساز و کار این استدیوها تو جهت اراعه ی بخش آنلاین و بازیای سرویس محور برای Game pass. یعنی اصلا دیگه نباید از مایکرو انتظار تریلرای کارگردانی شده ی درست حسابی داشت اینو از این میشه فهمید که تو نمایش گیرز ۵ سه ماه قبل از عرضه ی بازی میاد بخش آنلاین بازی رو نشون میده و اصلا خبری از بخش داستانی نیست. با این سیاست نسل بعدم تمام این استدیوهایی که گرفته بازیای آنلاین میسازند قطعا همونطور که نینجا تعوری داره یه بازی انلاین میسازه یا طبق شایعات Fable IV با تمرکز رو بخش مولتی پلیر در حال ساخت هست و کلا بخش Xbox زیر نظر اسپنسر داره به همون سمت جمع کردن همه گیمرا کنار هم و تمرکز کامل رو بخش آنلاین میره دقیقا برعکس چیزی که سونی هست و با بازیای داستانی فوق العاده مثل هورایزن اسپایدرمن و خود GOW تو این نسل به اینهمه موفقیت رسید. مایکرو از سال 2012 کلا سیاستشو عوض کرد درست فیل اسپنسر اومد و یسری شعار داد اما ثابت شده فقط حرف بوده و سیاستای کلی بخش Xbox به سمت هرچی بیشتر انلاین شدن بازیا و جمع کردن پلیرا کنار هم دیگست با تمرکز روی خود Game pass. از مایکرو دیگه اصلا نباید انتظار بازیای AAA داستانی مثل هورایزن داشت.
 
این بابا Matt میگه دابل فاین یکی از دو استودیویی هست که توسط ماکرو خریده شده!.

استدیو دیگه در اصل تیم داخلی جدید Age of Empires هست که با همین نام هم شناخته میشن و مدیر استدیو هم shannon loftis هست. اطلاعات دیگه ای هم از چند و چون کار نیامده که چقدر کارمند دارند و ...
 
دوستان الان gears 5 روی گیم پس هم هست با باید بخریش با گیم پس زودتر بازی میکنی؟
اون دو بخش که زودتر میاد حالت بتا عمومی با فقط برا کسایی که بازیو خریدن؟
 
اقا توی معرفی اسکارلت به جمله اخر چودری دقت کردین که چی گفت:
فکر کنم گفت اسکارلت هیولاهای دیگه رو برای صبحانه میخوره
ایهام داره این جمله :D
الان داشت به ps5 تیکه مینداخت؟
 
اقا توی معرفی اسکارلت به جمله اخر چودری دقت کردین که چی گفت:
فکر کنم گفت اسکارلت هیولاهای دیگه رو برای صبحانه میخوره
ایهام داره این جمله :D
الان داشت به ps5 تیکه مینداخت؟

سر معرفی اسکورپیو همین یارو گفته بود این یک هیولاهه حالا اینبار گفت این برای صبحانه هیولا میخوره اصلا ربطی به ps5 نداشت حرفش
 
"نکات مثبت"
+ گیم پس
فوق العاده بود.بهترین قسمت کنفرانس همین بود. سورپرایز های زیادی داشت. از اومدن مترو تا عرضه چندین بازی درجه ی یک روی این سرویس موقع لانچ! واقعا بی نظیر بود و نشون دادن چقدر مجموعه ی بازیهاشون رو روی این سرویس افزایش دادن.
+ سایبرپانک
با اینکه نمایش گیم پلی نداشت ولی تریلر هایپ برانگیزی پخش کردن حضور کیانو ریوز هم خیلی هیجان انگیز بود. (البته با حضورش تو بازی زیاد حال نکردم!)
+ خریداری دابل فاین
دابل فاین یکی از استودیو های مورد علاقمه. قبل از کنفرانس هم گفتم خیلی دوست دارم یا این استودیو رو بخرن یا spicy horse
"نکات منفی"
- کلا ip گیرز
کلا ناامید شدم از این ip . به فنا دادن! معلوم نیست چه بلایی سرش اومده، پاره پورش کردن. نمایش بازی مضحک و مسخره بود، هزار چیز توش گنجوندن. گرز پاپ افتضاحه، چیه این.
- نمایش هیلو
نمایش هیلو بعنوان یه بازی نسل بعدی بد بود. چون به هیچ وجه اون حس نسل بعدی رو به ادم نمیداد. گیم پلی هم که نداشت. بعدش من متوجه نشدم الان خط زمانیش به چه صورته! احساس کردم کلا داستان هیلو ۴ و ۵ رو نادیده گرفتن! نمیدونم.

پ.ن: بقیه نمایش ها هم خوب بود ولی انچنان جذبم نکردن. بغیر از ori که حالا بعنوان نقطه عطف کنفرانس نبود که بگم هایپ شدم یا کلا افتضاح بود.
 
سر معرفی اسکورپیو همین یارو گفته بود این یک هیولاهه حالا اینبار گفت این برای صبحانه هیولا میخوره اصلا ربطی به ps5 نداشت حرفش
پس منظورش همون ONE X بوده
گفتم بعید نیست دارن نفس کش راه میندازن و تیکه میندازن به اون ور
 
کنفرانس متوسط بود در کل
8k و 120 فریم فک نکنم. مگه اینکه 20 ترافلاپ قدرت داشته باشه.8kنیتیو باشه که هیچی ولی مثل 4k بحث۲ نیتیو و غیر نیتیو پیش بیاد قشنگ نمیشه. کلا حرف و حدیث باید باشه شایدم اگه 8k باشه احتمالا همون 30 یا 60 فریم بده
 
آخرین ویرایش:
من از یه چیزی که تعجب میکنم اینه که چرا بعضیا بجای اینکه خودشون از MS شاکی و طلبکار باشن هنوزم میخوان تعصب بیجا بخرج بدن و با فنهای سونی بجنگن ؟!! بقول خودتون تو این فن بازیها حتی اگه 10 تا بازی انحصاری AAA با گیمپلی 10 دقیقه ای نمایش بدن بازم یه سری هستن که چرت و پرت میگن . ولی الان اصلا موضوع این نیست ! مایکروسافت واقعا این نسل Xbox رو نابود کرد و هر چی نسل قبل رشته بود پنبه که هیچی ، آتیش زد رسما . Xbox نسل پیش خیلی کار بزرگی کرد که تونست خودشو به PS برسونه و حتی اوایل خیلی بهتر هم عمل کرد.
من واقعا توی این نسل دنبال یه بهونه کوچیک بودم که Xbox one بخرم ، ولی متاسفانه هیچ دلیلی برای خریدن X1 پیدا نمیشه . در حالی که نسل قبل باید برای نخریدن 360 دنبال دلیل میگشتی !
الانم هر چی X1 فروش داشته بخاطر فن بیس 360 بوده ، وگرنه احتمالا اگه بخوان آمار مشتری های جدید رو اعلام کنن عدد جالبی میشه .
من واقعا دیشب عصبی شدم با اینکه فن Xbox نیستم ولی لجم گرفت که تا کجا میخوان هیچ غلطی نکنن و چرت و پرت بگن ؟ مخصوصا از فیل اسپنسر که با یه اعتماد بنفس کاذب دهنش رو کج میکنه و یجوری حرف میزنه که انگار 20 - 0 جلو هستن !!
 
دوستان به شخصه کرک و پر من با سایبر پانک ریخت... نابود شدم یعنی ... 8-}
فقط یه سوال این که چرا سایبرپانک تو کنفرانس مایکروسافت رونمایی شد ... CDPR رابطه خاصی با ماکرو داره؟
 
این نسل که گذشت و رفت، واقعا هم ضعیف کار کرد مایکروسافت تو زمینه ساخت انحصاری. ولی نسل بعد با این همه استودیو اگه باز بخواد خراب کنه باید در کمپانی رو کامل گل بگیرن! :دی

j3h3_10.jpg


الان بین اینا 343 و TC و Obsidian و PG و Turn 10 و Rare توانایی ساخت بازی های AAA رو دارن به اضافه TI که فعلا خیلی کار داره تا معرفی بازی. DF و NT هم استودیوهای واقعا با استعدادی هستن و اینا هم با تجهیز بیشتر میتونن بازی های AAA تولید کنن یا به همین روند فعلی بازی AA بسازن. ماینکرفت که بحثش جداست، AoE هم که مشخصه وضعیتش، Undead و Cpmulsion و InXile هم بازی های جمع و جورتری میتونن بسازن. با مدیریت درست خیلی راحت میشه هر سال چندین بازی تو سبک های مختلف تولید کرد، باید منتظر موند و دید.
 
من از یه چیزی که تعجب میکنم اینه که چرا بعضیا بجای اینکه خودشون از MS شاکی و طلبکار باشن هنوزم میخوان تعصب بیجا بخرج بدن و با فنهای سونی بجنگن ؟!! بقول خودتون تو این فن بازیها حتی اگه 10 تا بازی انحصاری AAA با گیمپلی 10 دقیقه ای نمایش بدن بازم یه سری هستن که چرت و پرت میگن . ولی الان اصلا موضوع این نیست ! مایکروسافت واقعا این نسل Xbox رو نابود کرد و هر چی نسل قبل رشته بود پنبه که هیچی ، آتیش زد رسما . Xbox نسل پیش خیلی کار بزرگی کرد که تونست خودشو به PS برسونه و حتی اوایل خیلی بهتر هم عمل کرد.
من واقعا توی این نسل دنبال یه بهونه کوچیک بودم که Xbox one بخرم ، ولی متاسفانه هیچ دلیلی برای خریدن X1 پیدا نمیشه . در حالی که نسل قبل باید برای نخریدن 360 دنبال دلیل میگشتی !
الانم هر چی X1 فروش داشته بخاطر فن بیس 360 بوده ، وگرنه احتمالا اگه بخوان آمار مشتری های جدید رو اعلام کنن عدد جالبی میشه .
من واقعا دیشب عصبی شدم با اینکه فن Xbox نیستم ولی لجم گرفت که تا کجا میخوان هیچ غلطی نکنن و چرت و پرت بگن ؟ مخصوصا از فیل اسپنسر که با یه اعتماد بنفس کاذب دهنش رو کج میکنه و یجوری حرف میزنه که انگار 20 - 0 جلو هستن !!
کنفرانس که اشغال بود
ولی کاملا باهات موافقم
من مثل همون فن های XBOX چند میلیون برای این کنسول هزینه کردم
برای بازی هاش هزینه کردم ولی غلام حلقه به گوش نیستم که هر کاری کنن بیام دفاع کنم
ولی بعضی ها دقیقا همین غلام حلقه به گوش شدن
اخه کنفرانس دیشب اصلای جای دفاع نداره خود من اگر سونی همچین چیزی برگزار میکرد تا صبح ترولش میکردم
اخه این چی بود ولا کنفرانس 2017 سگش شرف داشت اخه چی بود از گرز نشون دادن
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or